LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierverzekering NHZ Enschede

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
RobertK

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door RobertK »

Ikzelf ben nu verwikkeld in een correspondentie met NHZ over die consulten die ze niet meer vergoeden. Volgens mij kunnen ze dat gewoon niet zomaar beslissen. Op mijn eerste brief kreeg ik binnen twee dagen een onbeschofte standaardbrief met een PS'je van 1 zin dat eigenlijk het enige in die brief was wat een reactie zou kunnen worden genoemd op een deel van mijn bezwaar. Daarop heb ik weer een brief geschreven en daar is al ruim drie weken niet op gereageerd.

Dus vandaag gaat een herhaalde oproep de deur uit.

Daarna ga ik wat grover geschut inzetten.

R.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik was 8 jaar bij NHZ (tot 1 jr. geleden, ook met veel wikken en wegen onder de polis uit gekomen.
ik heb in 4 x een enorm bedrag betaald, en ook mijn hond zou dan levenslang verzekerd zijn... vreemd genoeg kreeg ik spontaan ''onderhoudskosten'' van hen binnen??? of ik ff wilde betalen???)

maar goed..... die hebben NOOIT een consult vergoed??????????????

of hebben die om de haverklap andere regeltjes??

:?:

mirjam westerveld

Ongelezen bericht door mirjam westerveld »

ja met dat consuls dat ken ik. kijk eens in je polis ze zeggen dat jij je aan de polis voorwaarden moet houden daar teken je voor en hun tekenen daar ook voor dat houd in dat hun dat ook moeten doen. er staat nergens in de polis wijzegingen voor behouden. als ik jou was zou ik een aangetekende brief sturen met de tekst dat ze dat gewoon terug moeten geven en dat je anders een advocaat in de arm neemt hun moeten zich ook houden aan hun eigen regeltjes zet dat er ook maar bij. met aangetekende brief weet je iig dat ze hem ontvangen hebben en dat als ze niet reageren dat je zowiezo naar de rechter gaat :twisted: :twisted:

Gast

heb laatst een rekening van 29 euro ingediend, werd eerst afgewezen zou een huidprobleem zijn, maar was verwonding en daar was ik voor verzekerd.
kreeg geen geld terug, ze verrekenen t met je premie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan nu hoeft u nog maar 28 euro per maand te betalen ........
stond er in de brief, dus je krijgt niet eens de rekening terugbetaald, terwijl je t wel mag voorschieten....

Heb begrepen dat dier en zorg beter is met betalen dan deze!

Gast

Jongens, het kan toch niet dat NHZ zo vaak zijn regeltjes of manier van uitbetalen veranderd
beginnen ze op zwart zaad te zitten ofzo???

IK HOOP HET :twisted:

mirjam westerveld

Ongelezen bericht door mirjam westerveld »

nou ik hoop het wel maar ze zijn strafbaar bezig hoor ze mogen een getekende polis niet veranderen daar teken jij voor en hun ook dus ik zou er echt achteraan gaan echt alleen geld van je hebben en verder niks :twisted: :twisted:

Gast

Ik heb altijd bij NHZ mijn verzekering gehad voor mijn hond en prima maatschappij.

Gast

nou daar is niks meer van waar niks goed al bel die verzekering maar je krijgt geen consulten meer vergoed :twisted: dus wat heb je daar aan :?

Broodjeaap

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Hahaha, de gast van 22.54 uur is begonnen met een ledenwerfactie voor NHZ. U heeft aandelen????????? :roll: :roll: :roll:

Gast

Dier & Zorg!! Daar heb ik al 6 jaar twee honden en twee katten verzekerd. Prima geregeld zonder addertjes onder het gras..

Naatje

Ongelezen bericht door Naatje »

Zou het niet gewoon handig en goed zijn dat iedereen die problemen heeft met de NHZ aangifte gaat doen bij de politie?
Als er genoeg aangiftes zijn van oplichting moeten ze er wel wat aan doen, zeker als deze door het hele land door ingediend worden.

Ik kan geen aangifte doen want het enigste wat ik ooit te maken heb gehad is dat ik informatie heb gevraagd en me toen al afvroeg wat ze nou wel vergoeden.... dus ik heb mijn dieren nooit verzekerd en gelukkig zijn ze ook erg gezond.

Dus als jullie echt willen dat er wat aan word gedaan: ga dan niet hier klagen maar klaag bij de politie dmv aangiftes en klaag bv bij de dierenbescherming enz (laatste weet ik niet of het werkt, nog niet nagevraagd).

Groetjes,
Naatje

monique van bommel

Ongelezen bericht door monique van bommel »

Hallo,

Deze week moet onze hond geopereerd worden aan een "tumoräan de zijkant van zijn rug.
De kosten zijn ongeveer €450,00 geschat,ben ik dus even met de verzekering gaan bellen wat hun vergoeden NHZ(Animas).
Nou ze vergoeden helemaal niks want het zit niet vast aan de vitale organen.
Dat is helaas pas vast te stellen na operatie maar hun kunnen dat door de telefoon vertellen goed zijn ze he .
Wij hebben in de 6,5 jaar nog nooit een rekening ingestuurd en nu wil je er gebruikt van maken maar nee wordt niet vergoed goedemiddag en opgehangen.
Nu ik ben er echt stil van !!!!

Gast

hey monique als ik jou was zou ik een andere verzekering afsluiten en aan nhz doorgeven dat je hond is overleden. is lullig om te zeggen maar op deze manier kom je pas van ze af. :wink:

deborah

Ongelezen bericht door deborah »

hoi monique,

dat probleem heb ik dus ook gehad met mijn hond
een giga tumor, maar die zat op een plaats die NHZ niet vergoed...lees de kleine lettertjes op de achterkant van je polis.

ondertussen vergoede NHZ zo ontzettend weinig, maar ik moest wel onderhoudskosten betalen.

ondanks dat ik in heb begin een enorm bedrag heb neergelegd om de rest van mijn hond zijn leven verzekerd te zijn heb ik hem ook als ''overleden'' doorgegeven.
zo kwam ik van NHZ af

ik heb geen nieuwe polis afgesloten maar een spaarrekening geopend.
elke maand stort ik daar wat op en hoop dat als er ooit weer een enorme rekening aankomt ik dat daarvan kan betalen.

succes iedereen

Broodjeaap

En nu graag jullie mening over een zware blaasontsteking bij de hond.
Wel of niet vergoedt door het NHZ??? :twisted:

Gast

NIET vergoed :twisted:

Broodjeaap

U mag door naar de volgende ronde!!!
En uw prijs........... mijn rekening van de DA. :mrgreen:

Ik heb al die voorwaarden nagekeken en kom er toch niet achter waarom dit niet wordt vergoed. Wat zijn het toch een stel laaielichters.
Vraag maandag mijn DA om te bellen met ze. Is dit niet aan te pakken, jongens. Volgens gerechtelijke instanties of via TrosRadar????????

Gast

Wat je kan proberen is dat het probleem van de nieren afkomt dan wordt het wel vergoed?

marion54

Ongelezen bericht door marion54 »

Je komt maar niet zomaar van de NHZ af. giro blokkeren gaat maar voor twee maanden. Als je een rode kaart opstuurt voor intrekking machtiging krijg je hem retour met de mededeling vertrokken.

Gast

nee hoor dat probleem heb ik niet heb alles van nhz geblokkeerd zonder zo'n rode kaart het is jou geld dus de bank mag dat niet doen. ik ben naar de bank zelf gegaan en nu kunnen ze echt geen geld van mijn rekening halen. krijg alleen boze brieven van hun maar dat kan me niks schelen :lol:

Gesloten