LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Annabel076
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2011 17:49

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Annabel076 »

Vandaag was ons beloofd dat wij voor 16.00uur de tickets voor George Michael zouden krijgen. Om 16.30 krijgen wij een mail...met de 2 tickets! Je zou verwachten dat wij nu blij moeten zijn, maar niets is minder waar. Mijn vriendin zit op rij 15 en ik op 38!!! 2 kaarten waar je absurd veel voor heb betaald en je zit niet eens naast elkaar! Wat een stelletje sukkels zijn het daar! Ik heb mijn les geleerd....dit nooit meer!!!! Heb er helemaal geen zin meer in!

reca
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 16:18

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door reca »

ik heb ook tickets besteld en zou deze vandaag voor 16.00 uur krijgen.. niet dus. [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator] doe ik dus nooit meer. echt een enorme teleurstelling.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2011 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Janet1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 17:50

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Janet1975 »

Ook wij zouden vandaag uiterlijk 16.00 uur onze tickets van George Michael ontvangen, maar nog niets gezien!! Ik kan ook nergens een telefoonnummer van deze organisatie vinden... Ik heb nog hoop en wacht af....

RicOud
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2011 19:53

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door RicOud »

Ook wij kregen bericht dat wij 16:00 uur de tickets zouden ontvangen Om 17:01 kregen wij inderdaad een pdf toegestuurd met kaarten van 10! :shock: oktober.

Ik heb het volgende mailtje gestuurd (voorbeeld brief staat op Mojo site)

ONDERWERP: KAARTEN NIET ONTVANGEN

Vandaag 21 oktober om 19:20 ontving ik van u het bericht dat inmiddels de kaarten zijn toegezonden. Wij hebben de kaarten voor het concert van morgenavond zaterdag 22 oktober NIET ontvangen.

Wel heb ik om 18:27 uur kaarten ontvangen van het concert van maandag 10 oktober 2011???!!!.

Het is mij inmiddels wel duidelijk dat u een wederverkoper bent en de gevraagde tickets niet kunt leveren.

Gezien het bovenstaande verzoek ik u, desnoods sommeer ik u, om het door mij betaalde bedrag ad EURO 261,- binnen 5 dagen na dagtekening van deze brief over te maken op rekeningnummer ......... tnv ......

Indien ik dit bedrag niet (volledig) binnen de voormelde termijn heb ontvangen zal ik, al dan niet tezamen met andere gedupeerden, zonder nadere aankondiging rechtsmaatregelen tegen u nemen. Daarnaast zal ik deze zaak voorleggen aan de Consumentenautoriteit, zodat zij u een boete kan opleggen.

Hoogachtend
R. Oud
Laatst gewijzigd door RicOud op 21 okt 2011 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

joris 3 pinter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2011 20:09

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door joris 3 pinter »

[ongefundeerde bewering verwijderd door de moderator] . 260 euro betaald voor George Michael voor concert voor morgen zaterdag 22 oktober.
Heel de week emails verstuurd zonder eninge reactie.
Hoe bestaat het dat deze site nog in de lucht is .
Wat is er voor nodig om deze praktijken te laten stoppen. Zoveel klachten...
Ze hebben nog een paar uur om de kaarten te versturen ...


Wij wachten nog ff .

Mijn advies NOOIT KAARTEN BESTELLEN DAAR.

3 pinter...
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2011 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

RicOud
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2011 19:53

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door RicOud »

Heb na alle e-mails nu wel om 20:08 2 kaarten ontvangen! Rij 18 stoel 52+53
Twijfel ernstig aan de echtheid en heb met AHOY gebeld.
AHOY krijgt veel telefoontjes over ticketloket maar hun ervaring is dat de meeste mensen wel geldige kaarten uitgereikt krijgen.
We gaan dus toch en mochten we niet geldige kaarten hebben claimen we alsnog. Ik laat jullie overmorgen weten hoe het is afgelopen.
Dit nooit weer!

geenservice
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 21:50

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door geenservice »

ticket loket!!
Niet normaal, ook wij hebben onze kaarten voor george michael nog niet voor morgen de 22e. Wij hebben gisteren wel verkeerde kaarten ontvangen. net als alle anderen met klachten krijgen ook wij steeds standaard mails met bevestigingen en elke keer met een andere datum, de levertijd hebben ze al lang overschreden.

Slecht slecht slechte service!! wij hebben met ons goede geld RUIM op tijd de juiste kaarten besteld. (voor juni al) arenavloerkaarten. Wij blij!! joepie we gaan naar george michael, oke ze waren al duurder dan normaal maar dan heb je ook wat, denk je dan. dit is ook bevestigd, overeenkomst gesloten!

maar nu heb ik er al geen zin meer in. Ineens kregen wij gisteren 20-10 een emailtje dat onze tickets e-tickets zijn geworden. Oke, prima, ook goed. we gaan snel kijken en zien dat het ineens 2e ringskaarten zijn helemaal in de nok!! BOOS, teleurgesteld. zo boem zonder opgaaf van reden krijgen wij andere kaarten en wij moeten het maar pikken, waar sta je 1 dag van te voren.

Meer dan 300 euro betaald.... bang dat je je geld kwijt bent. Wat een ontzettende onbetrouwbare firma! tot 8x toe al een mailtje gestuurd! Niet een x krijgen we duidelijke of persoonlijke uitleg, steeds standaard tekst, lekker makkelijk. Geen duidelijk helder excuus, alleen voor de late levering. Geen telefoonnummer bekend, ook lekker makkelijk, hoeven ze m niet op te nemen.

Hoe is het mogelijk dat ticketloket zo te werk mag en kan gaan. Ik vind het oplichterij en ze komen ermee weg. En zo te zien zijn er al heel wat slachtoffers!!!

Wie begint er met mij een internetbedrijfje? Slogan ; Niet goed? nou en, als wij onze zakken maar vullen. Dat is natuurlijk onzin, maar er zijn blijkbaar mensen die het kunnen. Ik heb er geen woorden voor, en ik hoop dat ze ook beseffen dat ze op een verkeerde manier bezig zijn en hierin verandering aanbrengen.

bert mssls
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2011 11:34

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door bert mssls »

ook wij hadden arenavloer kaarten, krijgen we 1 dag voor het concert kaarten 1e ring, dus geen tijd om bezwaar te maken.
maandag krijgen ze van mij een email dat ik de helft van het betaalde bedrag terug wil anders wordt de rechtsbijstand ingeschakeld.
In ieder geval nooit meetr ticket online, bovendien moeten ze dat doorverkoop van kaarten eens aan banden leggen .

AMhoimoidoei
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:17

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door AMhoimoidoei »

Ik heb zojuist aangifte gedaan (via internet) van diefstal en oplichting.
Heb ze een deadline gegeven om uiterlijk maandag 24 oktober mijn geld (€ 254,-) terug te storten, anders volgt er nog een officiele aangifte op het politiebureau zelf. We hebben het over de kaarten voor het concert van George Michael van gisteravond waar we dus niet naartoe zijn geweest. En daar verheug je je dan vijf maanden op. Ik hoop toch echt dat we hier met z'n allen iets aan kunnen doen.

Mimack
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2011 16:35

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Mimack »

Wij hebben ook een slechte ervaring met Ticket-loket. In juni 2 kaarten besteld voor George Michael concert van 21 oktober.301 euro betaald voor 2 zitplaatsen Arenavloer. Dit is ook bevestigd door ticketloket. Afgelopen week ging het mis. Diverse mailtjes van ticketlocket ontvangen met betrekking tot de afwikkeling van de kaarten. Donderdag kaarten ontvangen voor de 2e ring bijna in de nok. Wat moet je doen?Wij zijn toch gegaan en zaten meerdere gedupeerden bij elkaar. We keken tegen een gordijn aan en van de lichtshow was weinig te zien. Nu hebben we van ticketloket een mail ontvangen dat we per kaartje 30 euro compensatie krijgen. Echter een vrouw naast me had 69 euro voor haar kaartje betaald. Moeten je dit bedrag accepteren?
Ik ga ticketloket een brief schrijven en aangeven dat ik waar nodig de rechtsbijstandverzekering ga inschakelen.
We hebben geleerd. Nooit meer boeken ticketloket. En hopen dat deze verkoopsite uit de lucht gaat.

RicOud
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2011 19:53

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door RicOud »

Ik ben toch nog binnengekomen met de geleverde e-tickets. Al is het dan op slechte plekken (zelfde gordijn :( ). Als u niet binnen bent gekomen zou ik adviseren eerst af te wachten of ze binnen 5 werkdagen het door u betaalde bedrag volledig terugstorten. Andere mensen hebben mij ook al benaderd om krachten te bundelen maar ik zie daar (gezien de tijd, energie en misschien geld die het me gaat kosten) vanaf.
Sterkte!
www.weetwaarjekoopt.nl en de consumentenautoriteit doen al goed werk om dit soort praktijken te voorkomen. Google zou advertenties van dit soort bedrijven moeten weren maar hoe je dat voor elkaar krijgt?!

joris 3 pinter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2011 20:09

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door joris 3 pinter »

Jawel gisteren laat nog de kaarten GM ontvangen.We hadden 1e ring besteld en we zaten op de zolder verdieping rij 28...2e ring.Onze buren hadden 69 euro betaald voor de kaarten en wij 130,- p/stoel. Maar ja wij hadden eigenlijk de moed al opgegeven dat wij uberhaupt de kaarten zouden krijgen. In mei betaald 10x email verstuurd en nooit geen antwoordt ontvangen.
Mijn advies absoluut geen zaken doen met TICKETLOKET.

WAT EEN *** BEDRIJF.. :twisted:

Sjaak en Roos
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2011 12:36

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Sjaak en Roos »

21 mei 2011 bij ticketloket.com 2 tickets besteld voor 22-10-2011 concert George Michael in Ahoy.
totaal €294,50 betaald. Gisteren was het concert, maar helaas geen tickets ontvangen. [niet onderbouwde bewering verwijder door moderator] verschillende keren gemaild, geen reaktie, geen telefoonnummer, waarom wordt deze site niet van internet gehaald?? Wij hadden ons er enorm op verheugd, maar helaas zijn wij zoals zovelen belazerd! Jammer, boek NOOIT meer bij ticketloket.com. Wij gaan aangifte doen bij de politie.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2011 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

lavita
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2011 10:15

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door lavita »

Ik heb vrijdag 10 voor 10 de kaarten binnengekregen voor diezelfde avond. ben toch maar gegaan. Ik had echt de aller- allerslechtste kaarten, heb George vooral van zijn rechterachterkant mogen bekijken (bovenop zn hoofd want we zaten in de nok) Als hij achterop het podium stond zagen we hem zelfs helemaal niet. Ik ga zeker proberen mijn geld terug te krijgen, maar mén wat was GM goed!!!!!!!! Al waren de plaatsen ****, ik ben zo blij dat ik geweest ben!

wiesjje45
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2011 16:33

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door wiesjje45 »

dit geldt ook voor mij aangaande het concert van George Micheal. OOk wij zaten in een hoekje gedrukt op plaatsen die nog geen 20 euro waard zijn.
Wanneer houden deze wanpraktijken op???
Die dwangsom die op 30 september jl. uitgesproken is , helpt dus niet.
Ze gaan gewoon door!!! :evil:

George michael
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:46

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door George michael »

Wegens omstandigheden dit late bericht.
Ik had ook in mei 6 arena vloer kaarten besteld.
E-tickets binnen gekregen op donderdag 20 mei om 19.00u.
Precies wat ik had besteld !!!!
Geloofde er niet meer in of ze echt waren.
En na veel zenuwen te hebben gehad op weg naar Rotterdam,
Je gelooft het niet maar de kaarten waren geldig.

Maar dit doe ik nooit meer !!!!
Niet echt hoe je naar iets leuks toeleeft.

Ik wens nu ook iedereen heel veel sterkte met het geld terug krijgen waar men recht op heeft.

haagsuhgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2011 17:11

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door haagsuhgirl »

Wij hebben kaartjes voor frans bauer in ahoy gekocht via die site, We hebben 1e rang besteld 90 euro per kaartje! We hebben 3 kaartjes gehad.
Maar niet de juiste we hebben rij 21 en dat schijnt rang 2 te zijn! En de kaartjes staan op de naam van [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
We hebben gespraad voor die kaartjes om 1e rang te krijgen en dan krijg je ineens tweedehandse kaartjes what the ****?!
Je werkt hard voor die kaartjes en om eerste rang te kunnen komen en dan krijg je dit er voor terug?? Niet normaal dat zulke mensen dit soort greintje flikken!
2e rangs plek terwijl je voor 1ste rang betaald kom zeg!!! :x

Zo hebben we ook geen zin meer om er heen te gaan dit is gewoon zwaar kansloos van de mensen die achter die site zitten!

Dankje jullie wel hoor, wat een leuke avond had moeten zijn in een drama hebben gemaakt!![/b]
Laatst gewijzigd door Radar op 27 okt 2011 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

joris 3 pinter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2011 20:09

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door joris 3 pinter »

Hoe vaak moeten we nog waarschuwen ?
Wat is dit nou voor opmerking?

Als je 1x in de 2 jaar naar een concert gaat en op google kom als eerste ticketloket tegen en de site ziet gewoon zeer goed uit.
Dan wil je zsm de kaarten zien te krijgen.
En mij persoonlijk maakt het me niet uit dat 2x zoveel moet betalen maar helemaal niets versturen of verkeerde rangs kaarten versturen.

Dat hadden we kunnen weten?

Bull **** opmerking..

Tot zover .. 3 pinter

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

joris 3 pinter schreef:Hoe vaak moeten we nog waarschuwen ?
Wat is dit nou voor opmerking?

Als je 1x in de 2 jaar naar een concert gaat en op google kom als eerste ticketloket tegen en de site ziet gewoon zeer goed uit.
Dan wil je zsm de kaarten zien te krijgen.
En mij persoonlijk maakt het me niet uit dat 2x zoveel moet betalen maar helemaal niets versturen of verkeerde rangs kaarten versturen.

Dat hadden we kunnen weten?

Bull **** opmerking..

Tot zover .. 3 pinter
maakt mij niets uit, ik lees het wel weer hier de volgende dag, hoe de plaatsen waren .. :D
.

manonnn2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2011 21:47

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door manonnn2 »

Wij hebben net vandaag 2 tickets gekocht voor het concert van Anouk 11-03-2012. Nu komen wij er net achter dat a.s. vrijdag pas de officiele verkoop start. Wij aan het googlen geslagen en kwamen hier terecht. En ja helaas! Wij hebben onze kaarten al betaald bij ticketloket! De site stond bovenaan bij google en leek ons daarom betrouwbaar. Ik heb direct een mail gestuurd met het volgende: Hierbij wil ik duidelijk aangeven dat ik twee zitplaatsen naast elkaar wil en de kaarten binnen 14 dagen op mijn adres wil ontvangen.
Heb ik 10-11-11 geen kaarten ontvangen op mijn adres (2e rang en twee zitplaatsen naast elkaar), dan zie ik van de koop af en eis ik mijn geld binnen 14 dagen terug gestort op mijn rekening.

Nu dus afwachten hoe dit voor ons afloopt. Zowel positief als negatief, ik zal opnieuw een reactie posten.
Groeten Manon

Gesloten