Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Één ding wil ik nog wel zeggen : ik was flabbergasted vwb de visuele effecten.
Hoe de technici dat doen is mij een compleet raadsel, maar wow , supervet!
Hoe de technici dat doen is mij een compleet raadsel, maar wow , supervet!
Heeft Famke Louise conservatorium gedaan? Talent is één, zuinig met je stembanden omgaan twee en een goede opleiding voor de stembanden is drie.
Nee, ze had al hits toen ze 18 was. Als je dan al een hoger niveau haalt dan de mensen van het conservatorium, dan heeft het weinig nut die kant op te gaan. Misschien dat ze naar geweldige carrière nog les kan gaan geven op het conservatorium, dan krijgen we misschien mensen die net zoveel kwaliteit in hun muziek kunnen verwerken.
Dat wordt over een paar jaar een operatie en rust voor de stembanden.
Even een nummer geluisterd en sorry, niet onder de indruk.
Even een nummer geluisterd en sorry, niet onder de indruk.
Erthanax
vindt dit leuk
Dat potverdikkie goed nieuws Breien!
Erthanax
vindt dit leuk
Kunnen we wel gebruiken.
Ach ,is dat het . Dacht al waarom krijg ik zoveel post op Fb
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Huh? Is dat Ziggotopic nu ineens verdwenen? Over de komende verhoging per 1 juli? Er komt € 2,50 p.m bij.
Logisch. Was een identiek topic als wat TS daar al eerder over geopend had, maar waarin hij nooit gereageerd had.
moederslink
vindt dit leuk
-
Jammer. Ik had anders een heel waardevolle bijdrage over Ziggo kunnen plaatsen.
Leef je uit zou ik zeggen, want het oude topic staat nog open. Ik wacht in spanning je waardevolle bijdrage af.
moederslink
en Lady1234
vinden dit leuk
Misschien gaat Ziggo ook wel op de zwarte lijst.
Ik heb dat mailtje van Ziggo ongelezen weggemikt. De redenen voor een prijsverhoging kan ik zelf wel verzinnen, daar heb ik de afdeling communicatie van Ziggo niet voor nodig.
Ik lees het op het forum wel of ik als vaste klant weer eens schandalig behandeld wordt. Dan kan ik me er altijd nog over opwinden.
Ik lees het op het forum wel of ik als vaste klant weer eens schandalig behandeld wordt. Dan kan ik me er altijd nog over opwinden.
Of u kunt straks klagen dat u het mailtje niet gelezen hebt, want er was niet vermeld dat het echt, heus, eerlijk waar, heel belangrijk was.
Ziggo zal dan tegenwerpen dat de onderwerpregel "De tarieven veranderen" was . Ik neem aan (Aanname, aanname!) dat het om een verhoging gaat.
Nee, het was juist een verlaging, maar omdat u het niet gelezen hebt, is dat voor u niet van toepassing, als straf.
-
De abonnementskosten gaan met € 2,50 p.m. omhoog
-
Dat paard is onsterfelijk. U bent verkeerd geïnformeerd.