LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
JohanVeenstra
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jan 2010 23:53

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door JohanVeenstra »

-
Laatst gewijzigd door JohanVeenstra op 27 jan 2011 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

JohanVeenstra schreef:Iedereen veel succes met zijn/haar gevecht tegen de onrechtvaardige praktijken binnen de letselschadewereld.

Er zijn inmiddels nieuwe ontwikkelingen na de uitzending van Tros Radar van 11 januari 2010 over no cure no pay en letselschade.

De Pals Groep heeft klachten ingediend tegen Tros Radar bij de 'Raad voor Journalistiek':
http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/pa ... 9036.lynkx

En de LSA (Vereniging van Letselschade Advocaten) heeft aangegeven dat advocaten die met bureaus zoals Pals Groep, Jurilex, Mr. Claim, Letsel.nl samenwerken geschrapt zullen worden van de ledenlijst van de LSA:

http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/le ... 9158.lynkx

Goed nieuws vind ik dat, want dan wordt de boel flink gezuiverd
en weten we eens een keer wie betrouwbaar is en wie niet.
Dat hoop ik dan toch en zal ook wel zo zijn.

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

miss ligt het probleem wel bij de politiek die kunnen er wat aan doen
maar waarom zouden die er wat aan doen. kunnen goed een bijbaantje hebben bij de verzekeringen en goed betaalt betaalt worden om er maar niets aan te doen
het kan allemaal goed en vlug geregelt worden maar zeg zelf zou jij er iets aan doen als je goed betaalt word door de verzekering en anders zou je kunnen overwegen om een voorschotbank in het leven te roepen waar je bevoorbeeld
je voorschotten op een makkelijke manier kunt krijgen
inplaats van het irritant gedoe van de schaderegelaars elke keer gaan liggen smeken om een voorschot

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jack333 schreef:miss ligt het probleem wel bij de politiek die kunnen er wat aan doen
maar waarom zouden die er wat aan doen. kunnen goed een bijbaantje hebben bij de verzekeringen en goed betaalt betaalt worden om er maar niets aan te doen
het kan allemaal goed en vlug geregelt worden maar zeg zelf zou jij er iets aan doen als je goed betaalt word door de verzekering en anders zou je kunnen overwegen om een voorschotbank in het leven te roepen waar je bevoorbeeld
je voorschotten op een makkelijke manier kunt krijgen
inplaats van het irritant gedoe van de schaderegelaars elke keer gaan liggen smeken om een voorschot

Goed en vlug regelen is hier niet aan de orde hoor en de politiek????
Zelf heb ik in totaal maar 1 voorschot gehad, na bijna 3 jaar zelf alle kosten
te hebben moeten ophoesten en kort daarna was de eindafhandeling.
Zelfs voorschotten geven was bij mij niet aan de orde, los het
maar zelf op helaas.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jack333 schreef:miss ligt het probleem wel bij de politiek die kunnen er wat aan doen
maar waarom zouden die er wat aan doen. kunnen goed een bijbaantje hebben bij de verzekeringen en goed betaalt betaalt worden om er maar niets aan te doen
het kan allemaal goed en vlug geregelt worden maar zeg zelf zou jij er iets aan doen als je goed betaalt word door de verzekering en anders zou je kunnen overwegen om een voorschotbank in het leven te roepen waar je bevoorbeeld
je voorschotten op een makkelijke manier kunt krijgen
inplaats van het irritant gedoe van de schaderegelaars elke keer gaan liggen smeken om een voorschot
Dat er iets gedaan moet gaan worden is overduidelijk maar of ze dat daar
in Den Haag ook willen inzien is ten tweede.
Hun hebben er geen last van.
Het is inderdaad smeken om een voorschot, bellen, mailen wachten en nog
eens wachten, zo werkt het in praktijk.

JohanVeenstra
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jan 2010 23:53

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door JohanVeenstra »

-
Laatst gewijzigd door JohanVeenstra op 27 jan 2011 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

JohanVeenstra schreef:Allianz bestrijdt brief van directeur Freek Schultz van de Pals Groep aan de minister van Justitie Hirsch Ballin:

Allianz voelt zich tekortgedaan in een brief van directeur Freek Schultz van de Pals Groep aan minister Hirsch Ballin over de vergoeding van buitengerechtelijke kosten (BGK) aan belangenbehartigers van letselslachtoffers. "Dat wij maximaal € 130 per uur vergoeden, is onjuist", aldus Allianz in een reactie.
Schultz (foto) stuurde de brief naar de minister om in te haken op schriftelijke Kamervragen van Arda Gerkens (SP). In die brief stelde hij onder meer, dat verzekeraars niet zelden de hoogte van het uurtarief ter discussie stellen. Bij wijze van voorbeeld voegde hij beleidsnoties van de Noordhollandsche en Allianz als bijlage toe, "waaruit volgt dat men maximaal € 130 per uur vergoedt".

Die limiet wordt echter alleen door de Noordhollandsche genoemd. "Het beleid van Allianz Nederland Groep, waaronder ook London Verzekeringen, is dat wij gedurende de behandeling van het dossier tussentijdse nota's in principe bij wijze van voorschot integraal vergoeden. Om objectief de gedeclareerde kosten op redelijkheid te toetsen, hanteren wij intern de PIV-BGK-staffel. Als duidelijk is waar de totale kosten voor BGK op uitkomen, kan de redelijkheid van de omvang van die kosten worden beoordeeld", aldus Allianz.

http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/al ... 0127.lynkx

Ik heb net een leukje stukje als reactie geschreven op hun site.
Directeur J.F.S. van bureau Pals is een echte grappenmaker hoor.

JohanVeenstra
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jan 2010 23:53

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door JohanVeenstra »

-
Laatst gewijzigd door JohanVeenstra op 27 jan 2011 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

heb zelf 2ruggewervels gebroken 25 tot 30 procent ingezakt verschil werd er gemeten van 1.8cm was ook nog wat gedraait en kreeg toen het enorme bedrag van 9000 euro aangeboden van de schaderegelaar aangeboden offf 6000 als ik het er niet mee eens was maar hij kon er ook wel voor zorgen dat ik niets kreeg dus ik heb het zaakje maar open gehouden ... had meer gedacht zoiets van 90.000 maar ja ..
had ik die enorme som van 9000 euro aangenomen had ik gedeelt door 27jaar het gigantische bedrag van 333.33 euro helemaal voor mezelf gehad per jaar maar helaas ik had vanaf mijn 20ste al geen aanvullende verzekering moest er die nu ook bijpakken a120.00 dus van mijn 333.33enzo achter de punt bleef nog maar 113.33 over dan mijn eigen bijdrage van geloof 150 euro want ik moet ook nog 2 pijnstillers slikken dan nog een er boven op voor de pijnstillers dan nog een stuk of 9 paracetamol en wat zijn de kosten over 10jaar dan hebben we maar niet over het getreiter van de verzekering want het is gewoon pyschologische oorlogsvoering tegen het slachtoffer van hoeneer gaat ie onderuit
en hoeneer aanvaard ie de schandalige bedragen dacht trouwens dat alleen de cia aan pyschologische oorlogsvoering deden .. maar hier doen de verzekeringen gewoon vrolijk mee en de politiek ook einde episode 2

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jack333 schreef:heb zelf 2ruggewervels gebroken 25 tot 30 procent ingezakt verschil werd er gemeten van 1.8cm was ook nog wat gedraait en kreeg toen het enorme bedrag van 9000 euro aangeboden van de schaderegelaar aangeboden offf 6000 als ik het er niet mee eens was maar hij kon er ook wel voor zorgen dat ik niets kreeg dus ik heb het zaakje maar open gehouden ... had meer gedacht zoiets van 90.000 maar ja ..
had ik die enorme som van 9000 euro aangenomen had ik gedeelt door 27jaar het gigantische bedrag van 333.33 euro helemaal voor mezelf gehad per jaar maar helaas ik had vanaf mijn 20ste al geen aanvullende verzekering moest er die nu ook bijpakken a120.00 dus van mijn 333.33enzo achter de punt bleef nog maar 113.33 over dan mijn eigen bijdrage van geloof 150 euro want ik moet ook nog 2 pijnstillers slikken dan nog een er boven op voor de pijnstillers dan nog een stuk of 9 paracetamol en wat zijn de kosten over 10jaar dan hebben we maar niet over het getreiter van de verzekering want het is gewoon pyschologische oorlogsvoering tegen het slachtoffer van hoeneer gaat ie onderuit
en hoeneer aanvaard ie de schandalige bedragen dacht trouwens dat alleen de cia aan pyschologische oorlogsvoering deden .. maar hier doen de verzekeringen gewoon vrolijk mee en de politiek ook einde episode 2

Het spijt me uw verhaal te lezen en ben het met uw stelling eens,
dat het een psychologische oorlogsvoerings is, die niet onder zou doen
voor CIA en FBI.
Meededogen is een woord wat ze niet kennen en het gaat er alleen maar
om, hoe ze het meeste geld in de knip kunnen houden en het slachtoffer
met een aalmoes wandelen sturen.
Is het mogelijk voor u, dat u nog eens een vrijblijvend advies vraagt
aan een betrouwbaar bureau opdat gezien kan worden of u nog recht
zou hebben op een fatsoenlijke schadevergoeding?

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

episode 3 de schaderegelaar is voor de 2de keer geweest
andere advocat inmiddels andere medisch adviseur enzovoort
medisch adviseur van mij en tegenpartij zijn al haast een week of 2 bezig
om het percentage van mijn invalititeit uit te maken de ene zegt dan zoveel procent enzov
maar wat schets mijn verbazing mijn schaderegelaar zei
ik zou vorige keer 9000 euro krijgen maar dat word deze keer weiniger zei die
huhhhhhhh ik dacht dat die medisch adviseurs daar amper net aan begonnen waren om alles uit te zoeken
of is het gewoon al een uitgemaakte zaak...
en zijn die medisch adviseurs alleen maar een papieren verzinsel
om de slachtoffers een beetje blij te maken dat er voor ze gevochten word op papier ... ik heb wel bekeken nu dat iedereen rondom de zaak een hoop poen beurt en overhoud behalve het slachtoffer ...
die word in de schulden en de rotzooi geduwt en mogen dan het bedrag dat ze krijgen weer inleveren om rekeningen te betalen

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jack333 schreef:episode 3 de schaderegelaar is voor de 2de keer geweest
andere advocat inmiddels andere medisch adviseur enzovoort
medisch adviseur van mij en tegenpartij zijn al haast een week of 2 bezig
om het percentage van mijn invalititeit uit te maken de ene zegt dan zoveel procent enzov
maar wat schets mijn verbazing mijn schaderegelaar zei
ik zou vorige keer 9000 euro krijgen maar dat word deze keer weiniger zei die
huhhhhhhh ik dacht dat die medisch adviseurs daar amper net aan begonnen waren om alles uit te zoeken
of is het gewoon al een uitgemaakte zaak...
en zijn die medisch adviseurs alleen maar een papieren verzinsel
om de slachtoffers een beetje blij te maken dat er voor ze gevochten word op papier ... ik heb wel bekeken nu dat iedereen rondom de zaak een hoop poen beurt en overhoud behalve het slachtoffer ...
die word in de schulden en de rotzooi geduwt en mogen dan het bedrag dat ze krijgen weer inleveren om rekeningen te betalen
Dat gaat u natuurlijk nooit accepteren neem ik aan, want ze waren de boel
al aardig aan het bedonderen.
Ook medische adviseurs zijn niet altijd te vertrouwen en ik hoop dat
u zich niet gaat neerleggen bij de feiten en pas stopt als u uw recht heeft
gekregen.

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

op antwoord op minister ... schaderegelingsburo r.p.van dijk.bv
de meern leidse rijn 9 3454 pz

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

minister ...nog even de verzekeraar dat is allianz

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Twan Jacobs, knap van je dat door gaat met vechten, je vecht namelijk
niet alleen voor je eigen maar voor een hoop letselschade slachtoffers.
Ook heb je bij vele letselschade slachtoffers de ogen geopend die met vele
vragen rond lopen.

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

episode 4 helaas pindakaas maar ik moet gaan verhuizen naar de camping waar ik een luxueuse caravan met aanbouw bezit waar het dak van op instorten staat keuken had ik eruit laten halen viel helaas ook al uit elkaar onder waar de keuken had gestaan kwam een mooi groot gat tevoorschijn... liggen paar platen bij de wc anders zit ik op de grond douche is buiten gewoon op de grond gaan staan...schade regelaar was er laatste keer geweest..en zei ga jij hier wonen
..ik zal wel moeten of weet jij iets beters..tja huurhuis miss
en wie gaat dat betalen.. zoete lieve gerritje..en naar de gemeente.. gemert
nou daar heb ik ook al weer een paar dagen aan verspilt plus paar uur telefoon hangen ..tja ik heb helaas paar stukken grond das eigendom ...ik hou er mee op met typen voor vandaag... ach het begon eigelik al in het ziekenhuis waar ik lag
het was gewoon een drama

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jack333 schreef:episode 4 helaas pindakaas maar ik moet gaan verhuizen naar de camping waar ik een luxueuse caravan met aanbouw bezit waar het dak van op instorten staat keuken had ik eruit laten halen viel helaas ook al uit elkaar onder waar de keuken had gestaan kwam een mooi groot gat tevoorschijn... liggen paar platen bij de wc anders zit ik op de grond douche is buiten gewoon op de grond gaan staan...schade regelaar was er laatste keer geweest..en zei ga jij hier wonen
..ik zal wel moeten of weet jij iets beters..tja huurhuis miss
en wie gaat dat betalen.. zoete lieve gerritje..en naar de gemeente.. gemert
nou daar heb ik ook al weer een paar dagen aan verspilt plus paar uur telefoon hangen ..tja ik heb helaas paar stukken grond das eigendom ...ik hou er mee op met typen voor vandaag... ach het begon eigelik al in het ziekenhuis waar ik lag
het was gewoon een drama
Zie dat dit het eerste bericht is wat je geplaatst hebt hier op het forum.
Heb je letselschade opgelopen door een ziekenhuisopname ?

Minister
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:05

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Minister »

jack333 schreef:op antwoord op minister ... schaderegelingsburo r.p.van dijk.bv
de meern leidse rijn 9 3454 pz
Als Allianz de verzekeraar is en Buro Van Dijk het schaderegelingsburo, dan bent u dubbel de klos. Beiden staan niet bekend om hun soepelheid als het op schaderegelen aankomt. Sterkte, de aanhouder wint.

Minister
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:05

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Minister »

Beste Jack333,

Check je PB.

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

dit is mijn 4de bericht al chocomelk en ben gewoon van mijn fiets afgereden

Gesloten