| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hardheidsclausule
-
Jet
Re: hardheidsclausule
Als ik alles zo lees dan wordt het mij duidelijk, dat die Luc een hetze voert tegen Sara. Zoals duidelijk blijkt uit zijn ontwijkende antwoorden.
Ik wil er even op wijzen dat dit tot gevolg kan hebben, dat Sara voorlopig genoeg heeft van het forum.
Persoonlijke vetes moeten buiten het forum worden gehouden.
Mijn verzoek aan Sara is dan ook trek je niets aan van Luc, zal wel niet wijzer zijn en ga alsjeblieft door met het geven van juridische adviezen en laat je niet uit het veld slaan door een...........
Groeten aan Sara en Maarten.
Jet.
Ik wil er even op wijzen dat dit tot gevolg kan hebben, dat Sara voorlopig genoeg heeft van het forum.
Persoonlijke vetes moeten buiten het forum worden gehouden.
Mijn verzoek aan Sara is dan ook trek je niets aan van Luc, zal wel niet wijzer zijn en ga alsjeblieft door met het geven van juridische adviezen en laat je niet uit het veld slaan door een...........
Groeten aan Sara en Maarten.
Jet.
Jet, jij weet meer dan ik.Ik wil er even op wijzen dat dit tot gevolg kan hebben, dat Sara voorlopig genoeg heeft van het forum.
Ik voer geen persoonlijke hetze tegen Sara, ik heb mij aan bepaalde berichten gestoord. Dit is m.i. uitgesproken.
-
Ted de Bruin
Luc,
Hieronder net gevonden een grapjas en die Jet is ook een valse n...
Hieronder net gevonden een grapjas en die Jet is ook een valse n...
Geplaatst op 22 Jul 2003 16:34 door NoBody
--------------------------------------------------------------------------------
ik ben vandaag teruggekomen van een 3-weekse vakantie naar Tsjechië en toen lag er alweer een 2e brief van Intrum op me te wachten (was gedateerd op 15 Juli), die ik hieronder citeer (privé-informatie daargelaten):
Laat maar zitten.
Groet,
Ted.
Beste Andre,
Ik hoop het niet dat pas na de vakantie het antwoord komt. Zoals Sara de kritische kanttekkening plaatste naar aanleiding van Piet's commentaar, leek het erop dat Sara het antwoord wel wist. Maar ze kan natuurlijk op vakantie zijn.
Voorlopig hebben we alleen de termijn gelezen die een jurist van een rechtswinkel heeft gegeven.
Mvg Pieter
Ik hoop het niet dat pas na de vakantie het antwoord komt. Zoals Sara de kritische kanttekkening plaatste naar aanleiding van Piet's commentaar, leek het erop dat Sara het antwoord wel wist. Maar ze kan natuurlijk op vakantie zijn.
Hoe kom jij bij een termijn van twee tot drie weken??? Hoezo "MOET" Dexia of een gedupeerde een procedure starten binnen twee tot drie weken??? Waarop baseer jij deze wijsheden? Niet op wet en regelgeving, dat mag duidelijk zijn.
Voorlopig hebben we alleen de termijn gelezen die een jurist van een rechtswinkel heeft gegeven.
Mvg Pieter
in de zin van het woord kan wachten lang duren.