Pagina 6 van 12

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 15 sep 2010 19:19
door debteun
Heey Jesscindyka,
Ik ga morgen direct naar het Juridisch loket in Arnhem. Ik zat al lichtelijk met me handen in het haar, moet vrijdag betaald hebben....
Ik laat het weten wat eruit komt.
Groetjes

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 16 sep 2010 10:17
door Jesscindyka
Hey Debteun,

goedzo,hoe meer hoe beter,ik zal voor je duimen en ben razendbenieuwd ze moeten een keer ontmaskerd worden vind je niet? heel veel succes,alle bewijsstukken meenemen he? alle emailcontacten en andere dingen die je hebt


groetjes

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 16 sep 2010 12:36
door coldcard
Er zijn wel zaken die je als consument kan doen.
Negeer de brieven van Hotelgoldcard en incassobureaus en gebruik de tijd die je daarmee wint om hotels aan te schrijven die zijn aangesloten bij de goldcard.
Deze hotels vinden het niet prettig als je ze wijst op het feit dat hun hotel voor jou gelijk staat aan de oplichters van Sell-it.
Hoe minder hotels op de site van goldcard, des te sneller zijn ze weer eens failliet.
Doe je toch een goede daad :wink:

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 16 sep 2010 13:26
door jojobanjer
hoi iedereen

ik spreek ook op forum kassa.
en heb daar mijn verhaal ook gedaan.
het blijft een zeer moeilijke kwestie die zeer zeker niet zuiver is.
maar er aantaanbaar bewijs nog niet voldoende is :(

hier even mijn verhaaltje op kassa anders weer zoveel typen ;)

vandaag bericht gehad van advocaat. zei heeft me veel duidelijkheid gegeven.
en in princiepe blijft het een moeilijke kwestie.
aangezien er nog niet aantoonbaar bewijs is van zwendel en de wet nog niet is aangepast op zulke praktijken blijft het een moeilijke kwestie.
echter is een bandopname rechtgeldig als toezegging van incasso van je bankrekeningnummer. dus daarmee staan hun in hun recht.
(haat dit om te zeggen)
maar goed verders als je geen bewijs heb dat je de pasjes heb teruggestuurt (zoals ik niet aangetekend gedaan) staan hun sterk omdat ze een belachelijke algemene voorwaarde hebben. echter in de bandopname is gevraagt of je akkoort ging met voorwaarde.
(weer een stom punt voor hun)
tuurlijk is dit allemaal niet eerlijk, maar ze staan vrij sterk met deze punten.
echter is de vraag of ze zover durven te gaan, omdat ze hiermee hun bedrijf open en bloot moeten stellen die geen zuivere koffie is.
maarrr ik moet eerlijk zeggen dat ik morgen de rekening ga betalen echter voor dit jaar dus. en gelijk een opzegging doe voor volgend jaar aangetekend na 2 adressen, het bekende postbus adres en dat van sell it in amersfoort + dezelfde brief per mail dit wert mij geadviseert .
dan sta ik voor volgend jaar wel in me recht !
echter als je geen opzegging doet staan hun weer sterk maar minder sterk dan nu !!!


liefst betaal ik ook niet ik heb er uiteindelijk niks voor, geen pasjes of niks. maar wel veel gezeik minder, wat ik gezien mijn zwangerschap ook de stress niet meer kan verdragen en de kans te groot vind dat ze uiteindelijk de zaak nog winnen ook. maar blijft zeer moeilijk .

gr jojo

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 20 sep 2010 14:38
door huismannetje27
help ik ben er ook ingetrapt
kan iemand mij nu zeggen wat ik moet doen ,want ze zijn niet bereikbaar en mij is nooit verteld dat ik die kaart moet in leveren .
heb ze 1 keer aan de lijn gekregen en ze hebben gezegt dat je bericht terug zou krijgen maar tot op heden niks ,wel een herinnering en die dag was vandaag.heb nooit kunnen annuleren ,niet bereikbaar.
WAT NU?

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 20 sep 2010 15:44
door jojobanjer
hoi huismanneke.

heb je ook geen kaarten thuis gekregen ???
daarin stond dat je binnen 7 dagen moest retour sturen !!

heel simpel geen kaarten gekregen hoe je ook niet te betalen.
je betaald immers niet voor iets wat je niet in je bezit heb gehad.
verders zou ik wel even naar hun mailen naar alle bekende mailsdressen !!
die goed bewaren (mocht het tot incasso zaak komen)
verders is er wel een telefoonnummer waar ze wel opnemen.
echter onder naam sell it. deze naam staat ook op de brief van herrinering betaling,(waar je aan moet betalen) zelf heb ik zo eindelijk iemand aan de lijn gehad.
via internet staat dat zei een tussenpersoon zijn , maar eenmaal met die man aan de telefoon en had meer het idee dat hij gewoon bij de zwendel praktijk hoort.
mij heeft die man niet egt geholpen, maar ik had immers wel die kaarten gehad en met me stomme kop niet aangetekend terug gestuurt.
dus met jou probleem zijn ze mischien redelijker.!!!

probeer het eens niet geschoten is altijd mis,
niks doen lost zeker niets op en heb je zo een incasso bureau

mvg jojo

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 20 sep 2010 16:07
door Jesscindyka
Hallo allemaal,

ik heb net geprobeerd dat nummer te bereiken,ze neemt wel op met sell it,maar als je zegt dat je belt over de hotelgoldcard zegt ze ineens dat ze een receptioniste is en dat hun een ruimte huren bij hun en dat je dat 0900 de klantenservice moet bellen die nooit bereikbaar zijn a 0,80 ct pm Ik heb haar wel vermeld dat ook haar leugen hier zal verschijnen,mensen ga in elk geval allemaal naar het juridisch loket,die zijn ook bezig met een onderzoek en hoe meer klachten over hotelgoldcard hoe beter..Debteun is ook al geweest ik hoop dat nog meer mensen zullen volgen

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 20 sep 2010 17:44
door coldcard
Kijk ook eens naar het fragment van omroep Max die een item hadden over de hotelgoldcard.
http://player.omroep.nl/?aflID=11270260&fragid=3
Ik zou er niet wakker van liggen want ze bluffen gewoon in de hoop dat je betaald.

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 20 sep 2010 20:39
door debteun
Coldcard, Dankje voor de tip! Ik heb het fragment bekeken.
Nu raad ik iedereen aan (heb het zelf net ook gedaan) om een klacht in te dienen bij www.consuwijzer.nl Zij geven aan in het fragment, graag klachten te ontvangen zodat hier wat mee gedaan kan worden!

Bij deze roep ik iedereen op, om bij consuwijzer een klacht in te dienen!
Samen staan we sterk.


Groet!

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 21 sep 2010 00:04
door Jesscindyka
He coldcard,

dankjewel voor de tip,alleen wordt ik nog steeds bedreigd via [email protected],ik heb een voucher geactiveerd die ik van iemand gekregen had en dat zou afdoende zijn,dat was E 2,95 en toen werd ik net als de rest telefonisch benaderd,nu zeggen ze dat de voucher los staat van het callcenter,ze zijn smerig,en dreigen dat ik binnen twee dagen moet betalen dat er al een nieuwe card klaar ligt,omdat ik neit heb opgezegd,knap hoor hoe moet ik iets opzeggen wat ik nooit gekregen heb? Ik heb het fragment gekeken maar hoe kom ik bij die Ton? en wat is dat voor figuur? ze zeggen veel maar ondertussen!!!! ik heb sell-it zaterdag al een mail gestuurd,nog steeds geen antwoord..wat nu??? wie kan me helpen aan het emailadres van die ton van Sell it? ik heb namelijk zowieso het idee dat de mails door anderen behandeld worden als het al gebeurd,ben ten einde raad

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 21 sep 2010 08:59
door coldcard
Hoi Jesscindyka,

Helaas leiden er maar 2 wegen naar Rome.
1. betalen, opzeggen en volgend jaar weer dit geneuzel
2. alles negeren. Er is nog nooit een rechtzaak gestart door Sell-it of Hotelgoldcard. Wel zijn ze zelf in 2008 voor de rechter gedaagd wegens misleidende reclame maar schijnbaar brengt dit meer op dan de boete van toen.
Aangifte doen bij de Consuwijzer, de consumentenbond http://www.consumentenbond.nl/actueel/g ... elgoldcard en de reclamecodecommissie http://www.reclamecode.nl/consument/def ... =58&hID=91

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 21 sep 2010 11:02
door Jesscindyka
Hoi Coldcard,

Dankjewel voor de tip,ik heb zojuist ook mijn verhaal gedaan aan consuwijzer en de meneer die mij hielp zei al dat iedereen zijn klachten over de hotelgoldcard ook zeker bij hun moet neerlegggen inderdaad,hoe meer hoe beter en ook omdat ik net als vele anderen niets ontvangen heb sta ik in mijn recht,maar nu nog vrouwe justitia aan de juiste kant.Ook heb ik eem mail gestuurd voor het onderzoek van de consumentenbond via je link,ontzettend bedankt!!!
Samengevat :
beste medegedupeerden,behalve het juridisch loket ook de consuwijzer benaderen om uw klacht in te dienen over de hotelgoldcard ervaringen hoe meer er binnenkomen,dan kan er actie worden ondernomen uiteindelijk...ze moeten gestopt worden voor het te laat is dus kom op mensen laten we met zijn allen een front vormen tegen deze oplichtersbende

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 21 sep 2010 12:48
door coldcard
Heel goed, hoop dat meer mensen zich melden.
Wou een ieder toch niet de leukste quote van Hotelgoldcard onthouden.
Op hun site bij telefonische verkoop staat
Wij distantiƫren ons van de negatieve publiciteit over 'goldcards' welke u op forums tegenkomt. De originele Hotelgoldcard staat al sinds 1995 voor kwaliteit en vertrouwen.
:lol: :lol:
Er is geen andere hotelgoldcard dan de originele !!

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 21 sep 2010 13:56
door ninawijnen
ook wij hebben net onze klacht gemeld en ook deze vrouw zei dat iedereen zijn/haar klacht moest melden.

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 21 sep 2010 16:14
door Jesscindyka
@coldcard dat is een goeie!!!! de originele oplichterscard is de hotelgoldcard
Nina ben heel erg blij dat ook jij je gemeld hebt,juridisch loket is trouwens ook te bereiken via de chat op www.juridischloket.nl en consuwijzer op www.consuwijzer.nl per mail of telefonisch mogelijk bij consuwijzer en juridisch loket natuurlijk de chat of telefonisch en daar kan het ook gevraagd worden voor een afspraak en de papieren mee te nemen beiden zijn aan het opsparen over de hotelgoldcard en de link bij Coldcase ook de consumentenbond...Consumenten tegen de massaoplichter Hotelgoldcard de zaakjes lopen via ene Tom of Ton van sell-it,wat ik in het film gfragmentje van omroep max zag ook hier bij tros radar,maar nu nog een mail adres. Wat ik weet de betrokken incassobureau's zijn direct incasso en credifin nederland b.v.

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 22 sep 2010 10:57
door Jesscindyka
Hallo gedupeerden,

AUB ga allen naar de Consuwijzer 088 - 0 70 70 70 en leg de klacht neer dan kan er een boete opgelegd worden als er genoeg meldingen zijn,kan natuurlijk ook per mail.Licht verder ook het juridisch loket in 0900-8020,deze zijn ook bezig met een onderzoekje.
Als jullie bellen naar 033 7508772 dan krijgen jullie inderdaad wel een dame die opneemt met Sell-it en dan gewoon vragen naar Ton vd berg,dat is degene achter de hotelgoldcard,ik heb hem nog niet gesproken maar volgens het filmpje van omroep max is hij degene die het op moet lossen voor ons gedupeerden dus laten we er massaal wat aan proberen te doen,dit kan toch niet zo?

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 24 sep 2010 11:33
door jojobanjer
heey

nou ik heb mijn opzegging gedaan aangetekend na 2 adressen , sell it en hotelgoldkaart, inmiddels gelezen dat op bijde adressen het is aangenomen !
ook via de mail dezelfde opzegging gedaan met aangetekende bewijzen!
koste wel weer 14 euro voor dat vreselijke bedrijf maar hoop dat ze volgende jaar dan niet weer komen. en het mooiste zou zijn dat heel dat bedrijf wordt opgerold !!!

inmiddels ik ook al overal beklacht gedaan en meldingen gemaakt !!
heb wel die rekening betaald van 139.90 dit om er nu vanaf te zijn.
en alles conform hun algemene voorrwaarde nu te doen.
tis allemaal belachelijk maar in je recht komen valt vies tegen.
hopelijk komen er niet meer gedupeerde bij !!

gr jojo

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 25 sep 2010 10:37
door jojobanjer
geheel buiten mijn verwachting, heb ik van hotelgoldcard opzegging brief gekregen! dus als het goed is volgend jaar geen gezeik.

gr jojo

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 29 sep 2010 10:34
door Shania81
Hallo iedereen,

Zoals zovelen hier ook in de goldcard getrapt. Helaas...
Ik heb de kaarten teruggestuurd binnen de 7 dagen alleen niet aangetekend stom natuurlijk achteraf maar goed. Heb een herinneringsbrief van Hotelgoldcard gehad en maar eens gaan googlen en kwam veel negatieve ervaringen tegen. Heb toen gelijk een mail gestuurd naar alle adressen die ik hier kon vinden met de mededeling dat ik de kaart terug heb gestuurd en geen gebruik wens te maken van de kaart. Ze hadden het bedrag van EUR 139,90 ook al een keer afgeschreven maar omdat ik bij de ING zit kon ik dit makkelijk terug boeken. Heb ze heel duidelijk verteld dat ik niet ga betalen en aangeven dat wanneer ik binnen 7 dagen geen reactie ontvang van hun kant ik ervan uitga dat ik uit hun systeem verwijderd ben. Een tijdje niets gehoord maar je raad het al het gedonder is inmiddels begonnen. Er kwam een brief van Direct Incasso binnen dat ik niet betaald heb en ik nu een bedrag van EUR 196,03 verschuldigd ben, gelijk gebeld en mijn verhaal gedaan en aangeven dat ik reeds mails heb gestuurd aan Hotelgoldcard dat ik de kaarten niet in bezit heb en ook niet ga betalen. Ze ging dit doorgeven aan Hotelgoldcard en vragen of dat zij kontakt me mij op wilden nemen. Dus maar weer afwachten, je raad het al geen reactie. Gisteren na 3 weken toch een mail ontvangen van Bas v/d Heuvel dat ze mijn kaart niet retour hebben ontvangen en ik moet betalen en toen ik thuis kwam lag en weer een herinnering in de bus van Direct Incasso. Hun weer gebeld en zeer onvriendelijk te woord gestaan, mijn 1 eerste gesprek was niet geregistreerd en de naam van zijn collega die ik noemde kon hij niet dus ik had niet gebeld volgens hem. Ik ben zo boos geworden maar het helpt niets moet en zal betalen volgens hem want je hebt toch zelf overal JA op gezegd, er zijn opnamen van!!! Is wel een dure les he zo zei die nog, wat een lef zeg!!! Nou kan je zeggen mijn kookpunt was bereikt. Als ik niet zou betalen dan zal hij een gerechtelijke procedure starten en die zal ik toch wel verliezen en ben ik nog meer geld kwijt....ze gaan zelfs als ik niet betaal via het UWV op zoek naar mijn werkgever om daar het geld te halen zei die. Ow wat zat hij daar lekker op zn troon aan de andere kant van de lijn. Maar goed heb hem gezegd dat ik eerst maar eens mijn telefoongesprek wil horen en dan wel verder kijk. Dit ging die opvragen en zou ik per mail toegestuurd krijgen ben benieuwd. Hij zei nog dat in 90% van de gesprekken die opgenomen zijn het bedrijf is zn recht staat omdat je akkoord met alles bent gegaan dus je hebt geen poot om op te staan. Echt de brutaliteit van deze man was echt niet normaal. Heb nog gevraagd of dat hun onder 1 pet zaten met Hotelgoldcard maar dit was niet het geval volgens hem. Maar goed wat moet ik nu doen? Wel betalen of gewoon niets meer doen? Ik heb inmiddels ook Consuwijzer aangeschreven. En nog een keer in de voorwaarden gekeken en daar staat dat er een opzegtermijn is van 10 maanden!!! Dat is toch niet normaal dat betekend dat ik er 2 jaar aan vast zal zitten want dit speelt al meer dan 3 maanden. Krijg al nachtmerries dat ik er nooit meer vanaf kom en Hotelgoldcard mij mn hele leven zal achtervolgen haha want kan niet opzeggen omdat ik geen klantnummer heb omdat ik de kaarten niet meer heb en dus ook niet kan activeren....

Iemand tips / ideeen of mensen die daadwerkelijk gedagvaard zijn? Ben zeer benieuwd. Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is ontplof nog bij de gedachte aan het telefoongesprek van gisteren dus misschien dat er wat onduidelijkheid in mijn verhaal is.

Re: Hotelgoldcard

Geplaatst: 29 sep 2010 10:59
door Jesscindyka
Hey Shania,ajb ga naar de Consuwijzer 088 - 0 70 70 70 en leg de klacht neer dan kan er een boete opgelegd worden als er genoeg meldingen zijn,kan natuurlijk ook per mail.Licht verder ook het juridisch loket in 0900-8020,deze zijn ook bezig met een onderzoekje.Je kan vanaf 13:30 uur ook chatten met het juridisch loket,dit is ook heel belangrijk om ook hun op de hoogte te stellen.
Als je belt naar 033 7508772 dan krijg je inderdaad wel een dame die opneemt met Sell-it en dan gewoon vragen naar Ton vd berg,dat is degene achter de hotelgoldcard,volgens het filmpje van omroep max http://player.omroep.nl/?aflID=11270260&fragid=3 is hij degene die het op moet lossen voor ons gedupeerden dus laten we er massaal wat aan proberen te doen,dit kan toch niet zo? http://www.consumentenbond.nl/actueel/g ... elgoldcard ook hier is men op zoek naar ervaringen. Zowieso is het volgens mij mogelijk om uitstel te vragen als je naar het juridisch loket kan,maar dan z.s.m. een afspraak met ze maken,het zijn een hoop dingen maar dit moet de weg zijn,ik heb het laatst met die Ton vd Berg gesproken,heb verder niets meer gehoord behalve dat het incasso bureau van hun wat mij had aangeschreven de samenwerking met hotelgoldcard heeft stopgezet en dat ik het verder maar met hotelgoldcard moet afhandelen.Iets wat ik nooit gekregen heb zal ik ook zeker niet voor gaan betalen
sterkte!!!!