LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV besteelt haar clientele

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door ciske »

Jij komt zeker pas kijken in dit topic? Lees je eerst eens in voordat je puberale tekstjes plaatst.
Waarschijnlijk gevalletje ...actie- reactie? :lol:

je maakt jezelf gigantisch belachelijk , met je goudenhanddruk.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door puma73 »

TsjeardAidoo schreef: Jij komt zeker pas kijken in dit topic? Lees je eerst eens in voordat je puberale tekstjes plaatst.
Iedereen die een berichtje plaatst moet eerst lezen, wat denk je dat mensen doen die hier reageren? Ik lees de onzin die jij hier uitkraamt al vanaf het eerste regeltje mee.

En over puberaal gedrag, jij stond zeker vooraan toen het werd uitgedeeld

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door ciske »

puma73 schreef:
TsjeardAidoo schreef: Jij komt zeker pas kijken in dit topic? Lees je eerst eens in voordat je puberale tekstjes plaatst.
Iedereen die een berichtje plaatst moet eerst lezen, wat denk je dat mensen doen die hier reageren? Ik lees de onzin die jij hier uitkraamt al vanaf het eerste regeltje mee.

En over puberaal gedrag, jij stond zeker vooraan toen het werd uitgedeeld
:lol: :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door ciske »

Geld problemen hebben is je eigen schuld,niet meer uitgeven dan je bezit
Dat snapt TS niet, wil nog het liefst een goudenhanddruk :lol:

TsjeardAidoo
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mei 2012 12:37

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door TsjeardAidoo »

puma73 schreef:Iedereen die een berichtje plaatst moet eerst lezen, wat denk je dat mensen doen die hier reageren? Ik lees de onzin die jij hier uitkraamt al vanaf het eerste regeltje mee.En over puberaal gedrag, jij stond zeker vooraan toen het werd uitgedeeld
Met lezen bedoel je dan zeker dat je je ogen over de tekst heen laat glijden maar niet tot je laat doordringen? Of is de tekst gewoon te moeilijk voor je? Want als je wel begrijpt wat er staat zit je dus gewoon tegen beter weten in te stangen!

TsjeardAidoo
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mei 2012 12:37

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door TsjeardAidoo »

bassie1 schreef:Terecht :shock:
Geld problemen hebben is je eigen schuld,niet meer uitgeven dan je bezit.
Met zo'n mening moet je direct de politiek in, want die denken momenteel toch echt dat je altijd minstens drie procent meer kunt uitgeven dan je binnenkrijgt.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door Jolijn »

TsjeardAidoo schreef:
bassie1 schreef:Terecht :shock:
Geld problemen hebben is je eigen schuld,niet meer uitgeven dan je bezit.
Met zo'n mening moet je direct de politiek in, want die denken momenteel toch echt dat je altijd minstens drie procent meer kunt uitgeven dan je binnenkrijgt.
Dan moet Bassie, als hij zo denkt, het Simplistisch Verbond maar nieuw leven inblazen. :wink:

TsjeardAidoo
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mei 2012 12:37

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door TsjeardAidoo »

bassie1 schreef:Als ze niet met je mee praten zijn ze dom,kunnen ze niet lezen,snappen ze je niet. Volgens mij snap je het zelf niet eens.
Ik denk dat jij het niet snapt! Het ging me niet om het oplossen van mijn financiële problemen, maar om het feit dat het UWV je in de problemen brengt door zonder dat te melden het uitbetalingsregime te wijzigen, alleen om er zelf rijker van te worden, terwijl het niet hun geld maar ons geld is.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door Chocomelk »

TsjeardAidoo schreef: Met zo'n mening moet je direct de politiek in, want die denken momenteel toch echt dat je altijd minstens drie procent meer kunt uitgeven dan je binnenkrijgt.
Dan begrijp ik niet waarom jij een uitkering hebt, meer in het rood gaan staan als je maandelijkse uitkering, in het rood gaan staan ter hoogte van uitkering + vakantie geld dan heb je inderdaad meer uitgegeven dan je hebt. :P

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door Chocomelk »

TsjeardAidoo schreef: Ik denk dat jij het niet snapt! Het ging me niet om het oplossen van mijn financiële problemen, maar om het feit dat het UWV je in de problemen brengt door zonder dat te melden het uitbetalingsregime te wijzigen, alleen om er zelf rijker van te worden, terwijl het niet hun geld maar ons geld is.
UWV stort 2 dagen later dat houd voor jou in financiele problemen....triest.

TsjeardAidoo
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mei 2012 12:37

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door TsjeardAidoo »

Heel triest want als ik het had geweten had ik er rekening mee gehouden. JE wordt behandeld als een bedelaar die blij mag zijn dat ie het een keer krijgt en maar braaf moet wachten tot het zover is.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door Chocomelk »

TsjeardAidoo schreef: Jij komt zeker pas kijken in dit topic? Lees je eerst eens in voordat je puberale tekstjes plaatst.
Puberale teksten.....oh wat een eer zeg, kan ik vanavond weer goed slapen.

In ieder geval heb ik er geen last van dat ik me druk moet maken over dat
het UWV 2 dagen later het vakantiegeld gaat overmaken, wat ik overigens niet geloof hoor.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door Chocomelk »

TsjeardAidoo schreef:Heel triest want als ik het had geweten had ik er rekening mee gehouden. JE wordt behandeld als een bedelaar die blij mag zijn dat ie het een keer krijgt en maar braaf moet wachten tot het zover is.
Je had op internet kunnen kijken, je had het uwv kunnen bellen.
En ja ieder mens moet braaf wachten tot uitkering/loon word overgemaakt.
En daar hoor jij ook bij ..........dus braaf afwachten en niet zeuren om niets.

superklaver

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door superklaver »

Vakantiegeld staat er op. Gelijk met de maandbetaling. Niets aan het handje dus.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door ciske »

TsjeardAidoo schreef:Heel triest want als ik het had geweten had ik er rekening mee gehouden. JE wordt behandeld als een bedelaar die blij mag zijn dat ie het een keer krijgt en maar braaf moet wachten tot het zover is.

Misschien gedraag je je ook als een bedelaar? Als je 2 dagen al niet kan overbruggen is er toch iets niet in de haak bij jouw kasboekje.

Daar kan UWV niks aan doen, dat jij niet goed met je geld omgaat.

TsjeardAidoo
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mei 2012 12:37

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door TsjeardAidoo »

superklaver schreef:Vakantiegeld staat er op. Gelijk met de maandbetaling. Niets aan het handje dus.
Ja, ik had een boze brief gestuurd en gedreigd met juridische stappen. Zal wel niets geholpen hebben, maar het staat er nu allemaal op, dus ik ben nu echt razend. Als ze denken dat ze me in de maling kunnen nemen hebben ze het toch echt mis. Ik laat niet met me sollen en ga nu een klacht indienen wegens geestelijke wreedheid!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door Chocomelk »

TsjeardAidoo schreef: Ja, ik had een boze brief gestuurd en gedreigd met juridische stappen. Zal wel niets geholpen hebben, maar het staat er nu allemaal op, dus ik ben nu echt razend. Als ze denken dat ze me in de maling kunnen nemen hebben ze het toch echt mis. Ik laat niet met me sollen en ga nu een klacht indienen wegens geestelijke wreedheid!
Succes met de klacht wegens geestelijke wreedheid.

boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door boef530 »

TsjeardAidoo schreef:
Ja, ik had een boze brief gestuurd en gedreigd met juridische stappen. Zal wel niets geholpen hebben, maar het staat er nu allemaal op, dus ik ben nu echt razend. Als ze denken dat ze me in de maling kunnen nemen hebben ze het toch echt mis. Ik laat niet met me sollen en ga nu een klacht indienen wegens geestelijke wreedheid!
Waar gaat dit nog over!! Ts heeft zelf de financiële zaakjes niet op orde "het vakantiegeld is nodig om ÉÉNMAAL IN HET JAAR IN CREDIT TE STAAN Ik doe het maar vet en met hoofdletters want een beetje boos ben ik wel. Ts betaald zich suf aan debet rente maar dat doet tie graag, dat is pas triest. Als je dan ook nog eens gaat kijken op de site van het UWV zijn de uitbetaaldata inclusief vakantiegeld al sinds januari in te zien, waar heb je het dan over!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door ciske »

@boef 530, TS is er van overtuigd dat UWV van hem/haar steelt, nou laat die lekker een klacht indienen, TS staat zelf voor schut.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door manondoris »

hier ook alles vandaag op mijn rekening gestord :wink:

Gesloten