Echt slecht heb ik het zeker niet, het is ongeveer zoals mijn jeugd was. En uitzonderingen zijn zeker wel mogelijk, bijvoorbeeld als ik eens echt trek heb in een biertje, dan haal ik dat.je hebt het niet slecht volgens mij?als je begrijpt hoe ik dat bedoel...
stel dat je nou eens echt trek hebt in...weet ik veel..een biefstukje kan je dan voor jezelf wel eens een uitzondering maken?of lukt dat dan echt niet meer...
dan heb ik het niet over elke week?maar goh nou heb ik echt trek?
1 keertje...dan moet je andere dingen laten den kik?
Ik laat ook iedere maand een klein bedrag overschrijven naar een spaarrekening, voor wat grotere uitgaven, bijvoorbeeld een seizoensabonnement voor het zwembad, dat kost hier 90 euro. Al sla ik dit jaar over, vorig jaar was het geen succes met het weer, 2 x een 10 badenkaart is goedkoper, en het is maar de vraag of ik zelfs dat er al uit haal. Voor kleedgeld heb ik weer een ander potje.
Hier in het dorp is er af en toe een gratis jazzconcert in het hotel, natuurlijk is het de bedoeling dat je dan een consumptie neemt, geen probleem. Een treinkaartje van de Kruitvat ligt er ook al, ik moet nog even zien wat ik er mee ga doen, maar een 'vakantiedagje' komt er toch wel van.
En nevermind, die blikjes, ik eet heus niet alleen wat ik lekker vind, bietjes bijvoorbeeld vind ik vreselijk, maar er zitten toch bepaalde voedingsstoffen in die je nodig hebt, dus ja.