Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ik vond jodekoeken altijd zo lekker...en negerzoenen... kan ze echter niet meer vinden bij AH.
-
Zal ik doen. En ook maar zoeken naar negerszoenen?
riddert
vindt dit leuk
-
Negerzoenen bestaat niet meer, dat zijn nu gewoon " zoenen " geworden in de bekende gele verpakking.
Het wordt tijd dat de Haagse hopjes omgedoopt worden.
Prins Philip van the UK is overleden. Geen gemakkelijke man, apart soort humor had hij.
moederslink
vindt dit leuk
Overigens wel apart om Ja21, FVD en PVV in dezelfde zin te zien. De PVV zie ik inderdaad wel als erg populistisch (waarbij de focus echt puur op 1 hoofdpunt zit), FVD qua standpunten al een stuk minder. Ja21 is moeilijk oordelen, maar uit hun partijprogramma blijkt dat totaal niet populisme.
Jablan
en moederslink
vinden dit leuk
-
Ik d8 Buyszoenen???moederslink schreef: ↑09 apr 2021 12:25Negerzoenen bestaat niet meer, dat zijn nu gewoon " zoenen " geworden in de bekende gele verpakking.
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... uys-zoenen
Sjohie heeft het al opgemerkt: de grote overeenkomst tussen deze groepen is hun gebrek aan interne democratie. Een andere overeenkomst zit in de houding: een ander heeft het altijd gedaan. Laatste overeenkomst zal de komende jaren blijken: wel gekozen, maar totaal geen inbreng en nauwelijks aanwezig.Nijogeth schreef: ↑09 apr 2021 15:30Overigens wel apart om Ja21, FVD en PVV in dezelfde zin te zien. De PVV zie ik inderdaad wel als erg populistisch (waarbij de focus echt puur op 1 hoofdpunt zit), FVD qua standpunten al een stuk minder. Ja21 is moeilijk oordelen, maar uit hun partijprogramma blijkt dat totaal niet populisme.
Ik wil het wel een beetje nuanceren of uit elkaar trekken.
PVV is racistisch rechts, probeert mensen tegen elkaar uit te spelen.
PvD is esoterisch rechts, op zoek naar de oerkracht in zichzelf, laatste tijd met meer sektarische trekjes dan ooit tevoren.
Ja21 is een club voor mensen, die er alles aan doen om maar niet te hoeven werken.
Het is nu even politiek hier, zodat het in de gewone topics minder wordt.juliomariner schreef: ↑09 apr 2021 10:55Het is gewoon jammer dat het forum de afgelopen dagen steeds politieker gekleurd wordt.
Wat is trouwens verkeerd aan dat als een deel van de bevolking vind dat het anders moet maar dan wel op een rechtere manier?
''Het volk bepaald'' is toch een kenmerk van democratie?
Waar een deel van de bevolking gewoon genoeg van heeft denk ik is dat verhevene politiek correcte van de linkse partijen , wij intellectuelen weten wat het beste is voor het volk, alles en iedereen die het daar niet mee eens is geven we het stempel populistisch en extreem rechts.
Ben zelf voor zowel ideeën van rechts als links te vinden, midden noemen ze dat geloof ik. Hoewel ik soms wel een denk dat de politici alleen voor hun eigen eer en glorie in de politiek gaan.
Er is niets verkeerds aan, als een deel van de bevolking het anders wil. Jammer, dat geen enkele partij echt aansluit bij wat leeft. Ander probleem is het gebrek aan echte oplossingen. Law & Order werkt niet, levert alleen nieuwe werkgelegenheid in het gevangeniswezen op.
Verheven politiek correct zie ik niet zo. De oude arbeidersidealen zijn allang in wetgeving omgezet - vakantie is heel belangrijk en gewoon geworden, veiligheid op de werkplek net zo. Niemand weet meer wat het beste is, daarvoor wordt teveel langs elkaar heen geleefd. Internet heeft een soort van nieuwe verzuiling op gang gebracht.
Nog wat te knabbelen ergens?
-
Prins Philip vandaag overleden , 2 mnd voor zijn 100e verjaardag.
Wat een mooie leeftijd! Wij moeten het nog maar zien te halen.
Verdrietig voor Elizabeth, na bijna 74 huwelijksjaren.
Tja, 99 jaar. Afgeprijsd.
En voor de rest van de familie.moederslink schreef: ↑09 apr 2021 17:08Prins Philip vandaag overleden , 2 mnd voor zijn 100e verjaardag.
Zowaar de Britse pers reageert een keer netjes.
Niet lullig bedoeld hoor, maar hoe kun je nu al oordelen over Ja21 als partij. Ze bestaan sinds december en men heeft uitdrukkelijk uitgesproken dat het organiserende bestuur hun plek gaat afstaan aan een democratisch gekozen bestuur. Daar is echter nog totaal geen tijd voor geweest, dus daarop mag je ze niet beoordelen naar mijn mening.
Wat betreft het altijd wijzen naar anderen, daar kon ik ze ook nog niet op betrappen. Wel dat ze heel duidelijke ideeën hebben over welke kant ze op willen. Daar waar bijvoorbeeld Wilders het wel eens met een simpel A4tje af dacht te kunnen, hebben ze eerst hun focus gelegd op hun plannen in plaats van te wijzen naar anderen.
En dat laatste zinnetje, waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?
kuklos
vindt dit leuk
Ik ken m in elk geval wel. Vaak genoeg los gegaan op 'party up'. Niet echt een bekende top 40-artiest, dat wel.
-
nee hoor ik zou ook niet weten wie dat is. Niet dat het mij ook maar iets interesseerd. Ben uberhaupt niet geinteresseerd in artiesten en BN-ers. Hoe onbekender de BN-er hoe meer ze zich aanstellen om in het nieuws te komen.
Het is dan ook een Amerikaanse rapper, geen BN'er.
Albertine Agnes van Nassau. Aangeklikt en daar waren ze ... alle straatnamen van een wijk waar ik ooit heb gewoond. Toch veel te danken aan haar. Een compleet koningshuisbreien schreef: ↑09 apr 2021 18:49Verjaardagsfeestje
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alberti ... van_Nassau
Kijk naar de namen en waar die mensen vroeger actief waren, dan heb je al een eerste indruk waar het heen gaat. De laatste zin past daarbij: alles geprobeerd, nergens geslaagd, toch doorgaan. Neem een voorbeeld aan Fred Teeven.
Jein. Zonder de volgende generatie zouden wij ook niet weten wie hij was. Of zoals mijn man dan zegt: 'mag die herrie uit?'breien schreef: ↑09 apr 2021 19:23Ben ik de enige die deze rapper niet ken?
Rapper DMX (50) overleden aan gevolgen hartaanval - https://nos.nl/l/2376063
-
Even overheen gelezen, mijn excuses.juliomariner schreef: ↑09 apr 2021 19:44Ik schreef dan ook ARTIESTEN en BNers. Onder het eerste kunnen dus ook mensen met een andere nationaliteit zitten.
-
Maakt natuurlijk helemaal niet uit. De echte " A sterren" zijn meestal prive nog wel OK maar de B of C sterren zijn meestal vreselijke aanstellers.
Dit was overigens niet echt het type aandachtsgeil, maar wel iemand die het imago van gangsterrapper hoog probeerde te houden. Drugsgebruik, dure lifestyle (waardoor ie na zijn extreem succesvolle jaren met meer dan 30 miljoen verkochte platen, alsnog failliet ging 10 jaar later in 2015), wapenbezit (en gebruik), geweldsdelicten en meerdere malen gepakt op rijden zonder rijbewijs. Daarbij had ie verschillende buitenechtelijke kinderen rondlopen.juliomariner schreef: ↑09 apr 2021 19:53Maakt natuurlijk helemaal niet uit. De echte " A sterren" zijn meestal prive nog wel OK maar de B of C sterren zijn meestal vreselijke aanstellers.
Aandachtsgeil is in mijn ogen het type dat elke talkshow en spelshow aangrijpt om aandacht te krijgen. Relatief gezien was deze meneer tot zo'n 15 jaar terug wel een echte a-artiest.
juliomariner
vindt dit leuk