LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En als je winst maakt?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Trekken jullie je klacht in als de overeenkomst over twee weken een enorme overwaarde kent?

Ja
6
25%
Nee
7
29%
Ik ben geen klager
8
33%
Weet niet
3
13%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Als PLUKKER iets altijd heeft benadrukt, is het wel dat PLUKKER vreest dat er veel meer meelopers zijn dan werkelijk gedupeerden. Lees de berichten van PLUKKER er maar op na.
Er zit een kras in je grammofoonplaat :roll: :roll: :roll:

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Captain-America »

Leest en ziet tot zijn spijt dat het inhoudelijke steeds meer op moddergooien gaat lijken. Baalt hier vreselijk van.

Is het dan echt niet mogelijk om als een(heid) groep ons te richten op die zaken die echt van belang zijn.

Al die kl*te ego's, zo noem ik het dan maar.

Het zal me eigenlijk een rotzorg zijn of a, b, of z gelijk heeft/hebben in bepaalde zaken.

Laat elkander in zijn/haar waarde en richt je op datgene wat ons bind.

Fight the power, not each other!

Mazzeltov;

Ralph*Waarschijnlijk ook daags niet meer hier te vinden...*

Me

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Me »

Luc,

Een pick-up is uit de tijd :lol:

Gast

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gast »

:mrgreen:

Knabbel

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Knabbel »

Beste plukker,

nog even over mijn vergelijking: het gaat er juist om dat er onjuiste informatie is gegeven ! Dat is waar het werkelijk om draait ! Als mij van te voren was verteld wat de eventuele risico's waren (waar ik expliciet om gevraagd heb) dan was ik er nooit ingestapt. Ik erger me dood aan zulke type's als jij die op basis van onvolledige informatie conclusie's trekken ! Niet iedereen heeft/had verstand van beleggen maar ging uit van de betrouwbaarheid en vakkundigheid van de adviseur. Beetje naïef misschien, maar moet een gezin zoals de mijne daar nu 30 jaar zwaar voor gaan boeten ??

groet,
Knabbel.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Luc,

Een pick-up is uit de tijd
Kun je nagáán!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Nee Knabbel, dat hoeven jij en je gezin niet. PLUKKER probeert al weken het onderscheid duidelijk te maken tussen de werkelijk gedupeerden / misleiden en de mensen die heel goed wisten wat ze deden en nu gebruik maken van jullie ellende door mee te liften en de zaak complexer te maken voor jullie. Die mensen verdienen PLUKKERs inziens geen greintje respect.

PLUKKER - blijft hierop hameren ook al schreeuwt Blok nog zo hard

D.

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door D. »

Ja... Blok met z'n schuld van 100 euro. Poeh poeh, wat verschrikkelijk. Die man zoekt gewoon activiteiten om z'n wel erg lege bestaan op te vullen.

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door L. Blok »

Wat een stelletje vuilspuiters zitten er op het ogenblik weer op dit forum.

Redactie doe hier toch eens wat aan! ! ! Niets inhoudelijks wordt er meer op dit forum verkondigd maar de laatste tijd alleen maar grof op de man gespeeld. Zo vertrekt toch iedereen van dit forum.
Heeft de TROS dan geen enkele maatschappelijke betrokkenheid of verantwoording bij dit forum??????

kees1000
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jul 2003 19:13

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door kees1000 »

Ook al heft meneer Blok een leeg bestaan ,wat ik betwijfel,hij heeft in iedergeval geen onzinnig bestaan.Dat is wel te merken op het forum dacht ik.
Dat kun je van die oproerkraaiers niet zeggen,die hebben een leeg en onzinnig ,bestaan.
Anders gingen die wel iets nuttigs doen i.p.v de boel hier te verzieken en dwars te zitten.
groetjes

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Hr. Blok, het is even niet anders.

;)

Vgr,


Luc

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Harry 12 »

gestemd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,wat plukker eigenlijk bedoeld is namelijk;wat gebeurd er nauw als de aandelen stijgen naar zeg maar schulden vrij.Deze stijging is best mogelijk maar een betere vraag is denk ik behaald het dan ook de misleidende voorstellingen in de folders(rendament)dat denk ik niet in verband met de beeld van deze aankomende de tijd en de economie voor banken enz.Tijdrekken daar speeld dexia het zeker op en vooral als de wind met de aandelen mee zit dan zullen ze denk ik met een voorstel komen,om de sociale bank te spellen.

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Blok schrijft:
maar de laatste tijd alleen maar grof op de man gespeeld.
Ha ha ha, als er iemand er een handje van heeft om het op de man te spelen (in PLUKKERs geval in ieder geval) dan is het ons aller Blok wel. Grapjas! Wie de bal kaatst...

PLUKKER - heeft nog wel een spiegel over hoor, voor Blok, om eens goed in te kijken

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Plukker is weer bezig met zijn eenmansactie tegen dhr. Blok.

:roll: :roll: :roll:

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Scherpe constatering, Luc! Klasse! Topvent!

PLUKKER - houdt voet bij stuk

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Wat lees ik nou, Plukker, is jouw voet stuk :roll: Sterkte er mee :shock: 8)

J-W

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Plukker, als je je nou zelf eens begint in te zetten voor iets dat werkelijk ergens op sláát, dan houdt je frustratie t.a.v. dhr. Blok ook eindelijk eens op. Die is namelijk wél met iets zinnigs bezig en wordt daar nogal om gewaardeerd.

Lijkt mij een duidelijk advies...

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Plukker, als je je nou zelf eens begint in te zetten voor iets dat werkelijk ergens op sláát, dan houdt je frustratie t.a.v. dhr. Blok ook eindelijk eens op. Die is namelijk wél met iets zinnigs bezig en wordt daar nogal om gewaardeerd.

Lijkt mij een duidelijk advies...
PLUKKER is de kwaadste niet en wil het best voor de tiende keer uitleggen aan jou en andere mensen die wellicht wat trager van begrip zijn, Luc.

Deze poll toont aan dat er mensen zijn die klagen omdat ze verlies hebben. Niet omdat ze zich misleid voelen of verkeerd geadviseerd zijn. Die mensen brengen de werkelijk gedupeerden en hun zaak in gevaar. Want de SLV wil een uitspraak bewerkstelligen voor de groep, maar daar zitten een hele hoop rotte appels tussen, die precies wisten wat ze deden. Nu ze echter op verlies staan, denken ze door mee te liften op jullie ellende, misschien nog wat terug te krijgen.

PLUKKER vindt dat kwalijk. En omdat PLUKKER vindt dat PLUKKER wist wat PLUKKER deed ten tijde van het afsluiten, is PLUKKER ook niet aangesloten bij dergelijke belangenbehartigers.

Deze boodschap verkondigt PLUKKER al enige tijd en er is maar een iemand die daar echt heel veel moeite mee schijnt te hebben en dat is Blok, die PLUKKER al meermalen persoonlijk heeft aangevallen. Uiteraard is PLUKKER daar niet van gediend.

PLUKKER - blijft het desgewenst uitleggen

Meisje
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:17

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Meisje »

Hi Plukker leg het nog eens uit :roll: Ik vind jouw commentaar altijd zo mooi :wink: :wink:

Marloes

Gesloten