LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

@ mvdswaluw: de '15-20 mensen' zijn de personen die hun orders nog schijnen te kunnen afhalen. Als het goed is zijn zij hier telefonisch van op de hoogte gebracht. Jij bent niet gebeld?

@ Grundeken & selmo: wat ik ervan begrepen heb is dat de curator van Meubitrans het onderzoek naar Meubelmarkten is gestart. Voor contactgegevens zie de site van het CBW. Ik vermoed alleen dat hij je pas verder kan helpen wanneer het faillissement ook officieel is. Als je de koop wilt ontbinden zou ik dat in een mail gericht aan Meubelmarkten sturen, waarschijnlijk is dat het enige wat je op dit moment kunt doen.

Succes allemaal...!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Enige wat we WEER kunnen doen is afwachten...hopelijk dat ze er snel een punt achter kunnen zetten, zodat we met zn allen de procedure in kunnen en snel nieuwe spullen kunnen gaan bestellen :o

dr spock
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2011 16:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dr spock »

hallo forum, ook wij lezen dit forum een paar weken en ik vind het nu tijd ons verhaal met jullie fe delen.Wij kochten begin 2010 een hoekbank in Mijdrecht,op de dag dat wij deze ophaalde werd het pand op last van de brandweer gesloten, wij moesten ons bankstel door de achterdeur in een aanhanger als het waren ontvoeren. Kort was onze vreugde, want na een half jaar was onze hoekbank
(ons verkocht als een belgies topproduct) doorgezakt en totaal verloederd, trerug naar Beverwijk waar wij probleemloos een nieuw bankst5el aangeboden kregen, maar nu komt de aap uit de mouw, dit moest besteld worden. inmiddels zijn wij nog steeds in blijde afwachting maar wel zonder hoop, ik zit ook niet meer te wachten op een bank van deze kwaliteit.
wij wenzen iedereen succes maar weet waar je op wacht. het is allemaal maar voor heel even succes Dr Spock

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Zijn er nog mensen die deze week spullen geleverd krijgen ? #durftevragen

wesco
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2011 20:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door wesco »

Volgens de afspraken zouden wij deze week onze spullen geleverd moeten krijgen...
Was eerst week 6 en toen niks gehoord, door middel van mailtje toen te horen gekregen dat het week 12 zou worden..
We wachten het af...houden mekaar op de hoogte!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

wij als het goed is volgende week, *fingerscrossed*

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Ik ben nog steeds benieuwd wie er afgelopen vrijdag allemaal zijn gebeld?

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Voor de turflijst: Ik ben NIET gebeld.

selmo
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2011 17:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door selmo »

mvdswaluw schreef:Voor de turflijst: Ik ben NIET gebeld.
Me neither. Al hoewel ik een brief heb gehad in januari met daarin dat in week 10 contact zal worden opgenomen met ons.

Kent iemand het afhaaladres in monfoort.

Een vraag aan degenen die wel hun spullen op hebben kunnen halen, was dit hetzelfde locatie als toen destijds afgesproken of een totaal andere plek?

selmo
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2011 17:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door selmo »

mglashouwer schreef:wij als het goed is volgende week, *fingerscrossed*
Ik hoop het echt voor jullie, maar oh oh wat komt deze valse hoop mij toch zo bekend voor!

dr spock
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2011 16:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dr spock »

Mij ook,al die beloftes al die smoesen heel vermoeiend allemaal en waar wachten we op.

denise2683
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2011 12:39

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door denise2683 »

Ook wij worden al een tijdje aan het lijntje gehouden, kreeg nu weer een email:

Geachte klant,
Aangezien wij nog steeds in afwachting zijn van een uitspraak van de Belastingdienst en FIOD, kunnen wij helaas nog steeds geen definitieve mededelingen doen.
Wel komen er nog steeds goederen binnen en wordt er dus nog steeds uitgeleverd. Omdat wij gebruik moeten maken van externe bedrijven voor de begeleiding van het volledige afleveringstraject, kan dit langer duren dan gebruikelijk. De reden hiervoor is dat wij nauwelijks tot niet beschikken over personele capaciteit.
De hoeveelheid e-mails die wij binnenkrijgen is dan ook niet meer door ons te verwerken.
Mochten wij iets kunnen melden over uw order, zullen wij contact met u opnemen.
Op moment van schrijven is er nog geen sprake van een faillissement, aangezien het onderzoek van de Belastingdienst/FIOD nog in volle gang is. Uiteraard hopen wij met smart u spoedig meer duidlijkheid te kunnen geven, aangezien u hier allen het volste recht op heeft.
Echter zolang wij geen zekerheid hebben, kunnen wij nog geen concrete mededelingen doen.
De veilingen van Troostwijk betrof enkel showmodellen en klantvoorraad welke op moment van beslaglegging in de panden aanwezig was.
Wij betreuren het u niet duidelijker te kunnen informeren, maar zijn helaas steeds afhankelijk van derden.
Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten

Dan maar weer wachten...

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

dr spock schreef:Mij ook,al die beloftes al die smoesen heel vermoeiend allemaal en waar wachten we op.
We wachten op duidelijkheid. Als ik zeker zou weten dat mijn spullen niet (volledig) meer zouden komen (om wat voor reden dan ook), dan zou ik verder kunnen.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

denise2683 schreef:Ook wij worden al een tijdje aan het lijntje gehouden, kreeg nu weer een email:

Geachte klant,
Aangezien wij nog steeds in afwachting zijn van een uitspraak van de Belastingdienst en FIOD, kunnen wij helaas nog steeds geen definitieve mededelingen doen.
Wel komen er nog steeds goederen binnen en wordt er dus nog steeds uitgeleverd. Omdat wij gebruik moeten maken van externe bedrijven voor de begeleiding van het volledige afleveringstraject, kan dit langer duren dan gebruikelijk. De reden hiervoor is dat wij nauwelijks tot niet beschikken over personele capaciteit.
De hoeveelheid e-mails die wij binnenkrijgen is dan ook niet meer door ons te verwerken.
Mochten wij iets kunnen melden over uw order, zullen wij contact met u opnemen.
Op moment van schrijven is er nog geen sprake van een faillissement, aangezien het onderzoek van de Belastingdienst/FIOD nog in volle gang is. Uiteraard hopen wij met smart u spoedig meer duidlijkheid te kunnen geven, aangezien u hier allen het volste recht op heeft.
Echter zolang wij geen zekerheid hebben, kunnen wij nog geen concrete mededelingen doen.
De veilingen van Troostwijk betrof enkel showmodellen en klantvoorraad welke op moment van beslaglegging in de panden aanwezig was.
Wij betreuren het u niet duidelijker te kunnen informeren, maar zijn helaas steeds afhankelijk van derden.
Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten

Dan maar weer wachten...
Ook lekker makkelijk gekopieerd van hun website zeg...

selmo
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2011 17:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door selmo »

denise2683 schreef:Ook wij worden al een tijdje aan het lijntje gehouden, kreeg nu weer een email:

Geachte klant,
Aangezien wij nog steeds in afwachting zijn van een uitspraak van de Belastingdienst en FIOD, kunnen wij helaas nog steeds geen definitieve mededelingen doen.
Wel komen er nog steeds goederen binnen en wordt er dus nog steeds uitgeleverd. Omdat wij gebruik moeten maken van externe bedrijven voor de begeleiding van het volledige afleveringstraject, kan dit langer duren dan gebruikelijk. De reden hiervoor is dat wij nauwelijks tot niet beschikken over personele capaciteit.
De hoeveelheid e-mails die wij binnenkrijgen is dan ook niet meer door ons te verwerken.
Mochten wij iets kunnen melden over uw order, zullen wij contact met u opnemen.
Op moment van schrijven is er nog geen sprake van een faillissement, aangezien het onderzoek van de Belastingdienst/FIOD nog in volle gang is. Uiteraard hopen wij met smart u spoedig meer duidlijkheid te kunnen geven, aangezien u hier allen het volste recht op heeft.
Echter zolang wij geen zekerheid hebben, kunnen wij nog geen concrete mededelingen doen.
De veilingen van Troostwijk betrof enkel showmodellen en klantvoorraad welke op moment van beslaglegging in de panden aanwezig was.
Wij betreuren het u niet duidelijker te kunnen informeren, maar zijn helaas steeds afhankelijk van derden.
Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten

Dan maar weer wachten...
Wat is hun email adres? E n weet niemand het adres van montfoort?

dr spock
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2011 16:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dr spock »

wij ook mvdswaluw, alleen of wij er in ons geval iets mee opschieten weet ik niet meer. Als wat men misschien nog gaat leveren van dezelfde kwaliteit is als wat nu bij ons in de kamer staat dan is het uitstel geen afstel en moeten wij toch ergens een goed bankstel kopen. Dat ook wij duidelijkheid willen is niet meer dan normaal dan kan je pas verder en definitieve beslissingen nemen

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Mensen reken maar nergens mee op, ik heb de moed opgegeven en heb de 750 euro maar voor lief genomen en de hele inboel bij een erkende zaak besteld.
Achteraf ben ik er blij om dat ik uit de onzekerheid ben, maar gezien de kwaliteit die ze leveren is het gewoon van dat waaiienboom hout uit india.
Je kunt overal wel naar toe willen en de curator bellen, maar niemand kan iets voor ons doen, de aanbetalingen zijn we gewoon kwijt aan die ++++++s
en laat je niet gek maken met die brieven, want het is allemaal standaard.

selmo
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2011 17:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door selmo »

anneadvocaat schreef:wij hebben in juli meubels besteld!
ook een witte hoekbank! er stond er een voor 1200euro met een beschadeging!
als we 800 euro bij zouden leggen kregen we een nieuwe! dus hebben we dat natuurlijk gedaan!
toen werden de meubels gebracht, wat denk je! hebben we dat showmodel gekregen!
800 euro extra voor niks betaald!
vervolgens zouden we een nieuwe dan krijgen(wat logisch is waar we voor betaald hebben).... eerst in week 42 zouden ze geleverd worden. we hadden nog niks van de gehoord! dus wij contact op nemen! vervolgens weer 6 weer niks gehoord!, weer contact op genomen! en nu zou de bank dan in weer 12 komen! nou ik heb nog steeds niks gehoord! en ze zullen ook wel weer geen contact op nemen! ik ben laaiend op die gasten! ze kunnen iig hun klanten op de hoogte houden!!

succes iedereen met de zelfde klachten van deze oplichters!
Ik lees contact met ze opgenomen. Mijn vraag is hoe dan? Want het telefoonnumemr die wij hebben bestaat niet meer. En het email adres [email protected] lijdt ook naar een dood spoor. Heb ik contactgegevens over het hoofd gezien?

Succes

dr spock
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2011 16:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dr spock »

Ook ik wil vragen aan een van degenen die zegt contact te hebben gehad met een van die gasten op welk emailadres word nog gereageerd en welke telefoon word nog opgenomen, help elkaar en maak dit bekent zodat we misschien wat verder kunnen komen.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

selmo schreef:
anneadvocaat schreef:wij hebben in juli meubels besteld!
ook een witte hoekbank! er stond er een voor 1200euro met een beschadeging!
als we 800 euro bij zouden leggen kregen we een nieuwe! dus hebben we dat natuurlijk gedaan!
toen werden de meubels gebracht, wat denk je! hebben we dat showmodel gekregen!
800 euro extra voor niks betaald!
vervolgens zouden we een nieuwe dan krijgen(wat logisch is waar we voor betaald hebben).... eerst in week 42 zouden ze geleverd worden. we hadden nog niks van de gehoord! dus wij contact op nemen! vervolgens weer 6 weer niks gehoord!, weer contact op genomen! en nu zou de bank dan in weer 12 komen! nou ik heb nog steeds niks gehoord! en ze zullen ook wel weer geen contact op nemen! ik ben laaiend op die gasten! ze kunnen iig hun klanten op de hoogte houden!!

succes iedereen met de zelfde klachten van deze oplichters!
Ik lees contact met ze opgenomen. Mijn vraag is hoe dan? Want het telefoonnumemr die wij hebben bestaat niet meer. En het email adres [email protected] lijdt ook naar een dood spoor. Heb ik contactgegevens over het hoofd gezien?

Succes
Dan had je iets beter moeten lezen..een paar pagina's terug staat dat [email protected] het emailadres is :wink:

Gesloten