LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke mag geen invaliden meer helpen!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

VioletPrue schreef:Maar uit het verhaal in Kassa bleek wel dat de openings post hier schromelijk overdreven was!
Meneer heeft niet door het gangpad hoeven kruipen, er werd niks gezegd over verontwaardigde medepassagiers die meneer niet mochten helpen....
Dus behoorlijk overdreven.
Dat belbus item mag ook niet te lang duren (hooguit een paar minuten) en het gesprek met arke moest ook uitgezonden worden, dus mogelijk is het verhaal aardig ingekort.

In ieder geval heb ik wel gehoord dat de persoon in kwestie wonden heeft opgelopen als gevolg van dit 'avontuur', dus de essentie van het verhaal blijft wel overeind. Ook heb ik wel eens eerder vernomen dat wonden aan het verlamde gebied van een persoon met een dwarslaesie veel moeilijker genezen.

Kennelijk vond arke het ernstig genoeg om 2x de reissom te vergoeden, dat doen ze ook niet zomaar.

witte angora
Berichten: 31221
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door witte angora »

Kennelijk vond arke het ernstig genoeg om 2x de reissom te vergoeden, dat doen ze ook niet zomaar.
Ben ik helemaal met je eens. Heb de uitzending niet gezien overigens. Maar het is toch niet het geld dat de genoegdoening moet zijn, lijkt me. Dat zou hooguit een compensatie moeten zijn.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

witte angora schreef:... Heb de uitzending niet gezien overigens.
Als u het nog zou willen zien, de uitzending is gewoon terug te kijken via uitzendinggemist.nl kassa van zaterdag 28-4 op 1. Ik had de originele uitzending ook gemist maar heb het even teruggekeken. Het is het 1e item dat behandeld wordt.
witte angora schreef: Maar het is toch niet het geld dat de genoegdoening moet zijn, lijkt me. Dat zou hooguit een compensatie moeten zijn.

Dat ben ik met u eens. De financiële compensatie is achteraf natuurlijk ook maar een kleine pleister op de wond. Soms gaat het ook meer om het serieus genomen worden met de klacht, waar TS eerst geen enkel gehoor kreeg bij arke en de vraag die op het laatst aan arke gesteld werd, nl hoe dit te voorkomen in de toekomst.

Gesloten