Pagina 7 van 7

Re: euphony mobiel

Geplaatst: 27 jul 2013 21:53
door jans6318
Ik heb m bij mun broerke neergelegd.
zodra daar een antwoord binnen is, sluis ik m door.

Re: euphony mobiel

Geplaatst: 27 jul 2013 21:59
door jans6318
trail46 schreef:Er zijn al meerdere Euphony gebruikers op het forum geweest en sommige waren iets eerlijker en vertelde erbij dat het lang niet altijd goedkoper was om over te stappen en je in bepaalde gevallen beter af was bij je eigen provider van dat moment. Dat ontbreekt de laatste tijd heel erg, er word nu ook weer een beeld geschetst waarbij Euphony zaligmakend is. Dat is geen enkele provider, ze hebben allemaal hun voor en tegens.

Ook op sentimenten spelen word helaas niet geschuwd...
jans6318....Ik heb daar gesproken met een man die zijn gezin (5 personen) met het concept Euphony volledig uit het dal gehaald heeft. Ze sliepen jaren in één kamer en door met Euphony keihard aan de slag te gaan heeft hij nu een tussenwoning met een slaapkamer voor alle kinderen. Fantastisch toch.
[deel bericht verwijderd: off-topic].

En mbt goedkoop: in meerdere posts kun je terug lezen dat ik weet dat euphony niet de goedkoopste provider is maar wel een hele goede optie. Niets is zaligmakend dus ook Euphony niet. Ik ben wel van mening dat het gros het hier donkerder stelt en ziet dan dan het in mijn ogen allemaal is. Dat is simpelweg jammer.

Re: euphony mobiel

Geplaatst: 27 jul 2013 22:04
door devious
Waar gaat het hier nou over? Euphony MOBIEL toch? Maar die reageert verder niet, tenzij we die nieuwe als de Webcare kunnen beschouwen. Maar ik zie geen oplossingen, alleen weerwoord.

Re: euphony mobiel

Geplaatst: 15 dec 2013 13:16
door newmikey
Euphony is, zoals al vaak voorspeld hier, sinds juni van dit jaar in financiele problemen en staat op ploffen. Werknemers worden niet meer betaald en sponsorcontracten worden opgezegd. De CEO wil nieuwe investeerders en wil weg van mobiele telefonie als produkt.
http://www.dutchitchannel.nl/dic/2/7834 ... rders.html

Kortom, het Euphony-UK scenario wordt ook hier keurig nagespeeld. Je moet toegeven dat de CEO zelf er nooit slechter van wordt maar klanten en "consultants"?