LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
burtie..ik weet niet of het wel zo verstandig is dat je mensen info geeft m.b.t je emailadres...
ik zou hem verwijderen uit je profiel, als ik jou was...
ik zou hem verwijderen uit je profiel, als ik jou was...
"die andere 38 % zijn dat dan de ruziemakers en behoor jij daar soms ook bij?"
nee slimpie dit is een doordenkertje
naomi .
Ik had een vraag voor je als wij een pup gaan kopen kennen wij de pup dan op vv zetten of moeten wij er eerst aan laten wennen Want dan kan die gelijk met de andere mee doen aan vv
Ik had een vraag voor je als wij een pup gaan kopen kennen wij de pup dan op vv zetten of moeten wij er eerst aan laten wennen Want dan kan die gelijk met de andere mee doen aan vv
Nee slimpie dat zijn mensen die combinaties geven, had je zelf kunnen verzinnen toch??
Over Slimpie en doordenkertje gesproken!!!!
ga nou lekker op Barfplaats spelen Xandra en Gast je zet jezelf alleen maar voor joker,en bewijst eens te meer dat het niveau daar niet hoog ligt.
En op de http:// van Barf zitten we allang niet meer te wachten.
-
je kunt een gezonde jonge pup van 8 a 10 weken prima cold turkey overzetten op een CVV voeding ( compleet vers Vlees)
een mevrouw die bij mij een pup heeft gekocht die uiteraard alleen CVV gevoed is, heeft tegelijkertijd bij een andere fokker een pupje gekocht die op brokjes is afgespeend.
aangezien deze mevrouw helemaal enthousiast is over CVV ( mede dankzij het enorme verschil in welvarendheid tussen een vers pup en een brokkenpup) heeft ze het brokkenpupje ook meteen op een CVV menu gezet. en dat gaat zeer goed.
hoe eerder je je hond een natuurlijke rauwe voeding geeft hoe beter het is voor hem!
trouwens een jonge pup mag eigenlijk tot 13 weken helemaaaaal geen steriele brokjes hebben!
dus de vraag is niet mag mijn pup vers.. maar mag mijn pup brokjes en het antwoord daarop is nee.
een mevrouw die bij mij een pup heeft gekocht die uiteraard alleen CVV gevoed is, heeft tegelijkertijd bij een andere fokker een pupje gekocht die op brokjes is afgespeend.
aangezien deze mevrouw helemaal enthousiast is over CVV ( mede dankzij het enorme verschil in welvarendheid tussen een vers pup en een brokkenpup) heeft ze het brokkenpupje ook meteen op een CVV menu gezet. en dat gaat zeer goed.
hoe eerder je je hond een natuurlijke rauwe voeding geeft hoe beter het is voor hem!
trouwens een jonge pup mag eigenlijk tot 13 weken helemaaaaal geen steriele brokjes hebben!
dus de vraag is niet mag mijn pup vers.. maar mag mijn pup brokjes en het antwoord daarop is nee.
had het dan niveau??Gast
Gast
Geplaatst op 05 Mar 2004 14:35 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Nee slimpie dat zijn mensen die combinaties geven, had je zelf kunnen verzinnen toch??
nee slimpie dit is een doordenkertjeQuote:
Over Slimpie en doordenkertje gesproken!!!!
ga nou lekker op Barfplaats spelen Xandra en Gast je zet jezelf alleen maar voor joker,en bewijst eens te meer dat het niveau daar niet hoog ligt.
En op de http:// van Barf zitten we allang niet meer te wachten.
er verdwijnen steeds meer mensen met kennis van dat forum,krijgen ze eindenlijk door hoe het forum werkt??
-
Graag Gedaan & Succes
"had het dan niveau??
er verdwijnen steeds meer mensen met kennis van dat forum,krijgen ze eindenlijk door hoe het forum werkt??"
NAMEN S.V.P. GEEN LOZE KRETEN !!!!!
er verdwijnen steeds meer mensen met kennis van dat forum,krijgen ze eindenlijk door hoe het forum werkt??"
NAMEN S.V.P. GEEN LOZE KRETEN !!!!!
maakt niet uit toch.
het was wel een leuk en smart portret.
en roger?
het was wel een leuk en smart portret.
en roger?
om het niveau wat er niet is ???:lol:
en ik ben er geen lid meer
en ik ben er geen lid meer
Sommige mensen willen gelijk hebben en dat kan niet altijd op een discussieforum!! Weglopen is een teken van zwakte.