LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

ja hier een soortgelijk verhaal..
hebben in september meubels besteld, een aanbetaling gedaan van 1600 euro
levertijd zou december zijn, zal wel niet doogaan maargoed. heb nog wel een orderbevestiging gehad eind oktober ergens, toen het dus al blijkbaar was overgenomen..? ben benieuwd of alle bestellingen, ook dus die van voor 1 oktober, worden doorgezet.

kan toch niet zo zijn dat je het niet kan vehalen op meubelmarkt terwijl je een betalingsbewijs hebt van de meubelmarkt of heb ik dat fout?

mausssssss
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2010 16:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mausssssss »

bnost schreef:ja hier een soortgelijk verhaal..
hebben in september meubels besteld, een aanbetaling gedaan van 1600 euro
levertijd zou december zijn, zal wel niet doogaan maargoed. heb nog wel een orderbevestiging gehad eind oktober ergens, toen het dus al blijkbaar was overgenomen..? ben benieuwd of alle bestellingen, ook dus die van voor 1 oktober, worden doorgezet.

kan toch niet zo zijn dat je het niet kan vehalen op meubelmarkt terwijl je een betalingsbewijs hebt van de meubelmarkt of heb ik dat fout?

dat lijkt mij dus ook.
dat die nieuwe eigenaar zegt dat hij niet garant staat voor bestellingen van voor 1 oktober dat kan natuurlijk niet.
ik heb sinds 1 oktober al 5 keer telefonisch contact en mail contact gehad met een medewerkster van meubelmarkt.
ik vind het hoe dan ook niet fraai allemaal

groetjes

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

Bel dan de kvk wannneer je wilt weten hoe het zit maar ga niet de zaak opjutten door te roepen "ik heb gehoord dat ...."

mausssssss
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2010 16:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mausssssss »

crazyme schreef:Bel dan de kvk wannneer je wilt weten hoe het zit maar ga niet de zaak opjutten door te roepen "ik heb gehoord dat ...."
de zaak opjutten lijkt me al niet meer nodig
misschien had je hetzelfde gedaan als je ook voor 1600 euro getild zou zijn

benjamin13
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door benjamin13 »

ja hier een soortgelijk verhaal. Wij hebben in juli notabene al ons bankstel besteld in de Meern, afhalen in Montfoort. Of wij500 euro willen aanbetalen. Nou, leek ons wat veel, 250 euro aanbetaald. Talloze keren gebeld met Amanda en aan het lijntje gehouden. Ik kreeg er een steeds viezere smaak van in mijn mond tot vandaag mijn gevoel werkelijkheid werd, jawel ik ben belazerd. Twee weken geleden Amanda (Meubitrans) nog aan de telefoon gehad. Nee hoor, uw bankstel is er in week 48. Toen was dus allang bekend dat het de verkeerde kant uitging. Met een dergelijk bijltje hebben wij al eerder gehakt. Ik heb er, ondanks de mooie berichtgeving op de site van Direct Meubel een zeer slecht gevoel over.
Geld kwijt, wat erg voor die mensen die 1600 euro hebben aanbetaald of nog meer. Dat je zo belazerd kan worden en op een zijspoor gezet wordt met mooie woorden, toets 1 voor Amanda toets 2 voor Beppie. Oscarnominatie voor het beste acteertalent !!!!!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

mausssssss schreef:
crazyme schreef:Bel dan de kvk wannneer je wilt weten hoe het zit maar ga niet de zaak opjutten door te roepen "ik heb gehoord dat ...."
de zaak opjutten lijkt me al niet meer nodig
misschien had je hetzelfde gedaan als je ook voor 1600 euro getild zou zijn
Roepen dat een bedrijf failliet is (of de insinuatie) terwijl dat niet zo is, kan strafrechtelijke consequenties hebben.

benjamin13
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door benjamin13 »

dacht jij dan dat het bedrijf nog bestaat ?. Nee hoor, in juli zijn wij al met onze aanbetaling het schuitje ingegaan. Waarom kreeg ik 2 weken het bericht dat het bankstel volgende week klaarstaat terwijl al lang en breed een inval van de FIOD was geweest op dat moment. Kom maar op met strafbaar, ben er klaar voor !.

mausssssss
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2010 16:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mausssssss »

@ crazyme

ik weet niet hoe het met de rest van de lezers hier zit
maar ik zit niet op jouw provocerende berichtjes te wachten.
waarschijnlijk ben je 1 of ander werkschuw persoon die her en der reacties aan het uitlokken is.
beetje jammer maar dat schijnt erbij te horen op een forum

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

mausssssss schreef: maar ik zit niet op jouw provocerende berichtjes te wachten.
Ik zou zeggen : doe dat dan ook niet !

Je klinkt nogal gefrustreerd. Relax man, je kunt toch niets anders doen dan afwachten. Elkaar een beetje lopen opfokken is zo zinloos. En zijdelings een bedreigingkje plaatsen of een lastercampagne starten is nog strafbaar ook.

Voetballer
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 nov 2010 23:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Voetballer »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Voetballer op 13 jan 2011 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

juist, even afwachten of het snel weer opengaat, als het open is gelijk uitzoeken hoe het zit en anders met alle gedupeerde even langsgaan met onze aankoopbonnen... en ons zuurverdiende geld terug eisen.

benjamin13
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door benjamin13 »

mijn man is gisteren samen met onze zoon naar de Meern gereden, aangezien er volgens de buren op nr 23 wel degelijk activiteiten gezien zijn. Er stonden meubelen binnen met een label (van de FIOD) waarschijnlijk. Er stond op de website van direct meubel het volgende:"Wij verzoeken u dan ook om geen telefonisch contact op te nemen met de genoemde curator van Meubitrans B.V., aangezien deze geen benoemd curator is van Direct Meubel". Waarom niet ?
Dit zijn degenen die de levering zou moeten regelen van onze meubelen. Die weten vast en zeker meer. De voorraad waar beslag op is gelegd bestaat hoogstwaarschijnlijkdan ook uit meubelen welke aan ons geleverd hadden moeten worden. Daar kun je toch aanspraak op maken ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ze zouden deze week weer open gaan. De week is voorbij. Het licht is er nog altijd uit....

benjamin13
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door benjamin13 »

beste sjoegel,
ben je in montfoort of de Meern geweest ??. In de Meern heb je kunnen zien dat er meubelen binnenstaan. Het telefoonnummer 030-6582526 gaat ook nog steeds over, er is dus een aansluiting.

sisi71
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 12:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sisi71 »

@all
Nou ik weet het niet meer hoor! Wij hebben ook inderdaad netzoals velen, besteld en aanbetaald bla bla bla. Maar voor 1 oktober. Bevestiging van MM gehad met levertijd.... Nu hebben wij gemaild naar dat mailadres waar je binnen 48 uur teruggebeld wordt. Wij zijn teruggebeld!!! Vriendelijke man en die zei dat ook de bestellingen voor 1 oktober geleverd gaan worden en dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken. Je wilt ze wel geloven, maar als je dit allemaal zo leest, weet ik het niet meer. Mijn man is denk ik toch nog meer goedgeloviger dan ik, dus ik heb mijn twijfels. Waarschijnlijk is het toch maar naar een andere bank gaan uitkijken. Maar wat ik me afvraag, stel ik koop een nieuwe bank, en directmeubel levert dan uiteindelijk toch over een paar maanden, ben ik dan niet verplicht om die bank af te nemen, terwijl ik dan alweer een nieuwe heb? Dus ik zit in dubio, wel/niet wachten, wel/niet nieuwe kopen.... en je krijgt ze niet te pakken. Zowel niet 0348-476868 als 030-6582526. Nou, to be continued.....

benjamin13
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door benjamin13 »

Nou, dat is in ieder geval wel een teken van leven. Ik had sowieso niet gedacht dat er een terugbelactie zou plaatsvinden. Heb je een naam genoteerd of kon je een telefoonnummer in je display van je telefoon zien ?. Dan moeten we dat onthouden. Ik zit ook in dubio, een nieuwe bank bestellen of afwachten ???

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

sisi71 schreef:@all
Nou ik weet het niet meer hoor! Wij hebben ook inderdaad netzoals velen, besteld en aanbetaald bla bla bla. Maar voor 1 oktober. Bevestiging van MM gehad met levertijd.... Nu hebben wij gemaild naar dat mailadres waar je binnen 48 uur teruggebeld wordt. Wij zijn teruggebeld!!! Vriendelijke man en die zei dat ook de bestellingen voor 1 oktober geleverd gaan worden en dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken. Je wilt ze wel geloven, maar als je dit allemaal zo leest, weet ik het niet meer. Mijn man is denk ik toch nog meer goedgeloviger dan ik, dus ik heb mijn twijfels. Waarschijnlijk is het toch maar naar een andere bank gaan uitkijken. Maar wat ik me afvraag, stel ik koop een nieuwe bank, en directmeubel levert dan uiteindelijk toch over een paar maanden, ben ik dan niet verplicht om die bank af te nemen, terwijl ik dan alweer een nieuwe heb? Dus ik zit in dubio, wel/niet wachten, wel/niet nieuwe kopen.... en je krijgt ze niet te pakken. Zowel niet 0348-476868 als 030-6582526. Nou, to be continued.....
ow oke, heb ook gemaild naar terugbeltoestand, maar niet terugebeld.
welke gegevens hebben jullie gemaild als ik vragen mag?

sisi71
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 12:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sisi71 »

ik heb gemaild naar [email protected] en mijn verhaal uitgelegd, welke ordernummer en bankstel. aanbetaling enz. met de vraag hoe of wat en daarop dat telefoontje gehad.
ik heb wederom gemaild vandaag met het verzoek terugtebellen ivm wat ik allemaal las dat de bestellingen voor 1 oktober niet geleverd kunnen worden, terwijl hij dit wel heeft toegezegd, dus ben benieuwd wat hij daarop te vertellen heeft, dus....to be continued.

loonr
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2010 12:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door loonr »

Degene die teruggebeld willen worden, kunnen een mail sturen naar: [email protected]. Dit staat ook op hun site (http://www.meubelmarkten.nl) vermeld, helemaal onderaan. Mijn ouders zijn direct de volgende dag teruggebeld, nadat ik een terugbelverzoek voor ze had gemaild. Het was iemand van het magazijn, en meldde dat hij samen met 9 andere collega's mensen aan het terugbellen zijn, die eigenlijk al een leverafspraak hadden met meubelmarkten. Hij drukte mijn ouders op het hart dat het echt aan de vorige eigenaar ligt, dat ze er niks aan kunnen doen aan het voorval met de Fiod. Tja, wie moet je nu geloven?!

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

ik had ook zondags een mail gestuurd naar terugbelafspraak en meteen de dag erna ben ik terug gebeld, later nog een email gestuurd en ook daarop een antwoord gekregen dus ze doen er wel iets mee.
alleen nu de vraag wanneer is er meer duidelijkheid!
mijn bank staat daar klaar in het magazijn!!!

Gesloten