Pagina 6 van 15

Re: INFURN

Geplaatst: 11 feb 2012 09:29
door sjoegel
Hoe kan worden voorkomen dan hier nog meer mensen het slachtoffer van worden?
Eerst even een bedrijf door Google halen wanneer je grote internetaankopen doet. Teveel slechte bedrijven verschuilen zich achter een mooie website wat mensen blind maakt voor de rotte werkelijkheid.

Mensen moeten ook niet te lichtvaardig spullen kopen bij een slecht bereikbare, onbekende die ook nog eens om 100% vooruitbetaling vraagt !

Je neemt willens en wetens grote risico's. Mag ik het naiviteit noemen ?

Re: INFURN

Geplaatst: 11 feb 2012 21:32
door Veritee
Je hebt helemaal gelijk, dit loopt al 2 jaar, als ik vooraf goed had gegoogled en ook Radar zou hebben gekend, dan had ik nooit iets gekocht bij Infurn!! Helaas mosterd na de maaltijd!!

Re: INFURN

Geplaatst: 16 feb 2012 11:04
door steven1
bestelling in maart 2011 gedaan sinds begin december een belofte op teruggaven van €5.500,- , ben er ziek van het telefoonnummer 0208908056 hoort bij een uitzendbureau in de van woustraat 99 amsterdam (Firmus uitzendbureau). ik ga volgende week naar popestreet om te kijken of daar iemand is!

Ik ben er ziek van, buiten het geld is de irritatie over de totale afwezigheid van communicatie het ergst!

Is er al iemand een zaak gestart tegen Infurn?

Re: INFURN

Geplaatst: 16 feb 2012 13:35
door Overdijk
Ik heb inmiddels mijn geld teruggekregen via MasterCard. Ik heb nog wel informatie ingewonnen bij een juridische hulplijn voor advies. Zij gaven mij niet veel kans op succes en voorspelde een lange slepende kwestie. Ik heb mijn pogingen dus gestaakt.
Veel succes, ik hoop dat je op enige manier genoegdoening kan krijgen.

Re: INFURN

Geplaatst: 21 feb 2012 15:00
door DBSO
Ook wij bestelden in mei 2011 een aantal meubels bij Infurn. De 18 levertijd verstreken, maar ook de 20, 30 en 40 weken verstreken! Natuurlijk namen we in die tijd een groot aantal keren contact met hen op, maar "toevallig" zou de order telkens binnen 2 a 3 weken worden geleverd of verwacht in de "UK Harbour". Ook wezen ze ons na de verstreken levertijd op de kleine lettertjes; de levertijd van 18 weken mag 2 maal worden verlengd met 8 weken. Pas daarna sta je in je recht om je order te annuleren. Overigens waren ze na een aantal maanden telefonisch helemaal niet meer bereikbaar. Wonder boven worden ontvingen we in feb 2012, na een heleboel hele boze mails en aangetekende brieven, ons vooraf betaalde geld retour! Kortom, ik zou een bestelling bij Infurn.com ten zeerste afraden! (reviews infurn, reacties infurn)

Re: INFURN

Geplaatst: 23 feb 2012 08:41
door MBracke
Na 2 maanden contact gezocht te hebben met vele emails lukte het om een verbinding te krijgen met Infurn.

Na mijn restitutie te hebben aangevraagd is er na 2 weken mijn volledige vooruitbetaalde bedrag op mijn rekening teruggeboekt.
Ik was bang dat ik dit geld mede door het drama om contact te leggen met hun klantenservice voorgoed weg zou zijn.

Er zit dus blijkbaar een echt bedrijf achter, maar hun bedrijfsvoering is wel erg dubieus te noemen.

Misschien zijn wij hier de pechvogels, maar ik ben blij dat al mijn geld terug is.

Wijze les geleerd zullen we maar stellen.

Re: INFURN

Geplaatst: 23 feb 2012 11:42
door sjoegel
Er zit dus blijkbaar een echt bedrijf achter
Een echt bedrijf heeft een telefoon .... :D

Re: INFURN

Geplaatst: 14 mar 2012 23:09
door Furni Function
Lotgenoten,

Ik koop (zakelijk) veel spullen 'all over the world' en dat gaat eigenlijk altijd goed, behalve dit keer; jammer dat er dit soort gasten bestaan, zij zorgen voor angst, wantrouwen en oorlogs gevoel in onze samenleving, dit is de echte misdaad!!!
Ik zal niet de hele correspondentie publiceren, maar onderstaande tekst is vandaag verzonden...ik ben benieuwd!!

Geachte heer/ mevrouw,

Bij controle van uw website zag ik dat mijn bestelling nummer xxxxxxxxx van 25 augustus 2011!! wederom ruim een maand vertraagt is naar de week van 16 april 2012.
De levertijd is nu dermate overschreden dat ik nu de overeenkomst ongedaan wil maken, onder deze mail vindt u een eerdere correspondentie van 5 december 2011!!
Onze kantoorkosten zijn inmiddels hoger geworden t.w. €. 275,00.

Ik stel u ten laatste in de gelegenheid binnen 5 dagen na heden onze bestelling af te leveren op mijn adres, ofwel door terugstorting van €. 604,83 plus onze kantoorkosten a.d. €. 275,00. U kunt het bedrag storten op mijn rekening.

Indien u in gebreke blijft rest mij niets anders dan juridische stappen te ondernemen waarvoor alle kosten daar uitvoortvloeiend voor rekening van Infurn. Ltd zullen komen. Een exploot van de dagvaarding is inmiddels ter hand gesteld van onze juridische adviseur die deze de zaak direct aanhangig zal maken bij de gerechtsdeurwaarder.

Wanneer wordt deze firma eens een keer aangepakt???

Re: INFURN

Geplaatst: 23 mar 2012 10:06
door emiliebakker
Ik heb in juni 2011 een tafel en twee stoelen (AU- 53906 ordernummer) besteld bij Infurn.com. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb al twee keer een nieuwe afleveringdatum gekregen, maar die is al verstreken. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met Infurn.com eerst namen ze nog wel op of reageerden ze wel, maar de laatste weken krijg je steeds een bandje dat je een email moet sturen naar [email protected]. Ik ben het natuurlijk zat en heb al contact gehad met het ARAG (Rechtsbijstand). Ik wil mijn geld terug. Zij hebben mij geadviseerd om nogmaals een email te sturen en daarin te melden dat ik de koopovereenkomst per direct wil ontbinden. In de email heb ik ook vermeld dat als dit niet binnen 10 werkdagen gebeurd dat ARAG contact met Infurn.com op zal nemen. Ik heb natuurlijk nog steeds niets gehoord. Ik neem aan dat er ook meerdere gedupeerden zich hebben gemeld bij het ARAG en ik zal ook zeker dit alsnog doen als je dit nog niet hebt gedaan. Voor degene die dit leest en die bij Infurn.com werkt: IK WIL GRAAG MIJN GELD TERUG! Jullie kunnen dit storten op 55.04.36.898 t.n.v. E.H. Bakker. En laat wel even wat van je horen dat is wel zo netjes, toch? Mijn emailadres is [email protected] Alvast bedankt.

Re: INFURN

Geplaatst: 26 mar 2012 23:36
door Furni Function
Lotgenoten,

Ik heb geprobeerd verhaal te halen, dat lukt voor als nog niet...(en ik ben al even bezig!!)

Het lijkt mij dat wij, als gedupeerden van Infurn actie moeten ondernemen, al dan niet met de medewerking van RADAR.....

Wie doet er mee???

Met vriendelijke groet,
Mark.

Re: INFURN

Geplaatst: 18 apr 2012 11:42
door Furni Function
ik heb maar weer eens contact gemaakt Infurn, zie het onderstaande :

Geachte
Wij hebben op 2 bestellingen (AU-55227 en AU-454433) gedaan op uw website http://www.infurn.com en die ook betaald.
Uw bedrijf blijft in gebreke voor wat betreft de leveringen en/of terugbetaling van ons geld, bovendien wordt er niet gereageerd op mail en is uw bedrijf niet telefonisch bereikbaar.
Wij zijn voornemens aangifte te gaan doen bij de politie, één en ander kunt u nog voorkomen door binnen 2 dagen na heden contact met ons op te nemen over de stand van zaken.
Vreemd en ook laf om ons te blokkeren op uw twitter account!
Hierbij nog een aantal links die wij zullen delen met andere gedupeerden van uw bedrijf, ook zullen wij melding maken via alle mogelijke social media etc. om andere mensen te behoeden voor uw frauduleuze praktijken.
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 94&sk=wall
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=100
http://www.trustpilot.co.uk/review/www.infurn.com
In afwachting van uw spoedige reactie verblijf ik,

Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.

Re: INFURN

Geplaatst: 18 apr 2012 12:40
door Furni Function
En zie hier : eindelijk een snelle reactie.......binnen een half uur!! :?


Beste heer Huinder,
Hartelijk dank voor uw email.
Ik heb deze naar de juiste afdeling voor u doorgestuurd. Onze Sales & Service Manager voor de BENELUX zal binnen 2 dagen contact met u opnemen.
INFURN is niet mijn bedrijf, ik ben een werknemer van INFURN en wens niet via persoonlijke social media wegen door klanten te benadert worden.
Samen met onze Customer Service Supervisor zal de Sales & Service Manager voor de BENELUX in uw bestelling kijken en bij u terugkomen.

Mvgr,

Re: INFURN

Geplaatst: 18 apr 2012 18:48
door KellyVerBier
Hallo iedereen, zoals velen onder jullie heb ik ook een bestelling gedaan bij infurn in januari 2011, het ging over 3 zaken, tafel, zetel en luchter. Deze zijn in 3 maal geleverd, het eerste was in januari 2012 en nu vorige week is het laaste stuk geleverd. Had intussen ook al de hoop opgegeven, want ik heb ook alle mogelijke berichten gekregen van infurn, hoe het komt dat de levering werd uitgesteld ( douane,slechte kwaliteit ...).
Wat de kwaliteit betreft zeker geen klachten, jammer van de te lange levertijd , zou anders zeker nog kopen.
Dus aan iedereen geef de hoop nog niet op.

Re: INFURN

Geplaatst: 18 apr 2012 20:17
door sjoegel
Beste heer Huinder,
Hartelijk dank voor uw email.
Ik heb deze naar de juiste afdeling voor u doorgestuurd. Onze Sales & Service Manager voor de BENELUX zal binnen 2 dagen contact met u opnemen.
INFURN is niet mijn bedrijf, ik ben een werknemer van INFURN en wens niet via persoonlijke social media wegen door klanten te benadert worden.
Samen met onze Customer Service Supervisor zal de Sales & Service Manager voor de BENELUX in uw bestelling kijken en bij u terugkomen.

Mvgr xxxxx,
Ha, ha, laat je niets wijsmaken. Het bedrijf is van xxxxx. Servicemanager voor de Benelux, Customer Service supervisor, Sales en service manager, schoonmaker, koffiezetter voor de hele eenmanszaak, hoofd inkoop China, hoofd inkoop paperclips, xxxxx is infurn. Enerzijds doet hij zich heel groot voor anderzijds is hij heel bescheiden wanneer hij zich slechts opwerpt als service manager.... wanneer het zo uitkomt....

Je zult best een fijne vent zijn maar volgens mij heb je gezien je dikdoennerij een geweldig probleem.

Re: INFURN

Geplaatst: 20 apr 2012 11:11
door An Werst
Ik heb reeds in juni 2011 340 euro betaald voor de tulip tafel. Zoals de meesten verschillende keren uitstel van levering gekregen. Ik had hun een einddatum gesteld voor 16 april maar ja dat was ijdele hoop!

Ik vraag dan ook een onmiddellijke terugbetaling op mijn rekening BE69 7340 1002 7078 van 340 euro.

Mijn geduld is OP!! En ik zal dan ook alles in het werk stellen om mijn geld terug te krijgen m.n. advocaat aanstellen, klacht bij politie, via internet mensen waarschuwen voor deze frauduleuze site, ECC, ...

Aangezien Infurn niet reageert op mijn mails hoop ik dat ze hierop een antwoord weten te geven! Voor alle duidelijkheid ik moet de tafel niet meer hebben ik wil enkel een terugbetaling van mijn geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KOOP NOOIT bij INFURN!!!!!!!!!! INFURN = OPLICHTERS!!!!!!!!!!

Re: INFURN

Geplaatst: 21 apr 2012 18:01
door Furni Function
Update:

Mijn vermoeden is bevestigd; natuurlijk is er geen contact met mij opgenomen.

Graag wil ik iedereen oproepen om via social media zo veel mogelijk berichten te sturen die andere mensen gaan behoeden nog bestellingen bij deze frauduleuze firma te plaatsen.

Ondertussen maar weer een briefje sturen....

Groeten,
Mark Huinder

Re: INFURN

Geplaatst: 23 apr 2012 12:56
door Furni Function
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.

Re: INFURN

Geplaatst: 15 mei 2012 08:27
door Those who teach
Nog steeds, driekwart jaar na de (veel te late) levering, wacht ik op het zitkussen van mijn Egg-chair, zodat het zinloze ornament in mijn woonkamer eindelijk als zitmeubel in gebruik genomen kan worden.

Inmiddels heb ik contact met alweer de derde Infurnmedewerker. Deze moet ik bereiken via het Britse telefoonnummer, want het Nederlandse nummer is linea recta naar een afwimpelend voicemailbericht doorgeschakeld. En de werkzaamheden van deze medewerkers bestaan vooral uit het verzinnen van meer of minder fantastische, pseudo-logische excuses waarom het bestelde product nu weer niet verstuurd kan worden.

Ik ga een en ander doorspelen naar mijn rechtsbijstandverzekering en raad iedereen met klem af iets te bestellen bij deze Kafkaëske karikatuur van een bedrijf.

# recensie, review, ervaringen Infurn

Re: INFURN

Geplaatst: 15 mei 2012 08:38
door Furni Function
Update:

Na wat speurwerk vond ik een paar privé email adressen en Twitter accounts van Infurn medewerkers [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]Die ben ik gaan bestoken aan één stuk door, dat heeft geholpen: mij is de betaalde som uiteindelijk teruggestort.

Laat dit een les zijn voor iedereen: koop nooit wat bij INFURN !!!!

Succes allen en beste groeten,
Mark A. Huinder.

Re: INFURN

Geplaatst: 18 jun 2012 10:53
Tsja, helaas ook in de val getrapt. Ik wacht al een jaar op mijn bestelling AU-107697 (inderdaad au).
Ik heb e.e.a. uitgezocht. Het bedrijf staat op naam van Dennis Hoffman. Ik heb een emailadres gevonden van hem en mijn centen teruggevraagd. Misschien dat dat nog enig effect sorteert. Mocht dat het geval zijn, dan laat ik het weten.

Ook via LinkedIn heb ik nog enkele namen gevonden van Infurn medewerkers. Er zit een Nederlandse E-commerce sales manager in Londen. Misschien kan iemand daar nog het email adres van achterhalen en is ie bereid om zijn landgenoten een helpende hand te bieden.

grtz