zou iemand mij kunnen vertellen wat ik dus wel aan mijn katten kan geven??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ze hebben zeker geen body shop bij jou in het dorp ofzo? DUH.Ik als medewerker van een dierenspeciaalzaak wil graag reageren.
de mensen die hierboven hebben gereageerd (vrouwen) dragen allemaal geen make up??? knap hoor weet je hoeveel testen daarop worden gedaan.
sorry, ben al 9 jaar vegetarier en sinds 2 jaar veganist. Gebruik geen make-up die getest wordt op dieren en ben mega-goed voor m'n eigen dieren (zoals iemand aangaf die hier net reageerde en ervanuit ging dat iedereen die hier dingen neerzet geen eukanuba meer koopt maar wel z'n dieren afbeult ofzo..). Dus wat nou hypocriet? Ik word er echt ziek van dat iedereen hier over 1 kam geschoren wordt...tsk...Wat een hypocritie hier!! Hebben jullie vanavond allemaal lekker een karbonaadje op?? Bedenk dan dat dit van dieren komt die onder dezelfde of ergere omstandigheden hebben geleefd dan de honden van deze uitzending!!!
Ze drongen er vrijdagmiddag pas op aan en ze verwachtten dat Iams gelijk op de stoep zou staan!?? Dat kan niet!!! Als Iams de bewijzen wil leveren, dan willen ze dit ook in 1 keer GOED doen en daarvoor moeten ze naar Amerika! Maar -zoals Radar vermelt- kon dat niet wegens 'technische problemen'!Geplaatst op 02 Dec 2003 16:46 door TROS Radar
--------------------------------------------------------------------------------
De redactie van Radar heeft erbij Iams sterk op aangedrongen
live in de studio te reageren. Daar wilde het bedrijf niet op
ingaan. Vrijdag aan het eind van de middag liet Iams ons weten
na 8 december, ver na onze uitzending, een woordvoerder
beschikbaar te hebben om op lokatie een interview te geven.
Met vriendelijke groeten,
Redactie Radar
Bron : http://www.hollanddiervoeders.nl/nieuws ... ws_id=1034Wij hebben de Radar-redactie antwoord gegeven op hun vragen, documenten toegestuurd en hun gevraagd een interview af te nemen om te kunnen reageren op deze onterechte beschuldigingen. Om technische redenen is de redactie op dat laatste helaas niet ingegaan. Tevens hebben wij filmmateriaal van ons Animal Care Centre ter beschikking gesteld. Dit is niet uitgezonden.