LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke provider is de beste keus?? En welke niet??
Re: Welke provider is de beste keus?? En welke niet??
Bedankt voor de informatie.
Nogmaals ik ken de mediabox niet, maar je hebt hierover uitsluitsel gegeven.
Dus via UPC laten formatteren!
Nogmaals ik ken de mediabox niet, maar je hebt hierover uitsluitsel gegeven.
Dus via UPC laten formatteren!
Het probleem melden bij UPC, de mediabox wordt erna omgeruild, wat is nog gemakkelijker ??
Natuurlijk, maar advies is niet goed, want......Henri42 schreef:Het probleem melden bij UPC, de mediabox wordt erna omgeruild, wat is nog gemakkelijker ??
Dus dat wordt dan Mediabox 9, en deze werkt dan ook weer niet !En heb ik nu al mijn 7e of 8e mediabox hier staan die nog steeds niet werkt.
Tja, dat heb je met upc mediaboxen van inferieure kwaliteit, oftewel troep.En heb ik nu al mijn 7e of 8e mediabox hier staan die nog steeds niet werkt.
'DE' geweldige Factory Reset...tennis schreef:Dus via UPC laten formatteren!
Volgens UPC is de Factory Reset HET antwoord op problemen met de mediabox.
Vandaar dat ik dat bij elke mediabox heb laten doen.
En omdat die Factory Reset zo goed werkt heb ik hier mijn 7e of 8e mediabox al staan!
Het probleem melden bij UPC kost geld Henri,Henri42 schreef:Het probleem melden bij UPC, de mediabox wordt erna omgeruild, wat is nog gemakkelijker ??
Waarom zou ik elke keer weer moeten bellen/betalen???
8e of 9e mediabox???? Nee sorry Henri, het moet gewoon eens gaan werken!
Ik betaal toch ook elke maand netjes!
Heb je dit gelezen tennis???tennis schreef:Dan is het toch duidelijk, dat het de box niet is.
Het probleem met programma gemist is echter bekend bij UPC, dit heeft de monteur mij verteld en Dhr. .... heeft dit bevestigd.
Ook het probleem dat een opname 'niks' is is bekend bij UPC.
UPC geeft zelf toe dat er problemen bekend zijn met de mediabox.
UPC zegt daarbij dat het aan de software zal liggen, vandaar dat ik nu tot begin April kan wachten op nieuwe software.
Als het met die nieuwe software nog niet werkt krijg ik een ander merk mediabox.
Het mooiste van dit verhaal is nog wel dat de problemen met programma gemist al 2 maanden bekend zijn bij UPC.
Terwijl ik er al 3 jaar over klaag!
Luisteren naar klanten?? Wat is dat??
Misschien KPN een idee? Het is gewoon duidelijk dat ze het op jouw adres het helaas niet goed kunnen aanleveren. De glasvezel leveranciers hebben misschien ook wel een totaalpakket met interactieve televisie zoals XMS.Femmiej schreef:Het komt bij mij niet uit de meterkast, er zit geen splitter tussen en mijn kabel is ook niet lang. Dus daar ligt het ook echt niet aan
Het mooiste van dit verhaal is nog wel dat de problemen met programma gemist al 2 maanden bekend zijn bij UPC.
Terwijl ik er al 3 jaar over klaag! Luisteren naar klanten?? Wat is dat??
Tja Femmiej , een kleine tip, stel een mailtje met jouw getroubel met de mediabox op en stuur hem naar [email protected], bijna zeker weten dat je antwoord krijgt en een oplossing,de webcare club belt je zelfs gratis op, succes ermee
Terwijl ik er al 3 jaar over klaag! Luisteren naar klanten?? Wat is dat??
Tja Femmiej , een kleine tip, stel een mailtje met jouw getroubel met de mediabox op en stuur hem naar [email protected], bijna zeker weten dat je antwoord krijgt en een oplossing,de webcare club belt je zelfs gratis op, succes ermee
Ik ben al in contact geweest met webcare.Henri42 schreef:Tja Femmiej , een kleine tip, stel een mailtje met jouw getroubel met de mediabox op en stuur hem naar [email protected], bijna zeker weten dat je antwoord krijgt en een oplossing,de webcare club belt je zelfs gratis op, succes ermee
Ben in behandeling bij Special Care maar dat schiet ook niet veel op.
Dhr. .... heeft nog steeds moeite met terugbellen of mailen en mijn probleem wordt niet opgelost.
Elke keer weer softwareupdate, fabrieksinstellingen, factory reset en een nieuwe mediabox...
Kpn is zeker geen idee, weet je hoe duur Kpn is??160589005 schreef:Misschien KPN een idee?
En Kpn gaat over dezelfde lijn als Tele2 en Tele2 was bij mij ook geen succes.
Bij Tele2 werkte de 'mediabox' wel maar had ik storend beeld, het was net of ik digitenne had
Aha, slachtoffer van de monopolieFemmiej schreef:Kpn is zeker geen idee, weet je hoe duur Kpn is??160589005 schreef:Misschien KPN een idee?
Bij Tele2 werkte de 'mediabox' wel maar had ik storend beeld, het was net of ik digitenne had
nee hoor slachtoffer van upc160589005 schreef:
Aha, slachtoffer van de monopolie
Natuurlijk zit je in veel streken vast aan providers, geloof maar dat Ziggo en UPC het goed met elkaar kunnen vinden, tesamen bijna 3 miljoen klanten,een onjuiste vorm van monopolie toch =160589005 schreef:Aha, slachtoffer van de monopolieFemmiej schreef:Kpn is zeker geen idee, weet je hoe duur Kpn is??160589005 schreef:Misschien KPN een idee?
Een provider die zo slecht bekend staat een "prima provider" noemen is pas kort door de bocht. Ziggo is veel en veel te duur voor de "kwaliteit" en minimale service die men levert.Fiesiekus schreef:Hoe vaak is "heel vaak uitval"? Zo maar "kul" of "gewoon onzin" roepen zonder een getal voor uitval per jaar/maand, is kort door de bochttiptoo schreef:kul...een vriend van mij heeft ziggo , heel vaak uitval dus gewoon onzin.Fiesiekus schreef: Dus prima provider. Wie heeft serieus een goedkoper alternatief zonder aan kwaliteit in te boeten???
Nou je hebt geen concurrentie op de kabel. De enige aanbieders zijn Ziggo, UPC, Delta en Caiway en ik vind de ADSL aanbieders geen concurrentie. Dat is gewoon een slechter alternatief.Henri42 schreef: Natuurlijk zit je in veel streken vast aan providers, geloof maar dat Ziggo en UPC het goed met elkaar kunnen vinden, tesamen bijna 3 miljoen klanten,een onjuiste vorm van monopolie toch =
Nou je hebt geen concurrentie op de kabel. De enige aanbieders zijn Ziggo, UPC, Delta en Caiway en ik vind de ADSL aanbieders geen concurrentie. Dat is gewoon een slechter alternatief.[/quote]160589005 schreef:Henri42 schreef: Natuurlijk zit je in veel streken vast aan providers, geloof maar dat Ziggo en UPC het goed met elkaar kunnen vinden, tesamen bijna 3 miljoen klanten,een onjuiste vorm van monopolie toch =
dat laatste zeggen de experts ook, er komt een tijd dat de betere kabelaars bakzeil moeten halen van overheid
-
fijn dat ik dit via een forum moet horen.Het probleem met programma gemist is echter bekend bij UPC, dit heeft de monteur mij verteld en Dhr. .... heeft dit bevestigd.
Ook het probleem dat een opname 'niks' is is bekend bij UPC.
hiervan is/was mij niets bekend als storingsmonteur.
hmmm, misschien maar eens bij guidion gaan solliciteren.
Helemaal mee eens, kabel blijft toch beter qua signaal..160589005 schreef:ik vind de ADSL aanbieders geen concurrentie. Dat is gewoon een slechter alternatief.
Jammer genoeg, want de klantenservice bij Tele2 vind ik een stuk beter.
-
pffffff. dat meen je hoop ik toch niet serieus?????
kijk eens hier op het forum rond naar tele2.
kijk eens hier op het forum rond naar tele2.
Die monteur heeft het mij misschien verteld maar UPC heeft het toch echt bevestigd.renegade66 schreef:fijn dat ik dit via een forum moet horen.
hiervan is/was mij niets bekend als storingsmonteur.
hmmm, misschien maar eens bij guidion gaan solliciteren.
Ook dat er problemen zijn met opnames die 'niks' zijn.
Nu merk je zelf eens hoe UPC werkt, de monteurs weten niet eens welke problemen er spelen...
Lezen aub... IK vind het een stuk beter.Femmiej schreef:Jammer genoeg, want de klantenservice bij Tele2 vind ik een stuk beter.
Ik ben dan een maand klant geweest bij Tele2 maar dat is veeeeeeeeeeele malen netter en klantvriendelijker opgelost dan dat ik ooit bij UPC heb meegemaakt.
Ik zit nu bij UPC Special Care, die komen afspraken voor terugbellen niet na hoor.
Tele2 heeft mij netjes gebeld om te vragen of alles goed afgerond was.
Tele2 vergoedde ook zonder moeite de kosten die ik maakte door naar hun te bellen, en UPC??? Die doen dat niet hoor..