Even mijn emailtjes op een rijtje:
> From:
[email protected]
> To:
[email protected]
> Subject: Uw mailtje
> Date: Sun, 27 Dec 2009 12:41:48 +0100
>
> Geachte heer De Hond,
>
> hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Het spijt ons te horen dat het speelgoed snel kapot is gegaan. Helaas kan speelgoed kapot gaan door gebruik, bijvoorbeeld als het dier erin bijt. Bijna geen enkel materiaal is helemaal bestand tegen bijten, knagen, kauwen en krabben van het dier. We kunnen daarom helaas geen garantie geven op dit speelgoed.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> uw service-team van zooplus
dus u wilt gaat mij nu vertellen dat ik iets gekocht heb en daar geen garantie op kunt geven, aangezien het speelgoed kapot 'kan' gaan?
ook al is het gebruik hiervan 1x geweest? dat is toch ronduit belachelijk?
wij zijn nog steeds het dopje van de bal kwijt waarin de batterijen dus verstopt zitten.
dus we kunnen het speelgoed niet meer gebruiken!
als dit de service is, dan was dit de laatste keer dat ik wat bij jullie gekocht heb.
en zal ik jullie ook zeker niet aanbevelen bij andere mensen!
ik hoop op nog een reactie terug!
martin bats
> From:
[email protected]
> To:
[email protected]
> Subject: Uw mailtje
> Date: Sun, 27 Dec 2009 16:01:53 +0100
>
> Geachte heer De Hond,
>
> hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Het spijt ons te horen dat het speelgoed snel kapot is gegaan, maar helaas kan dit inderdaad gebeuren. Zoals bij alle andere soorten speelgoed, moet u uw dier in de gaten houden als het met dit speelgoed speelt. Onderzoek regelmatig of het product beschadigd is en vervang het speelgoed als het kapot is of als er delen aan ontbreken. Anders kan verwonding van het dier niet uitgesloten kan worden.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> uw service-team van zooplus
ik begrijp gewoon niet wat ik lees!
ik lees dus goed dat ik mijn hond constant in de gaten moet houden, op moet letten en dat ik onderdelen moet vervangen?!?!
dat is ronduit belachelijk!!!
allereerst hadden jullie moeten vermelden dat de bal niet geschikt is voor grote honden.
ten tweede moet ik, als ik niet tevreden ben over mijn product, geld terug moet kunnen vragen.
ten derde lees ik dat meerdere mensen erg ontevreden zijn over jullie en jullie service en dat jullie dit ook bij andere mensen flikken.
en ten 4de wil ik mijn geld terug, omdat de bal uit elkaar valt na gebruik!
jullie begrijpen mijn standpunt totaal niet!
wat nou als de bal open was gesprongen en mijn hond had de BATTERIJEN ingeslikt van de bal en hij was te komen overlijden?
dat is niet met geld op te lossen hoor!
als ik mijn geld niet terugkrijg, dan klaag ik jullie aan voor de wanprestatie die jullie NU leveren tegenover een klant.
dit is ronduit belachelijk!
martin
> From:
[email protected]
> To:
[email protected]
> Subject: Uw reclamatie
> Date: Tue, 29 Dec 2009 23:07:11 +0100
>
> Geachte dhr De Hond,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Wij vinden het vervelend voor u dat uw speelgoed kapot is geraakt. Maar helaas kunnen wij geen artikelen vergoeden die door gebruik zijn beschadigd.
>
> Als vergoeding voor de ontstane overlast krijgt u deze tegoedbon met een waarde van 10%, die u bij uw volgende bestelling kunt inwisselen in het actieveld.
>
> De tegoedbon-code is: ********
> Deze bon is geldig tot: 30.05.2010
>
> Voert u in het actieveld nauwkeurig de tegoedbon-code in (let er daarbij op dat u geen spaties invoert) en klik daarna op ‘inwisselen’. Het bedrag van de tegoedbon wordt direct van het totaalbedrag afgetrokken.
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail. We hopen dat u gebruik blijft maken van ons omvangrijke aanbod en de persoonlijke service op
www.zooplus.nl.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> uw
> service-team van zooplus
Geachte meneer/mevrouw,
Volgens mij begrijpt u mijn hele standpunt niet!
Het gaat mij er om dat er een artikel van uw website niet deugt.
En dat ik met de service die u mij tot op heden gaf niet akkoord kan gaan.
Daardoor wil ik dus niets meer bestellen bij jullie, aangezien ik misschien voor een euro meer bij iemand anders een beter product kan kopen en waarbij de service WEL goed is.
En wat doen jullie? jullie sturen mij een tegoedbon, waardoor ik dus WEER bij jullie moet bestellen.
Snappen jullie dan niet dat ik gewoon het recht heb op mijn geld terug?
Begrijpen jullie dan niet dat het speelgoed niet geschikt is voor grote honden en dit jullie fout is dit NIET te vermelden?
Zolang ik mijn geld niet gewoon op een nette wijze terug krijg, dan zijn wij nog niet uitgesproken over dit onderwerp!
martin
> From:
[email protected]
> To:
[email protected]
> Subject: Uw mailtje
> Date: Mon, 4 Jan 2010 14:52:47 +0100
>
> Geachte meneer De Hond,
>
> Hartelijk dank voor uw mededeling.
>
> Wij vinden het vervelend voor u dat uw speelgoed kapot is gegaan. Omdat het speelgoed door gebruik kapot is gegaan, restitueren wij u niet het aankoopbedrag. Als gebaar van goede wil, wij u deze tegoedbon met een waarde van 13,00 toesturen, die u bij uw volgende bestelling kunt inwisselen in het actieveld.
>
> De tegoedbon-code is: ******
> Deze bon is geldig tot: : 30.05.10
>
> Voert u in het actieveld nauwkeurig de tegoedbon-code in (let er daarbij op dat u geen spaties invoert) en klik daarna op ‘inwisselen’.
> Het bedrag van de tegoedbon wordt direct van het totaalbedrag afgetrokken.
>
> Wij hebben u deze tegoedbon aangeboden. Het is aan u om te beslissen om eventueel wel of geen vervolgbestelling te plaatsen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> uw
> service-team van zooplus
nogmaals heeft u daarmee bewezen mijn vorige mailtje niet te hebben begrepen.
ik zal u een duidelijker voorbeeld geven:
u koopt een tv via het internet.
deze tv is goed, er wordt dezelfde dag nog naar gekeken en geluisterd en dan plots brand er iets door in de tv.
het lijkt mij dan meer dan logisch dat u een nieuwe wilt of uw geld terug.
de mensen van de website vertellen u dat u geen nieuwe krijgt, aangezien een tv "stuk kan gaan".
u krijgt daarvoor een tegoedbon van 300 euro, aangezien de tv ook 300 euro heeft gekost.
dan wil ik graag van u weten: wat zou UW reactie hierop zijn?
ik wil gewoon niets meer bij u kopen, aangezien de service ronduit belachelijk is.
ik kan nergens op de pagina vinden van de bal die ik heb gekocht, dat hij NIET geschikt is voor grotere honden.
mijn hond had maar dood moeten zijn door het inslikken van de batterijen!
was het dan doorgedrongen wat jullie website (zonder voldoende informatie) had kunnen aanrichten?
ik wil nog steeds mijn geld hiervoor terug!
1. omdat jullie spullen niet deugen.
2. omdat er niets vermeld is over deze bal.
3. omdat jullie service ronduit belachelijk is.
4. omdat jullie, na deze mailtjes, totaal niet begrijpen waarom ik mijn geld terug verlang. zo'n ingewikkelde vraag is het toch niet?
martin bats