LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
u krijgt op 10 november! een brief waar in staat dat ze u brief , van 27 september!, ontvangen hebben en dat ze binnen 10 weken!!!! nog iets laten horen. Mag ik even lachen...
Als u de zaak voor de geschillencommissie eventueel zou willen uitvechten moet u klacht binnen 3 maanden, na terugkeer, aan hen zijn voorgelegd, even tellen...
Als u de zaak voor de geschillencommissie eventueel zou willen uitvechten moet u klacht binnen 3 maanden, na terugkeer, aan hen zijn voorgelegd, even tellen...
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik zie in een aantal kranten, voornamelijk de Spits en de Metro, nog steeds heel veel advertenties van Corendon staan. Leuke accomodaties voro weinig geld.
Blijven ze nog steeds reizen aanbieden die ze niet waar kunnen maken of hebben ze hun lesje geleerd???
Blijven ze nog steeds reizen aanbieden die ze niet waar kunnen maken of hebben ze hun lesje geleerd???
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Vraagje? Realiseren deze klagende mensen zich wel wat ze voor de reis hebben betaald? Voor 250 euro p.p zit je met corendon al in een 4* hotel 1 week all inclusive!!! Inclusief hotel, vlucht en transfer. Dat is nu juist het probleem. Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten!!!!!! Het aantal sterren van hotels in turkije mag je ook niet vergelijken met nederlandse normen. Dus kies liever voor een 4 of 5 sterren hotel.
Wat betreft de overboekingen. Dat is echt niet alleen bij Corendon het geval.
Wat betreft de overboekingen. Dat is echt niet alleen bij Corendon het geval.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Zie eens het bericht van 18.11.04 op KLOTEVAKANTIE.nl : volgende STRAFRECHTERLIJKE feiten .....
DAT ZEGT ALLES over CORENDON en hun tientallen "PRODUKTVERKOPERS " !!!!!!!!!!!! Wat heeft justitie (DONNER) nog meeeeeer nodig ???
HANK
DAT ZEGT ALLES over CORENDON en hun tientallen "PRODUKTVERKOPERS " !!!!!!!!!!!! Wat heeft justitie (DONNER) nog meeeeeer nodig ???
HANK
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
wanneer geven jullie CORENDON en "vrienden" de GENADE STOOT ??
iK VERMOED DAT DIT PROGRAMMA ALLE KIJKCIJFERS SLAAT !!! Tienduizenden landgenoten ZIJN voor MILJOENEN EURO'S OPGELICHT - PAS OP : ALLE REISAANBIEDERS VAN "georganiseerde" reizen naar TURKIJE "bezondigen" zich aan "HOE BELAZER IK DE TOERIST" - een klein voorbeeldje : strijken woeker-commissies op van minimaal 50 % in de door de staat gesubdieerde winkels - daar bovenop betalen de winkels NOG de autocar + het middagmaal !!!!! + loonkost personeel,onderhoud gebouwen .... enz. dus de "WAARDE" van de aankoop is maar max. 30 % van het betaalde bedrag ... OPLICHTING van het zuiverste soort. Wanneer doet JUSTITIE hier iets aan ?? - dan spreken we nog niet van hun WOEKER-WINSTEN op de excursies .... tot 400 % van hetgeen ze in de straat vragen die ER OOK FLINK EEN BOTERHAM AAN VERDIENEN !!!!! ENZ... ENZ... ENZ... ENZ...
iK VERMOED DAT DIT PROGRAMMA ALLE KIJKCIJFERS SLAAT !!! Tienduizenden landgenoten ZIJN voor MILJOENEN EURO'S OPGELICHT - PAS OP : ALLE REISAANBIEDERS VAN "georganiseerde" reizen naar TURKIJE "bezondigen" zich aan "HOE BELAZER IK DE TOERIST" - een klein voorbeeldje : strijken woeker-commissies op van minimaal 50 % in de door de staat gesubdieerde winkels - daar bovenop betalen de winkels NOG de autocar + het middagmaal !!!!! + loonkost personeel,onderhoud gebouwen .... enz. dus de "WAARDE" van de aankoop is maar max. 30 % van het betaalde bedrag ... OPLICHTING van het zuiverste soort. Wanneer doet JUSTITIE hier iets aan ?? - dan spreken we nog niet van hun WOEKER-WINSTEN op de excursies .... tot 400 % van hetgeen ze in de straat vragen die ER OOK FLINK EEN BOTERHAM AAN VERDIENEN !!!!! ENZ... ENZ... ENZ... ENZ...
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
TROS - RADAR als consumenten organisatie HEBBEN JULLIE DE PLICHT DIT GIGANTISCH SCHANDAAL NAAR BUITEN TE BRENGEN - Wees geen STRUISVOGELS - die steken hun kop in het zand !!!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik denk dat we met ZIJN ALLEN bang zijn van CORENDON - denk dat ze "links of rechts - POLITIEKE VRIENDEN hebben die het VOOR HET ZEGGEN hebben !!! WEDDEN DAT ER NIKS ZAL GEBEUREN met hun ....
OPLICHTINGS - PRAKTIJKEN - STEL JE VOOR ..... TIENDUIZENDEN BELAZERDEN durf zelf te spreken van HONDERDDUIZENDEN want ze zijn al JAREN op de "MARKT" bezig ..... en er zijn er ZOOOOOOVEEL die REIZEN naar dit "PARADIJS" organiseren ...... Is Nederland een DEMOCRATIE of een .... " MAFFIA- LAND" zonder de minste normen ???
OPLICHTINGS - PRAKTIJKEN - STEL JE VOOR ..... TIENDUIZENDEN BELAZERDEN durf zelf te spreken van HONDERDDUIZENDEN want ze zijn al JAREN op de "MARKT" bezig ..... en er zijn er ZOOOOOOVEEL die REIZEN naar dit "PARADIJS" organiseren ...... Is Nederland een DEMOCRATIE of een .... " MAFFIA- LAND" zonder de minste normen ???
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Ik begrijp niets van jou schrijven hier!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Volgende STRAFRECHTERLIJKE feiten spelen zich af in de “BLOEIENDE” toerisme-sector in Turkije.
1. Georganiseerde laattijdige vertrekken heenreis – vertragingen tot 12 u zonder de minste vorm van opvang – en NIET VERMELDE TUSSENSTOPS - … met het oogmerk zich te verrijken – toeristen die vandaag vertrekken komen pas morgenochtend aan in het hotel – zodanig dat Corendon de 1° nacht niet hoeft te betalen aan het hotel !!!
Wat staat er in de brochure van corendon:… ten laatste 7 kalenderdagen voor de vertrekdatum volgende inlichtingen aan de reizigers SCHRIFTELIJK te verstrekken : dienstregelingen- TUSSENSTOPS!!- AANSLUITINGEN …… deze “vertragingspraktijken” worden ZEER VEEL toegepast !!!!
2. Georganiseerde vroegtijdige vertrekken bij terugreis: terug om 1 nacht in het hotel te RECUPEREREN – wordt “minder” toegepast dan bij de heenreis.
3.Georganiseerde OVERBOEKING HOTELS : hotels ter vervanging van de “overboekte” beneden de geboekte classificatie EN BEVINDEN ZICH “SOMS” op 20 km van het strand en de “bewoonde wereld”.
4.geven niet altijd de diensten waarvoor de toerist geboekt heeft : b.v. ALL INN wordt soms “omgevormd” tot een HALF PENSION – zonder terugbetaling van NIET ONTVANGEN schriftelijk vastgelegde diensten.
5.gebruiken VERBODEN middel onder de vorm van TOMBOLA om de (domme) toeristen naar hun “welkomstvergadering” TE LOKKEN.
6. OPLICHTING – BEDROG : van de toeristen bij het boeken van excursies,huren auto’s ….Na ze eerst bang gemaakt te hebben van de Turken in de straat “nemen” ze WOEKERWINSTEN tot 400 %
1/2
7. verkopen en ORGANISEREN deze excursies aan toeristen waarvoor ze geen VERANTWOORDELIJKHEID dragen!!!! Ik citeer uit hun brochure : …. “ter plekke gekochte excursies (via hun hostess dus) maken geen deel uit van de reisovereenkomst.De reisorganisator ( CORENDON dus) is derhalve NIET AANSPRAKELIJK (!!!!) voor “tekortkomingen” in de “organisatie” en de “exploitatie”. Elke betwisting moet ter plaatse worden geregeld, KLACHTEN met betrekkingen tot EXCURSIES en SHOPPINGS worden door “ONS” in Nederland NIET in behandeling genomen !!!!!”
Wie verdedigt je daar ? NIEMAND dus …. of SINT- NIKLAAS misschien ? Hij komt toch uit Turkije de goede man.
8. OPLICHTING, MISLEIDING der toerist bij de “SHOPPINGS”: strijken daar commissies op van MINSTENS 50 % !!!.
De “door de staat GESUBDIEERDE WINKELS “ betalen daar boven “DEZE COMMISSIE” nog de bus en het middagmaal !!!!
Rekent de loonkost van hun personeel,elektriciteit,onderhoud gebouwen enz… dan is de WERKELIJKE “WAARDE” van het geen je aangekocht hebt : MAX. 30 % van het betaalde bedrag !!!
Hoe noem je dit strafrechterlijk feit ? juist OPLICHTING !!!!!
9. Misleiding,niet informeren der toerist dat deze aangifte moet doen van aankopen in Turkije dit bij aankomst in Nederland … o.a. invoerrechten en b.t.w. te betalen.
10. doen “ NIKS” aan de OPLICHTING der VERZEKERINGS-
MAATSCHAPPIJEN door de “dokters” in de hotels en ziekenhuizen... persoonlijk moest ik 251 euro betalen voor een bezoek bij een “dokter” in het hotel !!!
11. ……..
12. ……..
13. ……. En zo voort, en zo voort, en zo voort, en zo voort ……
2/2
1. Georganiseerde laattijdige vertrekken heenreis – vertragingen tot 12 u zonder de minste vorm van opvang – en NIET VERMELDE TUSSENSTOPS - … met het oogmerk zich te verrijken – toeristen die vandaag vertrekken komen pas morgenochtend aan in het hotel – zodanig dat Corendon de 1° nacht niet hoeft te betalen aan het hotel !!!
Wat staat er in de brochure van corendon:… ten laatste 7 kalenderdagen voor de vertrekdatum volgende inlichtingen aan de reizigers SCHRIFTELIJK te verstrekken : dienstregelingen- TUSSENSTOPS!!- AANSLUITINGEN …… deze “vertragingspraktijken” worden ZEER VEEL toegepast !!!!
2. Georganiseerde vroegtijdige vertrekken bij terugreis: terug om 1 nacht in het hotel te RECUPEREREN – wordt “minder” toegepast dan bij de heenreis.
3.Georganiseerde OVERBOEKING HOTELS : hotels ter vervanging van de “overboekte” beneden de geboekte classificatie EN BEVINDEN ZICH “SOMS” op 20 km van het strand en de “bewoonde wereld”.
4.geven niet altijd de diensten waarvoor de toerist geboekt heeft : b.v. ALL INN wordt soms “omgevormd” tot een HALF PENSION – zonder terugbetaling van NIET ONTVANGEN schriftelijk vastgelegde diensten.
5.gebruiken VERBODEN middel onder de vorm van TOMBOLA om de (domme) toeristen naar hun “welkomstvergadering” TE LOKKEN.
6. OPLICHTING – BEDROG : van de toeristen bij het boeken van excursies,huren auto’s ….Na ze eerst bang gemaakt te hebben van de Turken in de straat “nemen” ze WOEKERWINSTEN tot 400 %
1/2
7. verkopen en ORGANISEREN deze excursies aan toeristen waarvoor ze geen VERANTWOORDELIJKHEID dragen!!!! Ik citeer uit hun brochure : …. “ter plekke gekochte excursies (via hun hostess dus) maken geen deel uit van de reisovereenkomst.De reisorganisator ( CORENDON dus) is derhalve NIET AANSPRAKELIJK (!!!!) voor “tekortkomingen” in de “organisatie” en de “exploitatie”. Elke betwisting moet ter plaatse worden geregeld, KLACHTEN met betrekkingen tot EXCURSIES en SHOPPINGS worden door “ONS” in Nederland NIET in behandeling genomen !!!!!”
Wie verdedigt je daar ? NIEMAND dus …. of SINT- NIKLAAS misschien ? Hij komt toch uit Turkije de goede man.
8. OPLICHTING, MISLEIDING der toerist bij de “SHOPPINGS”: strijken daar commissies op van MINSTENS 50 % !!!.
De “door de staat GESUBDIEERDE WINKELS “ betalen daar boven “DEZE COMMISSIE” nog de bus en het middagmaal !!!!
Rekent de loonkost van hun personeel,elektriciteit,onderhoud gebouwen enz… dan is de WERKELIJKE “WAARDE” van het geen je aangekocht hebt : MAX. 30 % van het betaalde bedrag !!!
Hoe noem je dit strafrechterlijk feit ? juist OPLICHTING !!!!!
9. Misleiding,niet informeren der toerist dat deze aangifte moet doen van aankopen in Turkije dit bij aankomst in Nederland … o.a. invoerrechten en b.t.w. te betalen.
10. doen “ NIKS” aan de OPLICHTING der VERZEKERINGS-
MAATSCHAPPIJEN door de “dokters” in de hotels en ziekenhuizen... persoonlijk moest ik 251 euro betalen voor een bezoek bij een “dokter” in het hotel !!!
11. ……..
12. ……..
13. ……. En zo voort, en zo voort, en zo voort, en zo voort ……
2/2
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Drie keer zijn wij met Corendon op vakantie geweest.
Bij de derde keer (nov. 2004) niets als
verandering van de reistijd en overboeking van het hotel.
Hebben zelf een brief geschreven voor de reisleider met het verzoek om een ontvangsbevestiging. Dat was heel moelijk,maar wij hebben wel berijkt dat wij een compensatie van het hotel ontvangen hebben.
De volgende vakantie moeten wij goed nadenken of wij nog een keer met Corendon op pad gaan.
Andere reizigers hadden de zelfde problemen
Bij de derde keer (nov. 2004) niets als
verandering van de reistijd en overboeking van het hotel.
Hebben zelf een brief geschreven voor de reisleider met het verzoek om een ontvangsbevestiging. Dat was heel moelijk,maar wij hebben wel berijkt dat wij een compensatie van het hotel ontvangen hebben.
De volgende vakantie moeten wij goed nadenken of wij nog een keer met Corendon op pad gaan.
Andere reizigers hadden de zelfde problemen
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ben zaterdag terug gekomen uit Istanbul. Niet geboekt bij Corendon, wel uitgevoerd door Corendon. Zes weken geleden heb ik (met het oog op de timetable) heel bewust gekozen om op zaterdag terug te vliegen, vanwege de aantrekkelijke vertrektijd van 14:15 uur. Doordeweeks is dat namelijk 06:00 uur!
Op de avond voor vertrek zie ik een briefje bij de receptie van het hotel dat we midden in de nacht worden opgehaald, omdat de vlucht om 06:00 uur vertrekt. Met andere woorden: snel naar bed want over een paar uur komt het ophaalbusje voor het vliegveld.
Op het ticket stond ook gewoon 14:15 uur als vertrektijd. Al met al kost het je de ochtend, en indirect ook de avond ervoor omdat je vanwege de korte nacht nauwelijks nog wat kan ondernemen.
Ik belde voor de zekerheid nog even naar Corendon in Turkije. Een Turkse dame slaagde er met moeite in de Engelse woorden "flight is changed" uit te krijgen. En vervolgens was het stil aan de andere kant van de lijn.
Tuurlijk, ik heb weinig betaald. En voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij. Maar als je de avond voor vertrek op de hoogte wordt gebracht dat je vlucht ruim acht uur eerder vertrekt, dan zit je volgens mij ondertussen op de achterste rij.
--> Is dit trouwens geoorloofd, zo'n drastische vervroeging van de vertrektijd? Je kunt stellen dat onze 5-daagse trip verkort is tot een 4-daagse trip!
Op de avond voor vertrek zie ik een briefje bij de receptie van het hotel dat we midden in de nacht worden opgehaald, omdat de vlucht om 06:00 uur vertrekt. Met andere woorden: snel naar bed want over een paar uur komt het ophaalbusje voor het vliegveld.
Op het ticket stond ook gewoon 14:15 uur als vertrektijd. Al met al kost het je de ochtend, en indirect ook de avond ervoor omdat je vanwege de korte nacht nauwelijks nog wat kan ondernemen.
Ik belde voor de zekerheid nog even naar Corendon in Turkije. Een Turkse dame slaagde er met moeite in de Engelse woorden "flight is changed" uit te krijgen. En vervolgens was het stil aan de andere kant van de lijn.
Tuurlijk, ik heb weinig betaald. En voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij. Maar als je de avond voor vertrek op de hoogte wordt gebracht dat je vlucht ruim acht uur eerder vertrekt, dan zit je volgens mij ondertussen op de achterste rij.
--> Is dit trouwens geoorloofd, zo'n drastische vervroeging van de vertrektijd? Je kunt stellen dat onze 5-daagse trip verkort is tot een 4-daagse trip!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Geachte heer/mevrouw,
Net terug van een vakantie naar Turkije met SPIRITTRAVEL/CORENDON meen ik, dat ik na gehoord te hebben dat U in het programma RADAR aandacht heeft gegeven over de vele klachten over CORENDON dat ik meen ook te moeten reageren.
Wij hadden een vakantie geboekt van 29-10-2004 tot 12-11-2004 bij Hotel Queens Park Resort 5* ULTRA ALL INN.
Dit hebben we op de boekings bevestiging en op onze vouchers staan.
Bij de info werd ons mede gedeeld dat per 30-10 het hotel over ging op ALL INN. Hier was ons niets van bekend maar er wel voor betaald. Op alle informatie en op de brochure van het hotel zelf staat alleen ULTRA ALL INN vermeld
Maar dat was nog niet alles
-Alle ala carte restaurants gingen of waren dicht
-Airco deed het niet terwijl het tussen 25 en 28 graden was.
-Verwarmd binnenbad was eerst dicht, na klagen open en koud
-Sauna, turks stoombad waren af en toe open
-Geen water op de kinderglijbaan
-Geen toegang tot game room
-Internet café niet of als je geluk had open
Dit was voor ons een onaangename verassing omdat we bewust voor deze formule kiezen omdat ik slecht ter been ben.
Bij de hostess ons beklag gedaan , maar ook zij had geen klachtenformulier.
Doordat er zeer veel mensen haar bleven bellen werd er een extra bijeenkomst belegd waarbij de hostess een formulier had over afgewerkte klachten . We moesten alles doorstrepen totdat er alleen klacht overbleef. Dit hebben vele mensen ingevuld.
Daarna werd het eten met de dag minder echt geen 5* waardig
Op de vakantiereiswijzer staan ook zeer negatieve reacties over deze periode in dit hotel en CORENDON
Op de terugreis hadden we rolstoel vervoer gevraagd, maar er werd moeilijk over gedaan .
Dit moesten we op de luchthaven maar bij de balie van CORENDON regelen.
Er was niemand aanwezig. Dus moesten we zelf maar zien hoe we dit oplosten.
Dit vonden we een zeer slecht zaak,en na alle slecht ervaringen die we al hadden weten we zeker nooit geen CORENDON meer.
Misschien kunt U nog iets met onze late reactie maar we wilden dit toch niet onvermeld laten.
Net terug van een vakantie naar Turkije met SPIRITTRAVEL/CORENDON meen ik, dat ik na gehoord te hebben dat U in het programma RADAR aandacht heeft gegeven over de vele klachten over CORENDON dat ik meen ook te moeten reageren.
Wij hadden een vakantie geboekt van 29-10-2004 tot 12-11-2004 bij Hotel Queens Park Resort 5* ULTRA ALL INN.
Dit hebben we op de boekings bevestiging en op onze vouchers staan.
Bij de info werd ons mede gedeeld dat per 30-10 het hotel over ging op ALL INN. Hier was ons niets van bekend maar er wel voor betaald. Op alle informatie en op de brochure van het hotel zelf staat alleen ULTRA ALL INN vermeld
Maar dat was nog niet alles
-Alle ala carte restaurants gingen of waren dicht
-Airco deed het niet terwijl het tussen 25 en 28 graden was.
-Verwarmd binnenbad was eerst dicht, na klagen open en koud
-Sauna, turks stoombad waren af en toe open
-Geen water op de kinderglijbaan
-Geen toegang tot game room
-Internet café niet of als je geluk had open
Dit was voor ons een onaangename verassing omdat we bewust voor deze formule kiezen omdat ik slecht ter been ben.
Bij de hostess ons beklag gedaan , maar ook zij had geen klachtenformulier.
Doordat er zeer veel mensen haar bleven bellen werd er een extra bijeenkomst belegd waarbij de hostess een formulier had over afgewerkte klachten . We moesten alles doorstrepen totdat er alleen klacht overbleef. Dit hebben vele mensen ingevuld.
Daarna werd het eten met de dag minder echt geen 5* waardig
Op de vakantiereiswijzer staan ook zeer negatieve reacties over deze periode in dit hotel en CORENDON
Op de terugreis hadden we rolstoel vervoer gevraagd, maar er werd moeilijk over gedaan .
Dit moesten we op de luchthaven maar bij de balie van CORENDON regelen.
Er was niemand aanwezig. Dus moesten we zelf maar zien hoe we dit oplosten.
Dit vonden we een zeer slecht zaak,en na alle slecht ervaringen die we al hadden weten we zeker nooit geen CORENDON meer.
Misschien kunt U nog iets met onze late reactie maar we wilden dit toch niet onvermeld laten.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik ben in de herfstvakantie naar Bodrum, Turkije geweest. En ja, dit was met Corendon. Na het programma gezien te hebben, had ik wel zoiets van: Niks van gemerkt! Alles ging perfect met Corendon, de fouten lagen eerder bij het hotel.
Mijn opa (ik ben 14) nam mij en de rest van mijn familie mee voor zijn zoveelste trouwdag. Geweldig! De heenreis was perfect. We hadden een prachtige vlucht en toen we op het vliegveld aankwamen stond er al een bus van Corendon klaar die ons zo voor het hotel af zou zetten, Club Forever. Dit was een zeer nette bus met airco dus na een klein uurtje stonden we allemaal bij de receptie. Het hotel was echter, ja zelfs in de herfstvakantie, nogal vol en dus kregen wij een kamer zonder balkom+zeezicht wat wel beloofd was. Meteen gingen wij bellen en een klein uurtje later stond er een mannetje van Corendon klaar om ons te helpen. Hij sprak met de manager van het hotel en kreeg het voor elkaar om ons toch nog, ookal dan pas 3 nachtjes later, in een kamer met alles erop en eraan te krijgen. Superman, we waren helemaal gelukkig. Die paar nachtjes in een donker hokje overleefden we dan wel. Het hotel was verder uitstekend, het eten zag er heerlijk uit en niemand is ziek geworden. De volgende dag konden we uit allemaal tochtjes kiezen, allemaal even leuk. We kozen er een paar uit en ze verliepen allemaal vlekkeloos. Niks slechts aan op te merken! De reisleider hielp ons zelfs af te dingen (niet voor zo'n toeristen prijsje maar echt). Super tevreden gingen we weer naar huis, wensend dat we nog eens zo'n supervakantie mochten beleven!
Ik weet dat er ook veel slechte ervaringen zijn geweest met Corendon, maar bij ons ging het perfect, ze waren zelfs erg behulpzaam en er was altijd iemand van Corendon die ons hielp. Ga maar eens na bij jezelf of alle fouten lagen bij Corendon, of bij het hotel. De meeste fouten liggen meestal daar, want over de hotels heeft Corendon geen macht! Kijk eerst eens op het internet of je hotel goed staat aangeprezen, dan kan er minder fout gaan.
Mijn opa (ik ben 14) nam mij en de rest van mijn familie mee voor zijn zoveelste trouwdag. Geweldig! De heenreis was perfect. We hadden een prachtige vlucht en toen we op het vliegveld aankwamen stond er al een bus van Corendon klaar die ons zo voor het hotel af zou zetten, Club Forever. Dit was een zeer nette bus met airco dus na een klein uurtje stonden we allemaal bij de receptie. Het hotel was echter, ja zelfs in de herfstvakantie, nogal vol en dus kregen wij een kamer zonder balkom+zeezicht wat wel beloofd was. Meteen gingen wij bellen en een klein uurtje later stond er een mannetje van Corendon klaar om ons te helpen. Hij sprak met de manager van het hotel en kreeg het voor elkaar om ons toch nog, ookal dan pas 3 nachtjes later, in een kamer met alles erop en eraan te krijgen. Superman, we waren helemaal gelukkig. Die paar nachtjes in een donker hokje overleefden we dan wel. Het hotel was verder uitstekend, het eten zag er heerlijk uit en niemand is ziek geworden. De volgende dag konden we uit allemaal tochtjes kiezen, allemaal even leuk. We kozen er een paar uit en ze verliepen allemaal vlekkeloos. Niks slechts aan op te merken! De reisleider hielp ons zelfs af te dingen (niet voor zo'n toeristen prijsje maar echt). Super tevreden gingen we weer naar huis, wensend dat we nog eens zo'n supervakantie mochten beleven!
Ik weet dat er ook veel slechte ervaringen zijn geweest met Corendon, maar bij ons ging het perfect, ze waren zelfs erg behulpzaam en er was altijd iemand van Corendon die ons hielp. Ga maar eens na bij jezelf of alle fouten lagen bij Corendon, of bij het hotel. De meeste fouten liggen meestal daar, want over de hotels heeft Corendon geen macht! Kijk eerst eens op het internet of je hotel goed staat aangeprezen, dan kan er minder fout gaan.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Beste Tweets.
Zouden ze van Corendon soms ook dit forum lezen? Dat moet haast wel na al die klachten van dit jaar en ja, dan moeten ze toch zo aan het eind van het seizoen wel erg hun best doen om het een beetje goed te maken.
Tuurlijk kan het ook best wel goed gaan, maar als ik een vakantie boek, ga ik daar ook van uit!
Zouden ze van Corendon soms ook dit forum lezen? Dat moet haast wel na al die klachten van dit jaar en ja, dan moeten ze toch zo aan het eind van het seizoen wel erg hun best doen om het een beetje goed te maken.
Tuurlijk kan het ook best wel goed gaan, maar als ik een vakantie boek, ga ik daar ook van uit!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik heb mijn klacht over corendon aan radar doorgespeeld voor de uitzending. Daarin werd beloofd dat corendon met iedereen die een klacht had ingediend c\\\\\
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik heb mijn klacht over corendon aan radar doorgespeeld voor de uitzending. Daarin werd beloofd dat corendon met iedereen die een klacht had ingediend contact zou worden opgenomen, tot op heden echter nog niets gehoord, zal wel weer op niets uitdraaien.
Schande dat ze er zo mee wegkomen, je lijkt wel loslopend wild zodra je eenmaal geboekt hebt.
Schande dat ze er zo mee wegkomen, je lijkt wel loslopend wild zodra je eenmaal geboekt hebt.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
[email protected]
Geachte Heer Paul Van Buitenen.
Onderwerp: GIGANTISCH CONSUMENTENBEDROG in de wereld
van de “georganiseerde” charterreizen in dit specifiek geval
Turkije.
Vele maanden ben ik bezig geweest dit “GEORGANISEERD” bedrog van ALLE touroperatoren in Nederland in kaart te brengen.
Het dossier “proberen” naar buiten te brengen via instellingen,personen, politieke partijen,media …is nog het “moeilijkst” van al !!
Niemand durft,wil,mag,kan …”HET DOEN”.
WAAROM ?
En al dit in een DEMOCRATISCH land ?
U moet weten,Mr. Van Buitenen dat reeds sedert jaren tienduizenden toeristen,alleen al in Turkije, OPGELICHT zijn geworden.
Miljoenen euro’s is het “ BATIG SALDO”
van deze “praktijken”.
Nu begrijp ik ook waarom sommige der “GROTE” touroperators hun
hostessen een Zwitsers contrakt aanbieden.
Dit “crimineel” geld komt nooit tot in Nederland.
Het is verdient “door hun Zwitserse gecontrakteerden” dus wordt deze lucratieve “opbrengsten” versluist van Turkije naar Zwitserland.
b.v. excursies kun jet niet betalen met een kredietkaart, laat sporen na!!
Dringend moet er werk gemaakt worden van een “NIEUWE” Nederlandse- wetgeving MET DEONTOLOGISCHE CODES- in verband met de “reiswereld- activiteiten”.
In Nederland zou er ook een vestigingswet moeten komen om met een reisburo te starten. Iedereen kan zonder de “minste reiskennis” zomaar een buro beginnen met alle gevolgen vandien.
Zelfs de huidige buro’s zouden ook hun aanvraag moeten doen !!!
De Nederlandse reiswereld is 1 en al een CHAOTISCHE JUNGLE waarin de maffia vrij spel krijgt.
Als expert toerisme, met jaren praktijkervaring met specialisatie in de sector der georganiseerde reizen, ben ik altijd bereid (onbezoldigd) mee te werken aan een SLUITENDE wetgeving, waarvan de consument de vruchten zal plukken.
Graag verwijs ik U naar de website van :
W.W.W. KLOTEVAKANTIE.NL
Berichten lezen : o.a. bericht geplaatst op 18.11.2004 : volgende STRAFRECHTERLIJKE ……
Er is natuurlijk nog zoooooooooveel meer dan er in dit artikel beschreven staat, ik wil het toch min of meer overzichtelijk houden!
Nu mijn vraag Mr. Van Buitenen : kunt U mij helpen aan dit BEDROG een einde te maken door het op de Nederlandse,Europese…. WETS- TAFEL te gooien, liever vandaag dan morgen??
De tienduizenden belazerden zullen je dankbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Hoogachtend.
Geachte Heer Paul Van Buitenen.
Onderwerp: GIGANTISCH CONSUMENTENBEDROG in de wereld
van de “georganiseerde” charterreizen in dit specifiek geval
Turkije.
Vele maanden ben ik bezig geweest dit “GEORGANISEERD” bedrog van ALLE touroperatoren in Nederland in kaart te brengen.
Het dossier “proberen” naar buiten te brengen via instellingen,personen, politieke partijen,media …is nog het “moeilijkst” van al !!
Niemand durft,wil,mag,kan …”HET DOEN”.
WAAROM ?
En al dit in een DEMOCRATISCH land ?
U moet weten,Mr. Van Buitenen dat reeds sedert jaren tienduizenden toeristen,alleen al in Turkije, OPGELICHT zijn geworden.
Miljoenen euro’s is het “ BATIG SALDO”
van deze “praktijken”.
Nu begrijp ik ook waarom sommige der “GROTE” touroperators hun
hostessen een Zwitsers contrakt aanbieden.
Dit “crimineel” geld komt nooit tot in Nederland.
Het is verdient “door hun Zwitserse gecontrakteerden” dus wordt deze lucratieve “opbrengsten” versluist van Turkije naar Zwitserland.
b.v. excursies kun jet niet betalen met een kredietkaart, laat sporen na!!
Dringend moet er werk gemaakt worden van een “NIEUWE” Nederlandse- wetgeving MET DEONTOLOGISCHE CODES- in verband met de “reiswereld- activiteiten”.
In Nederland zou er ook een vestigingswet moeten komen om met een reisburo te starten. Iedereen kan zonder de “minste reiskennis” zomaar een buro beginnen met alle gevolgen vandien.
Zelfs de huidige buro’s zouden ook hun aanvraag moeten doen !!!
De Nederlandse reiswereld is 1 en al een CHAOTISCHE JUNGLE waarin de maffia vrij spel krijgt.
Als expert toerisme, met jaren praktijkervaring met specialisatie in de sector der georganiseerde reizen, ben ik altijd bereid (onbezoldigd) mee te werken aan een SLUITENDE wetgeving, waarvan de consument de vruchten zal plukken.
Graag verwijs ik U naar de website van :
W.W.W. KLOTEVAKANTIE.NL
Berichten lezen : o.a. bericht geplaatst op 18.11.2004 : volgende STRAFRECHTERLIJKE ……
Er is natuurlijk nog zoooooooooveel meer dan er in dit artikel beschreven staat, ik wil het toch min of meer overzichtelijk houden!
Nu mijn vraag Mr. Van Buitenen : kunt U mij helpen aan dit BEDROG een einde te maken door het op de Nederlandse,Europese…. WETS- TAFEL te gooien, liever vandaag dan morgen??
De tienduizenden belazerden zullen je dankbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Hoogachtend.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Tijdens de Radaruitzending is door Corendon beloofd de klachten opnieuw te bekijken. Ook ik heb nog steeds niets gehoord, niet van Corendon maar ook niet van Radar. Radat zou namelijk in kaart brengen hoeveel klachten er over Corendon zouden zijn en wat de aard daarvan is.
Ben benieuwd wanneer dat komt.
Ben benieuwd wanneer dat komt.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
T O W H O M I T M A Y C O N C E R N S .
Betreft : GIGANTISCH consumentenbedrog in Turkije.
Aan alle STRUISVOGELS in de politieke wereld, instellingen,media enz…
DUIZENDEN mensen worden jaarlijks OPGELICHT,BEDROGEN ….
en andere strafrechterlijke praktijken zonder dat jullie er iets durven aan
te doen.
Minstens 70 % van deze “ GEDUPEERDEN “ hebben op 1 van jullie
gestemd “HOPENDE“ dat je hen zult verdedigen tegen ONRECHT.
Wat doen jullie “verkozenen” voor het belazerde volk …….
“ STRUISVOGELKE “ spelen.
BESCHAMEND ! ! !
Wel geachte mensen , zij die zich aangesproken voelen om iets te doen aan dit CRIMINEEL , MISDADIG dossier TREKT jullie hoofd uit het zand.
Toon jullie morele en christelijke waarden.
Dit zou een goed voorbeeld zijn voor de jongeren en zul je
misschien “iets” doen aan de politieke geloofwaardigheid.
Hartelijk dank voor jullie “toekomstige inspanningen.”
Betreft : GIGANTISCH consumentenbedrog in Turkije.
Aan alle STRUISVOGELS in de politieke wereld, instellingen,media enz…
DUIZENDEN mensen worden jaarlijks OPGELICHT,BEDROGEN ….
en andere strafrechterlijke praktijken zonder dat jullie er iets durven aan
te doen.
Minstens 70 % van deze “ GEDUPEERDEN “ hebben op 1 van jullie
gestemd “HOPENDE“ dat je hen zult verdedigen tegen ONRECHT.
Wat doen jullie “verkozenen” voor het belazerde volk …….
“ STRUISVOGELKE “ spelen.
BESCHAMEND ! ! !
Wel geachte mensen , zij die zich aangesproken voelen om iets te doen aan dit CRIMINEEL , MISDADIG dossier TREKT jullie hoofd uit het zand.
Toon jullie morele en christelijke waarden.
Dit zou een goed voorbeeld zijn voor de jongeren en zul je
misschien “iets” doen aan de politieke geloofwaardigheid.
Hartelijk dank voor jullie “toekomstige inspanningen.”