Emmy75 schreef: Er zijn zat mensen die ze niet zouden kopen tegen een eerlijke prijs maar gratis wel zouden verorberen.
Kun je die uitspraak onderbouwen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Emmy75 schreef: Er zijn zat mensen die ze niet zouden kopen tegen een eerlijke prijs maar gratis wel zouden verorberen.
Wie weet hoeveel mensen hun behoeftes doen op het land tijdens plukken ofzo.Emmy75 schreef:
Gif?
De speculaties rijzen de pan uit.. De EHEC bacterie is een van de varianten van de E.colibacterie, die normaal bij mensen en warmbloedige dieren in de darmen voorkomen.
maar dan nog kan dit er niet van komen, dan moeten er 20 miljoen mensen poepen op een stukje land ter groote van 1 voetbalveld nee ik zie het niet gebeuren ik vind het wel iets wat engig worden.Chocomelk schreef:Wie weet hoeveel mensen hun behoeftes doen op het land tijdens plukken ofzo.Emmy75 schreef:
Gif?
De speculaties rijzen de pan uit.. De EHEC bacterie is een van de varianten van de E.colibacterie, die normaal bij mensen en warmbloedige dieren in de darmen voorkomen.
Geen idee Manondoris hoeveel 1 besmette persoon die zijn behoefte doet tussen de groenten/fruit op het veld die kan besmetten.manondoris schreef:maar dan nog kan dit er niet van komen, dan moeten er 20 miljoen mensen poepen op een stukje land ter groote van 1 voetbalveld nee ik zie het niet gebeuren ik vind het wel iets wat engig worden.
Ja ken er een aantal maar kan ze hier niet met naam noemen.sephora30 schreef:Emmy75 schreef: Er zijn zat mensen die ze niet zouden kopen tegen een eerlijke prijs maar gratis wel zouden verorberen.
Nou, wat dacht je bijvoorbeeld van bemesting van de plantjes zodat je groentjes snel groeien.. of een kruisbesmetting in een vleesverwerkend bedrijf.Chocomelk schreef:Wie weet hoeveel mensen hun behoeftes doen op het land tijdens plukken ofzo.Emmy75 schreef:
Gif?
Inderdaad wie zal het zeggen, kan zomaar van koeien/paardenmest ofzo afkomstig zijn...., verders geen idee.Emmy75 schreef:
Nou, wat dacht je bijvoorbeeld van bemesting van de plantjes zodat je groentjes snel groeien.. of een kruisbesmetting in een vleesverwerkend bedrijf.
Lijken me toch al heel plausibele verklaringen..
Emmy75 schreef:Ja ken er een aantal maar kan ze hier niet met naam noemen.sephora30 schreef:Emmy75 schreef: Er zijn zat mensen die ze niet zouden kopen tegen een eerlijke prijs maar gratis wel zouden verorberen.
Dan leg me maar eens uit hoe ik het wel zou kunnen onderbouwen.ciske schreef: dat is geen onderbouwing.
Het is te gek voor woorden dat alles maar de schuld krijgt en daarnasnepke schreef:Vanmorgen las ik dat er al 25 mensen zijn overleden.
En alle rauwkost is nu de boosdoener.
En wat zal het morgen zijn?
Het vlees,het water of je brood?
Ze helpen zo alle telers naar de filistijnen.
Chips ik heb gister gemengde ijsbergsla van de AH gegeten valt dat ook onder rauwkost??snepke schreef:Vanmorgen las ik dat er al 25 mensen zijn overleden.
Ja dat valt ook onder rauwkost.sephora30 schreef:Chips ik heb gister gemengde ijsbergsla van de AH gegeten valt dat ook onder rauwkost??snepke schreef:Vanmorgen las ik dat er al 25 mensen zijn overleden.