LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dr spock
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2011 16:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dr spock »

Wat ik bedoel is een email adres waar op gereageerd word, naar bovenstaand al 20x gemaild maar geen enkele reactie, dus dat schiet niet erg op.Dus als iemand meer weet hoor ik dat graag. succes allemaal

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

dr spock schreef:Wat ik bedoel is een email adres waar op gereageerd word, naar bovenstaand al 20x gemaild maar geen enkele reactie, dus dat schiet niet erg op.Dus als iemand meer weet hoor ik dat graag. succes allemaal
Zoals op hun website staat reageren ze niet meer op iedere mail. Er is GEEN telefoonnummer en ook GEEN ander emailadres beschikbaar.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Inmiddels iemand al wat gehoord van meubelmarkten deze week??

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Hier ook radiostilte. Op eerder gestuurd mailtje wordt, uiteraard, niet meer gereageerd. En ik hoor ook niet bij de 15-20 "gelukkigen". Zit al te googlen op definitieve faillissementen maar nog niet te vinden. Dat zou toch volgens eerdere berichten afgelopen maandag bekend worden gemaakt?

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Ekster9 schreef:Hier ook radiostilte. Op eerder gestuurd mailtje wordt, uiteraard, niet meer gereageerd. En ik hoor ook niet bij de 15-20 "gelukkigen". Zit al te googlen op definitieve faillissementen maar nog niet te vinden. Dat zou toch volgens eerdere berichten afgelopen maandag bekend worden gemaakt?
Dat is mij wel verteld, ja. Ik heb helaas geen nieuws, mocht daar verandering in komen zal ik dat natuurlijk hier laten weten.

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Beste mensen, zoals ik al geschreven heb, ben ik bang dat het afgelopen is met de mm en dat we alles kwijt zijn.

dr spock
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2011 16:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dr spock »

ik vind het maar vreemd deze radiostilte eerst was er zo'n fijn contact en nu hoor je niets meer van mm en hun mede"werkers" wij gaan inmiddels door met het leven, we willen toch zitten. Ik heb mijn oog laten vallen op Bizon wonen in Heerhugowaard ziet er goed uit en hele vriendelijke mensen. Heb er veel vertrouwen in.(of heb ik weer niet goed gelezen op het forum) succes allemaal

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

dr spock schreef:ik vind het maar vreemd deze radiostilte eerst was er zo'n fijn contact en nu hoor je niets meer van mm en hun mede"werkers" wij gaan inmiddels door met het leven, we willen toch zitten. Ik heb mijn oog laten vallen op Bizon wonen in Heerhugowaard ziet er goed uit en hele vriendelijke mensen. Heb er veel vertrouwen in.(of heb ik weer niet goed gelezen op het forum) succes allemaal
Ik hoop toch echt dat je een grapje maakt! bizonwonen is van dezelfde eigenaar!!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hooglandwonen.nl en Bizonwonen.nl zijn van dezelfde eigenaar als meubelmarkt Montfoort. Deze trekken een spoor van ellende door meubelland.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door henkgeluk »

aan allen. dit bedrijf bestaat niet meer! is vorige week geveild via troostwijk!!
wij denken dat mammoet en mijdrecht en wie weet nog meer van dezelfde man die aan de touwtjes trekt is.

ze laten de belastingschulden flink oplopen en ook de spullen die ze kopen .
dan klapt de bv en beginnen ze met andere stroman opnieuw!

dit is een spelletje al zeer oud. binnenkort zal er wel weer een nieuwe ondernemer(stroman)
in zitten.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door henkgeluk »

sjoegel schreef:Hooglandwonen.nl en Bizonwonen.nl zijn van dezelfde eigenaar als meubelmarkt Montfoort. Deze trekken een spoor van ellende door meubelland.

hoort mammoet meubelen daar ook niet bij?

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Volgende week is de uiterste leverweek volgens het CBW. Indien ik dan nog niets gehoord heb verbreek ik de kopersovereenkomst en bestel ik ergens anders een bank. Dan kan ik lekker nog eens 6-8 weken wachten, maar dan ben ik van die onzekerheid af. Zo slecht dat ze niets meer van zich laten horen!

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Nou ik heb het al eerder gedaan, en heb alles netjes geleverd gekregen, zelfs 2 flessen wijn toe.
Verder scheelt het een hoop stress en woede.

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

We wisten het al natuurlijk, maar uit het Noordhollands Dagblad:
Lijst gedupeerden groeit
Gepubliceerd op 24 maart 11, 16:43 Laatst bijgewerkt op 24 maart 11, 16:47

BEVERWIJK - Er is nog steeds niets bekend over een mogelijk faillissement van Meubelmarkten, de meubelketen met een vestiging aan de Parallelweg in Beverwijk. Wel heeft de Belastingdienst ruim twee weken geleden de klantvoorraden en showmodellen die ten tijde van de beslaglegging in het magazijn aanwezig waren, online laten veilen.

Meubelmarkten, die tevens vestigingen heeft in De Meern en Montfoort, is inmiddels niet meer telefonisch bereikbaar. Op de website staan nog enkel updates, geplaatst door de directie. De laatste mededeling dateert van 11 maart. Meubelmarkten is nog steeds in afwachting van een uitspraak van de Belastingdienst en de Fiod. De meubels die nog steeds binnen komen, worden wel uitgeleverd maar met behoorlijke vertraging. Vanwege te weinig personeel moet Meubelmarkten gebruik maken van externe bedrijven.

Voor een aantal klanten ziet het er echter somber uit. De bestelde meubels die in het magazijn stonden ten tijde van de beslaglegging op 16 november vorig jaar, zijn inmiddels online geveild door de Belastingdienst.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Deze week is de uiterste leverweek van ons bankstel. Ik ben benieuwd of ik nog wat van MM hoor. Zo niet, dan ga ik een mooie mail opstellen met daarbij de ontbinding van de kopersovereenkomst. Nog meer mensen die deze week geleverd zouden moeten krijgen of die nog wat te melden hebben? ;)

Donnie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Donnie10 »

Ik zou al in week 10 geleverd moeten krijgen. Dat is inmiddels 3 weken geleden en heb vanaf week 11 elke dag!!! een mail gestuurd naar het mailadres van MM (service@blablabla). Tot op de dag van vandaag niet eens een fatsoenlijke reactie mogen ontvangen op mijn mail.

Speel nu met meerdere opties in mijn hoofd. Afwachten (denk het niet, ik wil ook normaal leven in mijn huis), koop ontbinden via de mail (grote kans van wel), faillissement aanvragen (dit kan ik niet alleen doen, er moeten minimaal 2 opeisbare vorderingen zijn).

Gr.
Quinc

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Donnie10 schreef:Ik zou al in week 10 geleverd moeten krijgen. Dat is inmiddels 3 weken geleden en heb vanaf week 11 elke dag!!! een mail gestuurd naar het mailadres van MM (service@blablabla). Tot op de dag van vandaag niet eens een fatsoenlijke reactie mogen ontvangen op mijn mail.

Speel nu met meerdere opties in mijn hoofd. Afwachten (denk het niet, ik wil ook normaal leven in mijn huis), koop ontbinden via de mail (grote kans van wel), faillissement aanvragen (dit kan ik niet alleen doen, er moeten minimaal 2 opeisbare vorderingen zijn).

Gr.
Quinc
Ik vind dat je wel heel geduldig bent ;) Het ontbinden lijkt me de beste optie. Faillissement aanvragen is een slopende procedure, waarbij je waarschijnlijk toch kunt fluiten naar je geld.

S1m0ne0
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2011 15:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door S1m0ne0 »

Ze zijn nu de boel aan het leegplunderen in Montfoort, alles schijnt verkocht te zijn tijdens een of andere (faillisements) veiling? Na vandaag staat het pand helemaal leeg!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Tis over en uit...

En vrolijk gaan ze verder onder de naam Bizonwonen, mammoet etc.

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

ro0sjeh schreef:maar=waar in mn vorige bericht ! .. Wij zitten dus zogenaamd bij die 15 mensen .. Ze kon alleen niet vertellen wanneer we de spullen krijgen ...
@ro0sjeh, heb jij nog wat gehoord?

Gesloten