Of Bob Schurkjens met z'n camera......
(Overigens wel zielig voor die zwaan)
Omdat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.
Komma’s doen er wel degelijk toebreien schreef: ↑30 jun 2021 22:41Een trui of vest breien kan echt niet uit.
https://www.bol.com/nl/nl/p/scheepjes-l ... oductImage
Maar een kwast verliest zijn haren en zijn streken.witte angora schreef: ↑30 jun 2021 22:54Omdat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.
Bij het begin van de pandemie had ik de stille hoop dat al die klotehonden van de aarde zouden verdwijnen, maar helaas. Heb echt niks met die beesten. Katten daarentegen zijn wel liev. Een hogere macht heeft vml daarom besloten om mijn gedachten over honden te bestraffen met een kattenallergie.... Naja, daar zijn pilletjes voor.Bob Schurkjens schreef: ↑30 jun 2021 13:49Een totaalverbod op de import van honden. En wolven in Nederland met rust laten. Dat is voor mij beschaving en geven om dierenwelzijn.reggie2 schreef: ↑30 jun 2021 13:35Bob Schurkjens schreef: ↑30 jun 2021 13:24Dus de deur wijd open zetten voor alle zielige hondjes uit verre landen. En dat handjevol wolven afschieten?
Wat een dierenliefde.
Klopt , tenslotte hebben honden niks misdaan, en vallen wolven de schapen en andere dieren aan.
Honden halen heeft trouwens niks met dit te maken. Je grijpt je kans weer?
sjohie schreef: ↑01 jul 2021 09:46Bij het begin van de pandemie had ik de stille hoop dat al die klotehonden van de aarde zouden verdwijnen, maar helaas. Heb echt niks met die beesten. Katten daarentegen zijn wel liev. Een hogere macht heeft vml daarom besloten om mijn gedachten over honden te bestraffen met een kattenallergie.... Naja, daar zijn pilletjes voor.Bob Schurkjens schreef: ↑30 jun 2021 13:49Een totaalverbod op de import van honden. En wolven in Nederland met rust laten. Dat is voor mij beschaving en geven om dierenwelzijn.
Werd overigens net gebeld door Ziggo, ze vinden mij zo'n fijne vaste klant, dat ik een jaar lang een extra TV-pakket van ze krijg.
moederslink schreef: ↑01 jul 2021 11:46Bizar : nu zie ik in de supermarkt veel mensen hele tray.s vd schappen leegtrekken en dus hamsteren met waterflesjes nog zonder statiegeld .
Zijn ze nu echt te lam om flesjes met statiegeld te kopen , te bewaren en later weer in te leveren?
Jawel hoor.
Onze katten hadden een eigen strook met zand in de tuin en daar deden ze hun behoefte. Af en toe even schoonmaken en klaar.Teunbosseman schreef: ↑01 jul 2021 12:10Wat jij met honden hebt heb ik met katten. Pleurisbeesten.....pissen en schijten in iedere tuin behalve die van hun eigen baasjes.
Reet*
Hé, ze zijn nog niet grijs en ik ben nog niet kalend. Rimpels zijn er ook nog niet, dus ik mag nog streken hebben. En ja, zelfs ik raak in paniek van een stuk of 6 jonge deernes tegelijk om me heen.witte angora schreef: ↑30 jun 2021 22:54Omdat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.
Onwillekeurig gingen mijn gedachten naar de abortusklinieken, waar tegenstanders de bezoekers lastig vallen.