Dat hele bericht is een grote reclame, allemaal 1dags vliegen die menen iets te moeten melden of misschien wel bij het betreffende bedrijf werken.1JanV schreef:Als dat allemaal toch een waar is Xenia zullen er veel meer volgen. de les is dat negatieve reacties het zal winnen van de 95% goede niet gemelde reacties
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cheapscooters
Re: cheapscooters
je hebt hem doorpuma73 schreef:Dat hele bericht is een grote reclame, allemaal 1dags vliegen die menen iets te moeten melden of misschien wel bij het betreffende bedrijf werken.1JanV schreef:Als dat allemaal toch een waar is Xenia zullen er veel meer volgen. de les is dat negatieve reacties het zal winnen van de 95% goede niet gemelde reacties
-
Hallo,
Ik heb ook gekozen voor een goedkope scooter, besteld op 24 april 2014.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van cheapscooter....mijn gekozen kleur was niet op voorraad, de leveringstijd zou hierdoor op 3 tot 4 weken kunnen komen.
Na 4 weken was er nog geen scooter, dus heb ik om een statusupdate gevraagd. De eerste week van juni zou de scooter bij cheapscooter arriveren....
We zitten nu bijna halverwege juni en op dit moment vind ik het heel spannend worden, het gaat tenslotte om een groot geldbedrag.
Ik vind dat cheapscooter qua communicatie toch iets tekort schiet, dat de klant achter zijn bestelling aan moet mailen is nooit een goede zaak.
In spanning afwachtend,
Jeff Dekker
Ik heb ook gekozen voor een goedkope scooter, besteld op 24 april 2014.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van cheapscooter....mijn gekozen kleur was niet op voorraad, de leveringstijd zou hierdoor op 3 tot 4 weken kunnen komen.
Na 4 weken was er nog geen scooter, dus heb ik om een statusupdate gevraagd. De eerste week van juni zou de scooter bij cheapscooter arriveren....
We zitten nu bijna halverwege juni en op dit moment vind ik het heel spannend worden, het gaat tenslotte om een groot geldbedrag.
Ik vind dat cheapscooter qua communicatie toch iets tekort schiet, dat de klant achter zijn bestelling aan moet mailen is nooit een goede zaak.
In spanning afwachtend,
Jeff Dekker
Laatst gewijzigd door [email protected] op 19 jun 2014 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Geachte heer Dekker,
Toen we uw order ontvangen hebben, hebben we binnen 24 uur contact met u opgenomen om uw bestelling te bespreken.
Inderdaad uw bestelling had een vertraging van 3 a 4 weken. Bij hoge uitzondering kan het helaas in de hoogseizoen maanden wel eens gebeuren dat een order ons voorraad systeem net kruist en er een vertraging is.
Wij hebben u toen direct aangeboden uw bestelling te wijziging in een andere kleur of anders inderdaad langer te wachten. En ook expliciet gezegd dat indien u zich in beide opties niet kon vinden wij uw bestelling direct konden annuleren en uw betaling onmiddellijk retour zouden storten.
Vanaf mei hebben we u ook bericht dat de scooter welke u besteld heeft de eerste week Juni binnen zou komen en dat u 5-6 werkdagen nadien uw kenteken document zou ontvangen. Dat is nog steeds het geval, uw kenteken document zult u morgen ontvangen dus exact volgens afspraak. Zover wij zien is hierover dus wel degelijk gecommuniceerd in tegenstelling tot uw bericht. En bovendien hebben we vanaf het begin op al uw vragen binnen 24uur gereageerd.
U geeft aan dat de communicatie niet orde is. Zou u ons kunnen vertellen, hoe wij dit zouden kunnen verbeteren, zodat ook wij hiervan kunnen leren en de lezers van dit forum geen verdraait beeld krijgen? We begrijpen volkomen dat een vertraging niet leuk is, maar begrijpen namelijk alleen niet waarom u de communicatie als onprettig ervaart.
Toen we uw order ontvangen hebben, hebben we binnen 24 uur contact met u opgenomen om uw bestelling te bespreken.
Inderdaad uw bestelling had een vertraging van 3 a 4 weken. Bij hoge uitzondering kan het helaas in de hoogseizoen maanden wel eens gebeuren dat een order ons voorraad systeem net kruist en er een vertraging is.
Wij hebben u toen direct aangeboden uw bestelling te wijziging in een andere kleur of anders inderdaad langer te wachten. En ook expliciet gezegd dat indien u zich in beide opties niet kon vinden wij uw bestelling direct konden annuleren en uw betaling onmiddellijk retour zouden storten.
Vanaf mei hebben we u ook bericht dat de scooter welke u besteld heeft de eerste week Juni binnen zou komen en dat u 5-6 werkdagen nadien uw kenteken document zou ontvangen. Dat is nog steeds het geval, uw kenteken document zult u morgen ontvangen dus exact volgens afspraak. Zover wij zien is hierover dus wel degelijk gecommuniceerd in tegenstelling tot uw bericht. En bovendien hebben we vanaf het begin op al uw vragen binnen 24uur gereageerd.
U geeft aan dat de communicatie niet orde is. Zou u ons kunnen vertellen, hoe wij dit zouden kunnen verbeteren, zodat ook wij hiervan kunnen leren en de lezers van dit forum geen verdraait beeld krijgen? We begrijpen volkomen dat een vertraging niet leuk is, maar begrijpen namelijk alleen niet waarom u de communicatie als onprettig ervaart.
-
Beste cheapscooter,
Ik lees uw reactie op mijn post omtrent mijn ervaring met uw bedrijf.
Inderdaad is mij net na de bestelling netjes verteld dat de door mij gekozen kleur niet direct leverbaar was.
U vergeet in uw reactie echter te melden dat ik als klant, 4 weken na de bestelling, zelf gevraagd heb wanneer ik de scooter kon verwachten.
Inderdaad werd mij toen netjes vermeld dat de eerste week van juni, de scooter bij u zou arriveren en inderdaad na 5 a 6 werkdagen de benodigde documenten naar mij toegestuurd zouden worden.
Persoonlijk zou ik, als leverancier, altijd proberen mijn klanten vroegtijdig op de hoogte te brengen van eventueele extra vertragingen in de levering. Hierdoor vergroot je het vertrouwen en uiteindelijk de klant tevredenheid.
Als de levertijd, zoals in mijn geval, overschreden wordt ,wordt de klant nerveus...het gaat om een redelijk bedrag waarvoor in feite nog niets geleverd is..
De radiostilte ondanks de overschreiding van de levertijd zorgde bij mij voor een onrustig gevoel.."ik zal toch niet opgelicht zijn?" is een gedachte die meerdere malen zowel bij mij maar ook bij mensen in mijn omgeving naar boven is gekomen.
Ik verwoord puur mijn ervaring, en hoop ook dat u dit als opbouwende kritiek tot u neemt. Persoonlijk ben ik pas weer gerust als uiteindelijk mijn bestelling ook echt bij mij thuis afgeleverd wordt.
Met vriendelijke groet,
Jeff Dekker
Ik lees uw reactie op mijn post omtrent mijn ervaring met uw bedrijf.
Inderdaad is mij net na de bestelling netjes verteld dat de door mij gekozen kleur niet direct leverbaar was.
U vergeet in uw reactie echter te melden dat ik als klant, 4 weken na de bestelling, zelf gevraagd heb wanneer ik de scooter kon verwachten.
Inderdaad werd mij toen netjes vermeld dat de eerste week van juni, de scooter bij u zou arriveren en inderdaad na 5 a 6 werkdagen de benodigde documenten naar mij toegestuurd zouden worden.
Persoonlijk zou ik, als leverancier, altijd proberen mijn klanten vroegtijdig op de hoogte te brengen van eventueele extra vertragingen in de levering. Hierdoor vergroot je het vertrouwen en uiteindelijk de klant tevredenheid.
Als de levertijd, zoals in mijn geval, overschreden wordt ,wordt de klant nerveus...het gaat om een redelijk bedrag waarvoor in feite nog niets geleverd is..
De radiostilte ondanks de overschreiding van de levertijd zorgde bij mij voor een onrustig gevoel.."ik zal toch niet opgelicht zijn?" is een gedachte die meerdere malen zowel bij mij maar ook bij mensen in mijn omgeving naar boven is gekomen.
Ik verwoord puur mijn ervaring, en hoop ook dat u dit als opbouwende kritiek tot u neemt. Persoonlijk ben ik pas weer gerust als uiteindelijk mijn bestelling ook echt bij mij thuis afgeleverd wordt.
Met vriendelijke groet,
Jeff Dekker
-
Ik heb mij waarschijnlijk iets teveel laten beïnvloeden door de negatieve en soms wat ongenuanceerde berichtgeving omtrent webwinkels.
Hoewel de levering van mijn scooter 'iets' langer duurde dan verwacht, is de scooter vandaag netjes bij mij afgeleverd.
De scooter overtreft mijn verwachtingen, een prachtige scooter voor een zeer scherpe prijs!
Met vriendelijke groet,
Jeff Dekker
Hoewel de levering van mijn scooter 'iets' langer duurde dan verwacht, is de scooter vandaag netjes bij mij afgeleverd.
De scooter overtreft mijn verwachtingen, een prachtige scooter voor een zeer scherpe prijs!
Met vriendelijke groet,
Jeff Dekker
-
- Contacteer:
Beetje rondneuzen op het net voor een andere scootert, kom je o.a. uit op cheapscooter, souris met veel veel heel veel bijbehorende klachten.
Maar eens een en ander gelezen en zie dat diverse topics na 4 jaar !! zijn aangepast door cheapscooters.
Wel als je na 4 jaar !! berichten gaat aanpassen, sla ik ff over en zoek ff verder. Een chinese scooter hoeft opzich niet verkeerd te zijn ( zelf een vclic geheel probleemloos ) maar blijkbaar heb je ook nog verschil in.
Maar eens een en ander gelezen en zie dat diverse topics na 4 jaar !! zijn aangepast door cheapscooters.
Wel als je na 4 jaar !! berichten gaat aanpassen, sla ik ff over en zoek ff verder. Een chinese scooter hoeft opzich niet verkeerd te zijn ( zelf een vclic geheel probleemloos ) maar blijkbaar heb je ook nog verschil in.
-
Hallo ik heb in mei 2015 een scooter bij hun besteld,het klopt dat er geen telefonisch contact is maar er staat wel een email adres waar je kunt mailen voor vragen.je kunt ook het kamer van koophandel nummer checken dat heb ik ook gedaan en alles klopte.Ik heb de scooter besteld en ben zeer tevreden.De scooter moet vooruit worden betaald en als je dit gedaan hebt krijg je van hun zo snel mogelijk een email terug bij mij is dit alles goed verlopen,ook elke email die ik naar hun stuurde werd netjes beantwoord en of het troep is moet iedereen voor zichzelf beoordelen ik kan ook een Lada kopen of een Mercedes dat ligt in eigen hand maar om eerlijk te zijn ben ik zeer tevreden met mijn China scooter ik rij er elke dag trouw mee naar het werk.
-
- Contacteer:
giovanni79 schreef:Hallo ik heb in mei 2015 een scooter bij hun besteld,het klopt dat er geen telefonisch contact is maar er staat wel een email adres waar je kunt mailen voor vragen.je kunt ook het kamer van koophandel nummer checken dat heb ik ook gedaan en alles klopte.Ik heb de scooter besteld en ben zeer tevreden.De scooter moet vooruit worden betaald en als je dit gedaan hebt krijg je van hun zo snel mogelijk een email terug bij mij is dit alles goed verlopen,ook elke email die ik naar hun stuurde werd netjes beantwoord en of het troep is moet iedereen voor zichzelf beoordelen ik kan ook een Lada kopen of een Mercedes dat ligt in eigen hand maar om eerlijk te zijn ben ik zeer tevreden met mijn China scooter ik rij er elke dag trouw mee naar het werk.
Tuurlijk klopt het KVK nummer. Maar dat staat los van de klachten.
Deze gaan veelal over de service als er ( garantie ) problemen zijn en daar liggen nog veel verbeteringen.
Ik heb in juni een scooter gekocht bij cheapscooter in eindhoven gezien hij voor zijn eerste onderhouds beurt moet dacht neem contact met ze op ... opeens bestaan ze niet meer en kan ik fluiten naar mijn onderhoud die ik nu zelf moet brtalen bij een lokale btc dealer van 80 euro en hoe zit het nu ook met ee garantie .
-
- Contacteer:
Rolandvb schreef:Ik heb in juni een scooter gekocht bij cheapscooter in eindhoven gezien hij voor zijn eerste onderhouds beurt moet dacht neem contact met ze op ... opeens bestaan ze niet meer en kan ik fluiten naar mijn onderhoud die ik nu zelf moet brtalen bij een lokale btc dealer van 80 euro en hoe zit het nu ook met ee garantie .
Kan mij vergissen maar volgens mij betaal je onderhouds beurten geheel zelf. Ook als dit de eerste beurt is.