LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
naomi hendriks

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door naomi hendriks »

oeps ik had dit dus nog niet gelezen..

dat je hun vraagt om een nieuw lid niet te geloven, niet te vertrouwen, zo ongeveer van BP af te gooien,

ik vraag hen helemaal NIETS. denk je nou werkelijk dat ik lizzy een pb tje heb gestuurd omtrent een schorsing vanwege babselbilly?
Natuurlijk niet. ( waar jij overigens wel een handje van hebt Eva.. mmm)
een waarschuwing was op zijn plaats en ik weet dat die waarschuwing gerechtvaardigd is. en een discussie uit de weg gaan... jaaaaa eva daar sla je de spijker op zijn kop. Ik ben absoluut iemand die een discussie uit de weg gaat :roll:

echter...... gelijk een stel piranhja's werd mij al heel snel duidelijk dat een tegenstander van mij impliceert dat dat een medestander van mijn andere tegenstanders wordt :wink:
genoeg is genoeg.
je moet ergens een streep onder kunnen zetten.
Dat kan soms zeer verhelderend werken....

naomi hendriks

Ik geef iemand het liefst het voordeel van de twijfel

we posten langs elkaar heen geloof ik.

zullen we afspreken dat de toekomst zal uitwijzen of ik het bij het rechte eind heb gehad?
tussen blind vertrouwen en some credit ligt nog een heeeeel grijs gebied.

bullenmans

Ongelezen bericht door bullenmans »

:D :D :D gefeliciteerd naomi 1001 reakties !!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D

naomi hendriks

grazie & bedankt Bullenmans...
wat gaat het toch snel...
ik moet nog een slotwoord bedenken en een dankwoord!
hahahhaa

chooky

Ongelezen bericht door chooky »

zullen we afspreken dat de toekomst zal uitwijzen of ik het bij het rechte eind heb gehad?
tussen blind vertrouwen en some credit ligt nog een heeeeel grijs gebied.
Dat is goed Naomi, afgesproken :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

even ruimte maken

Gast

voor de mop van de maand :D

Gast

......
.........

zo

Gast

hebben jullie deze al gehoord/gelezen??????

onze hond maart 2004

pagina 31

:lol:

Gast

PURINA PROPLAN LIFE PLAN....

*WIJ KUNNEN HEN HELPEN TOT 2 JAAR LANGER GEZOND EN ACTIEF TE LEVEN* :lol:

EN WE KUNNEN HET BEWIJZEN

:lol: :?

Gast

IN EEN 14 JAAR DUREND ONDERZOEK HEEFT PURINA BEWEZEN DAT HET MOGELIJK IS HONDEN TOT 2 JAAR LANGER GEZOND EN ACTIEF TE LATEN LEVEN DOOR HET LIFE PLAN VOEDINGSPROGRAMMA TE VOLGEN.
HET LIFE PLAN VOEDINGSPROGRAMMA HELPT UW HOND DE IDEALE LICHAAMSCONDITIE TE BEREIKEN REDUCEERT HET PERCENTAGE LICHAAMSVET EN HELPT SOMMIGE LEEFTIJDGERELATEERDE GEZONDHEIDSPROBLEMEN TE VERTRAGEN

vat je 'm nog???

PRO PLAN IS DOOR DIERENARTSTEN EN VOEDINGSDESKUNIGEN VAN PURINA SPECIAAL SAMENGESTELD VOLGENS DE LIFE PLAN RICHTLIJNEN
HET BEVAT VERSE KIP VERS LAMSVLEES OF VERSE ZALM ALS HOOFDINGREDIENT EN HEEFT EEN OPTIMALE VERHOUDING TUSSEN EIWITTEN EN VETTEN OM DE IDEALE LICHAAMSCONDITIE TE ONDERSTEUNEN

PURINA PROPLAN IS UITSLUITEND TE VERKRIJGEN BIJ UW SPECIAALZAAK

Gast

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Nog nooit van die mop gehoord.Ik hoop dat je er flink lol aan beleefd en ga nu maar naar de barfplaats en vertel hem daar.Misschien dat hun er plezier aan hebben.Ik niet :!: :!: :!: :!: :!: :x :x

Eruantalince

Ongelezen bericht door Eruantalince »

Wat zit je barfplaats nou af te ****? Van de zoveel leden schrijft er maar een handjevol hier. De rest houdt zich een beetje afzijdig van dit afzeikforum wat mensen als jij er van maken.

En wat nou 'Jomanda-genezers'? Vooralsnog is de chemische geneesmiddelen-industrie relatief jong in verhouding tot de (kennis van) natuurlijke geneesmiddelen. Er is niemand die iets 'instraalt', maar de beproefde middelen worden gebruikt.

Er wordt helemaal geen CVV 'verkocht', of zelfs maar 'aangesmeerd'. Sommige mensen raden het aan, anderen zijn meer van het zelf samenstellen. Ik zie echt niet wat er daar verkeerd aan is.

Het enige wat je doet, gast (en alle 'gasten' die anoniem van alles durven te blèren zonder inhoudelijks iets toe te voegen), is laten zien dat je een lafaard bent. Als je echt zo'n grote jongen/groot meisje bent, en je bent echt overtuigd van wat je aan je hond(en) geeft, dan kun je dat ook best op een 'normale' manier doen.

Naomi,
ik weet niet waar je het over hebt, al die lui van bp (of zoiets), maar ik ben er ook één van. Voortaan wat genuanceerder zijn kan helemaal geen kwaad.

Groet,
Janet (die nog steeds last heeft met het niet onder eigen naam in kunnen loggen).

Gast

ik weet dat jij ook een barfer bent. ik heb het alleen over die mop gehad waar ik de humor niet van begreep en ook niet leuk vond en ik heb niets over jomanda gehad dus het ging alleen over die mop.
En hier mijn naam n.e.l.l.i.e :lol: :lol:

Eruantalincë

Ongelezen bericht door Eruantalincë »

Ik had het niet over die mop.... ik had het over de 'gasten' die zich zó interessant voelen dat ze anoniem mensen durven (jawel) af te ****. Een bericht of wat terug werd er over 'zweverige geneeswijzen' geschreven in combinatie met een verwijzing naar bp. Diverse berichten in 1 x beantwoorden vond ik wel zo handig :wink: .

En ja... ProPlan... tja, ach... moe'k daar nou van zeggen :roll: :lol: .

Eucalipta

Ongelezen bericht door Eucalipta »

Geloof dat deze topic in een dippje zit :lol: :lol:

Eucalipta

Gast

Zeg maar rustig DIP.zo stil en vredig naast elkaar brok en vers. Zonder muur.Zalig . :!: :!: :D
nel Nog even.

Gast

P.W
Hoe gaat het met je hondje ????Is ie al gewend???Ik hoop Het voor je .Veel plezier nog en een lang leven samen.
Nel :lol: :wink:

ien

Ongelezen bericht door ien »

[quote[naomi hendriks

Geplaatst op 22 Feb 2004 19:01 door naomi hendriks

--------------------------------------------------------------------------------

dus heb ik mij AFgemeld als lid van Barfplaats
en ik moet je zeggen dat als het aanmelden op BP net zo moeilijk is als het je afmelden, nou dan zijn jullie een stelletje digibeten want ik kan je verzekeren, het is een fluitje van een cent. [/quote]
afmelden gaat net zo snel als aanmelden..een fluitje van een cent??
mag ik even lachen :roll:
Er zijn mensen die bij voorbaat al geband zijn door forum eigenaresse.
die ip nummers van doggynet afhaalt om zo evt " moeilijke discussies" uit de weg te gaan.
ook laat de eigenaresse van bp forum dit soort berichten verwijderen van openbare forums.
ben benieuwd :roll:
daarom zal ik bp nooit promoten!!
Het is geen openbaar forum!

Gesloten