Iedere man is uniek, en sommigen zijn wel héél uniek....ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Iedere man is uniek, en sommigen zijn wel héél uniek....ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren
Dus je kunt met ze chatten en bij jou betalen ze binnen 10 dagen. Nog meer van die "goede" redenen?kopermoleen schreef:Je kunt ze niet bellen maar wel met ze chatten dan krijg je meteen antwoord. Declaraties worden binnen 10 dagen betaald etc. Sorry dat ik dacht dat u een mevrouw was...ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren
Gelukkig wel! (Maar vrouwen zijn ook wel uniek hoor.........)witte angora schreef:Iedere man is uniek, en sommigen zijn wel héél uniek....ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren
Offtopic gelul. Je komt hier net kijken op dit forum: Als je je niet kunt gedragen hoepel dan lekker op!kopermoleen schreef:Wel een knap antwoord, zal wel de uitspraak zijn van mevrouw kochje kunt wel bellen met ze is 80 cent per minuut of zo. Trouwens het gaat erg goed met Ziggo nu of wist je dat al
Wat heeft Ziggo met Anderzorg te maken? Off-topic gelul dus.kopermoleen schreef:Wel nee ik ben hier al een jaar of 6 en jij bent een aardig opgefokt figuur. Zie hier de beste wensen van Ziggo:
En natuurlijk ook van Anderzorg
Offtopic gelul. Je komt hier net kijken op dit forum: Als je je niet kunt gedragen hoepel dan lekker op!
Hoe dom kun je zijn......... Waarom zou ik (en anderen) in dit draadje mijn gaan herhalen omdat jij en bob te lui zijn om de zoekfunctie te gebruiken? Daarnaast: Waarom zou ik me schamen voor het wangedrag van Anderzorg?testcase schreef:Trauma van koch![]()
Nu snap ik het,. Hij schaamde zich gewoon om dit nog eens te herhalen op dit draadje. Werkelijk als dit de basis is van zijn ontevredenheid. hahahaha
Het negeren vind ik een goed idee. Behoudens dan dat hij willens en wetens mensen onfantsoenlijk blijft beledigen. Maar ik neem aan dat TrosRadar hiernog op gepaste wijze zal gaan reageren.
Bob, je bent gewoon een zielig figuur. Nu heb je eindelijk de "moeite" gedaan om mijn klacht over Anderzorg te vinden en volgens jou stelt deze klacht niets voor, je lijkt daarin veel op dat andere zielige figuur die ook van mening is dat (bijna) alle klachten over AZ onterecht zijn.Bob Schurkjens schreef: onzin