Pagina 6 van 38

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 okt 2010 15:20
door deejeeha
Brabant20 schreef:@deejeeha

Nou dan heb je toch nog je pakketje gehad.. helaas niet binnen de levertijd die ze gegeven hadden. Jaa in het vervolg lees ik eerst reviews op internet.

Ik hoop vandaag of morgen een verzendbevestiging te krijgen!

Groetjes!
Een verzendbevestiging heb ik nooit ontvangen (alleen toezegging dat het pakket verzonden was) maar ik heb (vandaag) wel zelf gebeld met de koeriersdienst die ze genoemd hadden. De koeriersdient kon mij wel vertellen dat een pakket bezorgd zou worden op het opgegeven adres. Het was me nog niet helemaal duidelijk of dat het pakket was (aflever adres was een bedrijf) maar ik wist in ieder geval dat de koeriersdient iets op het adres zou bezorgen.... Voor meer informatie hadden zij toch wel een pakketnummer nodig..... Ik weet niet of je hier wat aan heb maar als het pakket verzonden wordt en je hebt alleen de naam van de koeriersdienst dan weet je in ieder geval dat je zelf kunt bellen zonder alle gegevens te hebben (pakketnummer, track en trace etc).

Nogmaals succes!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 22 okt 2010 08:19
door Brabant20
En nog niets... Ga straks maar eens even bellen waar mijn radio blijft..

En anders ga ik hem morgen zelf wel in Goirle ophalen.
Weet niet of ze daar ook een magazijn hebben?

Groetjesss!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 25 okt 2010 18:52
door Brabant20
Update!

Heb vandaag mail gekregen(nadat ik er zelf weer achteraan moest)

Dat de radio vrijdag verzonden is! Dus ben benieuwd of ik hem morgen binnenkrijg! Maar ook ik heb dus geen bevestigingsmail of track en trace code gehad.. dus wacht 't nog maar even af!

Maar goed mocht die morgen binnenkomen dan valt het wachten al met al nog mee.. Ze mailen daar wel verrekte snel terug zeg, daar is niets van te zeggen! Das erg netjes!

Ik laat jullie weten of ik hem morgen binnen heb gekregen!

Groetjessss

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 25 okt 2010 19:07
door safetyfirst
Wat een verschrikkelijk bedrijf? is het wel een serieus bedrijf?

Ik heb er half september een GSM gekocht en betaald maar omdat het niet binnen de aan mij beloofde termijn werd bezorgd heb ik de bestelling geannulleerd. Mij werd verteld dat ik binnen 30 dagen mijn geld terug zou krijgen, maar dat heeft uiteindelijk ruim 40 dagen geduurd, en pas na inzet van zware drukmiddelen (..) kreeg ik het geld terug.

Ik heb uiteraard contact gelegd met het thuiswinkel-waarborg en die zijn bekend met de problemen! Ik ben op het verkeerde been gezet door het thuiswinkel logo. Dan denk je bij een betrouwbaar bedrijf te kopen en dat is in dit geval beslist niet zo! Het is een schande dat dit dubieus bedrijf het logo mag gebruiken!?

Ik raad iedereen af met deze dubieuze winkel zaken te doen, Tom van Zundert is gewoon een ordinaire oplichter. Ik zag een reactie van hem van maart 2010 dat er een nieuwe investeerder zou zijn en alle problemen opgelost zouden worden, het is nu bijna november en er is niets veranderd!

Via KvK kan je aan de gegevens komen van dit bedrijf (tip) en oplichting is een zaak van politie, dus aangifte doen mensen. Ook de thuiswinkelorg. moet er op aangesproken worden dat dit een hele slechte zaak is. Begin november gaan ze extremediscount opnieuw evalueren en mail allemaal naar de thuiswinkel waarborg over dit bedrijf.

Dit moet stoppen!!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 26 okt 2010 17:38
door Maanzaadje
Nou ik heb inmiddels, na meer dan 6 weken, ook mijn geld terug hoor. Zolang je je geld terugkrijgt zijn het geen oplichters, maar als dit altijd de manier van handelen is dan is het wel een belachelijk bedrijf in mijn ervaring!! Ik zal er nooit meer iets kopen en het ook iedereen afraden!

Ik heb uiteindelijk een incassobureau ingeschakeld om mijn geld terug te vorderen. (meer dan 1000,-) Ik heb ze toen een laatste mail en brief gestuurd en ze in gebreken gesteld en het geld moest voor vrijdag op mijn rekening staan. Toen ik ze hier van op de hoogte bracht waren ze niet erg onder de indruk.

"Onze boekhouding maakt het in orde. Door drukte hebben zij helaas een lichte achterstand. Ik vermoed dat het bedrag begin volgende week aan u gecrediteerd zal worden. Excuses voor het ongemak."

Ik had duidelijk vrijdag gezegd dus ik heb gezegd, allemaal leuk en aardig, vrijdag blijft staan en anders succes ermee! komen ze met een prachtige reply :)

"Ik betreur het ten zeerste dat we in onze vorige e-mail eerlijk tegen u zijn geweest. Blijkbaar kunt u dit niet waarderen. Onze excuses hiervoor!"

Dus ik even uitgelegd dat als zij gewoon eerlijk waren ik mijn geld allang gehad had!

Maar uiteindelijk hebben ze het geld maandag ochtend alsnog overgemaakt, net toen ik het incassobureau wilden gaan vertellen dat ze van start mochten gaan. Vond het eigenlijk wel jammer want was onderhand vrij pissig op ze en had graag gezien dat ik ze nog wat meer geld had gekost :D

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 26 okt 2010 19:34
door safetyfirst
@maanzaadje:

Heel fijn dat je je eigen geld (..) terug hebt. gelukkig maar!
Ik zou je willen verzoeken nog een melding van de gang van zaken te maken bij de thuiswinkel waarborg org.
Het is namelijk belachelijk dat dit dubieuze bedrijf het logo mag gebruiken van deze thuiswinkel-waarborg.

Laat iedereen dit doen dan zijn zij dit binnenkort kwijt 8)

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 09:54
door Extremediscount
Graag willen wij, als Extremediscount zijnde, reageren op de berichten welke gepost zijn op dit forum, en u wat meer informeren over ons bedrijf.

Extreme discount kenmerkt zich het afgelopen jaar door een continue explosieve groei. Deze groei van ca. 15 procent per maand was kenmerkend voor ons bedrijf, maar in de praktijk verre van ideaal. Nieuwe mensen, locaties en medewerkers werden hier voor ingeschakeld. Na een strategische focus op nieuwe productgroepen met als focus klein huishoudelijk is Extremediscount sinds april dit jaar hiermee per maand in plaats van 15 procent, echter verviervoudigd qua klanten, orders en daarmee direct van invloed op aanverwante bedrijfsprocessen.

De keuze is daarom versneld genomen om een professioneel logistiek centrum op te zetten, medewerkers aan te nemen en de ICT verder te professionaliseren om klanten beter, sneller en efficiënter te kunnen bedienen.

Dit gaat helaas ook bij extreme discount niet zonder slag of stoot. E.e.a. hadden we liever sneller in praktijk tot uitvoering gebracht, echter is dit niet zo gelukt. Op dit moment is de logistiek met onderhavig ict systeem in proces, zijn professionele medewerkers opgeleid en werkzaam en leveranciers geïnformeerd. Allen zijn meewerkend en enthousiast. We zijn ervan overtuigd dat alle investeringen en daarmee veranderingen, onze klanten voor nu en de toekomst kunnen voorzien in de groeiende behoeften.

Nogmaals benadrukken we dat deze transitie door de groei niet geheel zonder problemen is verlopen. Hiervoor maken we dan ook onze welgemeende excuses. We hebben onze processen drastisch veranderd om u als klant nog beter te kunnen voorzien in product, kwaliteit en service voor nu en de nabije toekomst. Op dit moment worden 90 tot 95 procent van alle orders al binnen de gestelde termijn uitgeleverd. Wij streven natuurlijk naar 100 procent en verwachten dit streven spoedig te bereiken.

We hebben alle bovenstaande klachten bekeken en het lijkt er op dat deze reeds zijn opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van u! U kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze servicemanager op [email protected]. Mocht u een nieuwe klacht hebben, laat het ons dan ook weten op dit e-mail adres. We zullen er alles aan doen om de klacht voor u op te lossen.

Tevens zullen we dit forum nauwlettend in de gaten houden, en alle opkomende klachten naar behoren voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 10:19
door safetyfirst
@extremediscount:

Weer een onzinnige reactie van uw kant! Het snel groeien van en bedrijf staat los van een klant netjes te woord staan, afspraken nakomen, keurig binnen een paar dagen terugbetalen van geld aan de klant. U misbruikt de (uiterste) termijn van 30 dagen en doet alsof dit de normale termijn is. Het wetboek spreekt echter van ZSM terugbetalen, met een UITERSTE termijn van 30 dagen.

Daarnaast lijkt u niet het handelen in producten als primaire doel te hebben. U bent namelijk zo gretig als de klant wil annuleren dat dit nog meer vragen oproept.
Het verhaal van de te snelle groei ge -misbruikt u al heel lang om iedereen aan het lijntje te houden.

U bent een rotte plek voor alle webwinkels en u dient zsm uw logo van de branchevereniging het winkelwaarborg kwijt te raken.
U heeft alle kansen gehad en het is tijd om de stekker er uit te halen.

Laat het een waarschuwing zijn aan potentiele klanten. Koop niet bij dit bedrijf.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 12:27
door Maanzaadje
@ Safetyfirst

Ik had er al een case van gemaakt bij thuiswinkel-waarborg. Hier hebben ze ook op gereageerd. Daar melden ze het binnen een week op te lossen, wat... hoe voorspelbaar het ook is, niet is gebeurt. Heeft langer geduurd. De case is nu wel gesloten want het is uiteindelijk, na dreigen met incasso, wel gebeurt. Maar dat kan je dan weer nergens kwijt op die site! het is idd afgesloten maar niet binnen de beloofde termijn. Slechte zaak dus!!

Maar goed. Ben het met je eens Safetyfirst. Sterke groei heeft niks te maken met basis zaken als AFSPRAKEN NA KOMEN! hoe moeilijk kan het zijn om iemand zijn geld terug te geven. Je kan mij gewoon niet wijs maken dat na 6x beloven er elke keer iets tussen komt waardoor het niet lukt.
Ook die 30 dagen zijn BELACHELIJK. Deze zijn ook niet terug te vinden in de voorwaarden op de site van Extremediscount en is ook geen normale gang van zaken. Heb dat nog nooit meegemaakt bij een bedrijf.

Ik geloof echt dat als ik niet als een gek achter mijn geld was aangegaan ze het nu nog op hun rekening hadden staan. 30 dagen my ass!! die waren allang en breed verstreken namelijk.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 12:32
door Extremediscount
Beste Safetyfirts & Maanzaadje,

Het spijt ons ten zeerste dat uw orders niet naar behoren zijn verlopen. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor! Wel fijn om te horen dat u beiden het betaalde bedrag reeds retour heeft ontvangen.

Ik kan u echter verzekeren dat wij niet met opzet 30 dagen hanteren voordat een betaald bedrag wordt gecrediteerd. We doen ons best dit voor klanten zo spoedig mogelijk in orde te maken. Echter, vanwege vele oorzaken, waaronder veel personeelswijzigingen in de boekhoudafdeling heeft dit langer geduurd dan de gestelde termijn. Nogmaals onze excuses!

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 14:02
door Uranus49
Ook ik heb een paar dagen geleden besteld bij dit bedrijf. Daarna las ik de berichten op dit forum en dacht bij mijzelf....nou..als ik dat had geweten had ik niet besteld. Toch gewoon afgewacht. Ik heb de bestelling gewoon zonder problemen binnen een paar dagen ontvangen. Tussendoor af en toe mail verzonden naar extreme discount met een vraag. Deze mails werden echt binnen een paar uur beantwoord.
Dus ik ben een tevreden klant. Mijn bestelling was gewoon een stuk goedkoper dan in de winkel ondanks de bijkomende verzendkosten.

Ik heb dus geen problemen ondervonden en ben dus gewoon tevreden met mijn aankoop en redelijk snelle verzending.

Dit was de eerste keer dat ik wat bij deze webshop besteld heb en zal dat ook in het vervolg doen als ik iets nodig heb wat zij aanbieden.

Gegroet,
Piet

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 14:57
door safetyfirst
@Piet: prima als dit werkelijk uw eigen ervaring is....helaas hebben we de ervaring dat extremediscount zelf ook dit soort berichten plaatst onder verschillende namen om toch een páár positieve reacties te hebben..

@extremediscount: Uw geloofwaardigheid is zó minimaal dat u alleen maar
moet gaan zorgen dat klanten geen reden hebben om hier berichten over u te plaatsen. De klachten zijn allemaal van dezelfde aard en zijn al zo lang aanwezig dat u weinig overtuigingskracht heeft.

Mijn eigen ervaring nog even afgelopen week: in de contacten stelt u zich hardleers op. U lacht om serieuze klachten, u overschreidt de beloofde termijnen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. U doet alsof het een gunst is dat u de klant zijn / haar geld teruggeeft, ga zo maar door...

U bent een hopeloos bedrijf zonder reden van bestaan.Aan Tom van Zundert: ga een ander vak leren, want van ondernernemen heeft u niets begrepen!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 15:15
door Extremediscount
Beste Piet,

U allereerst bedankt voor uw bericht. Het doet ons goed om te zien dat onze tevreden klanten ook laten zien dat ze er zijn.

Beste Safetyfirst,

We kunnen u verzekeren dat we Dhr. Piet niet persoonlijk kennen. Dit is ook niemand van ons bedrijf. Het is binnen ons bedrijf namelijk ten strengste verboden om berichten op een forum als deze te plaatsen. De beheerder zou dit aan het IP-adres moeten kunnen zien.

Wij werken er hard aan om te zorgen dat er inderdaad geen (negatieve) reden is om een bericht te plaatsen. Het spijt ons zeer dat er wel eens iets fout gaat. Met ca. 400 orders per dag, lijkt dit soms onvermijdelijk. Het zou naief van ons zijn, om te garanderen dat er nooit iets fout kan gaan.

Mocht u het gevoel hebben gehad dat er om een klacht gelachen wordt, dan spijt ons dit zeer. Onze medewerkers worden vakkundig opgeleid om eventuele klachten netjes op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 18:06
door safetyfirst
@Monique van Extremediscount:

Hier op dit forum doet u correct. Deze houding zou u ook in het contact met uw klanten moeten hebben.

Ik trap er niet meer in en velen met mij niet meer. :mrgreen:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 18:42
door bibaminoe
@ Safetyfirst:
Mijn order die ik geplaatst had is goed afgelopen en zelfs het betreffende product is vervangen onder garantie. :D
Laat mij wel duidelijk zijn dat ik niet voor Extremediscount werk en niet in hun naam positieve beoordelingen geef.Ik ben hier op terecht gekomen na wat speurwerk,dus ik dacht; daar gaan we en centjes weg.Was dus niet het geval.

Groetjes

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 18:56
door Brabant20
HEHE eindelijk!!

Ik heb mijn radio binnen hoor:D
Maar wat ik niet snap van extreme discount dat ze de levertijd niet gewoon eerlijk op de site vermelden. Zet er gewoon 2 weken neer. Dan is er niets aan de hand.

Ze zijn wel zeer klantvriendelijk daar is niets over te zeggen.
Reageer errggg snel op mailtjes en helpen je goed!

Maar goed nu hopen dat die ook nog helemaal goed werkt, dan is het toch nog goed afgelopen!

Succes voor de rest die nog wacht op hun bestelling/betaling.

Groetjes!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 27 okt 2010 23:01
door Uranus49
@ Safetyfirst:
Even voor de duidelijkheid voor jou. Ik ken niemand van extremediscount en dit was mijn allereerste bestelling bij hen. Ik bestel al jaren online bij diverse webwinkels en heb eigenlijk nooit problemen gehad. (1 keer een pakketje niet ontvangen maar zonder problemen werd een nieuw pakket naar mij verzonden, dit was bij duracelldirect.nl, zij reageren trouwens binnen een half uur op een mailtje) Ik bekijk normaal van tevoren de ervaringen van andere kopers bij webwinkels en bij extremediscount deed ik dat pas nadat ik had besteld dus kreeg ik argwaan of ik het product wel zou ontvangen gezien de eerdere berichten. Maar eerlijk is eerlijk ik heb gewoon mijn product ontvangen binnen 5 dagen na bestelling. Dus gewoon goed. Ik ben van mening dat ook positieve berichten/ervaringen vermeld mogen worden. En als er problemen zijn moet dat ook op te lossen zijn. Per definitie is een product niet ontvangen/geleverd krijgen niet altijd oplichting maar kan er een andere oorzaak aan ten grondslag liggen. En hier moet dan onderling een oplossing voor gevonden worden.

Dus als mensen willen bestellen bij dit bedrijf kunnen ze dat gewoon doen. Op de mailtjes die ik heb verzonden naar hen werd zeer snel gereageerd. Eigenlijk was ik te snel met mailtjes sturen want ik heb dat al gedaan binnen 5 dagen maar dat kwam door mijn (onterechte) argwaan mede door berichten in dit forum.

Het hoeft niet altijd negatief te zijn dus positieve berichten mogen wat mij betreft ook wel vermeld worden. En dat doe ik uit eigen initiatief !!!

@Monique van Extremediscount: dit was mijn bestelnummer: 20101062860, dan ben je op de hoogte wie ik ben en wat ik besteld heb.

Gr. Piet

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 28 okt 2010 08:31
door Extremediscount
Beste Brabant20,

Fijn om te lezen dat u uw bestelling heeft ontvangen. Onze excuses dat het langer heeft geduurd dan verwacht.

Beste Safetyfirst,

Graag zouden we met u in contact komen om van u te horen welke verbeterpunten er zijn. Hier kunnen we als bedrijf veel van leren. Zou u mij willen e-mailen op [email protected]?

Beste allen,

Mocht u onverhoopt nog een klacht hebben, laat het me dan weten op [email protected]. We gaan deze dan naar behoren voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 28 okt 2010 08:48
door safetyfirst
:lol: bla bla bla bla

U doet alweer alsof u vanaf heden het goed zal gaan doen. :lol:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 31 okt 2010 15:10
door edhooijmans
Wat een bagger organisatie. Levertijden vermelden, besteld hebben en dan gewoon niets meer laten horen. Na 3 mails met dreigementen krijg je eindelijk antwoord en dan nog net wat je niet wilt horen. Levertijd: niet op voorraad, dus mogelijk nog een paar weken. Je mag bij gods gratie de bestelling annuleren. Je geld krijg je terug binnen 30 dagen. Mag het, je moet wel direct overmaken als je besteld. ik heb rentebijbetaling gevraagd. Ben benieuwd. Niet bestellen bij Extremediscount.nl. Dat Extreme is me inmiddels bekend waar dast voor staat.