LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Gisteren stonden de door Publi Force afgeschreven bedragen van 2x 19,95 weer op mijn Raborekening. Ik heb het rekeningnummer die ze deze keer hebben gebruikt meteen laten blokkeren, en ook het andere rekeningnummer waarmee ze vorig jaar in mei het geld hadden afgeschreven.
Verder heb ik naar elk emailadres wat in dit topic voorbij kwam, een mailtje gestuurd, en mijn abonnement aangetekend opgezegt.
De medewerkster van de bank vertelde me dat er een heleboel blokkeringsverzoeken waren binnengekomen, en dat dat dé manier is om een bedrijf die ten onrechte incasseert, te stoppen, omdat ze dan de vergunning intrekken. Mijn abo is dus opgezegt en de nummers geblokkeerd, en verder zoeken ze het maar uit bij Publi Force, ik ben er klaar mee.

Dia01
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:22

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Dia01 »

Wanneer je de gegevens opzoekt onder de KvK dan krijg je het onderstaande:

Naam: Publi Force B.V.
Vestigingsadres: Kelvinring 44
Vestigingsplaats: 2952BG Alblasserdam
Internetadres: www.unitedforce.nl (toptijdschriften.nl, maar er maar flop van...)
KvK-nummer: 24385892 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Ik heb vandaag per mail bericht gekregen dat ze mijn abonnement per september as zullen stopzetten. Dit alles heb ik op 22 april gedaan. Moet wel zeggen heb 4x een mail gestuurd, per fax en aangetekend verstuurd.

Heb de mail ontvangen van Ria van Zon ([email protected]).
Misschien heeft iemand hier wat aan en kun je het aan haar mailen.

Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Mijn mailtje aan Ria kwam terug met de mededeling Delivery to the following recipient failed permanently. The error that the other server returned was: 550 550 "Unknown User" :evil:

Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Naar aanleiding van mijn bovenstaande reactie: het was helemaal mijn eigen schuld dat de mail niet geleverd kon worden want ik had een typfout gemaakt. Het mailadres is helemaal goed.
Inmiddels heb ik ook de bevestiging van opzegging op Fotaal en Gardenzine via een email van Ria van Zon van de ledenadministratie gekregen, en de laatste nummers zal ik in juni ontvangen.
Bedankt voor het doorgeven van dit mailadres Diana! :D

Mirna85
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2010 16:16

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Mirna85 »

Ik word onderhand wel gek van Publi Force!
Ik heb akkoord gegeven voor een jaar abonnmenet voor de honden magazinv oor een eenmalig bedrag van € 9.95. Laatst heeft Publi Force een bedrag van € 39.95 van mijn rekening afgeschreven.
Ik probeer ze te bellen, mailen, alles maar geen reactie!

Nu zie ik het email adres van Ria wat door jullie al gebruikt is en met succes is afgehandeld. IK heb haar net een mailtje gestuurd, dus ik hoop hiermee van ze af te zijn. Wat een oplichters zeg!

In ieder geval heel erg bedankt voor het email adres!

Groetjes,
Mirna

noralubbers
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2010 20:18

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door noralubbers »

Hoi,
Ik heb vorig jaar oktober een abonnement op "gratis blad"moestuin genomen. Er werd 9,95 van mijn rekening afgeschreven in oktober. Nu ineens werd er in april 39,95 van mijn rekening afgeschreven. Via de E-mail lukt het niet om het abonnement op te zeggen. De mail wordt simpelweg niet verstuurd. Ik kan op de site ook geen adres vinden. Er is al een moestuin oplichtingssite opgericht. Dit doe ik dus mooit meer. Heeft er iemand een adres van Publi Force?

witte angora
Berichten: 32045
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door witte angora »

Heeft er iemand een adres van Publi Force?
Ga eens een paar posts naar boven?

lion man
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2010 22:19

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door lion man »

Yoe, en nog een slachtoffer hier

Ik heb in februari 2010 19,95 betaald voor een jaar lang body & mind.

ze hebben bij mij 19 april zomaar 39,95 hebben afgeschreven.
als ik het nummer 0104597204 bel krijg ik al een uur bezettoon, en de keer dattie overging, nam er niemand op.

Nu wilde ik het abonnement opzeggen via james4you, maar daar zag ik weer van dat deze failliet waren. Ik ben ook niet echt van plan om een aangetekende brief te versturen voor het opzeggen.

Ik heb nog geen opzegbrief gestuurd (wat ik nu heel snel ga doen), maar het kan toch niet zo zijn dat ze zomaar 39.95 afschrijven van mijn rekening? En een aangetekende brief lijkt me toch ook niet echt nodig. of wel?

(p.s. er is nog een onderdeel op dit forum dat ook over publiforce gaat: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 71&t=74600 )

adrianaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2010 21:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door adrianaa »

Het is mij gelukt om de abonnemet op Vrouw Zine de beeindigen en de bedragen terug te krijgen.
Door Ria van Zon ([email protected]) ben ik heel goed en snel (binnen 12 uur) geholpen:

''Door een fout in de administratie is dit bedrag ten onrechte geincasseerd.
U kunt het laten storneren door uw bank dan heeft u het binnen 2 a 3 dagen weer op uw rekening staan, dit kan binnen 60 dagen.
Ik kan ook de financiele administratie opdracht geven om het terug te storten dan moet u rekenen op ca. 6 weken voor u het weer terug heeft.''

Succes!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

lion man schreef:Yoe, en nog een slachtoffer hier

Ik heb in februari 2010 19,95 betaald voor een jaar lang body & mind.

ze hebben bij mij 19 april zomaar 39,95 hebben afgeschreven.
als ik het nummer 0104597204 bel krijg ik al een uur bezettoon, en de keer dattie overging, nam er niemand op.
Direct laten storneren.
En in jouw geval zou ik overwegen aangifte te doen.
Zeker als je in feb. betaald hebt, en dat kan bewijzen.

Hiermee is mijns inziens wel aangetoond dat 'publiforce' dus oplichters zijn.

pvbuuren
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2010 11:35

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pvbuuren »

Ook bij mij is er ongevraagd op 19 april 2010 39.95 euro afgeschreven voor het blad Viva España.
Heb Publi Force geprobeerd te bellen op 078-6522700, maar er werd niet opgenomen.
Vervolgens de bank gebeld, terug laten boeken en hun rekeningnummer laten blokkeren voor automatische afschrijving.
Op deze manier hoeft voor mij zo'n "gratis" blad niet.

rjobse
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2010 14:35

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door rjobse »

Publi Force is duidelijk een oplichterskwestie.
Alle klachten over z.g. gratis blad (i.c.Moestuin) zijn herkenbaar. Af en toe sturen ze een nummer . Trekken toch het volledige abonnementsgeld van je rekening en halen je portemonnee leeg als je ze voor klachten belt ; 80 cent per minuut.
Op klachten via internet wordt niet gereageerd. Eigenlijk is Moestuin wel een aardig blad. Maar dit moet stoppen !

Nocturne
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2010 16:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Nocturne »

Ik heb hetzelfde meegemaakt, heb inmiddels het bedrag laten terugboeken en de bank geinstrueerd een selectieve incasso blokkade te hanteren. Kunnen de oplichters met dat bankrekeningnr in elk geval niets meer van mijn rekening halen. Ik had trouwens geen toestemming gegeven voor een aut. incasso (ook niet via de alg. voorwaarden, want die zijn niet ter hand gesteld). In dat geval kun je eventueel ook nog een melding onterechte incasso doen bij de bank, dan moet PF aantonen dat er wel een geldige machtiging is gekregen.
Success allemaal!

witte angora
Berichten: 32045
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is geen oplichtersbende, maar een dievenbende. :mrgreen: Klein verschil, maar wel essentieel.

adrianaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2010 21:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door adrianaa »

Door simpelweg te mailen naar Ria van Zon ([email protected]) kan je je tijdschrift abonnement van Publi Force opzeggen. Je krijgt je (onterecht) afgeschreven bedragen dan ook terug!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

adrianaa schreef:Door simpelweg te mailen naar Ria van Zon ([email protected]) kan je je tijdschrift abonnement van Publi Force opzeggen. Je krijgt je (onterecht) afgeschreven bedragen dan ook terug!
Sorry, maar dit zou niet moeten.
Meerdere mensen hebben exact hetzelfde probleem - wat op zijn meest gunstig betekend dat er daar iets grondig mis is.

Daarnaast is het gebrek aan communicatie, de 'verplichting' alleen aangetekend op te zeggen, alsmede de erg eenzijdige wijzigingen in het nadeel van de 'klant' een aanwijzing dat dit een bedrijf is wat eigenlijk geen bestaansrecht heeft.

Het is, volgens mij, compleet van de pot gerukt dat jij als benadeelde dingen moet doen (mailen, bellen etc.) om HUN fout te herstellen.

Zij zouden iedereen een brief moeten sturen, met uitgebreide excuses, en iedereen zijn geld terug moeten geven, zonder dat daar een actie van de benadeelde aan vooraf gaat.

Zoals de beschrijvingen gaan van mensen, is dit bedrijf bewust fout bezig.
Als ze dat niet zijn - is het aan hun om dat te bewijzen.

Nocturne
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2010 16:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Nocturne »

Netjes is het inderdaad helemaal niet. Ik ben het met je eens dat er een keuzemogelijkheid zou moeten zijn en op zijn minst excuses zou moeten worden aangeboden. Ik heb mijn klacht ook gemaild aan [email protected] en kreeg deze reactie:
======
Uw abonnement is per November 2010 stopgezet tenzij, u per direct dit abonnement wilt stoppen dan pas ik dat uiteraard aan.

Ik wil u toch de reactie van de uitgeverij niet onthouden:

Onderstaand de laatste up date van de uitgeverij die wij hebben ontvangen:

De reden dat het nummer van april te laat is komt omdat de drukkerij waarmee de uitgeverij werkt door omstandigheden niet op tijd heeft kunnen leveren.
Ik begreep wel van de uitgeverij dat begin mei de edities geleverd gaan worden ook die van mei.
Vanaf mei lopen de leveringen weer goed en worden de bladen in de eerste week van de maand geleverd.

Excuses voor het ongemak.
=======================================================
Onderstaand de reactie van de uitgeverij voor wat betreft de onterechte incasso.

Door een fout in de administratie is dit bedrag ten onrechte geﮣasseerd.
U kunt het laten storneren door uw bank dan heeft u het binnen 2 a 3 dagen weer op uw rekening staan, dit kan binnen 60 dagen.
Ik kan ook de financi묥 administratie opdracht geven om het terug te storten dan moet u rekenen op ca. 6 weken voor u het weer terug heeft.

Onze excuses voor het ongemak.
====


Omdat ik er verder niet te veel tijd aan kwijt wil zijn heb ik (naast het terugboeken van de betaling, het aanbod tot directe opzegging geaccepteerd. Als het goed is heb ik er nu geen last meer van, maar ik hou mijn bankrekening vanaf nu extra goed in de gaten!

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door vince76 »

Dan ook maar op dit forum, omdat Radar die andere topic heeft gesloten. Alleen jammer dat ze er verder geen aandacht aan besteden, dan alleen maar een topic te sluiten omdat deze dubbel op het forum staat..

Geachte gedupeerde,

Vrijdag weer contact gehad met de klantenservice van de puzzelvriend. Daar werd mij verteld wat we eigenlijk al wisten en dat is dat publiforce niet meer bestaat en is overgenomen door TOPTIJDSCHRIFTEN. Dus voor problemen moeten we bij dat bedrijf zijn.

Puzzelvriend van maart komt zo en zo niet meer wegens productiefout. Dat kan ik begrijpen en daar heb ik ook begrip voor, maar een kleine moeite zou het moeten zijn om even een excuus brief te versturen naar de klanten. Dan krijgen ze ook geen "gezeur". Wat betreft de prijsverhoging naar €39.95, dit komt ook door toptijdschriften. Ze maken de boekjes iets dikker en durven dan gelijk de prijzen te verdubbelen. Ik vind dit echt schandalig. Ik stop pas als ik mijn geld terug heb van dit abonnement wat ik heb afgesloten. Aangezien mijn vriendin geen automatische incasso heeft gedaan is er bij haar geen geld afgeschreven.

De puzzelvriend van maart komt dus helemaal niet meer, die van April verwachten ze rond 10 mei te leveren en die van mei ergens rond 24 mei. Maar ze kunnen mij niks beloven of garanderen bij de klantenservice. Wat ik me wel kan voorstellen, want hun zijn ook weer afhankelijk van andere instanties.

Ik hoor wel hoe het met jullie gaat en stuur maar een klacht mail naar topincasso. Waarschijnlijk krijg je geen reactie en verwijzen ze je weer door naar de klantenservice. Maar we moeten het bij de bron aanpakken...

Suc6 allemaal.

Groeten.

Vincent

Ook niet makkelijker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2010 23:53

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Ook niet makkelijker »

Ik heb in het andere topic (onder Juridisch/Publiforce, wat inmiddels gesloten is) al aangegeven dat er ook bij mij zonder reden geld geïncasseerd was. Inmiddels heb ik dat door de bank laten storneren. Ik heb mijn abonnement per mail willen opzeggen. Dat lukte niet, want 'het moest aangetekend'. Daarna heb ik wederom naar XXXX en naar XXXX een mail gestuurd met het stuk van ene XXXX, dat het wettelijk gezien niet mogelijk is om van klanten te eisen dat een opzegging aangetekend moet geschieden en zie daar de reactie vanmorgen: uw abonnement is per oktober 2010 beëindigd. Het kan dus wel!

publi
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2010 17:33

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door publi »

Al vele jaren een abonnement bij Publiforce op Bootjournaal.
Nu zie ik dat er 29.95 en 39.95 is ingehouden binnen drie weken.
Terwijl het abonnementsbedag 19.95 is.
De 39.95 heb ik terugkunnen boeken, het andere ging niet aangezien de datum om de incasso in te trekken voorbij is.

Ga onmiddelijk mijn abonnement opzeggen.

Gesloten