Ongelezen bericht Re: TPG/TNT post pakket bezorging bij "buren" - 08 sep 2011 13:43
@ laila,
succes met het oplossen van deze puinhoop.
Maar, een tip:
Telfort heeft niet geleverd.
Simpelste, snelste en betrouwbaarste lijkt me een echte koerier in te schakelen (DHL, UPS) en dan vandaag of morgen alsnog te leveren.
Niet leveren terwijl wel betaald is heet wanprestatie... grond om een contract per direct te ontbinden.. maar dat terzijde.
ja Die zijn echt te vertrouwen, al zo vaak pakketjes aan de deur zien staan die door DHL en UPS en DPD zijn bezorgt.
Binnen onze regio is het zo dat de bezorger van het pakketje zorg draagt voor het pakketje, doet hij dat niet? dan hebben ze hem of haar niet meer nodig en volgt dus ontslag.
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, verstuur zelf ook wel pakketjes en ontvang ze ook via TNT maar bij mij is nog nooit eens iets misgegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TPG/TNT post pakket bezorging bij "buren"
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: TPG/TNT post pakket bezorging bij "buren"
Het is niet het probleem dat er fouten gemaakt word.Martjola schreef: Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, verstuur zelf ook wel pakketjes en ontvang ze ook via TNT maar bij mij is nog nooit eens iets misgegaan.
TNT / TPG POST / POSTnl (of hoe ze deze maand dan weer heten) begint al met afschuiven, en weigert te onderzoeken.
Fouten maken, kan gebeuren - maar je kwaliteit en kracht van een bedrijf uit zich in hoe je met klachten en fouten omgaat. Bij dit postbedrijf is dit dermate slecht dat je van een slechte bedrijfsvoering kan spreken.
Re: TPG/TNT post pakket bezorging bij "buren"
HULDE AAN TELFORT!!!
Ik heb net mijn nieuwe telefoon geleverd gekregen!!!
Hij is bezorgd door dezelfde postbode als waarmee het hele drama begonnen is en hij had nu weeeer een ander verhaal over de aflevering, er zou een vrouw in mijn tuin hebben gestaan???? en aan haar heeft hij de telefoon gegeven. Jaaaa hoor, tuurlijk!!!! en dan ga je als postbode zelf je handtekening zetten en kom je, als de klant klaagt, een paar dagen later in de tuin zoeken en zeg je dat je denkt dat je hem daar hebt neergelegd?!?!? Raar verhaal, hij liegt dat hij barst! Als postNL alleen maar zulke bezorgers heeft dan kan het niet anders of ze houden snel op te bestaan.
Want een bende!!!!
En die bloemen die ze mij zouden sturen....nog niet gezien.
Moet toch onderdehand een leuk droog boeketje zijn. Hangt misschien wel bij dezelfde postbode aan de muur!!!!!
Over Telfort niets dan goeds, die hebben echt hun best gedaan.
Maar als ik heel eerlijk ben, Telfort is mij pas gaan helpen nadat ik het verhaal op dit forum had gezet, want bij het Telfort call-center kreeg ik geen gehoor. Die zeiden alleen maar dat ze niets voor mij konden doen en dat ik pech had gehad. Misschien is het een tip voor Telfort dat ze daar ook eens wat aan doen???
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de reacties en ondersteuning!!!
Ik ben erg blij dat dit forum bestaat en dat er mensen zijn die meedenken!!!
Ik blijf het forum volgen en als ik iemand kan helpen........
Heel erg bedankt en groetjes,
Kitty
Ik heb net mijn nieuwe telefoon geleverd gekregen!!!
Hij is bezorgd door dezelfde postbode als waarmee het hele drama begonnen is en hij had nu weeeer een ander verhaal over de aflevering, er zou een vrouw in mijn tuin hebben gestaan???? en aan haar heeft hij de telefoon gegeven. Jaaaa hoor, tuurlijk!!!! en dan ga je als postbode zelf je handtekening zetten en kom je, als de klant klaagt, een paar dagen later in de tuin zoeken en zeg je dat je denkt dat je hem daar hebt neergelegd?!?!? Raar verhaal, hij liegt dat hij barst! Als postNL alleen maar zulke bezorgers heeft dan kan het niet anders of ze houden snel op te bestaan.
Want een bende!!!!
En die bloemen die ze mij zouden sturen....nog niet gezien.
Moet toch onderdehand een leuk droog boeketje zijn. Hangt misschien wel bij dezelfde postbode aan de muur!!!!!
Over Telfort niets dan goeds, die hebben echt hun best gedaan.
Maar als ik heel eerlijk ben, Telfort is mij pas gaan helpen nadat ik het verhaal op dit forum had gezet, want bij het Telfort call-center kreeg ik geen gehoor. Die zeiden alleen maar dat ze niets voor mij konden doen en dat ik pech had gehad. Misschien is het een tip voor Telfort dat ze daar ook eens wat aan doen???
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de reacties en ondersteuning!!!
Ik ben erg blij dat dit forum bestaat en dat er mensen zijn die meedenken!!!
Ik blijf het forum volgen en als ik iemand kan helpen........
Heel erg bedankt en groetjes,
Kitty
Re: TPG/TNT post pakket bezorging bij "buren"
Weet je waar het gewoon om gaat, mijn buren hebben er niet om gevraagd om de deur voor mijn zaken open te doen pakketje aan te nemen, handtekening te zetten, etc en ik heb er niet om gevraagd om mij weer bezwaard te voelen als ik voor de 10e keer dit jaar weer bij de buren moet aanbellen om een pakketje te halen en dan is er ook nog de privacy gevoelige sfeer, het gaat niemand wat aan om de afzender van mijn pakketjes te zien..
Je kan buren hier gewoon niet mee belasten het klopt van geen kanten dat zij in de algemene voorwaarden hebben staan dat ik dus kan bepalen zonder de buren hun medeweten dat hun leven wordt beinvloed voor mijn zaken, echt maffia is het.
Dan moeten ze het maar duurder maken maar dit is echt strontirritant
Je kan buren hier gewoon niet mee belasten het klopt van geen kanten dat zij in de algemene voorwaarden hebben staan dat ik dus kan bepalen zonder de buren hun medeweten dat hun leven wordt beinvloed voor mijn zaken, echt maffia is het.
Dan moeten ze het maar duurder maken maar dit is echt strontirritant
-
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 18 mar 2010 16:50
Re: TPG/TNT post pakket bezorging bij "buren"
@Lucide: volledig mee eens. Je kunt wel op het pakket laten zetten "Alleen Huisadres" maar daar plakt de bezorger de sticker van de 2e bezorging overheen bij mij (anders krijgt hij niet betaald voor zijn bezorging/werk). Verder is het zo dat niet alle bedrijven op internet de mogelijkheid bieden om dit op het pakket te schijven met een viltstift. En ook niet elk internet bedrijf laat je op de adres-regel zoveel letters schrijven dat het daar in past.
Verder bieden ze nu "pakjegemak". Dit kan men vergelijken met een Kiala punt zoals bijv. Neckermenn dit gebruikt. Maar dat werkt niet standaard bij internet verkopers en al helemaal niet bij internationale verkopers. De website van PostNL zegt hierover voor de verzender: "U kunt van PakjeGemak gebruik maken als u jaarlijks minimaal 100 pakketten verstuurt binnen Nederland en hiervoor een contract heeft met PostNL Pakketservice. PakjeGemak kost u niets extra."
Fijne non-service dus. Waarom kost het overslaan van die rotbezorger extra gedoe i.p.v. minder??
Verder bieden ze nu "pakjegemak". Dit kan men vergelijken met een Kiala punt zoals bijv. Neckermenn dit gebruikt. Maar dat werkt niet standaard bij internet verkopers en al helemaal niet bij internationale verkopers. De website van PostNL zegt hierover voor de verzender: "U kunt van PakjeGemak gebruik maken als u jaarlijks minimaal 100 pakketten verstuurt binnen Nederland en hiervoor een contract heeft met PostNL Pakketservice. PakjeGemak kost u niets extra."
Fijne non-service dus. Waarom kost het overslaan van die rotbezorger extra gedoe i.p.v. minder??