Ik denk, dat als ik het voorschot niet zou betalen ik wel degelijk een herinnering en danwel een waarschuwing zou krijgen. Ik vraag me dan eigenlijk af, stel ik heb bij hen geboekt en ik laat niets meer van me horen, of ze mij dan zullen bellen of mailen over hoe het zit met de betaling i.v.m. de tickets printen en hotelkamer reserveren.wlx schreef:Ok, stel dat Corendon wel telkens een voorschot vraagt, als de "boeker" dat voorschot niet betaalt, wordt de reis toch gewoon geannuleerd normaal gezien?
Ze hebben toch geen poot om op te staan, zonder enig bewijs..
En dat van dat systeem begriip ik al helemaal niet. Is het zo moeilijk om de bevestigingsmail die ze de klanten sturen NA boeking, nog een keer te moeten opsturen of mailen zoals in dit geval, waar klaarblijkelijk geen boeking van bestaat. Dat ze dan ook niet even telefonisch kontakt met je zoeken. Ik snap hier echt niks van. Kleine moeite toch!!!