Ja klopt , zo had ik dat ook nooit gedacht , Praxis en Allianz doen beide moeilijk, frapant detail in de verzekeringsvoorwaarden van Allianzz is dat een werkgever nooit aansprakelijkheid mag erkennen ! anders vervalt de verzekering ! haha , dan weet je genoegjeanne-veghel schreef:Het ergste is nog dat men die tegenwerking krijgt vanChocomelk schreef:Strijdbaar wordt je inderdaad door een letselschade-zaak komt
alleen dat men zoveel tegenwerking krijgt.
mensen/bedrijven waar je het eigenlijk nooit van had
verwacht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
bedankt , iedereen is welkom en mag contact met mij opnemen !Chocomelk schreef:@ ongelukje99,
Denk aan :
- telegraaf
- hart van Nederland
- rijdende rechter
- AD
- diverse forum's
de beerput mag open !
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Dat doet niemand Ongelukje dat moet je zelf doen.ongelukje99 schreef:bedankt , iedereen is welkom en mag contact met mij opnemen !Chocomelk schreef:@ ongelukje99,
Denk aan :
- telegraaf
- hart van Nederland
- rijdende rechter
- AD
- diverse forum's
de beerput mag open !
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Schadebehandeling - Tip
Schade hebben kan iedereen overkomen. Om de pijn zoveel mogelijk te verzachten heeft Allianz Nederland een goede en betrouwbare procedure voor schadeafhandeling voor bedrijven en particulieren.
Naast de betrouwbare procedures heeft Allianz Nederland ook een aantal tips voor zowel bedrijven als particulieren op een rijtje gezte. Deze tips kunnen u helpen bij een nog betere en snellere afwikkeling van uw schade, maar ook bij een kostenbesparing op uw eigen bijdrage.
bron: http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowSite ... MenuId=476
Schade hebben kan iedereen overkomen. Om de pijn zoveel mogelijk te verzachten heeft Allianz Nederland een goede en betrouwbare procedure voor schadeafhandeling voor bedrijven en particulieren.
Naast de betrouwbare procedures heeft Allianz Nederland ook een aantal tips voor zowel bedrijven als particulieren op een rijtje gezte. Deze tips kunnen u helpen bij een nog betere en snellere afwikkeling van uw schade, maar ook bij een kostenbesparing op uw eigen bijdrage.
bron: http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowSite ... MenuId=476
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Volgens mij betalen ze Bijna Nooit uit en alles rekken , daarom kunnen ze zo groot worden...dat denk ik ..Chocomelk schreef:Schadebehandeling - Tip
Schade hebben kan iedereen overkomen. Om de pijn zoveel mogelijk te verzachten heeft Allianz Nederland een goede en betrouwbare procedure voor schadeafhandeling voor bedrijven en particulieren.
Naast de betrouwbare procedures heeft Allianz Nederland ook een aantal tips voor zowel bedrijven als particulieren op een rijtje gezte. Deze tips kunnen u helpen bij een nog betere en snellere afwikkeling van uw schade, maar ook bij een kostenbesparing op uw eigen bijdrage.
bron: http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowSite ... MenuId=476
Laatst gewijzigd door ongelukje99 op 11 mar 2011 09:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Dat waren ze er nu net vergeten bij te zetten.
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 10 mar 2011 21:15, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Dit werkt heel even op mijn lachspieren.Chocomelk schreef:Schadebehandeling - Tip
Schade hebben kan iedereen overkomen. Om de pijn zoveel mogelijk te verzachten heeft Allianz Nederland een goede en betrouwbare procedure voor schadeafhandeling voor bedrijven en particulieren.
Naast de betrouwbare procedures heeft Allianz Nederland ook een aantal tips voor zowel bedrijven als particulieren op een rijtje gezte. Deze tips kunnen u helpen bij een nog betere en snellere afwikkeling van uw schade, maar ook bij een kostenbesparing op uw eigen bijdrage.
bron: http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowSite ... MenuId=476
Neemt u mij niet kwalijk a.u.b.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
]jeanne-veghel schreef:Dit werkt heel even op mijn lachspieren.Chocomelk schreef:Schadebehandeling - Tip
Schade hebben kan iedereen overkomen. Om de pijn zoveel mogelijk te verzachten heeft Allianz Nederland een goede en betrouwbare procedure voor schadeafhandeling voor bedrijven en particulieren.
Naast de betrouwbare procedures heeft Allianz Nederland ook een aantal tips voor zowel bedrijven als particulieren op een rijtje gezte. Deze tips kunnen u helpen bij een nog betere en snellere afwikkeling van uw schade, maar ook bij een kostenbesparing op uw eigen bijdrage.
bron: http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowSite ... MenuId=476
Neemt u mij niet kwalijk a.u.b.
Volgens mij betalen ze Bijna Nooit uit en alles rekken , daarom kunnen ze zo groot worden...
dat was tip 1 ! haha indd
Laatst gewijzigd door ongelukje99 op 11 mar 2011 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Allianz Nederland Klachtenbeleid
1. Hoe wij omgaan met klachten
2. Hoe komt u in contact met Allianz
3. Hoe wij uw klacht behandelen
3. Bent u daarna nog niet tevreden?
4. Klachteninstituur Financiele Dienstverlening
1. Hoe wij omgaan met klachten
Alles wat wij doen bij Allianz, doen wij met de beste bedoelingen. Uw belang staat daarbij voorop.
Wij hechten sterk aan een goede relatie met al onze klanten. De dienstverlening, die wij aanbieden, is erop gericht om die relatie in stand te houden en verder te verstevigen. Toch kan het voorkomen, dat u niet tevreden bent over de door ons verrichte diensten.
Laat het ons weten, zodat wij uw klacht of opmerking op een juiste manier kunnen behandelen, en ervan kunnen leren voor de toekomst.
Wij garanderen u een spoedige reactie.
2. Hoe komt u in contact met Allianz
In de meeste gevallen zal uw contact met Allianz via een verzekeringsadviseur verlopen. Deze zal u veelal kunnen helpen bij het beantwoorden van uw vragen of oplossen van ergernissen.
Als u een klacht niet wilt of kunt voorleggen aan uw assurantietussenpersoon, kunt u deze ook rechtstreeks indienen. Dit kan op verschillende manieren.
1.U kunt uw vraag of klacht via deze website aan Allianz voor te leggen, met behulp van dit formulier.
2.Vanzelfsprekend kunt u ook een brief schrijven naar het volgende adres:
Allianz Nederland Schadeverzekering N.V.
T.a.v. de klachtencoordinator Schade
Postbus 64
3000 AB Rotterdam
Denkt u eraan in uw brief in ieder geval het volgende te vermelden:
- uw naam, adres en het telefoonnummer waar u overdag te bereiken bent;
- het polisnummer, schadenummer, deelnamenummer of rekeningnummer waar u een opmerking of klacht over heeft;
- een omschrijving van uw opmerking of klacht;
- wanneer uw klacht is opgelost of welke aanbeveling u ons doet;
- indien van toepassing kunt u kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van uw opmerking of klacht nodig hebben.
Of u kunt bellen met telefoonnummer 010 - 454 1911
3. Hoe wij uw klacht behandelen
Wij proberen zoveel mogelijk klachten en opmerkingen direct op te lossen. Het komt echter ook geregeld voor dat wij meer informatie van u of van anderen nodig hebben. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.
Moet je ze niet als tegenpartij hebben.
4. Bent u daarna nog niet tevreden?
Mocht uw klacht onverhoopt niet naar uw tevredenheid worden behandeld of bent u niet tevreden met de uitkomst, dan kunt u een directieklacht indienen. U kunt uw brief naar bovenstaand adres sturen ter attentie van de directie.
5. Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Als wij er onvoldoende in zijn geslaagd om uw ontevredenheid weg te nemen kunt u, na het afronden van bovenstaand klachtentraject, terecht bij:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Meer informatie over het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening vindt u op http://www.kifid.nl
bron:http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowReac ... MenuId=693
1. Hoe wij omgaan met klachten
2. Hoe komt u in contact met Allianz
3. Hoe wij uw klacht behandelen
3. Bent u daarna nog niet tevreden?
4. Klachteninstituur Financiele Dienstverlening
1. Hoe wij omgaan met klachten
Alles wat wij doen bij Allianz, doen wij met de beste bedoelingen. Uw belang staat daarbij voorop.
Wij hechten sterk aan een goede relatie met al onze klanten. De dienstverlening, die wij aanbieden, is erop gericht om die relatie in stand te houden en verder te verstevigen. Toch kan het voorkomen, dat u niet tevreden bent over de door ons verrichte diensten.
Laat het ons weten, zodat wij uw klacht of opmerking op een juiste manier kunnen behandelen, en ervan kunnen leren voor de toekomst.
Wij garanderen u een spoedige reactie.
2. Hoe komt u in contact met Allianz
In de meeste gevallen zal uw contact met Allianz via een verzekeringsadviseur verlopen. Deze zal u veelal kunnen helpen bij het beantwoorden van uw vragen of oplossen van ergernissen.
Als u een klacht niet wilt of kunt voorleggen aan uw assurantietussenpersoon, kunt u deze ook rechtstreeks indienen. Dit kan op verschillende manieren.
1.U kunt uw vraag of klacht via deze website aan Allianz voor te leggen, met behulp van dit formulier.
2.Vanzelfsprekend kunt u ook een brief schrijven naar het volgende adres:
Allianz Nederland Schadeverzekering N.V.
T.a.v. de klachtencoordinator Schade
Postbus 64
3000 AB Rotterdam
Denkt u eraan in uw brief in ieder geval het volgende te vermelden:
- uw naam, adres en het telefoonnummer waar u overdag te bereiken bent;
- het polisnummer, schadenummer, deelnamenummer of rekeningnummer waar u een opmerking of klacht over heeft;
- een omschrijving van uw opmerking of klacht;
- wanneer uw klacht is opgelost of welke aanbeveling u ons doet;
- indien van toepassing kunt u kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van uw opmerking of klacht nodig hebben.
Of u kunt bellen met telefoonnummer 010 - 454 1911
3. Hoe wij uw klacht behandelen
Wij proberen zoveel mogelijk klachten en opmerkingen direct op te lossen. Het komt echter ook geregeld voor dat wij meer informatie van u of van anderen nodig hebben. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.
Moet je ze niet als tegenpartij hebben.
4. Bent u daarna nog niet tevreden?
Mocht uw klacht onverhoopt niet naar uw tevredenheid worden behandeld of bent u niet tevreden met de uitkomst, dan kunt u een directieklacht indienen. U kunt uw brief naar bovenstaand adres sturen ter attentie van de directie.
5. Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Als wij er onvoldoende in zijn geslaagd om uw ontevredenheid weg te nemen kunt u, na het afronden van bovenstaand klachtentraject, terecht bij:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Meer informatie over het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening vindt u op http://www.kifid.nl
bron:http://www.allianz.nl/zakelijk/ShowReac ... MenuId=693
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
- wanneer uw klacht is opgelost of welke aanbeveling u ons doet;
Bron: website Allianz
Misschien de letselschadezaak van Ongelukje99 eens
fatsoenlijk afhandelen na 9 jaar. Is dat een aanbeveling voor U of niet
Zou het mogelijk kunnen zijn dat Allianz zijn eigen Klachtenbeleid niet kent
Ik denk even hardop Ik snap het anders gewoon niet.
Ooooh, Dat zal alleen gelden voor eigen klanten.
Bron: website Allianz
Misschien de letselschadezaak van Ongelukje99 eens
fatsoenlijk afhandelen na 9 jaar. Is dat een aanbeveling voor U of niet
Zou het mogelijk kunnen zijn dat Allianz zijn eigen Klachtenbeleid niet kent
Ik denk even hardop Ik snap het anders gewoon niet.
Ooooh, Dat zal alleen gelden voor eigen klanten.
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Ik hoop dat Palsgroep je zaak SNEL tot een goed einde kan brengen, want dit is geen doen, 9 jaren strijden.
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Heb je al bericht gehad van Palsgroep op je gisteren gestuurde mail?Chocomelk schreef:Ik hoop dat Palsgroep je zaak SNEL tot een goed einde kan brengen, want dit is geen doen, 9 jaren strijden.
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Ben ook benieuwd.jeanne-veghel schreef:Heb je al bericht gehad van Palsgroep op je gisteren gestuurde mail?Chocomelk schreef:Ik hoop dat Palsgroep je zaak SNEL tot een goed einde kan brengen, want dit is geen doen, 9 jaren strijden.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
nee helaas nog niks ....ik hou jullie op de hoogte zo gauw ik bericht hebChocomelk schreef:Ben ook benieuwd.jeanne-veghel schreef:Heb je al bericht gehad van Palsgroep op je gisteren gestuurde mail?Chocomelk schreef:Ik hoop dat Palsgroep je zaak SNEL tot een goed einde kan brengen, want dit is geen doen, 9 jaren strijden.
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Wel al contakt /reactie of wat dan ook gehad van de letselschaderaad ?ongelukje99 schreef: nee helaas nog niks ....ik hou jullie op de hoogte zo gauw ik bericht heb
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Ook niks ... ik heb me wel aangemeld en ook bij ombudsman ..Chocomelk schreef:Wel al contakt /reactie of wat dan ook gehad van de letselschaderaad ?ongelukje99 schreef: nee helaas nog niks ....ik hou jullie op de hoogte zo gauw ik bericht heb
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
@ Ongelukje en al enige duidelijkheid gekregen ?
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Als ik even mag reageren.
Sun Tsu 'the art of war' is verplichte kost voor advocaten.
Daarin is sprake van puur amorele strijd met uitkomst op basis van positie en calculaties.
Omdat de verzekeraar/werkgever meer voordeel heeft bij doorprocederen dan het slachtoffer zal de verzekeraar/werkgever ten alle tijden doorprocederen.
Positie verzekeraar/werkgever: eindeloze middelen, apparaat, emotioneel niet geraakt. Tijd is altijd in zijn voordeel.
Positie slachtoffer: emotioneel, wil snel van de zaak af, beperkte financiele middelen en wil zijn schade vergoed. Tijd werkt in zijn nadeel. Bovendien leidt het verstrijken van de tijd tot erosie, uitputting, van het slachtoffer, financieel en emotioneel.
Een advocaat die het niet eens is met dat systeem wordt snel aan de kant geschoven. Het enige dat werkt is collectieve actie of wettelijke maatregelen.
Als alleenstaand mannetje/vrouwtje ben je nimmer opgewassen tegen deze machten.
Dat mensen hiermee tot wanhoop worden gedreven is niet belangrijk.
Belangrijk is dat advocaat het geld dat eigenlijk aan het slachtoffer toekomt kan besteden aan 3-sterrenhotels en escorts.
Dat ze mogen branden in de hel aan het eind van het verhaal.
Ze vergissen zich in hun uiteindelijke werkelijke strategische positie.
Sun Tsu 'the art of war' is verplichte kost voor advocaten.
Daarin is sprake van puur amorele strijd met uitkomst op basis van positie en calculaties.
Omdat de verzekeraar/werkgever meer voordeel heeft bij doorprocederen dan het slachtoffer zal de verzekeraar/werkgever ten alle tijden doorprocederen.
Positie verzekeraar/werkgever: eindeloze middelen, apparaat, emotioneel niet geraakt. Tijd is altijd in zijn voordeel.
Positie slachtoffer: emotioneel, wil snel van de zaak af, beperkte financiele middelen en wil zijn schade vergoed. Tijd werkt in zijn nadeel. Bovendien leidt het verstrijken van de tijd tot erosie, uitputting, van het slachtoffer, financieel en emotioneel.
Een advocaat die het niet eens is met dat systeem wordt snel aan de kant geschoven. Het enige dat werkt is collectieve actie of wettelijke maatregelen.
Als alleenstaand mannetje/vrouwtje ben je nimmer opgewassen tegen deze machten.
Dat mensen hiermee tot wanhoop worden gedreven is niet belangrijk.
Belangrijk is dat advocaat het geld dat eigenlijk aan het slachtoffer toekomt kan besteden aan 3-sterrenhotels en escorts.
Dat ze mogen branden in de hel aan het eind van het verhaal.
Ze vergissen zich in hun uiteindelijke werkelijke strategische positie.
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
@Arthur2000
Ik ben het helemaal eens met uw visie en daarom is het
gewoon verschrikkelijk dat er zo met letselschadeslachtoffers
wordt omgesprongen. Alsof het ongeluk en de beperkingen
die het met zich mee kan brengen voor de rest van je leven
al niet erg genoeg is.
@Ongelukje99
Wat was de reactie van Palsgroep op uw vragen?
Ik neem aan dat u inmiddels iets heeft vernomen,
omdat u heeft aangegeven altijd een zeer snelle
reactie te krijgen van uw belangenbehartiger.
Ik ben het helemaal eens met uw visie en daarom is het
gewoon verschrikkelijk dat er zo met letselschadeslachtoffers
wordt omgesprongen. Alsof het ongeluk en de beperkingen
die het met zich mee kan brengen voor de rest van je leven
al niet erg genoeg is.
@Ongelukje99
Wat was de reactie van Palsgroep op uw vragen?
Ik neem aan dat u inmiddels iets heeft vernomen,
omdat u heeft aangegeven altijd een zeer snelle
reactie te krijgen van uw belangenbehartiger.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23
Re: Praxis Bouwmarkt + Allianz tegen de kleine man !
Hoi , ik ben weer eens ziek , sorry dat ik niet meer veel gemeld heb , maar de reactie van Advocaat is eigelijk heel simpel ivm Gedragscode ,: omdat de zaak bij de rechter in behandeling is en dan niet van toepassing is en er geen gedragscode voor rechters bestaat.jeanne-veghel schreef:@Arthur2000
Wat was de reactie van Palsgroep op uw vragen?
Ik neem aan dat u inmiddels iets heeft vernomen,
omdat u heeft aangegeven altijd een zeer snelle
reactie te krijgen van uw belangenbehartiger.