Goed zo, geen bandbreedte verspillen aan antiquiteiten maar aan digitale HD kanalen en Internet versnellingen geen zenders gaat terugzetten in dat pakket.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Brabant/Limburg geen ARD, ZDF, NDR, Eurosport 2, enz.
Re: Ziggo Brabant/Limburg geen ARD, ZDF, NDR, Eurosport 2, enz.
zo is het maar net, de digitale duitse zenders zijn voor ons ook een overbodige ballast, ik zal UPC hierover benaderen via hun [email protected]bprosman schreef:Goed zo, geen bandbreedte verspillen aan antiquiteiten maar aan digitale HD kanalen en Internet versnellingen geen zenders gaat terugzetten in dat pakket.
Wat moet je in godsnaam nog met de analoge zenders.bprosman schreef:Goed zo, geen bandbreedte verspillen aan antiquiteiten maar aan digitale HD kanalen en Internet versnellingen geen zenders gaat terugzetten in dat pakket.
Vele dingen zijn er al naar digitaal gegaan, of moet nog overgezet worden.
Dit is echt een verspilling om deze zenders terug te zetten.
Ziggo doet het trouwens niet en gaat in hoger beroep, wat dan mi9sschien pas 2013 is in behandeling.
Vanaf 2013 zijn de programmaraden al verdwenen, dus dan is het toch niet meer relevant.
Hier ga je mee akkoord, maar je wil dan wel als eenling het programma-aanbod van UPC veranderen.Har06 schreef: zo is het maar net, de digitale duitse zenders zijn voor ons ook een overbodige ballast, ik zal UPC hierover benaderen via hun [email protected]
Misschien zijn er mensen in jouw regio, die jouw zenders overbodige ballast vinden, en die willen verwijderen.
Laat weten wat webcare heeft geschreven!
O ja, uiteindelijk volledig gecompenseerd door Ziggo en dus zie maar wie de poot stijf houdt wint uiteindelijk toch indien hij in zijn recht staatsourencs schreef:... zou zo maar gekund hebben, deed hij echter niet, omdat Ziggo eerst wenst te berekenen hoeveel dan de totale schade wordt ...nevermind schreef:Had hij toch nu in een keer kunnen doen, de hoge pief!sourencs schreef:... ha, een hogere pief van Ziggo heeft mij gebeld.
Hij gaf toe dat ik niet netjes behandeld was.
Hij gaat mij binnenkort terugbellen met een beter compensatie voorstel.
... want de Consumentenbond heeft hen voor het blok gesteld om iedereen met zo'n kastje te compenseren, dus ...
sourencs schreef: O ja, uiteindelijk volledig gecompenseerd door Ziggo en dus zie maar wie de poot stijf houdt wint uiteindelijk toch indien hij in zijn recht staat
Dus heeft dit gevalletje heeft 1 jaar geduurd?
Nee, nee was vrij snel na mijn voorlaatste bijdrage geregeld.nevermind schreef:Dus heeft dit gevalletje heeft 1 jaar geduurd?sourencs schreef: O ja, uiteindelijk volledig gecompenseerd door Ziggo en dus zie maar wie de poot stijf houdt wint uiteindelijk toch indien hij in zijn recht staat
Was alleen even vergeten dit ook hier neer te zetten
Ziggo cq UPC compenseren niets, beide gooien in 2014 de analoge zenders eruit, de oude tv,s kun je bij hun winkels deponerensourencs schreef:Nee, nee was vrij snel na mijn voorlaatste bijdrage geregeld.Was alleen even vergeten dit ook hier neer te zettennevermind schreef:Dus heeft dit gevalletje heeft 1 jaar geduurd?sourencs schreef: O ja, uiteindelijk volledig gecompenseerd door Ziggo en dus zie maar wie de poot stijf houdt wint uiteindelijk toch indien hij in zijn recht staat
Waar staat dat ?beide gooien in 2014 de analoge zenders eruit
Sourencs zal wel gecompenseerd zijn met een decoder en dat wil jij toch niet Har.
Wat een onzin om dit te beweren; als @sourcens schrijft dat hij gecompenseerd is, zal hij dit zelf wel echt beste weten.Har06 schreef:Ziggo cq UPC compenseren niets, beide gooien in 2014 de analoge zenders eruit, de oude tv,s kun je bij hun winkels deponerensourencs schreef:Nee, nee was vrij snel na mijn voorlaatste bijdrage geregeld.Was alleen even vergeten dit ook hier neer te zettennevermind schreef:sourencs:
O ja, uiteindelijk volledig gecompenseerd door Ziggo en dus zie maar wie de poot stijf houdt wint uiteindelijk toch indien hij in zijn recht staat
Dus heeft dit gevalletje heeft 1 jaar geduurd?![]()
Precies, de aanschafprijs van een nieuwe decoder volledig vergoed en daarna een Dreambox gekochtbprosman schreef:Waar staat dat ?beide gooien in 2014 de analoge zenders eruit
Sourencs zal wel gecompenseerd zijn met een decoder en dat wil jij toch niet Har.
Wat een onzin om dit te beweren; als @sourcens schrijft dat hij gecompenseerd is, zal hij dit zelf wel echt beste weten.[/quote]Jolijn schreef:[quoteZiggo cq UPC compenseren niets, beide gooien in 2014 de analoge zenders eruit, de oude tv,s kun je bij hun winkels deponeren![]()
Natuurlijk Jolijn je hebt volkomen gelijk
Ja, ja dat schreef ik toch ook reedsHar06 schreef:Natuurlijk Jolijn je hebt volkomen gelijkJolijn schreef:Wat een onzin om dit te beweren; als @sourcens schrijft dat hij gecompenseerd is, zal hij dit zelf wel echt beste weten.Ziggo cq UPC compenseren niets, beide gooien in 2014 de analoge zenders eruit, de oude tv,s kun je bij hun winkels deponeren![]()