Dit is nu de tweede keer dat je bij dit item -wat mijn persoon betreft- de gedragsregels overtreedt. Jouw pogingen om mijn integriteit ter discussie te stellen vind ik sowieso een zwaktebod. Blijkbaar een noodgreep wegens gebrek aan inhoudelijke argumenten, want die heb je m.i. niet of maar weinig voorhanden.zozozo schreef:@RosemarijntjeWie zegt dat het waar is dat Wilmazone kanker heeft? Het kan maar het kan ook een leugen zijn. Dat weten we niet. Iedereen kan wel zeggen dat die kanker heeft maar is niet te verifiëren. @wilmazone is heel actief voor de antikwakzalversclubjes en die nemen het vaak niet zo nauw met de waarheid hoor. En ik kan wel zeggen dat ik genezen ben van kanker maar dat moet je dan maar geloven want bewijzen kan je het niet op basis van wat ik hier heb geschreven. Ik ben het wel met je eens dat theorie en praktijk bij kanker vaak heel ver uit elkaar liggen en dat dat lastig is vooral als je zelf geconfronteerd bent met kanker. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat een discussie zoals tussen @robjee en mij je ergert. Maar er is in dit land vrijheid van meningsuiting en wij maken daar gebruik van. Het is wel jammer dat het anoniem moet want anders was de discussie waarschijnlijk veel korter en helderder.van wilmazone kan ik nog begrijpen dat die een discussie aangaat, die weet uit de praktijk hoe kanker werkt...
maar van sommige hier,halen van alles van sites en maar discussie's aan gaan...
praktijk is heel wat anders,kan zoveel in de theorieen en onderzoeken staan....
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat eenieder het recht heeft om zomaar wat te roepen en/of indirect aantijgingen te uiten in de vorm van een vraag zoals b.v. hier wéér:
Ik vind het bedroevend dat je -ondanks nuanceringen door meerdere personen ingebracht- uiteindelijk toch niet verder komt/bent gekomen. Mag ik derhalve jouw gebrek aan niveau hemeltergend vinden?Tussen preventie en uitzaaiingen voorkomen zitten veel overeenkomsten. En zoals eerder gezegd op dat gebied richt zich het onderzoek ook al voor een groot gedeelte heb ik het idee. Echter Big Pharma is daar niet altijd blij mee. Stel dat je helemaal geen chemo meer nodig hebt wat dan?