Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Een Wiskunde Student
Berichten: 254
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Moneyman schreef:
28 jun 2024 08:59
Een Wiskunde Student schreef:
28 jun 2024 08:31
Ze hebben vanaf het begin de boel belazert, dat is nu wel duidelijk geworden
Er is helemaal geen sprake geweest van een stijgende lijn. Er is alleen sprake van een constant dalende lijn en een aantal naïeve forumleden, die iets willen zien wat er niet is
Dit hele betoog valt samen te vatten met "cognitieve dissonantie" :lol:

Juist dat wat volgens jou al duidelijk geworden is, is iets wat in werkelijkheid nog duidelijk moet gaan worden: door onderzoek van de curator.

Als er iets naïef is te noemen, is het denken dat je op basis van wat je hier leest (of wilt lezen) harde conclusies denkt te kunnen trekken.
Die harde conclusies trek jij en een aantal anderen ( geheel ten onrechte ) steeds. Wat er zo in deze 50 pagina's staat :
* Dit bedrijf doet heel erg zijn best.
* Het gaat steeds beter, er zit een stijgende lijn in.
* Laat dit bedrijf toch met rust want ze krijgen de zaak op orde.
* Hou op met dit gezeur om een bedrijf zwart te maken.
* Het zijn geen oplichters want ze zijn reageren op dit forum ( en betalen een paar van de hardste schreeuwers).
* De tientallen Aangiftes zijn allemaal ten onrechte gedaan door de klanten,

Moneyman
Berichten: 30446
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
28 jun 2024 09:55
Moneyman schreef:
28 jun 2024 08:59
Een Wiskunde Student schreef:
28 jun 2024 08:31
Ze hebben vanaf het begin de boel belazert, dat is nu wel duidelijk geworden
Er is helemaal geen sprake geweest van een stijgende lijn. Er is alleen sprake van een constant dalende lijn en een aantal naïeve forumleden, die iets willen zien wat er niet is
Dit hele betoog valt samen te vatten met "cognitieve dissonantie" :lol:

Juist dat wat volgens jou al duidelijk geworden is, is iets wat in werkelijkheid nog duidelijk moet gaan worden: door onderzoek van de curator.

Als er iets naïef is te noemen, is het denken dat je op basis van wat je hier leest (of wilt lezen) harde conclusies denkt te kunnen trekken.
Die harde conclusies trek jij en een aantal anderen ( geheel ten onrechte ) steeds. Wat er zo in deze 50 pagina's staat :
* Dit bedrijf doet heel erg zijn best.
* Het gaat steeds beter, er zit een stijgende lijn in.
* Laat dit bedrijf toch met rust want ze krijgen de zaak op orde.
* Hou op met dit gezeur om een bedrijf zwart te maken.
* Het zijn geen oplichters want ze zijn reageren op dit forum ( en betalen een paar van de hardste schreeuwers).
* De tientallen Aangiftes zijn allemaal ten onrechte gedaan door de klanten,

Enfin, iedere niet bevooroordeelde lezer die dit leest, ziet gewoon welke dwaallichten hier actief zijn
De tendens van veel beschuldigingen uiten, maar niets onderbouwen is blijkbaar lastig te doorbreken. Logisch ook, want die onderbouwing is er simpelweg niet.

Ik daag je uit om ook maar één van de door jou genoemde "harde conclusies" van mijn hand te quoten.

Thijs124
Berichten: 917
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Woneninterieur zal zijn klanten wel dwaallichten noemen als je zijn regelmatig commentaar bij Trustpilot ziet (zag).

Itsbeauty
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2024 16:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Itsbeauty »

Helaas ook bij mij in februari 2024 een order geplaatst en betaald bij woneninterieur, maar is nooit geleverd. Bellen, mailen, chatten, nergens maar ooit een reactie op ontvangen. Dus bestel nooit wat bij deze webshop. Aangifte bij de politie wordt zelfs niet aangeraden daar ze aan dropshipping lijken te doen.

Nijogeth
Berichten: 10195
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onze wiskundestudent mag die harde conclusies van mij ook best opnoemen, want die zijn ook niet te vinden. Wat wel te vinden is, dat is dat ik regelmatig aangaf dat er niets aanleiding toe gaf om van oplichting uit te gaan. In mijn ogen nog steeds niet. Hooguit slechte bedrijfsvoering, maar ik vermoed echt geen enkele opzet.

juliomariner
Berichten: 4986
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door juliomariner »

De enige opzet die ik zie is het omzetten naar een BV om hoofdelijke aansprakelijkheid te ontlopen. Maar ik ben bang dat dat plannetje waarschijnlijk niet opgaat.

Plaats reactie