LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

lotjev schreef:Nooit meer boeken via vakantieveilingen, alle bonnen belanden in de vuilnisbak, als je wilt boeken in de hotels is er nooit plaats, de zwaluwhoeve is een massa complex geworden, waar je absoluut geen klant meer bent, maar een nummer, we hadden 2 bonnen zijn met de 1e bon 10 minuten binnen geweest, de 2de bon ligt in de oud papierbak.
Vaak ben je nog goedkoper uit met hotel.nl of weekend weg.

Tijdje geleden nog daar geweest met een bon van vakantieveiling en het was gewoon super en werd er wel degelijk als klant behandeld.

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

lotjev schreef:, de zwaluwhoeve is een massa complex geworden, waar je absoluut geen klant meer bent, maar een nummer, we hadden 2 bonnen zijn met de 1e bon 10 minuten binnen geweest, de 2de bon ligt in de oud papierbak.
Dat je de zwaluwhoeve niets vind, omdat het een massacomplex is geworden,ligt niet aan de vakantieveilingen.Maar mischien aan de beheerders die logischerwijze geld willen verdienen?

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik zie nu al verschillende keren klachten voorbij komen over deze veilingsite.
Zelf wil ik voor dit jaar mijn vakantie boeken bij een veilingsite en snap al deze klachten niet zo.

Elk verstandig mens heeft vroeger op school geleerd dat je altijd GOED en BEGRIJPEND moet lezen en dat geld vooral voor vakantieveilingen.

Na de klachten is redelijk duidelijk dat de vouchers voor een weekendje, midweek of week waar geen datum voor staat en een jaar geldig zijn gewoon riskant zijn om te kopen.
Er staat ook vaak gewoon bij "op basis van (actie)beschikbaarheid" en als je een beetje logisch nadenkt weet je dat het kan zijn dat je er moeilijk doorheen komt.

De andere vakanties en dagjes uit staat allemaal prima uitgelegd. De exclusief en de verplichte kosten even goed doorlezen hoeft toch niet zo moeilijk te zijn?
Tel die kosten bij elkaar op en dan heb je een bedrag wat je SOWIESO kwijt bent.
Stel dat de exclusieve en verplichte kosten al 80 euro zijn. Even op de site van de aanbieder zelf kijken wat een lastminute kost daar in totaal en daar iets onder gaan zitten als maximaal bod.
Stel, een lastminute zou daar 200 euro kosten, geef je de portemonnee toestemming om voor 150 euro die vakantie te winnen. Dan heb je een mooie aanbieding en dat betekent dat je voor het bieden niet hoger dan 70 euro moet gaan om met die 80 euro verplichte en exclusieve kosten op 150 totaal uit te komen.

Erg jammer dat er zo'n negatief commentaar op vakantieveilingen komt. Het is een kwestie van goed en begrijpend lezen.
Veel mensen heb ik hier op dit forum zien klagen over de "kat in de zak" gekocht te hebben. Juist die mensen klagen erover dat ze een vakantie voor 100 euro 'wonnen' en vervolgens zomaar ineens 100 euro extra kwijt waren vanwege "onverwachte" kosten.
Dit, terwijl deze extra kosten gewoon netjes in de exclusief en verplicht vermeld stonden.
Komop mensen, gebruik gezond verstand en LEES GOED! Dat zou een hoop problemen en vooral klachten kunnen voorkomen.

Groet,
Daan

jaraav
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jun 2011 12:54

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door jaraav »

Heb vandaag eens tijd gemaakt omop vakantieveilingen te bieden, wilde vorige week naar de appenheul maar ben bij de kassa omgedraaid 18,50pp...huh..Doei.
Dus ben nu aant bieden, wat mij meteen opviel was dat er gelijk met hoge bedragen gesmeten word er gingen kaartjes uit voor €55,- zeg nou zelf das ver boven de kassakaartjes.
Het bleef een heletijd rond de €30 zitten maar toen zakte het naar rond de €20,- werd in1keer de biedtijd verhoogd met 1 minuut zodat er meer mensen de tijd hebben om hoge bedragen te bieden, en als je eenmaal zulke ziektes ondekt hebt zie je ze allemaal.
Het is wel zo dat de mensen het zelf doen dus als vakantieveilingen dat prima vindt mag t ook andersom, dus mensen gebruik je verstand en bied niet meer dan 1 of 2 euro er zijn veilingen zat je komt vanzelf aan de beurt het word tijd dat men elkaar iets gunt.
Begrijp goed dat hoe mooi en liefdevol ze het mogen brengen, die site is er niet voor Henk en Ingrid maar voor de eigenaren van vakantieveilingen en zakenpartners. Maar waar maak ik me eigenlijk druk om je word overal genaaid niet alleen bij vakantieveilingen. WAKE-UPP!!!!!zeitgeist

Fletcherwebcare
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 15:51

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Fletcherwebcare »

Beste Helluga,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bericht.
Ik vind het vervelend dat u tot op heden nog geen kamer heeft kunnen boeken.
Echter leg ik u graag het principe van Vakantieveilingen nog even uit, zodat daar geen onduidelijkheid over bestaat.

Via Vakantieveilingen worden 2 soorten vouchers van Fletcher Hotels aangeboden. De midweekvoucher en de weekendvoucher. Als u in het bezit bent van de midweekvoucher kunt u 12 dagen vooruit boeken. Met de weekendvoucher kunt u 5 dagen vooruit boeken. Deze voorwaarden staan ook duidelijk vermeld op de voucher. Voor deze actie is een bepaald aantal kamers beschikbaar gesteld, de zogeheten actiebeschikbaarheid, hierdoor kan het wel eens voorkomen dat een bepaalde locatie volgeboekt is.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Fletcher Webcare Team.

cindy1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2011 12:41

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door cindy1234 »


Ik heb nu al een jaar de bon thuisliggen. Bellen voor 20 cent per minuut met een maximum van 20 euro…

ELKE keer dat ik telefonisch probeer te reserveren (mag maar max. 12 dagen van tevoren), zijn er geen kamers beschikbaar voor de voucher via vakantieveilingen.nl

Het heeft me veel tijd en gedoe kost. Puzzelen wanneer we zouden kunnen, waar we dan naartoe zouden willen, oppas regelen voor de kinderen.

Zonder succes.

Het jaar is om. De bon is niet meer geldig.

Mijn bon kan de prullenbak in. Vakantieveilingen.nl en Fletcher hotels wat mij betreft ook…

Natuurlijk moet je de kleine lettertjes lezen. Daarin staat 'op basis van actiebeschikbaarheid'. Maar je verwacht het gewoon niet. Dit is toch niet de manier om klanten aan je te binden!?!

€ 45,- in de prullenbak.


Alfred01
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2011 03:17

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Alfred01 »

Wij hebben ook een keer meegedaan aan de veiling, en ja hoor gewonnen. Wij hebben de betaling netjes gedaan en kregen onze tickets. Het was voor een hotel in de buurt van Winterberg. Alleen we moesten zelf een afspraak maken bij het hotel (geen probleem) ja... dat dachten wij. Wij hebben diverse keren met het hotel gebeld en elke keer kregen wij te horen, sorry wij zitten dan al volgeboekt.
Kan gebeuren ja je moet bellen en dan wel 5 dagen voor die tijd. Ik vondt het op den duur wel heel vreemd, dat het hotel wel elke keer vol zat. Ik heb vervolgens gewoon met het hotel gebeld en gevraagd of ik ook kon boeken (niet verteld dat ik een ticket had van vakantie veilingen). Wij kregen toen het antwoord ja hoor wij hebben nog wel ruimte. Uhmmmm vaag dacht ik, dus ik met het antwoord oja ik heb hier wel een ticket van vakantie veilingen. Toen kreeg ik te horen van de desbetreffende vrouw dat deze ticket niet voor de kamer was die ik wou boeken.
Ik heb toen verteld dat ik dit heel raar vond, maar nee hoor mevrouw gaf niet toe.
Ik heb toen ook uitgelegd dat wij al zo vaak hadden gebeld en elke keer sorry kregen te horen omdat het hotel dan vol zat. Ik heb deze mevrouw uitgelegd dat ik zeer teleurgesteld en of we misschien er samen uit konden komen. Ik heb voorgesteld om een data te prikken wanneer ze het niet zo druk hadden en dat wij dan een een kamer konden boeken met de ticket. Ook omdat ik met mijn werk zat en niet zomaar tegen mijn werkgever kan zeggen oh eh overmorgen ben ik er niet ben dan 3 dagen op vakantie. Nee zei de mevrouw u moet gewoon bellen en proberen nou we zijn er in totaal wel een jaar mee bezig geweest met het verhaal dat de ticket was verlopen. Wij tussentijds ook nog contact opgenomen met vakantie veilingen en maar die namen geen enkele moeite om ons hier ook in bij te staan. Ook stond het hotel weer op hun site en we hebben ook gezegd haal het er dan vanaf want hier vallen vast en zekers meer gedupeerden. Maar hier gaf vakantie veilingen ons het antwoord nee wij halen deze hotel niet van onze site. Dus geld weg en geen vakantie. Wij hebben ons voorgenomen om nooit weer een bieding te doen op vakantie veilingen, wij in onze kennisenkring ook de mensen gewaarschuwd.
Een tijdje geleden (mijn vriendin zocht iets op voor haar werk voor om een artikel te schrijven over een vakantie) en ze had waar ergens op gereageerd kreeg ze in 1keer een antwoord van vakantie veilingen dat ze goedkoop vakantie's kon krijgen via vakantie veilingen hahaha wat een lachertje toch? Ze heeft de eer aan haar zelf gehouden en hier verder geen reactie meer op gegeven.
Maar kan hier nou niets aan gedaan worden??? Ik geloof best dat er mensen blij mee zijn maar er zijn ook heel veel gedupeerden zoals ik nu net allemaal heb gelezen. Van mij mogen ze vakantie veilingen aanpakken en ook heel hard!!!!!

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Vakantieveilingen is gewoon in orde op sommige hotels na.
Zoals ik al in een eerder bericht heb vermeld moet je erg goed opletten.
Maar, als je bijvoorbeeld op een last minute bied welke een vaste datum heeft, is dit zeker in orde en zul je zonder problemen ook op die datum op vakantie kunnen.

Ik ben het ermee eens dat het de hotels niet siert hoe ze met die "vrij" te boeken tickets om gaan. Daar zou het hotel op moeten worden aangepakt.
Ze geven op die manier vakantieveilingen ( en ja, ook zij zouden er strenger op moeten controleren en zulke hotels moeten verbieden ) een slechte naam, terwijl je via vakantieveilingen absoluut goede vakanties kunt "winnen".
Blijft gewoon een feit dat je moet opletten waar je op bied.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Alfred01 schreef:Toen kreeg ik te horen van de desbetreffende vrouw dat deze ticket niet voor de kamer was die ik wou boeken.
Ik heb toen verteld dat ik dit heel raar vond, maar nee hoor mevrouw gaf niet toe.
Heel vervelend voor u, maar in dit geval heeft die mevrouw gelijk. Dit gaat altijd op basis van de zogenaamde actiebeschikbaarheid.
Dit is voor mij dan gelijk een van de redenen dat ik nooit zou bieden op een soort bon welke binnen een x tijd besteed kan worden.
Alfred01 schreef:Dus geld weg en geen vakantie.
Indien u regelmatig pogingen hebt ondernomen om de bon te besteden en u bent niet in de mogelijkheid gesteld deze te gebruiken heeft u wel degelijk recht op uw geld terug.
Misschien toch nog maar eens contact opnemen met vakantieveilingen. Of eerst even informatie inwinnen bij een juridisch loket.

tjm
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2011 17:50

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door tjm »

Na alle negatieve verhalen over vakantieveilingen hier wil ik hier een warme douche uitreiken.Wij doen al een aantal jaren dagtripjes,hotels en pretparken via vakantieveilingen.Wij hebben nog nooit problemen gehad,alles is perfect geregeld en iedereen komt na wat er bij de veiling geschreven staat,alleen even goed lezen. Bij sommige moet je een diner of ontbijt extra afrekenen.Of bij enkele campings moet je extra betalen voor linnen goed,schoonmaak of huisdier.Iedereen die de Nederlandse taal machtig is kan bij de bieding lezen wat er bij komt.
Het enige nadeel en waar ik mij bijzonder aan stoor is dat de Nederlandse mens heel veel moeite heeft om een ander iets te gunnen , ze betalen liever 10 euro meer dan de werkelijke prijs als een ander er maar niet mee vandoor gaat.
Klein voorbeeld: er staan al weken lang kaartjes voor walibi op de site. 5 minuten om te bieden en na 40 seconden zet er al iemand 40 euro neer.Het blijft een veilingsite dat week ik maar mensen gun elkaar wat. Als iedereen fatsoenlijk bied kunnen we allemaal voor een tientje.De meeste van dit soort dagtripjes staan er weken op.Ondanks dit , alle lof voor vakantie veilingen

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@TJM, je gelooft toch werkelijk niet dat het telkens echte mensen
zijn die bieden !?

tjm
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2011 17:50

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door tjm »

Er zullen heus wel mensen van een park of hotel meebieden om de prijs hoog te houden, maar zolang er altijd nog sufferds zijn die doorgaan tot zelfs 5 euro boven de echte prijs blijven we dit probleem houden.Als er iemand van nul naar veertig euro gaat is er altijd wel een stommerik die er nog een keer overheen gaat.Tegenwoordig zijn er actie's van allerlei merken waarmee je voordeliger kan gaan als met vakantieveilingen.Dit geldt overigens niet voor alles op deze site,verder erg tevreden er over maar af en toe met een beetje zoeken op internet naar aanbiedingen kom je ook al een heel eind.Als mensen zo achterlijk elkaar blijven overbieden blijven die bedrijven dit doen op de site van vakantieveilingen.

tjm
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2011 17:50

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door tjm »

Ik zit al twee weken op vakantie veilingen te kijken voor kaartjes voor walibi.Ze gaan er uit voor 2 euro onder de werkelijke prijs.
Twee kaartjes kosten 61 euro, mensen ga lekker meteen 62 euro bieden dan zijn we van alle ellende en frustratie af

jaraav
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jun 2011 12:54

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door jaraav »

Ik heb een brandende vraag.
Zijn er eigenlijk wel mensen die ooit een veiling met 1 euro gewonnen(gewonnen :lol: :lol: :lol: ) hebben? En willen die zich dan melden.
Vermeld dan ook gelijk wat je tactiek is, als daar sprake van is.

p.s Wil je echt goedkoop op vakantie kijk dan eens hier
http://vakantie.ruilen.nl/
daar komt helemaal geen geld bij kijken vaak vragen de aanbieders iets van een klusje of een bosje bloemen en hoef je alleen maar eigen vervoer te regelen.
dit is geen spam maar komt uit een goed hart

groetjes bedankt en succes
Laatst gewijzigd door jaraav op 18 jul 2011 10:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik snap het niet.

Een leuke aanbieding vanaf 1 euro .. en dan komt er iemand die ineens 25 euro bied.
Dit kan volgens mij niet echt kloppen - en maakt men gebruik van bots (software) of zijn er eigen medewerkers die erop bieden.

Het voorbeeld van de kaartjes heb ik eens gekeken - maar dan voor Dolfinarium en Apenheul..

Geloofwaardigheid van Vakantieveilingen is 0

jaraav
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jun 2011 12:54

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door jaraav »

Guardian72 schreef:Ik snap het niet.

Een leuke aanbieding vanaf 1 euro .. en dan komt er iemand die ineens 25 euro bied.
Dit kan volgens mij niet echt kloppen - en maakt men gebruik van bots (software) of zijn er eigen medewerkers die erop bieden.

Het voorbeeld van de kaartjes heb ik eens gekeken - maar dan voor Dolfinarium en Apenheul..

Geloofwaardigheid van Vakantieveilingen is 0
Beste Guardian72,
Dit komt omdat er mensen zijn die niet veel te besteden hebben en mensen die genoeg hebben maar heel erg op hun centen zijn en alles doen om dingen al is het maar voor 1euro goedkoper te krijgen en daarbij schijt hebben aan de eerst genoemden, die kijken wat de oorspronkelijke kosten zijn en gaan daar met 1bod 1of2 euro onder zitten op vakantieveilingen en het zo voor de eerst genoemden verpesten maar daar liggen ze niet wakker van want hun dag is weer helemaal in de nopjes. want ja ze hebben dan in hun ogen wel even winst gemaakt.

malief
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2011 17:56

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door malief »

Voor het eerst op dit forum, omdat ik informatie zocht over hotels van Hotelkamerveiling die failliet zijn gegaan.
Niets te vinden. Dus zelf 2x met Hotelkamerveiling gemaild,
Ik heb 2 bonnen van een app./hotel in het Beierse Woud met de vraag wat nu te doen. Reis en annuleringsverzekering en stichting garatiefonds betalen niets uit bij failliete hotels geboekt met hotel veilingbonnen.
HKV bood eerst een ander hotel aan, maar de beschikbare data kwamen niet uit. Ik had nl. een half jaar geleden al geboekt voor de zomervakantie. Nu krijg ik het volledig betaalde bedrag van HKV terug.
Goede service.

Nog wat opmerkingen naar aanleiding van enkele negatieve berichten.

Ik koop al minstens 4 jaar bonnen via de diverse veilingsites. Hotels en aktiviteiten.En ben redelijk tevreden.
Minpunt; Ik heb het gevoel dat we meestal de mindere kamers krijgen. klein of slecht gelegen aan de keukenkant- straatkant of uitzicht op een blinde muur of onder een schuin dak. Dit geldt vooral voor de normaal dure hotels.
Dit neem ik voor lief, want ik betaal ook weinig. Ik bied nooit hoger dan ik van te voren van plan ben en kijk eerst of het hotel of de activiteit zo-wie-zo al ergens in de aanbieding is.
En- belangrijk -lees eerst goed wat het te veilen produkt inhoudt. Dan weet je of er extra kosten bij komen .

En reken er niet op dat je tegenwoordig nog een hotel onder de 20 euro met onbijt zult kunnen kopen. Dit kon in de beginjaren van die veilingsites nog wel, toen ze nog vrij onbekend waren. Ook reserveren ging toen veel gemakkelijker en de servicekosten waren nog laag.

Stel je op het bovenstaande in, dan raak je niet teleurgesteld en kun je echt genieten van het gekochte mazzeltje.

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Net terug van Hotel Arlux in Belgie. Jawel, via een bon die ik gekocht heb via Vakantieveilingen.nl .
Ik had de bon al bijna een jaar, maar had nu eindelijk de tijd om hem te gebruiken.
Luek hotel, goede service, prima eten en het boeken was een fluitje van een cent via de site. In het hoogseizoen heb je wel kans op een toeslag van 10 euro per nacht, maar dan krijg je een luxere kamer. Dit omdat de gewone kamers echt op zijn. Heb dit in het hotel nagevraagd, want sommige dagen, dus niet alle, kon je alleen boeken met een toeslag. Ik had gezien dat er op een bepaalde dag geen toeslag was, maar een paar dagen later wel voor diezelfde dag. Dus kan ik dat wel als service bekijken om toch kamers te kunnen aanbieden met de bon.

Dus wat mij betreft, op naar de volgende keer. Ik ben het wel eens dat je van te voren goed moet kijken wat de werkelijke prijs is van de aanbieding. Verschil is soms niet echt groot. Maar.... goedkoper is tenslotte goedkoper !! En daar houden wij Hollanders toch van ??

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Guardian72 schreef:Ik snap het niet.

Een leuke aanbieding vanaf 1 euro .. en dan komt er iemand die ineens 25 euro bied.
Dit kan volgens mij niet echt kloppen - en maakt men gebruik van bots (software) of zijn er eigen medewerkers die erop bieden.

Het voorbeeld van de kaartjes heb ik eens gekeken - maar dan voor Dolfinarium en Apenheul..

Geloofwaardigheid van Vakantieveilingen is 0
Ik denk dat als er opeens een bod van 25 euro komt de kans groter is dat er een puber (of iemand die nooit volwassen is geworden) zit te gallen. Als je het automatiseert doe je er gewoon iedere keer een klein bedrag bovenop (of een bedrag dat in verhouding is met eerdere biedingen.

Uiteindelijk heeft zowel het veilingbedrijf als de opdrachtgever er niets aan als ze de aanbiedingen de markt uit prijzen, want er is geen weldenkend mens die teveel gaat betalen voor iets. Hoewel, misschien schat ik veel mensen te hoog in....

En verder: het blijft een veiling, en net als met "echte" veilingen worden er soms dingen verkocht ver boven de werkelijke waarde gedreven door hebberigheid.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door seconds-out »

Chocomelk schreef:@TJM, je gelooft toch werkelijk niet dat het telkens echte mensen
zijn die bieden !?
Dat is de hamvraag!
Bijna altijd lees je dat het bod op het laatste moment verhoogd wordt.
Hoe kan dat?
Er zijn dus meerdere (mensen?) aan het bieden op dezelfde reis.

Laten we eens aannemen dat het twee consumenten zijn die allebei graag dat reisje willen boeken.
Dan komt er een bod, de tijd verstrijkt, niemand doet een tegenbod totdat de veiling bijna eindigt, op het laatste moment komt er opeens een bod wat vele malen hoger ligt als het eerste bod.
Dat is NIET wat je kan verwachten van twee consumenten, ze willen immers beiden graag dat reisje en wel tegen een zo laag mogelijke prijs.
Je zou eerder verwachten dat een bod tijdens de veiling een voorzichtig tegenbod krijgt en niet dat altijd 1 consument (?) wacht tot de laatste secondes voor het sluiten van de veiling, waarbij ook nog eens een bod gedaan wordt wat vele malen hoger ligt als de eerste bieding.

Aan de andere kant...Als het spelletje eerlijk gespeeld zou worden, moet ook elke (echte) consument de mogelijkheid krijgen om iemand op het laatste moment af te troefen met een hoger bod.

Daarom denk ik ook dat vakantieveiling zelf meebiedt.
Dat wil niet zeggen dat je er geen goedkoop reisje kan kopen, maar wel dat je opgelicht wordt.

Gesloten