J. Degrelle schreef: Behalve als je erin geluist bent zoals de dsb slachtoffers.
Tsja, ik denk dat dat weer een hele andere discussie wordt, aangezien diegene ook zelf hun handtekening hebben gezet..maar goed, daar lopen al andere topics over..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
J. Degrelle schreef: Behalve als je erin geluist bent zoals de dsb slachtoffers.
Pardon?J. Degrelle schreef: Pardon?
U maakt schulden en U vind dat dat maar kwijtgescholden moet worden?
Het moet niet gekker worden in dit land
'Je' veroorzaakt? Behoorlijk trieste en bevooroordeelde uitspraak, typerend voor figuren die in een beschermd leventje zijn opgegroeid zonder idee van de harde werkelijkheid waar misschien wel 60% van de bevolking mee te maken heeft. Als het aan mij zou liggen zou je dezelfde **** doormaken als zoveel andere mensen, dan zou je wel anders piepen..Dat is ook het probleem niet.
Ik vind dat je daar best wat minder arrogant op mag reageren
Je veroorzaakt een hoop problemen en dan mag je blij zijn dat er zoiets als de WSNP is. Als het mij ligt wordt die afgeschaft. Iedereen moet gewoon voor zijn eigen schulden blijven opkomen.
Geen idee of ze dat doen.. Probleem is dat de gemeente waar ik in woon geen schrijven wegdoet aan schuldeisers voordat er definitief uitspraak is. Eneco eist dat de gemeente ze schrijft dat wij ons aangemeld hebben, gemeente doet het niet.. Beetje een circel waar ik als enige het bewijs van aanmelding kon overleggen. DAS incasso heeft hierop gewoon gereageerd en toegezegd te wachten totdat er zekerheid was, het 'nieuwe' incassobureau heb ik nu ook maar bewijs van toelating gestuurd, want voordat kredietbank die opstuurd zijn we nog wel een week of wat verder..Fire87 schreef:Eneco legt de incassoprocedure gewoon stil wanneer er een officiele aanmelding binnenkomt van Schuldhulpverlening. Maar die kan je niet zelf opsturen volgens mij. Ik geloof dat er iemand van Schuldhulpverlening zelf contact moet opnemen met de incassoafdeling van Eneco.
Bekrompen is het enige wat me te binnen schiet als ik je berichten lees. Wie ben jij om mij als stereotype neer te zetten? Op los geleefd? Wat een grandioos triest figuur om daar meteen maar van uit te gaan.. Nee het is jouw schuld niet nee, maar om dan meteen de aanname te doen dat ik 'er op los geleefd heb'? lol...J. Degrelle schreef:Meneer Athoz, U mag hier dan wel de beledigde jongen uithangen. Feit is dat U tot uw nek in de schulden zit en dat is niet mijn schuld, maar...
Nogmaals, bent U een DSB gedupeerde, of bent u er door Aegon ingeluist, of door een van die andere woekerfinanciers zoals Gehlink, excuseert U mij, maar ik heb het vermoeden dat U een beetje er op los geleefd hebt en er een puinhoop van hebt gemaakt.
Ik ben opgegroeid met het systeem eerst sparen dan uitgeven. Daarom zit ik bij die andere 40% en niet bij uw 60%. Maar ja, tegenwoordig willen we allemaal een mercedes, voor 500 euro per maand mobiel bellen, zuipen, roken, ieder jaar de nieuwste mega flat screen aan de want en wehkamp levert ook wekelijk op krediet aan de deur. Ja, en de huur, de nutsbedrijven, de belasting, ach dat komt morgen wel. of overmorgen...
U mag er dan wel prat op gaan dat een deel van uw schulden niet meer wettelijk opeisbaar zijn? Maar is dat recht? Het zijn wel UW schulden. En wie moet daar nu voor bloeden? de gemeenschap, oftewel die andere 40% die wel altijd netjes hun betalingen hebben gedaan.