Zie je wel dat het geen zeer doet...!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Je gaat steeds meer je dwalingen inzien.....
Misschien maken we ooit nog eens een eerlijke mlm-er van je.....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
SBI
(Zo..., waren dat weer de intelli-opmerkingen.....?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Niet zeuren, Maarschalk.....Duidelijk is dat we de zaken anders zien. prutsbedrijfje heb ik nooit gezegd, prutsmiddelen aangaande mlm wel, niet aangaande de producten.
Hmmmm, dus de Shell, e.a. bedrijfjes die je nader aan het hart liggen, maken het helemáál niet zo goed.....Jij vindt het helemaal geweldig dat ze 25 miljoen kunnen uitgeven aan sponsoring, ik vind dat juist een teken van zwakte.
Het is je al éérder vertelt, maar vooruit maar weer....Hoe vaak hebben we hier niet mogenlezen dat door mlm reclame juist niet nodig was, bekenden die iets aanbevelen zijn juist effectiever dan zo'n zo'n anonieme reclame. En wat zien we nu? Bekende personen worden ingezet om mlm te promoten.
Waarom? Is mlm blijkbaar toch niet zo effectief?
Ongetwijfeld zullen veel meer mensen hbl kennen nu ze Beckham sponsoren.
Zie je hoe fout en insinuerend je vraagstelling is?maar waarom adverteren reguliere bedrijven? Zijn ze ontevreden over het effect van hun distributiekanaal? Of willen ze meer distributeurs werven? Of willen ze helemaal van het normale model af en is dit een eerste stap naar mlm?
Dan kun je beter niks insinueren.....Ik weet het niet. Wie het weet mag het zeggen.
Goed....Wat ik wel weet is wat ik zie. namelijk dat steeds meer mlm bedrijven gebruik maken van de reguliere kanalen. Maar niet dat reguliere bedrijven gebruik maken van mlm kanalen.
Dat is ff wat anders dan een bijdrage in de zaalhuur van 15 euri....!Schrijf u vandaag nog in en neem uw relatie of collega mee voor 50% korting!
Geachte abonnee van de Sales Alert,
Als abonnee van de Sales Alert heeft u kunnen lezen dat uw vakblad Sales Management Stephen R. Covey dit najaar in Nederland zal ontvangen. Het Nationaal Sales Congres op 11 oktober rondom deze absolute managementgoeroe wordt het hoogtepunt van dit feestelijke jubileumjaar van Sales Management. Tijdens het congres brengt Covey u ‘in touch’ met zijn formules voor zakelijk succes. U wordt uitgedaagd tot anders denken en anders doen om te komen tot ongekende resultaten.
Uiteraard nodigen wij u graag uit om Stephen R. Covey te ontmoeten en dit exclusieve congres bij te wonen.
Neem deel aan dit inspirerende congres om de volgende 5 redenen:
U ontmoet Stephen R. Covey! Wereldwijd de meest gevraagde managementspreker
U stelt u zelf in staat uw performance te verbeteren
Verrijking van uw kennis en inzicht over leiderschap, management en persoonlijke effectiviteit
Strategische inhoud, boeiende best practices en de nieuwste trends
Diverse netwerkmogelijkheden (VIP-diner!)
Maar liefst € 500,- korting op deelname voor u en uw relatie of collega
Speciaal voor u als relatie van Sales Management hebben wij plaatsen gereserveerd om het congres bij te wonen. U profiteert van € 500,- korting bij een gezamenlijke inschrijving met een relatie of collega. U betaalt slechts € 746,25 excl. btw en incl. VIP-diner per toegangsbewijs. De normale....etc....
Wiens ogen zijn dat nu weer? of roep je weer om het roepen Jan?Wat er in het reguliere bedrijfsleven wel niet betaald wordt voor het mogen aanhoren van die nietsnut (in jullie ogen...) S. Covey......
Ook hier geldt Jan, als jij niet met je nama genoemd wil worden moet je een ander geen leugens in de mond leggen. Ik heb nooit gezegd dat 6 miljard niks is. Dat zijn JOUW woorden Jan.Wanneer je 6 miljard omzet al niks vindt, dan vind je natuurlijk één of 2 miljard al helemaal peanuts....!
Waar je deze gedachte nu weer vandaan haalt weet ik niet, maar dit is hun enige manier van adverteren en verkopen. Zij gebruiken geen mlm als kanaal. Hoe jij er dan bij komt dat zij het helemaal niet zo goed doen snap ik niet.Hmmmm, dus de Shell, e.a. bedrijfjes die je nader aan het hart liggen, maken het helemáál niet zo goed.....
Hun advertentiebudget is ff wat groter
Opnieuw haal jij er dingen bij die ik niet zeg. waarom heb je dat toch nodig?Van de misschien 200 mlm bedrijven...., welke bedrijven ken je die overgestapt zijn naar reguliere distributie??
Maar je hebt wel tijd om anderen leugens in de mond te leggen?Ik heb nauwelijks tijd om je gezeur door te lezen, Piet Mosterd, dus veel tijd om er op te reageren al helemaal niet.....
En jij moet eens leren lezen. Want je leest van alles, maar vooral wat er niet staat lees je.Je hebt duidelijk gemaakt dat je de mening van S.Covey totaal niet indrukwekkend vind dus kan ik gevoegelijk aannemen dat je hem ook een debiel vindt, want dat is jouw mening over mlm-ers.....
Dit volg ik niet.De enige echte reden om af en toe te adverteren is omdat klanten toch graag de naam kennen en als er niet geadverteerd wordt en ze toch zoeken tegen de leugens van die enkele tegenstander aanlopen.