Dat heeft toch te maken met het feit dat ze verwachten dat de top van de golf bereikt wordt en de cijfers gaan zakken?
Er worden ook extra maatregelen genomen als ze verwachten dat de cijfers gaan stijgen, waarom zou het andersom dan niet kunnen?
Dat heeft toch te maken met het feit dat ze verwachten dat de top van de golf bereikt wordt en de cijfers gaan zakken?
Politici zijn net oliebedrijven. Als de olieprijs stijgt verhogen ze de prijs aan de pomp dezelfde dag nog, als de olieprijs dáált, wachten ze een paar dagen met het verlagen van de prijzen.
Ah, de aanname, daar istie weer. Ik heb op geen van die namen, of hun partijen, die je noemt, gestemd. En ook niet op die ondemocratisch ingerichte partijen waar we het over hebben, maar dat zal je wel door hebben gehad inmiddels.J. Deltoer schreef: ↑08 apr 2021 22:07Ja, natuurlijk daar komt de Godwin weer. Zo makkelijk en voorspelbaar...sjohie schreef: ↑08 apr 2021 15:56ad 1, zij hebben blijkbaar wat meer lessen geleerd naar aanleiding van de 2e wereldoorlog, lessen waarvan ik had gehoopt, dat wij...juliomariner schreef: ↑08 apr 2021 15:141. We zijn niet in Duitsland.
2. U vind het wel democratisch o.m een
Partij die met geldige stemmen is gekozen niet toe te laten tot de 2e kamer?
Ach laat ook maar. Lieden als u lopen blind achter rutte en kaag aan, en helaas velen met u gezien de stembusuitslag. Het land krijgt de regering die het verdient.
Ze zitten wel in dezelfde hoek van het politieke spectrum inderdaad, maar goed, ik ben pró Europa, dus dan zit je al snel aan die kant. Overigens pro als in het algemene concept achter de EU, ook ik vind dat er veel van de huidige gang van zaken binnen de EU en bijvoorbeeld het Europese parlement, beter geregeld moet worden.
Je geeft wel snel op.J. Deltoer schreef: ↑08 apr 2021 22:07Ach laat ook maar. Lieden als u lopen blind achter rutte en kaag aan, en helaas velen met u gezien de stembusuitslag. Het land krijgt de regering die het verdient.
Ik denk ook niet dat ik u zou uitnodigen voor een bak koffie.witte angora schreef: ↑09 apr 2021 08:39Geen idee wie je in het echt bent of waar je woont, maar ik vermoed zo dat ik niet graag een bak koffie bij je zou willen halen. Dat doe je doorgaans voor de 'gezelligheid' namelijk.
Waarom doe je daar dan daarna zelf zo hard aan mee?Het is gewoon jammer dat het forum de afgelopen dagen steeds politieker gekleurd wordt.
Waar een deel van de bevolking gewoon genoeg van heeft denk ik is dat verhevene politiek correcte van de linkse partijen , wij intellectuelen weten wat het beste is voor het volk, alles en iedereen die het daar niet mee eens is geven we het stempel populistisch en extreem rechts.
Dames, dames toch , niet kibbelen in de huiskamer en elkaar zeker niet uitsluiten voor een gezellig samenzijn , jullie lijken wel haast politici !Lady1234 schreef: ↑09 apr 2021 10:58Ik denk ook niet dat ik u zou uitnodigen voor een bak koffie.witte angora schreef: ↑09 apr 2021 08:39Geen idee wie je in het echt bent of waar je woont, maar ik vermoed zo dat ik niet graag een bak koffie bij je zou willen halen. Dat doe je doorgaans voor de 'gezelligheid' namelijk.
Ik haak in ieder geval. Je plaatst een kritische opmerking over het democratisch gehalte van de verkiezing van de 2e kamer voorzitter en de opmerkingen over populisme, 2e wereldoorlog, dictators enz zijn niet van de lucht evenals het uit verband trekken van opmerkingen en daar weer een eigen draai aan geven.juliomariner schreef: ↑09 apr 2021 10:55Het is gewoon jammer dat het forum de afgelopen dagen steeds politieker gekleurd wordt.