Snepke
Dit zijn de normale gang van zaken.
Als bedrijf kan aantonen dat het moet en niet anders kan,komt ontslag er en dan krijgt ie de zogezegde ....handruk..
Idd je gaat dan traject nu in...
Mijn man ,die wilde zich twee wk voor hij echt op straat stond zich in laten schrijven,dus 30 juni einde verhaal en hij ging? Rond de 14 de was te vroeg had al andere baan maar gevalletje je weet nooit,baan ging wk later in,week vakantie genomen mocht niet eerder weg,liep handdruk dan mis.
Dus toen dacht hij krijg de met je uwv...godzeidank dus overvloeiend aan he werk...hoop voor jou ,an ook!!!!!
Gaat nog mnd of drie duren dit...
Eerst nu waarschijnlijk uwv bekijken,gaat snel,en dan wettelijke opzeg termijn van je man.
Weet niet hoelmag in dienst.
Moet je ff opzoeken hoe lang hij dan opzeg heeft....
En als hij ervoor voor uitzend of deat heeft gezeten,moet meegeteld worden met handdruk....
Weet ik uit ervaring,man wilde ze twee jr door neusboren....not!!!
Sterkte en het is even afwachten ,heel veel sterkte!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat nu?
-
Re: Wat nu?
Ik denk dat alles wel op zijn pootjes terecht komt.
Dat klinkt positief!
Vorig jaar de dans ontsprongen, nu toch aan de beurt. Maar als 1 en ander goed geregeld is/wordt, hoef je er hopelijk financieel niet van te lijden te hebben.
Dat klinkt positief!
Vorig jaar de dans ontsprongen, nu toch aan de beurt. Maar als 1 en ander goed geregeld is/wordt, hoef je er hopelijk financieel niet van te lijden te hebben.
Re: Wat nu?
Dank je Rozemarijntje.
@ Jolijn.
Als hij bv volgende week ander werk zou hebben ,en hij verdient minder dan nu, gaat dat sociaal plan in werking.Zijn loon wordt dan aangevuld door zijn (oude) werkgever
Komt hij in de ww,wordt zijn ww uitkering aangevuld tot 100% van zijn laatst verdiende loon.(geld 12 mnd)
Daarna 6mnd 90% .
Hij krijgt (als het nodig is) 30mnd ww
@ Jolijn.
Als hij bv volgende week ander werk zou hebben ,en hij verdient minder dan nu, gaat dat sociaal plan in werking.Zijn loon wordt dan aangevuld door zijn (oude) werkgever
Komt hij in de ww,wordt zijn ww uitkering aangevuld tot 100% van zijn laatst verdiende loon.(geld 12 mnd)
Daarna 6mnd 90% .
Hij krijgt (als het nodig is) 30mnd ww