Tendel schreef:Welk woord kan jij niet lezen in de originele topic? Het gaat over "wie heeft er ervaring Energetix magneettherapie?"
Heb je mijn post gemist waarin ik de titel fileerde? Energetix is geen therapie. Dus de vraag was, wil je gaan praten over magneettherapie? Of over Energetix?
Maar die twee zijn niet hetzelfde.
Tendel schreef:Maar ik ben er blij mee, dus waarom mag ik dat niet zeggen.
Zeker nog een post van mij gemist? Als jij er blij mee bent, vooral meedelen. Maar presenteer het niet als feit. Zeg niet dat dieren er baat bij hebben en vervolgens niet in staat zijn dit te bewijzen.
En dus, dat jij er blij mee bent is geen bewijs dat het werkt. En dan komen we weer terug bij de vraag, is het magneettherapie of Energetix. Want nogmaals, dit is niet hetzelfde.
Tendel schreef:Je vraagt om wetenschappelijk onderzoek, om je tegemoet te komen zoek ik het 1 en ander op en plaats dit en dan is het ook weer niet goed.
Sterker nog dan gooi jij gelijk met modder, als je dat deugt doet prima.
Bovendien suggereer je dat ik hetzelf verzin etc... dat doet pijn.
Dat was Newmikey. Doch in onderschrijf wel wat hij zegt. Je hebt selectief lopen quoten uit dat onderzoek, want het onderzoek toont juist aan dat Energetix niet werkt. Maar magneettherapie wel kan werken. En het onderzoek toont ook aan dat beiden niet hetzelfde zijn.
Tendel schreef:Anyway, nogmaals ik en vele anderen hebben er baat bij.
Waarbij precies? Bij Energetix? Of bij magneettherapie?
Nog steeds echter wachten we op het bewijs dat de dieren er baat bij hebben, zoals je hebt geclaimd.