Nee!je hebt een periode om van de verkoop af te zien
Zodra je je handtekening in de winkel plaatst, zit je er aan vast.
Bedenktijd geldt alleen bij koop op afstand (internet) en colportagewet (verkoper aan de deur).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee!je hebt een periode om van de verkoop af te zien
"Recht van retour" bestaat helemaal niet. Het is een illusie die veel klanten hebben dat als ze iets kopen zij het *recht* hebben dit te retouneren. Zoals al gezegd is, in een winkel is het dat koop = koop. Mag jij terugbrengen of ruilen? Dat is inderdaad vaak coulance van de leverancier. Als er geen defect is aan het goed of dienst heb je geen recht op omruiling.recht van retour, geld terug, retour en wat anders uitzoeken, is wat anders dan?
Er is geen enkele rechter (geweest) die beweert dat een keuken een, niet maatwerkproduct is. De keuken wordt op wens van de koper samengesteld met verschillende kasten en apparatuur, Tenzij de winkel adverteert met keukens op voorraad en afbeeldingen toont van de keuken compleet met prijs. (dit komt percentagegewijs zelden voor)keuken winkels zijn ook bedrijven, die vallen onder de europese wet en regelgeving kijk er de wet svp op na, laat dat dan eens langs je komen voordat je een oordel geeft, zeker na oktober 2008 is er veel veranderd op dit gebied.
Jaaah, daar werken mensen die hun inkomen hier uit betrekken, echt waar! Helaas zit er ook hier het kaf onder het koren, het is alleen jammer dat de keukenbranche ten opzichte van vele andere bedrijfstakken vanaf de negatieve kant benaderd worden.keuken winkels zijn ook bedrijven
Ach, in ieder geval hou jij je kelder zo gelijk vrij van ongedierte* Als ik het niet mooi vind, hang ik het portret in de kelder en raad ik een ieder van mijn familie af om met deze schilder in zee te gaan, meer kan ik dan niet doen.