LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gazoom

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sebasss112

Re: Gazoom

Ongelezen bericht door Sebasss112 »

hallo,

ook ik ben opgelicht door Gazoom.nl
Ik had call of duty black ops besteld voor 37.95 en betaald via i deal. Zodat hij op de dag van de release bij mij thuis op de deurmat zou liggen. Maar na een paar dagen nog niks. dus toen heb ik een ticket aangemaakt om mijn klacht te doen bij Gazoom. Na 2 dagen nog geen reactie dus weer een ticket. Nog geen reacktie toen ben ik gaan bellen (15 cent per minuten ex mobiele kosten geloof ik) Ik kreeg een bandje dat er niemand was op werkdagen tussen 08:00 en 13:00. dus later nog eens gebeld en toen kreeg ik een bandje dat er een storing was en of ik later terug wou bellen ook dat heb ik gedaan maar ik kreeg niks anders te horen. Nu is de website uit de lucht. ik heb alle e-mails nog van gazoom. nu heb ik het spel ergens anders gekocht voor 49.95. Dus ik ben zeker niet blij met gazoom die 37.95 van mij gestolen heeft. Ik zou graag mijn geld terug willen hebben.

Een vriend van mij (iets slimmer) had het spel ook besteld maar dan onder rembours heeft het spel ook nooit ondvangen.

Ik zou graag willen weten of/hoe ik mijn geld nog terug kan krijgen

gr sebastiaan

mcmi

Ongelezen bericht door mcmi »

Ik had op 17 juli een playstation 3 besteld nooit wat gekregen. Ik kwam er toevallig achter dat ik een verz. op mijn creditcard had.Ik heb contact gezocht en binnen 1 week mijn geld retour op mijn rek. Mensen kijk als je met creditkaart heb betaald of je hier ook recht op hebt is namelijk per bank verschillend.Ter info GAZOOM bestaad niet meer ze gaan straks weer verder onder een andere naam.

Gabor2

Ongelezen bericht door Gabor2 »

Bij Gazoom, (Zekeringstraat 17 A'dam)WII Mario Kart besteld,25/11, betaald per iDeal, foutmelding, toch afgeschreven van mijn rekening.
Op de site van Gazoom gekeken, toen kon het nog, maar er staat geen bestelling genoteerd. Naar "Buckaroo" gebeld ( 030 7115000), naar dit bedrijf wordt het per iDeal overgemaakt, maar ze kunnen het niet terugstorten.
Veel "tickets" ingevuld met vraag naar product of terugstorten 39,70.
Tot op heden geen enkele reactie.
Telefoon gestoord/ email komt niet aan.

martsje

Ongelezen bericht door martsje »

Tsja, had ik eerst maar meer gegoogeled op gazoom... Ik heb het DS-spel Mario en Sonic en de olympic wintergames besteld en betaald met ideal. Daar ook het bewijs van ontvangen, maar je raadt het al: niks. Ticket aanmaken helpt niet, bellen ook niet, er wordt gezegd dat er een storing is. onzin, we zijn dus gewoon ons geld kwijt. En dat niet alleen: mijn dochter kreeg dus haar grote wens niet op Sinterklaas... Waarom moest ik zo nodig de goedkoopste? Omdat ze een thuiswinkelkeurmerk hebben dacht ik dat het ok was.
Is er iemand die weet hoe we nu verder kunnen?

Lolmen

Ongelezen bericht door Lolmen »

Ik ben ook opgelicht. Had Black Ops gepreorderd, en heb niets gekregen. De website bestaat nu ook niet meer...

mar787

Ongelezen bericht door mar787 »

Zocht een manier om via internet aangifte te doen. Dat mag niet bij oplichting, dat moet op een politiebureau. Struikelde over een interne politie forum site, waarin een politiewoordvoerder precies dat probleem beschrijft: Omdat het om kleine bedragen gaat gaan mensen niet naar een politiebureau. En als ze dat al doen komen die aangiftes niet makkelijk bij een centraal punt dat er dan wel iets aan kan doen. Daarom heeft de politie niet in beeld hoe groot het probleem is en wie de grootste boosdoeners zijn. Daarom heb ik mijn verhaal toegevoegd aan dat forum. Geen inhoudelijke reactie op ontvangen.
Het is niet anders: We hebben allemaal van onze ouders geleerd dat je aan de deur niet moet kopen. Dat leren we dan nu over internet: check de reputatie van een winkel voor je iets koopt. Ik vind mezelf suf en heb 40 euro leergeld betaald.
Dacht erover om gazoom te gaan aanmelden bij allerlei sites waarin ervaringen met winkels worden uitgewisseld. Moet me dan bij elk forum gaan registreren, passwords onthouden, gedoe. Ook niet heel handig. Als ik eens een avondje niks te doen heb..... en dat geldt voor ons allemaal hier.......we moeten anderen waarschuwen, zodat we op diezelfde sites kunnen vinden dat een andere winkel, waar wij straks iets willen kopen, ook daar gemeld wordt door een ander.......

MarkLodewijks

Ongelezen bericht door MarkLodewijks »

Hallo, ik heb begin september 2010 een PS3 spelletje Modern Warfare €36 90 besteld via Gazoom. Na een week nog niets ontvangen en een ticket aangemaakt. Vervolgens kregen we te horen dat het spelletje later geleverd zou worden. Helaas kwam men dit ook weer niet na, nu werd aangeboden om e.e.a. te annuleren wat wij ook gedaan hebben. Een mail ontvangen dat dit doorgegeven zou worden aan de payment provider :?: , dit was 28 september, u raad het al, nog steeds 9-12 geen geld ontvangen. Heeft aangifte doen bij de politie zin, kan ik zou mijn geld terug krijgen

rbeukel

Ongelezen bericht door rbeukel »

Aangifte bij de politie moet zeker gebeuren wat betreft gazoom. Ik heb bericht gekregen van de politie dat er genoeg aanleiding is om een strafrechtelijk onderzoek te starten.

Dus hierbij een oproep om iedereen die problemen heeft met gazoom aangifte te doen bij de politie

mar787

Ongelezen bericht door mar787 »

De meeste mensen die lang geleden in dit forum iets schreven kijken allang niet meer en zien deze oproep om aangifte te doen dus ook niet.
Zou de webmaster van dit forum een email kunnen sturen aan iedereen die in dit forum over gazoom heeft geklaagd, een email waarin TrosRadar mensen vertelt dat de politie nu een oproep doet om alsnog aangifte te doen? Dan bereik je tenminste iedereen. Webmaster heeft emailadressen, hoeft ze niet aan politie te geven (privacy) maar kan wel oproep verspreiden.

grott

Ongelezen bericht door grott »

ik ben op gelicht door Gazoom, ik was verleid door de keurmerk op hun pagina dat alles goed was, en daar door had een playstation gekocht aan het begin van de zomer en aan het eind van de zomer was ik het zo beu met de excuus mailtjes over vertragingen dat ik me geld heb terug gevraagd maar nu heb ik het nog steeds niet!!! :cry:

JKC

Ongelezen bericht door JKC »

Ik heb aangifte gedaan en dit gemeld aan Gazoom maar ook hier liggen ze niet wakker van.
Nog steeds mijn geld niet terug.

De site is inmiddels uit de lucht dus ik denk dat het doek gevallen is.

HeidiMekes

Ongelezen bericht door HeidiMekes »

Ik heb 25 augustus 2010 het DS spel: YuGiOh World Championship 2010 besteld.
Maar ik had het een maand later nog niet binnen.
Ik heb al meerdere tickets aangemaakt maar kreeg geen antwoord.
Later kreeg ik het antwoord dat er iets met de leverancier was en dat de leverdatum verplaatst was. Kon ik nog langer wachten! Maar ook een week na die dag had ik nog niks. Alweer iets met de leverancier. Ik had hun vriendelijk gevraagd mijn bestelling te annuleren, maar tot deze dag nog steeds niks teruggehad...... Heb ik voor niks 33,- euro betaald!
Nu hoor ik ook nog eens dat de site uit de lucht is gehaald. Hoe zit het nu met mijn geld? en al die andere mensen die gazoom nog geld verschuldigd is?

Gesloten