tennis schreef:Dus via UPC laten formatteren!
'DE' geweldige Factory Reset...
Volgens UPC is de Factory Reset HET antwoord op problemen met de mediabox.
Vandaar dat ik dat bij elke mediabox heb laten doen.
En omdat die Factory Reset zo goed werkt heb ik hier mijn 7e of 8e mediabox al staan!
Henri42 schreef:Het probleem melden bij UPC, de mediabox wordt erna omgeruild, wat is nog gemakkelijker ??
Het probleem melden bij UPC kost geld Henri,
Waarom zou ik elke keer weer moeten bellen/betalen???
8e of 9e mediabox???? Nee sorry Henri, het moet gewoon eens gaan werken!
Ik betaal toch ook elke maand netjes!
tennis schreef:Dan is het toch duidelijk, dat het de box niet is.
Heb je dit gelezen tennis???
Het probleem met programma gemist is echter bekend bij UPC, dit heeft de monteur mij verteld en Dhr. .... heeft dit bevestigd.
Ook het probleem dat een opname 'niks' is is bekend bij UPC.
UPC geeft zelf toe dat er problemen bekend zijn met de mediabox.
UPC zegt daarbij dat het aan de software zal liggen, vandaar dat ik nu tot begin April kan wachten op nieuwe software.
Als het met die nieuwe software nog niet werkt krijg ik een ander merk mediabox.
Het mooiste van dit verhaal is nog wel dat de problemen met programma gemist al 2 maanden bekend zijn bij UPC.
Terwijl ik er al 3 jaar over klaag!
Luisteren naar klanten?? Wat is dat??