Niet één anticonceptie werkt 100% zeker. Dus “onbedoeld” is echt wel mogelijk.
Huiskamer
Re: Huiskamer
scharrelschipper
en sjohie
vinden dit leuk
-
Gisteren, omdat ik naar Den Haag moest, en toch langs Delft kwam, naar het museum van de Porceleyne fles geweest. Het is nog in de opbouwfase, er wordt hier en daar nog verbouwd. Niettemin een erg interessante expositie over de geschiedenis van Delfts blauw en de manier waarop het geproduceerd wordt. Geen groot museum; het is niet zo dat je na uren en uren nog niet de helft hebt gezien. Kan het aanbevelen.
Leuk was het met de museumkaart: gisteren werd het opengesteld voor museumkaarthouders, ik was de eerste...
Leuk was het met de museumkaart: gisteren werd het opengesteld voor museumkaarthouders, ik was de eerste...
moederslink
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Ja, maar (citaat:) mama, zonder condoom is het veel lekkerder
En bij het hele vraagstuk 'welke anticonceptie is beter?' haak ik af, dat is meer een vrouwenonderwerp, waar ik het liefste over zwijg, luister en geen mening heb.
@jablan
U haalde zelf die onbedoelde zwangerschap aan. Overigens gaat anticonceptie ook mannen aan. Zou in ieder geval wel moeten.
U haalde zelf die onbedoelde zwangerschap aan. Overigens gaat anticonceptie ook mannen aan. Zou in ieder geval wel moeten.
scharrelschipper
en reggie2
vinden dit leuk
-
Vergeet niet dat je dat soort idioten altijd van twee stromingen hebt.Jablan schreef: ↑01 jul 2021 22:19Uit het Corona-topic, na.v. aangifte tegen GGD-medewerkers (of ingehuurd door de GGD-GHOR)Onwillekeurig gingen mijn gedachten naar de abortusklinieken, waar tegenstanders de bezoekers lastig vallen.
Drie jaar geleden was één van de meiden in de buurt onbedoeld zwanger. Haar vader heeft ons toen gevraagd mee te gaan naar zo'n kliniek, zodat ze probleemloos naar binnen kon. Het was *vloek* inderdaad nodig.
Wat mij bij is gebleven, is een soort van waanzinnigheid of bezetenheid in de ogen van de meest opdringerige 'demonstrant'.
Erg genoeg!
reggie2
vindt dit leuk
-
Geen idee. Dan moet je, aangezien je onder huisarrest staat, eerst naar buiten zien te komen.
-
Wat een rotvent.
-
De Muppet Show was leuk ja, het topic “Onverwijld…..” is echter een beschamende vertoning.
En de moderatie (weer) een slappe hap.
En de moderatie (weer) een slappe hap.
Of een happy gay life, waarin zwangerschappen per defenitie nooit spontaan ontstaan.
*
Een klein In Memoriam,
Het is voorbij,
Het is gedaan,
Je leven is ten einde,
Je huilde bevroren tranen,
Je lekte steeds vaker,
Je bromde steeds meer,
Ja, je had zorg nodig,
Om de zoveel weken wilde je hard aangepakt worden,
Met een hamer en beitel,
Daarna klonk je weer tevreden,
Huilde je alleen natte tranen,
Toch kon het zo niet doorgaan,
Er is overlegd met de familie,
De rouw was voelbaar,
Het was beter om de stekker eruit te halen,
Je uit je lijden te verlossen,
Het ga je goed,
Daar ga je,
Op wieltjes,
Op reis,
Je laatste reis,
Heel oud ben je niet geworden,
Geboren in augustus 2012,
Overleden in juli 2021,
Vaarwel, Samsung Koelkast.
-
Mooi verhaal, en op het eind? Ik hoefde een glimlach niet te onderdrukken.
https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... ingsexamen
Jablan
vindt dit leuk
Al geprobeerd uw toestel helemaal uit te zetten en opnieuw op te starten?
Anders uw simkaart in een ander toestel proberen en dan kijken of hij het daar wel doet.
Anders uw simkaart in een ander toestel proberen en dan kijken of hij het daar wel doet.
Er zijn meerdere (medische) redenen om een zwangerschap af te breken, een nuancering die dat getal van ~32.000 niet echt duidt. Gelukkig doet bijvoorbeeld de Rutgers stichting dat wel.
Erthanax
vindt dit leuk
Haha en terecht. Leuk geschreven column!witte angora schreef: ↑05 jul 2021 09:10Mooi verhaal, en op het eind? Ik hoefde een glimlach niet te onderdrukken.
-
Ik vond het redelijk waardeloos. En wat zoekt een Russin in Ankara?
Zet de krant of columnist op je lijst, zou ik zeggen.
-