Pagina 6 van 19

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 15 nov 2010 10:54
door Acinra
@Hoebizar, dat gaat toch alleen op voor "contracten" van vóór die datum en niet voor na die datum. Ons "contract" is nml van dit jaar, dus denk niet dat ik ze daar mee om de oren kan slaan.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 23 nov 2010 21:33
door newbeetle
ook ik zit in zwaar conflict met c&z en Credifixx,en ik ga het niet opgeven ook,
na elke mail wordt ik steeds kwader,wat een stel idioten zijn dat zeg,
ik heb nog nooit zo'n onprofessioneel bedrijf meegemaakt,ze blijven me maar lastigvallen met telefoontjes en dreigmails,zoals dit:
Geachte heer/ mevrouw,

Bij deze willen wij u verzoeken met spoed contact met ons op te nemen inzake dossiernummer ....

Bij het niet naleven van dit verzoek zijn wij genoodzaakt hieraan zwaarwegende consequenties te verbinden.

U kunt ons bereiken op telefoonnummer 071-3015717.

ik heb ze al gezegd:kom maar op met die dagvaarding,die rechter zal jullie echt niet serieus nemen,ik denk zelfs dat ze jullie uitlachen,onbegrijpelijk zulke lui,
ze blijven het gewoon proberen,hun beweren ,mijn handtekening te hebben,nou hij lijkt er niet eens op !!echt om uit je vel te springen,nou die 112 euro kunnen ze naar fluiten,en ik ga zeker de strijd aan met die oplichters!!!!
ik zal mijn gegevens doormailen naar chris,en laten we samen een eind maken aan die losers met hun oplichtingspraktijken!! :twisted: :twisted: :twisted:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 01 dec 2010 11:23
door gefrustreerd!
hallo mensen,

ik heb een heel ander probleem met C&Z media.
In februari 2009 werd ook ik heel informeel benaderd door meiden die mij een abonnement aangesmeerd hebben voor de Rai. (Huishoudbeurs)
Er werden producten toegestuurd en heb het zo een tijd lang gelaten, hoewel ik er eerst niet van op de hoogte was dat ik aan een abonnement vast zat. Maar toch zo gelaten.
Tijd geleden heb ik een opzegbrief gestuurd (16oktober) maar dit bleek achteraf 6 dagen 'te laat'. Brief had binnen moeten zijn op 10 oktober.
Kreeg een brief terug waarin dit vermeld was en dat er nog 4 setjes worden gestuurd en er nog 1 keer een bedrag van €39.80 zou worden geïncasseerd. Dit allemaal omdat ik 6 dagen te laat was.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met CZ Media en mijn persoonlijk verhaal verteld en gevraagd om coulant te zijn om die 6 dagen. Financieel kan ik het niet opbrengen om € 39.80 te betalen. Nu is het bedrag verhoogd naar: €44.75.
Mijn vraag is: kom ik aanmerking voor de kvk verhaal van Hoebizar? Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 02 dec 2010 09:44
door newbeetle
het beste is gewoon nergens op te reageren,geen telefoontjes en geen mails
dan laten ze je vanzelf met rust,en dat incassobureau is helemaal een aanfluiting
die werken gewoon samen,maar ze gaan je echt niet dagvaarden hoor,die rechter
ziet ze al aankomen haha :D :D

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 06 dec 2010 16:24
door Acinra
Ik ben inmiddels bijna een maand verder, en nog geen steek verder gekomen dan het standaard "u moet betalen en na betaling is alles stopgezet" antwoord.
Op mijn klacht wordt niet ingegaan, het enige wat ze zeggen is "uw opzegging is niet aangekomen".

Vorige week dinsdag heb ik een email gestuurd, en hier in geëist dat dit hele zogenaamde contract ontbonden/niet verklaard zou worden, en wel om het 1e feit dat het zogenaamd contract niet rechtsgeldig is omdat het onder dwaling is ontstaan en het 2e feit dat ik de opzegging heb gedaan.
Het antwoord was dat ik de voorwaarden heb kunnen lezen op het vodje wat ik gekregen heb, en dat ze geen opzegging hebben ontvangen.
Heb geantwoord dat het feit dat het zogenaamde contract onder dwaling is ontstaan en hierdoor niet rechtsgeldig is, blijft bestaan. En dat hierdoor in principe een opzegging niet eens nodig zou zijn geweest omdat het hele contract (nogmaals) niet rechtsgeldig is. En bij mijn eis gebleven.
De email is gelezen, maar geen antwoord opgekregen.

Mocht het zo ver komen, dat ze het aan een incasso buro geven, dan kan deze éénmalig een bezwaar van me krijgen, en daarna volgt er een aanklacht wegens oplichting. Ben er ondertussen helemaal klaar mee.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 08 dec 2010 12:25
door newbeetle
Nou jongens,
volgens mij ben ik de eerste met een dreigbrief van een dagvaarding,nou graag zelfs!!heb alle mails al uitgeprint voor de rechter
ik kan binnenkort een deurwaarder verwachten met de datum van de rechter,en het kan oplopen tot 500 euro wat mijn kosten zijn,Of ik moet binnen 5 dagen het bedrag van 112,50 voldoen,nou dacht het niet!
dus wordt vervolgd en anders hoop ik dat alle gedupeerden gezellig met me meegaan naar de rechtbank om die oplichters te stoppen met deze praktijken

groetjes irene

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 08 dec 2010 19:18
door HJvanWell
Allen,

Uit eigen ervaring weet ik inmiddels dat het valide argument van Hoebizar (niet vastleggen ovk vóór 29/12/2009 bij KvK door C&Z) voor C&Z geen reden meer is om over te gaan tot stopzetting afpersing. Op aangetekende brief (met ontvangstbevestiging) is nooit door hen gereageerd, terwijl mijn vermeende abonnement toch echt voor genoemde datum door valse voorlichting (oplichting) tot stand is gekomen. Uiteraard beweert C&Z dat men wel een reactie heeft verstuurd, maar zelfs na telefonisch verzoek om mij alsnog betreffende antwoordbrief te doen toekomen blijft het stil. Gelukkig is Credifixx niet vies van een prestatiebeloning: iedere betaling is er één, (lees: provisie binnen) en dat dekt nog altijd de kosten van het verzenden van mailtjes.

Mensen laat je niet gek maken!!! De oproep van Newbeetle om gezamenlijk de aankomende rechtszaak ( :lol: :lol: :lol: ) bij te wonen staat genoteerd. Laat je nog even de datum weten? Een middagje gratis cabaret is altijd welkom. En natuurlijk aan iedereen het verzoek om gehoor te geven aan de oproep van Chrislee [[email protected]] om zoveel mogelijk bewijsmateriaal aan te leveren aan haar, zodat zij dit richting Kassa kan doorzetten.

Tot slot een oproep aan alle attractie- en evenementenorganisaties in Nederland. Zou u zo vriendelijk willen zijn om in uw correspondentie/advertenties te waarschuwen voor mogelijke malafide colportage bij de toegang door de kindervrienden van C&Z Media? Alvast bedankt!

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 08 dec 2010 22:16
door hoebizar
@ HjvanWell:

Dit is wel vreemd. Want bij meerdere mensen heeft het geholpen, alleen als het contract voor 29-12-09 is afgesloten zoals bij jou het geval is. Neem contact op met consuwijzer, die mij destijds hierop gewezen hebben. Juridisch gezien hebben ze echt geen poot om op te staan. Kan me voorstellen dat het zwaar frustrerend is, want ik ben destijds nog nooit zo boos geweest.

Ik stond ook op het punt om even langs te gaan.... en dan niet alleen..

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 08 dec 2010 23:02
door HJvanWell
@hoebizar

Ik was stellig in de overtuiging dat na deze tip (thnx!) de zaak afgehandeld was. Zelfs na aangetekende brief blijkt niets minder waar. Mocht nooit antwoord ontvangen, maar Credifixx blijft zich inzetten op zoek naar inkomsten. Ik heb geen zicht op de communicatie tussen C&Z en Credifixx, maar als deze net zo is als tussen C&Z en haar vermeende klanten dan belooft dat weinig goeds. Hoe dan ook: je hebt gelijk dat ze geen poot hebben om op te staan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat op diverse fora nog nimmer een afloop van een rechtszaak te lezen is. Simpelweg omdat C&Z/Credifixx het niet zover laten komen. Zolang hun huidige praktijken en inkomsten nog steeds lucratief zijn zal dat wel zo blijven. Tijd voor gepaste actie, d.w.z. met een zo groot mogelijk bereik. Want als het ze in individuele gevallen te heet onder de voeten wordt dan zijn ze zo slim om zich terug te trekken (daarvan zijn ook diverse gevallen te lezen op het net). Niet verwonderlijk: want er valt nog steeds veel geld te verdienen aan de hulpeloze rest....

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 10 dec 2010 13:21
door Acinra
In mijn eerste post hier heb ik aangegeven dat ik de afhandeling ook zou melden, ik mag tot de gelukkigen behoren die godzijdank van C en Z media af is. Ben ze om de oren blijven slaan dat het zogenaamde contract onder dwaling is ontstaan, en daardoor dus ook niet rechtsgeldig.
Na mijn laatste post kreeg ik de vraag van C en Z waarom ik getekend had, als de voorwaarden op het vodje niet voor mij zouden gelden. Heb geantwoord dat ik af ben gegaan op het woord van hun eigen medewerker, die dus volgens C en Z media zelf (als je tussen de regels door leest) niet betrouwbaar is. En dat dit het feit van dwaling nog steeds niet weg neemt.
Ze hebben er 4 dagen over na moeten denken, maar vanmorgen een mailtje met de bevestiging van annulering van het abonnement, en dat de acceptgiro als niet verzonden beschouwd kan worden.

Mijn tip in deze, blijf ze om de oren slaan dat de overeenkomst onder dwaling is ontstaan en daardoor niet rechtsgeldig is.
Ze weten zelf ook heel erg goed dat ze totaal niet in hun recht staan!!

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 11 dec 2010 18:39
door Elf1974
Ook mijn man is hier ingetrapt.Op een drukke kermis ; er werd hem verzekerd dat het niet om een abonnement ging , slechts om een proefpakket.
Ik heb de acceptgiro wel meteen betaald,en zowel schriftelijk als per e-mail opgezegd.Daarin wel aangegeven dat het niet deugd wat ze doen.
Zal ze boeien waarschijnlijk,maar toch.

In ieder geval zal ik ook zoveel mogelijk mensen waarschuwen nooit en te nimmer iets aan te nemen van C&Z media.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 12 dec 2010 12:32
door Kylian01
Nu in 2010 is C&Z media nog steeds bezig met het moeilijk doen met het opzeggen van een lidmaatschap.
in 2009 Juli waren we ook benaderd door een jonge dame om een abonnement af te sluiten voor de kids die zeer positief waren op het product die men dan zou krijgen, bij de eerste zending was de teleurstelling van de kids groot , ze vonden het niet interesant genoeg en de computerspelletje (CD) werkte niet op hun computer (moest een windows XP zijn) ipv Vista , en die spel was oud .
in het kort slecht cq oud rommel dus.
Nu (pas) heb ik op 10 oktober mn lidmaatschap opgezecht per aangetekende brief, volgens hun voorwaarden een maand voor 20e november, wat blijkt ,er komt geen reactie , in de brief had ik aangegeven dat als ik geen reactie zou krijgen de automatische overscrijving zou gaan blokkeren , dit ook gedaan op de 22e oktober.
in november 8e kreeg ik een bericht dat men had geprobeert het abonnementsgeld te innen van mn rekening , en dat ik onlangs een 4 madelijkse abonnement had afgesloten, en totaal geen bevestiging van het opzeggen.
hier op een 2e brief met herinnering dat ik op 10 oktober heb opgezecht .
wederop een reactie inmiddels 25 november , ja een anulering van het abonnement, dat ik nog moest betalen voor de komende 4 maanden en dan pas het abonnement afgelopen zou zijn.
daar op heb ik gebeld en het gesprek opgenomen dat ik hier niet mee eens ben en op tijd het abonnement had opgezecht dd 10 oktober, daar kreeg ik antwoord op dat ik te laat was en nog 4 maand moet betalen, ik heb duidelijk aangegeven dat ik 10 oktober had opgezecht en dat is een volle maand voor het einde van de periode die zij hebben vastgesteld , antwoord die ik kreeg was dat ze de eerste brief kwijt zijn (vast weg gegooid) en daarom was ik dus te laat, en ze bleef doorhameren op de nog te betalen abonnement.
hierop heb ik duidelijk nog aangegeven dat ik geen abonnement meer heb en geen materiaal meer wil ontvangen, ze zou dit in het systeem zetten, en het gesprek werd beeindigd.
begin december weer een brief ontvangen met een herinnering , dat ik onlangs een abonnemet afgesloten en nog moet betalen , wat ik dus niet doe , heb ook nog geen materiaal sinds oktober meer ontvangen, op deze laatste heb ik niet meer op gereageerd.
ben in afwachting wat men nu weer gaat sturen.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 14 dec 2010 23:20
door HJvanWell
Aan alle "leden" van C&Z Media/Kids Club Services (?),

Bijgaand de reactie die ik van ConsuWijzer mocht ontvangen:

Hartelijk dank voor uw bericht van 8 december 2010. Hierin geeft u aan dat u akkoord bent gegaan met een proefabonnement voor vier maanden. Dit zou vrijblijvend zijn en u hoefde niet op te zeggen. Nu blijkt dit niet zo te zijn. U wilt hiervan melding doen bij ConsuWijzer. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen om uw klacht bij ons te melden.

Wat gebeurt er met uw melding?
ConsuWijzer registreert uw melding. Daarna komt uw melding terecht bij één van de toezichthouders. Dat zijn de toezichthouders die samenwerken in ConsuWijzer: de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa), de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) en de Consumentenautoriteit.

Wat heeft een toezichthouder aan uw melding?
Voor de toezichthouders is het belangrijk dat u uw vragen en klachten meldt. Ze gebruiken uw melding om te zien waar problemen zijn. Met uw melding helpt u de toezichthouders ook bepaalde vragen te beantwoorden:

In welke sectoren zijn de meeste problemen?

Welke bedrijven houden zich niet aan de wet?

Waar moet de toezichthouder iets aan doen?

Wat doet een toezichthouder met mijn melding bij ConsuWijzer?
Als toezichthouders één of meer meldingen krijgen, dan kunnen zij verschillende dingen doen, bijvoorbeeld:

een onderzoek doen naar een bedrijf;

bij een overtreding een boete geven aan een bedrijf;

een bedrijf dwingen om een oplossing te zoeken voor een bepaald probleem;

via ConsuWijzer extra voorlichting geven over een bepaald onderwerp.

Lossen ConsuWijzer en de toezichthouders uw probleem met een bedrijf op?
Nee. ConsuWijzer geeft u advies over uw rechten en hoe u uw recht kunt halen. U kunt dan zelf actie ondernemen om uw probleem op te lossen.

Ons advies

U hebt een overeenkomst gesloten, maar u had hierbij niet de goede informatie. Als u alle informatie had gehad, had u de overeenkomst niet gesloten. Dit noemen we dwaling. Dwaling kan dus ontstaan doordat de ondernemer:

niet de goede informatie heeft gegeven of
niet alle informatie heeft gegeven
Let op: de ondernemer moet wel hebben geweten, dat deze informatie voor u belangrijk was. Twee voorbeelden:

U koopt een auto om hiermee met uw caravan op vakantie te gaan. De auto is goed, maar hij kan geen caravan trekken. De ondernemer heeft dit niet aan u verteld, terwijl u voor de aankoop nog hebt verteld waarvoor u de auto zou gaan gebruiken. De ondernemer wist dus dat dit belangrijk voor u was.
Het kan ook zijn dat de ondernemer zelf geen goede informatie heeft gekregen, en dat hij u daarom verkeerde informatie geeft. Ook dan is er sprake van dwaling. De ondernemer is er verantwoordelijk voor dat hij u de goede informatie geeft.

U bestelt een proefnummer van een tijdschrift. Maar u hebt ineens een abonnement voor een jaar afgesloten. Dit had de ondernemer er niet bij verteld. De ondernemer had kunnen weten dat u een proefnummer bestelt om iets te proberen, niet om een abonnement af te sluiten.

Hoe kunt u dwaling voorkomen?
Hebt u speciale wensen? Laat dit dan altijd aan de ondernemer weten. En twijfelt u of u met het product kunt doen wat u ermee van plan bent? Vraag dat dan voor de aankoop altijd na.

Wat kunt u doen als u te maken krijgt met dwaling?
Als u te maken krijgt met dwaling, mag u de overeenkomst vernietigen. U krijgt dan uw geld terug, en u moet het product teruggeven. Als het om een dienst gaat, kan dit lastig zijn. Bespreek uw klacht in ieder geval eerst met de ondernemer. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dat niet? Dan kunt u het volgende doen:

Schrijf de ondernemer een brief met daarin uw klacht. Schrijf ook het volgende in uw brief:

Dat de ondernemer verkeerde informatie heeft gegeven, of dat hij belangrijke informatie niet verteld heeft. Of dat hij zelf ook geen goede informatie had, als u dat weet.
Dat u de overeenkomst niet zou hebben gesloten als u alle (goede) informatie had.
Dat de ondernemer wist dat bepaalde informatie voor u juist belangrijk was. En hoe hij dat kon weten.
Vraag de ondernemer een oplossing voor een bepaalde datum. Let op: de tijd die u de ondernemer geeft moet redelijk zijn.
Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de ondernemer geen goede oplossing biedt. Bijvoorbeeld dat u de overeenkomst dan vernietigt.
U kunt de brief aangetekend versturen. Dan hebt u een bewijs dat de brief is gestuurd.
Hebt u een rechtsbijstandverzekering? Dan kan deze u misschien helpen met uw brief.
Kijk voor voorbeeldbrieven op http://www.consuwijzer.nl
Komt u er samen niet uit? Dan kunt u deze vervolgstappen nemen:

Leg uw klacht voor aan De Geschillencommissie. Let op: dat kan alleen als de ondernemer is aangesloten bij een brancheorganisatie die toegang geeft tot De Geschillencommissie. Of als de ondernemer rechtstreeks is ingeschreven bij De Geschillencommissie. Kijk voor meer informatie over De Geschillencommissie op: http://www.degeschillencommissie.nl
Kunt u of wilt u niet naar De Geschillencommissie? Bekijk dan of het zin heeft om naar de rechter te gaan. Hebt u een rechtsbijstandverzekering? Schakel die dan eerst in.
Meer lezen over de toezichthouders en hun werkwijze?
Meer informatie vindt u op http://www.consuwijzer.nl. Op de homepage staat een link naar de pagina Over ons. Daar staat meer informatie over ConsuWijzer en de toezichthouders.

Welke acties hebben de toezichthouders de afgelopen jaren gedaan?
Wilt u weten welke acties de toezichthouders de afgelopen jaren al hebben gedaan dankzij uw meldingen bij ConsuWijzer? Op onze website http://www.consuwijzer.nl vindt u meer informatie.

Hebt u nog vragen?
Belt u dan gerust met ConsuWijzer. Het telefoonnummer is 088-0707070. Als u belt, vragen we naar uw contactnummer. Dat nummer is 100113668. Op http://www.consuwijzer.nl staat meer informatie over uw rechten als consument. Op de website staan ook handige voorbeeldbrieven.

Met vriendelijke groet,




ConsuWijzer
(T) 088 - 070 70 70
Postbus 1031 2260 BA
Leidschendam

http://www.consuwijzer.nl Praktisch advies over uw rechten als consument


Meld vooral je klachten bij ConsuWijzer en andere instanties. Hoewel ze geen poot hebben om op te staan, wordt het tijd dat dit soort instanties niet langer over de rug van onwetende consumenten hun geld binnen halen! Prima dat je iets wilt verkopen, maar ben dan ook eerlijk over de voorwaarden. Wat C&Z Media doet, deugt simpel weg niet.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 15 dec 2010 13:59
door Elf1974
De publiciteit is blijkbaar gunstig ; wij hebben onze opzegging binnen 3 dagen bevestigd gekregen.
We waren even bezorgd dat ook wij een maandenlange strijd moesten gaan leveren,maar gelukkig is dat niet nodig.
Ook wij hebben overigens ons verhaal bij de consumentenautoriteit weggelegd ; de werkwijze van C&Z deugt natuurlijk niet.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 16 dec 2010 14:29
door celtie
Ik ben er helaas ook in de val gestapt.
Was op de jonge gezinnenbeurs ik werd aangesproken door een leuke jonge meid. Ik wilde geen automatische incasso afgeven. En ook nog niks vastleggen. Ze zei dat ik het formulier mocht invullen en dat ik dan vrijblijvend gebeld werd met meer informatie.

Ik heb al twee dreigbrieven gekregen waarbij ze me elke keer € 4.95 extra in rekening brengen. Nadat ik gebeld heb zeggen ze dat ik een deurwaarder kan verwachten als ik niet betaal.

Ik heb hier terug gelezen maar ik kom er niet goed uit.
Kan ik hier nog onderuit komen?
en zo ja wat moet ik doen?

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 16 dec 2010 15:26
door Acinra
Stuur een mail (met leesbevestiging) dat je op grond van dwaling de zogenaamde overeenkomst nietig verklaard, dit kan je nml ook zelf doen!!. En daar op door blijven hameren, vermeld erbij dat je, als je de juiste infomatie had gekregen, geen overeenkomst met ze aan was gegaan.

Via consuwijzer kan je meer vinden over dwaling, en dan kan je gelijk je klacht neer leggen bij consuwijzer. Hoe meer klachten, hoe beter.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 16 dec 2010 15:39
door Acinra
Ow, en leg uit wat er gezegd is door de verkoopster. Noem de punten op waarover ze gelogen heeft. Bij ons waren dat de volgende punten

*De algemene voorwaarden zouden we krijgen bij het eerste pakket - We hebben gelijk een herinnering ontvangen en toen kregen we pas te horen dat t eerst betalen was en daarna de zending.

*We zouden 8 dagen bedenktijd hebben na ontvangst van het eerste pakket (colportage wet) - Na ontvangst van de herinnering bleek dat we helemaal geen bedenktijd meer hadden volgens de voorwaarden van C en Z media. Volgens de wet heb je ALTIJD 8 dagen NA ontvangst bedenktijd.

*Geen opzegtermijn, zou na 4 zendingen stoppen.

Bij ons heeft t ook ruim anderhalve maand heen en weer mailen geduurd voordat ze door hadden bij C en Z media, dat ze geen poot hebben om op te staan. Maar mijn tip is écht om te blijven hameren op dwaling, en blijven herhalen dat je bij de juiste info géén overeenkomst had getekend. Ik heb alles via de mail gedaan, en bij elke mail een leesbevestiging gevraagd.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 16 dec 2010 20:08
door celtie
Bedankt voor de reacties!

Ik ga ze direct een mail sturen.

Acinra: heb jij misschien nog een voorbeeld brief?

Als ze dreigen met incasso dan niet reageren?

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 16 dec 2010 21:01
door celtie
Ik heb mijn brief klaar en ga deze morgen aangetekend versturen.
Ik zou ze ook graag willen mailen maar ik zie nergens een mailadres
heeft iemand die voor mij:?

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 17 dec 2010 09:46
door riemslag1
Zie vorige paginas van dit forum voor emailadres en soortgelijke voorbeelden.
VERGEET SVP NIET DE KLACHT NAAR CONSUWIJZER EN DEEL JE VERHAAL OOK MET CHRISLEE, DIE EEN MOOI VERZAMELWERKJE AAN HET MAKEN IS.

Ikzelf niks meer gehoord van Credifixx of onze Leiderdorpse vriendjes na mijn laatste bericht in hun richting, waarin ik hun confronteerde met het feit dat ze me zelf een medegedupeerde hadden genoemd in een brief van hun aan Crislee. Als het moeilijk wordt voor ze hoor je of niks meer, of je hoort tot de gelukkigen die wel bevestigd krijgen van dit geneuzel af te zijn. Willekeur dus in afhandeling van klachten en ondertussen maar binnenhengelen wat er te halen valt bij te intimideren slachtoffers.

IN ALLE GEVALLEN WAARIN JE JE GENAAID VOELT DOOR DIT VULLIS EN DAT OOK AAN KUNT TONEN : NOOIT BETALEN, ALLE INCASSODREIGINGEN ZIJN BLUF........EEN DOELBEWUST OPERERENDE OPLICHTER ZAL NOOIT ZIJN/HAAR ZAAK VIA DE RECHTER AFDWINGEN !!!!! TROUWENS OOK GENOEG MEDESTANDERS DIE KUNNEN BEVESTIGEN DAT DIT DE BEWUSTE MISLEIDENDE TER VERKOOP DIENENDE VERKOOPMETHODE IS VAN DIT SCHOREM................