LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PMA-consultancy
Re: PMA-consultancy
LuckyLuc...
Moet ik dan positieve reclame gaan maken voor zo'n fantastisch bedrijf...........
Moet ik dan positieve reclame gaan maken voor zo'n fantastisch bedrijf...........
Dan hadden ze toch beter kunnen nadenken voordat ze die TripleEffecten aan met name onderwijzend personeel hebben kunnen verkopen........
En ze dus gewoon niet hadden moeten verkopen.
Ik wil uiteraard geen zaken meer doen met PMA en dat geldt ook voor collega's in mijn regio (Midden Nederland).
UTREG wint de beker :-)
En ze dus gewoon niet hadden moeten verkopen.
Ik wil uiteraard geen zaken meer doen met PMA en dat geldt ook voor collega's in mijn regio (Midden Nederland).
UTREG wint de beker :-)
Ik werk niet bij het onderwijs, maar ben ook zwaar gedupeerd
door dit geweldige bedrijf PMA Consultancy!!!!!!
Ik wil even onder de aandacht brengen dat dit niet alleen
voor het onderwijzend personeel geldt!!!!!!!
door dit geweldige bedrijf PMA Consultancy!!!!!!
Ik wil even onder de aandacht brengen dat dit niet alleen
voor het onderwijzend personeel geldt!!!!!!!
Josephine,
Ik ben heel benieuwd hoe jij in aanraking gekomen bent met PMA. PMA zal ook wel op andere manieren klanten hebben geworven, maar heeft waarschijnlijk de bedoeling gehad om met onderwijspersoneel en misschien ook wel andere beroepsgroepen de zgn.'klapper'te maken. Toen die deal met scholen en het vakbondsblad was gesloten, zal daar wel een stevige borrel op gedronken zijn ..... Laf en goedkoop om producten te slijten terwijl je je verschuilt achter organen van welke je weet dat mensen daar een groot vertrouwen in hebben. En als diezelfde mensen daarna terugkomen met hun klachten, niet thuis geven en je handen wassen in heilige onschuld. Bah !
Ik ben heel benieuwd hoe jij in aanraking gekomen bent met PMA. PMA zal ook wel op andere manieren klanten hebben geworven, maar heeft waarschijnlijk de bedoeling gehad om met onderwijspersoneel en misschien ook wel andere beroepsgroepen de zgn.'klapper'te maken. Toen die deal met scholen en het vakbondsblad was gesloten, zal daar wel een stevige borrel op gedronken zijn ..... Laf en goedkoop om producten te slijten terwijl je je verschuilt achter organen van welke je weet dat mensen daar een groot vertrouwen in hebben. En als diezelfde mensen daarna terugkomen met hun klachten, niet thuis geven en je handen wassen in heilige onschuld. Bah !
Interessante site: www.pma-nl.com
De adviseurs van PMA consultancy helpen u graag uitgebreid en objectief.
Neem vrijblijvend contact op, bel de PMA Helpdesk op telefoonnummer 0180 - 32 02 64.
De adviseurs van PMA consultancy helpen u graag uitgebreid en objectief.
Neem vrijblijvend contact op, bel de PMA Helpdesk op telefoonnummer 0180 - 32 02 64.