Huiskamer
Re: Huiskamer
Kreeg steeds een “OEPS 503 fout, probeerdet nog een keer”
-
De Ikea medewerkers hier in Nederland zullen elke uitslag wel goed vinden!
-
-
Ikea heeft net de Oranje pasjes afgeschaft en gaan op andere kleur over.... dus die 1-0 is eigen schuld...
Costnix
vindt dit leuk
-
Heb het even opgezocht: https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... R0bMR5NeyU
Dan zijn er geen erge dingen op de redactie gebeurd.
Jammer, dat die Zweedse speelster gewond is geraakt
Maar we zijn in de finale
Jammer, dat die Zweedse speelster gewond is geraakt
Maar we zijn in de finale
Laatst gewijzigd door Costnix op 04 jul 2019 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Mooi resultaat!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Gister hier storingen.... ook WhatsApp ging matig, foto liep vast, een kort bericht kwam binnen.... dus je kreeg een file van foto's die bleven hangen..... zou dat bij Radar ook het geval geweest zijn?
Als we elke avond massaal de Server bestormen voor onze mening?
Ja, met de 2e helft en verlenging stond ook ik gewoon in de Digitale Radar Forum File.
Hebben ze tekort bandbreedte of gaan we te massaal op dezelfde tijd online als de Moderators thuis zitten?
Als we elke avond massaal de Server bestormen voor onze mening?
Ja, met de 2e helft en verlenging stond ook ik gewoon in de Digitale Radar Forum File.
Hebben ze tekort bandbreedte of gaan we te massaal op dezelfde tijd online als de Moderators thuis zitten?
(Wh)Oeps is de catchphrase van Harm met het harpje van Henk Elsink:
https://m.youtube.com/watch?v=qpDBhRf9ul4
https://m.youtube.com/watch?v=qpDBhRf9ul4
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Even iets heel anders,
ik heb weer eens gereisd naar het Noorden ......Gelderland, Overijssel , Drenthe , Groningen en Friesland en ik heb echt genoten van de uitgestrektheid , de rust, de groene weilanden en overal, echt overal volop grazende en liggende koeien , paarden met hun veulens en ontieglijk veel schapen.
En overal slootjes en bomen voor de dieren.
En wat was het koel hier! Behalve zaterdag , toen was het ook in het Noorden bloedheet.
Wanneer mensen letterlijk wat meer ruimte , lucht en rust hebben en krijgen worden n.m.m uiteraard de onderlinge irritaties ook minder.
Ik ervaar dat toch steeds weer ....
waar meer rust en ruimte is voor mens (en dier) daar wordt men echt wel relaxter en rustiger van.
Ook lees je steeds weer in de krant : knokpartijen bij de overvolle recreatieplassen .....oververhitting en drank ....
En wat geweldig dat Nederland in de finale WK staat , ik heb gekeken hoor...
ik heb weer eens gereisd naar het Noorden ......Gelderland, Overijssel , Drenthe , Groningen en Friesland en ik heb echt genoten van de uitgestrektheid , de rust, de groene weilanden en overal, echt overal volop grazende en liggende koeien , paarden met hun veulens en ontieglijk veel schapen.
En overal slootjes en bomen voor de dieren.
En wat was het koel hier! Behalve zaterdag , toen was het ook in het Noorden bloedheet.
Wanneer mensen letterlijk wat meer ruimte , lucht en rust hebben en krijgen worden n.m.m uiteraard de onderlinge irritaties ook minder.
Ik ervaar dat toch steeds weer ....
waar meer rust en ruimte is voor mens (en dier) daar wordt men echt wel relaxter en rustiger van.
Ook lees je steeds weer in de krant : knokpartijen bij de overvolle recreatieplassen .....oververhitting en drank ....
En wat geweldig dat Nederland in de finale WK staat , ik heb gekeken hoor...
Theotrucker
en Komkommertijd
vinden dit leuk
In de Donald Duck van deze week (ja, ik informeer mij graag breed) wordt Donald door Katrien uitgemaakt voor "opsnijder". Prachtig dat de lezertjes van dit onvolprezen blad zo hun woordenschat kunnen verrijken.
moederslink
, Costnix
, Lady1234
, Moneyman
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Het klopt wel wat je zegt, moederslink. In de winkels ervaar ik steeds meer drukte en onhebbelijkheid. Mensen blokkeren gangpaden met zichzelf en hun karretje, rennen anderen omver, houden nergens rekening mee, noem maar op. Kom ik in de duinen, met het bewandelen van het Nederlands kustpad, of zoals afgelopen weekend ook met het Waterliniepad begonnen, dan kom ik uitsluitend sympathieke mensen tegen die zin hebben in een praatje. Ok, een aantal niet-groeters, maar dat is het ergste wat je kan overkomen.
moederslink
, Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
een DD fan ! Yep.....al sinds jaar en dag zijn wij hier Duck fans...
Nou snap ik waar al dat gesnater vandaan komt . grapje .
Komkommertijd
vindt dit leuk
@moederslink: Heb je het over Nonald Nuck?
Ik had vroeger en spjaakgebjek
Ik had vroeger en spjaakgebjek
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
Helendal wel zo tamelijk zéér buitengemeen geestig!
(Ja, aan dat radiofeuilleton bewaar ik ook goede herinneringen.
Ook aan Neef Eef overigens, maar dat was letterlijk een ander verhaal. Voor verantwoorde vormgeving en degelijke uitvoering beleefd aanbevelend...)
(Ja, aan dat radiofeuilleton bewaar ik ook goede herinneringen.
Ook aan Neef Eef overigens, maar dat was letterlijk een ander verhaal. Voor verantwoorde vormgeving en degelijke uitvoering beleefd aanbevelend...)
Komkommertijd
vindt dit leuk
Heel erg Bommeliaans
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Over eenden gesproken: het gaat slecht met de wilde eend. 21 juni jl. maakte ik een foto van moedereend met 4 kuikens bij mij om de hoek. Eergisteren waren het 3. Nu zijn het er nog maar 2. Echt om verdrietig van te worden. Er zitten hier ook veel kraaien en die vreten ze op. Zo is nu eenmaal de natuur.
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
Nee hoor, Oehoeboeroeiaans. Althans dat helendal enz. Legendarische radio, waarbij Jean Dulieu zelf alle rollen vertolkte. Live!
Neef Eef was een van de hoofdfiguren in Biels & Co, met Ko van Dijk als aannemer Biels.
Neef Eef was een van de hoofdfiguren in Biels & Co, met Ko van Dijk als aannemer Biels.
Costnix
vindt dit leuk
Kraaien, meeuwen, reigers, snoeken, die lusten ze rauw. Aan de andere kant, juist omdat er zoveel opgevreten worden, legt een eend wel acht eieren of zo. Het heeft wel wat zieligs, een moedereend met een of twee kleintjes erachter.
Of het slecht gaat met de wilde eend weet ik niet. Ik heb niet de indruk eerlijk gezegd. Misschien moet ik er eens een poll van maken. (Moet ik daar nog een bij zetten?)
Of het slecht gaat met de wilde eend weet ik niet. Ik heb niet de indruk eerlijk gezegd. Misschien moet ik er eens een poll van maken. (Moet ik daar nog een bij zetten?)
Moneyman
, Komkommertijd
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk