LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
jullie hebben toch ook de honden het zelfdse aan gedaan door dat soort opmerkingen dus ook voor jullie reactie van ontvatsoenlijk gedrag .Krijg hje nu ook de kous op de kop of te wel hetzelfde terug.Wie kaats kan de bal verwachten
he blaf , je ben took van onze belastingcentjes naar school gegaan.
zonde van elke cent.
want ik ken helemaal niemand die zoveel spelfouten maakt als jij.
tjonge jonge dat je je niet doodschaamt
zonde van elke cent.
want ik ken helemaal niemand die zoveel spelfouten maakt als jij.
tjonge jonge dat je je niet doodschaamt
-
mmmmmm. wat betreft extra milieu belasting heffen op brokken.
daarrrrr ben ik het helemaal mee eens
brokkenstront is overlast nummer 1 in de grote steden.
een hond die vers gevoerd wordt, heeft ± 1/3 ontlasting.
en kleine harde keutels die NIET onder je schoenen plakken.
wat een paradijs zouden de grote nederlandse steden zijn als alle hondjes een natuurlijke verse voeding zouden krijgen..
daarrrrr ben ik het helemaal mee eens
brokkenstront is overlast nummer 1 in de grote steden.
een hond die vers gevoerd wordt, heeft ± 1/3 ontlasting.
en kleine harde keutels die NIET onder je schoenen plakken.
wat een paradijs zouden de grote nederlandse steden zijn als alle hondjes een natuurlijke verse voeding zouden krijgen..
Laatst gewijzigd door naomi hendriks op 02 mar 2004 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
spuit elf spuit modder een waar gezegde en nu op in de barf hoek
zeg naomi is dit de manier om iemand te dwingen om te barfen????We leven in een vrij land en mogen voeren wat we willen de een barft deandere vv en andere voeren nu brokken dus ben je niet goed bezig om op die manier de mensen te tiranniseren met jou gedrag.Maar dat is algemeen bekend..En verders bekijk je het maar.
een dieren liefhebber.MOOS
een dieren liefhebber.MOOS
CHOOCY
Even voor de goede orde het val heel erg tegen want brokkers komen niet allenmaal naar de barfplaats want er worden door de barfers wel degelijk onbeschoft gedaan vandaar dat er geen brokkers komen.Ze hoeven niet gestimuleerd te worden want ze worden eerst met de grond gelijk gemaakt en als ze dan nog willen reageren mogen ze misschien komen kijken.Ik doe vers en heb geen behoefte om op de b.p te komen.Die regels van de barfers zijn van dien aard dat ik daarom al geen behoefte hebt.Dus allen hun regels tellen.Ik wilde je persoonlijk mailen maar bij nader inzien lijkt me dit verstandiger.
Groetjes ...Moos
Even voor de goede orde het val heel erg tegen want brokkers komen niet allenmaal naar de barfplaats want er worden door de barfers wel degelijk onbeschoft gedaan vandaar dat er geen brokkers komen.Ze hoeven niet gestimuleerd te worden want ze worden eerst met de grond gelijk gemaakt en als ze dan nog willen reageren mogen ze misschien komen kijken.Ik doe vers en heb geen behoefte om op de b.p te komen.Die regels van de barfers zijn van dien aard dat ik daarom al geen behoefte hebt.Dus allen hun regels tellen.Ik wilde je persoonlijk mailen maar bij nader inzien lijkt me dit verstandiger.
Groetjes ...Moos
-
zeg naomi is dit de manier om iemand te dwingen om te barfen
ik ben geen barfer Moosje.
ik voer Compleet vers.
ik wil niemand dwingen.. slechts overtuigen
dat een rauwe voeding beter is dan brokjes.
je voert zelf toch ook vers?
wat zijn de verschillen die jou zijn opgevallen tussen brokjes en vers?
ik ben geen barfer Moosje.
ik voer Compleet vers.
ik wil niemand dwingen.. slechts overtuigen
dat een rauwe voeding beter is dan brokjes.
je voert zelf toch ook vers?
wat zijn de verschillen die jou zijn opgevallen tussen brokjes en vers?
ps ik vind de term BROKKER
voor een brokkenvoerder helemaal geweldig..
die houden we erin!
voor een brokkenvoerder helemaal geweldig..
die houden we erin!
-
Jaaaaa, de term brokker is een een hele goede!
brokker.. de klungeligheid en de onwetendheid spat er vanaf!
de CVVer versus de Brokker.
ge-ni-aal Moos!
brokker.. de klungeligheid en de onwetendheid spat er vanaf!
de CVVer versus de Brokker.
ge-ni-aal Moos!
mis Chooky..ik heb mij zelfs daar nog nooit aangemeld en nog nooit een letter geschreven daar.Chookie: Mensen die van BP geweerd worden hebben zich in het verleden of heden niet aan de regels gehouden, zoals geen directe aanvallen op personen of aanhoudend grof taalgebruik, etc
IPnummers worden achterhaald [door eignaar van BPp ]van mensen die zij niet op haar forum wilt en dus bij voorbaat al geband..snappie??
-
brokker fokker , hahahahahha
Zie je nou
daar gaaaan we weer.
niks van Ien aantrekken zeker
daar gaaaan we weer.
niks van Ien aantrekken zeker
je kan beter om mij lachen dan om mij huilen maar het verschil is blaf
-
en Eva...
even over de democratie...
de tendens is op BP dat op dit topic " Het slot er op moet"
daar wordt al aardig naar geluisterd... alleen jij hebt klaarblijkelijk niet door dat jouw postings hier aldaar niet zo ge-apprecieerd worden!
daar wordt al aardig naar geluisterd... alleen jij hebt klaarblijkelijk niet door dat jouw postings hier aldaar niet zo ge-apprecieerd worden!
jij bent het eens met blaf en zijn idee over mee belasting betalen voor brok voerders dat is het verschil tussen jou en mij.en ik voer compleet vers.alleen denk ik daar anders over....moos
1: mijn inlognaam is Chookymis Chooky..ik heb mij zelfs daar nog nooit aangemeld en nog nooit een letter geschreven daar.Chookie: Mensen die van BP geweerd worden hebben zich in het verleden of heden niet aan de regels gehouden, zoals geen directe aanvallen op personen of aanhoudend grof taalgebruik, etc
IPnummers worden achterhaald [door eignaar van BPp ]van mensen die zij niet op haar forum wilt en dus bij voorbaat al geband..snappie??
2: je hoeft je niet persé daar te hebben misdragen
Hoi Moos,CHOOCY
Groetjes ...Moos
Kom eens kijken op dit topic op BP:
http://www.barfplaats.nl/yabbse/index.p ... eadid=1228
Kan je zien hoeveel mensen er of compleet brokken geven, of in ieder geval og gedeeltelijk. Best veel eigenlijk op een vers/barf-forum. En niet alle leden hebben nog gereageerd, dus wie weet hoeveel het er nog meer zijn.
En, op BP worden BROKKEN met de grond gelijk gemaakt en niet de BROKKENVOERDERS. Da's iets heel anders hoewel veel brokkenvoerders dit jammergenoeg anders zien.
groetjes Eva
Naomi,En Eva...
Je bent er een meester in om mensen te laten geloven dat je heel wat van hen of van een situatie afweet, terwijl je eigenlijk met NIETS komt. Geen argumenten, bewijzen...
Nu weer. Kom eens met iets concreets joh!
Wie vertelt jou toch dat mensen het niet appreciëren dat ik hier ook post?
En waarom zouden ze daarmee naar jou toegaan?
-
NOU CHOOKY HOE DURF JE ....JULLIE HEBBEN NAOMI ER TOCH OOK AF GEK.A.N.KERD!!!! LEKKER STANK VOOR DANK MAAR JE WEET NIET BETER WANT JULLIE ZITTEN ALTIJD IN DE STANK.
EN ZO NIET DAN ZORG SILVIA ER WEL VOOR... WANT JE MAG NIET MEER OP DE BROKKENMAFFIA NET ZOALS LUPA ,DE JONGKIES WORDEN ONDER DE ROK VAN MOEDER GANS GEHOUDEN.
BLIJF DAN OOK LEKKER OP JE EIGEN KOTSPLAATS WANT HIER VERTEL JE TOCH NIETS BIEZONDERS JE ZIT ALLEEN MAAR TE STOKEN !!!!!!
de boeman
PS; blijf wel lezen want er zal nog veel KOTS OVER JULLIE HEEN KOMEN
EN ZO NIET DAN ZORG SILVIA ER WEL VOOR... WANT JE MAG NIET MEER OP DE BROKKENMAFFIA NET ZOALS LUPA ,DE JONGKIES WORDEN ONDER DE ROK VAN MOEDER GANS GEHOUDEN.
BLIJF DAN OOK LEKKER OP JE EIGEN KOTSPLAATS WANT HIER VERTEL JE TOCH NIETS BIEZONDERS JE ZIT ALLEEN MAAR TE STOKEN !!!!!!
de boeman
PS; blijf wel lezen want er zal nog veel KOTS OVER JULLIE HEEN KOMEN
Laatst gewijzigd door bullenmans op 02 mar 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
eva jullie beledigen zeker de brokken voerders dat is zeker dus haal je hoofd maar uit de zand bak.dus barf ze maar goed ik doe niet mee en houw me aan vers.discussie gesloten....moos
dit staat toch heel duidelijk op barfplaats geschreven chooky:
Geslacht:
Re:kwaaltjes
« Antwoord #59 Gepost op: Februari 22, 2004, 22:37:19 pm »
------------------------------------------------------------------------
Quote : Lupa op Februari 22, 2004, 19:22:47 pm
nou het is weer zo ver hoor!!!
op radar.
Lupa ik wil me niet met jullie zaken bemoeien hoor,maar lijkt het je niet slimmer om helemaal niet meer te reageren daar.
Als ik alles zo lees wordt het een soort vete tussen radar en barfplaats en ik denk niet dat dit de bedoeling is van onze site.
Laat ze daar lekker tegen elkaar ouwehoeren ,zolang jullie erop reageren blijft de discussie aan de gang.
jullie zaken daar bedoelt ze dus niet alleen lupa mee want jullie is meervoud. Jij hoort daar ook bij Chooky.
ik vind het heel fijn om mijn honden vers te geven alleen en dat heb ik ook al eerder gezegd.dat gekonkel en gestook ook op doggynet.
dit speelt alleen maar de brokkenfabrikanten in de kaart denk ik dan.
l
Geslacht:
Re:kwaaltjes
« Antwoord #59 Gepost op: Februari 22, 2004, 22:37:19 pm »
------------------------------------------------------------------------
Quote : Lupa op Februari 22, 2004, 19:22:47 pm
nou het is weer zo ver hoor!!!
op radar.
Lupa ik wil me niet met jullie zaken bemoeien hoor,maar lijkt het je niet slimmer om helemaal niet meer te reageren daar.
Als ik alles zo lees wordt het een soort vete tussen radar en barfplaats en ik denk niet dat dit de bedoeling is van onze site.
Laat ze daar lekker tegen elkaar ouwehoeren ,zolang jullie erop reageren blijft de discussie aan de gang.
jullie zaken daar bedoelt ze dus niet alleen lupa mee want jullie is meervoud. Jij hoort daar ook bij Chooky.
ik vind het heel fijn om mijn honden vers te geven alleen en dat heb ik ook al eerder gezegd.dat gekonkel en gestook ook op doggynet.
dit speelt alleen maar de brokkenfabrikanten in de kaart denk ik dan.
l