Komen twee zakenmensen bij elkaar, hebben ze het over problemen met personeel. De eerste is banketbakker, en zegt, "ik laat ze gewoon zoveel gebak eten als ze willen, na een week zijn ze het zo spuugzat, dan zijn ze voorgoed genezen." Zegt die ander: "Dat hoef ik niet te proberen, ik ben bankier."tenormin schreef:Even voor uw informatie: een cassière is een ander beroep dan een kassier: die werken meestal bij banken. Niet dat banken niet bedorven kunnen zijn; het verschil zit er wel in dat je daar niets gratis krijgt: ook als het "bedorven" is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!
-
witte angora
Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!
Nou, ik krijg er niet genoeg van: iedere avond bij de koffie een stuk appel specialité, heerlijk.rozemarijntje schreef:![]()
![]()
![]()
maar da is wel waar,bij de bakker was ik het snel zat...kan nog steeds geen moorkop oh ja bosse bol meer zien
Maar die zit gelukkig niet in de gratis fruit tas bij de Jumbo. Die taart dan.
nee ik ben vlaming en bij ons noemt dat gewoon kassiertenormin schreef:flower87 schreef:volgens mij heeft de ts gewoon geen leven... wie heeft er nu tijd om elke dag naar de supermarkt te gaan... Laat ons maar hopen dat hij of zij perfect is... Gaat ze even de kassiersters en kassiers dom noemen terwijl ze zelf niet weet hoe sommige klanten kunnen zeuren (ts incl) serieus get a life... zielig...
Even voor uw informatie: een cassière is een ander beroep dan een kassier: die werken meestal bij banken. Niet dat banken niet bedorven kunnen zijn; het verschil zit er wel in dat je daar niets gratis krijgt: ook als het "bedorven" is.
en mijn account wou vandaag maar niet werken dus heb ik er maar een tweede aangemaakt, nochtans dat mijn wachtwoord al jaren dezelfde is...
flower87
[ik ben vlaming en bij ons noemt (men) dat gewoon kassier*]. Mijn account wou vandaag niet werken enz. etc. Dan hebbe ge dat toch gewoon gekuist, zoals ze dat in België zeggen. Maar ge heeft het account niet gekuist maar gewoon een ander account aangemaakt, dat kunde ge toch gewoon toegeven. Maar we zijn hier in Nederland dus kassier is fout als die achter de kassa van een supermarkt zit.
[ik ben vlaming en bij ons noemt (men) dat gewoon kassier*]. Mijn account wou vandaag niet werken enz. etc. Dan hebbe ge dat toch gewoon gekuist, zoals ze dat in België zeggen. Maar ge heeft het account niet gekuist maar gewoon een ander account aangemaakt, dat kunde ge toch gewoon toegeven. Maar we zijn hier in Nederland dus kassier is fout als die achter de kassa van een supermarkt zit.
We zijn hier zeker in Nederland maar er vertoeven ook Belgen op dit forumMaar we zijn hier in Nederland dus kassier is fout als die achter de kassa van een supermarkt zit.
Ja natuurlijk ciske, en als er Fransen en Engelsen, of welke Nationaliteit dan ook, komen, kunnen we ook in hun taal antwoorden, maar da's toch niet helemaal de bedoeling? Gelukkig heeft een nationaliteit geen invloed op het kopen van een gratis tas (voor de Belg dus een kopje) fruit van de Jumbo.
tenormin schreef:Ja natuurlijk ciske, en als er Fransen en Engelsen, of welke Nationaliteit dan ook, komen, kunnen we ook in hun taal antwoorden, maar da's toch niet helemaal de bedoeling? Gelukkig heeft een nationaliteit geen invloed op het kopen van een gratis tas (voor de Belg dus een kopje) fruit van de Jumbo.
Juist daaruit ontstaan soms de grootste spraakverwarringen.ciske schreef:tenormin schreef:Ja natuurlijk ciske, en als er Fransen en Engelsen, of welke Nationaliteit dan ook, komen, kunnen we ook in hun taal antwoorden, maar da's toch niet helemaal de bedoeling? Gelukkig heeft een nationaliteit geen invloed op het kopen van een gratis tas (voor de Belg dus een kopje) fruit van de Jumbo.Zo moeilijk is de taal in Belgie niet een paar woorden zijn anders
Maar goed, in welke taal het dan ook geschreven is, ik snap niet hoe men een gratis tas koopt.
ik snap niet hoe men een gratis tas koopt.
Ik ook niet, er is weer gesneden in het topic
-
rozemarijntje
Nou je staat gek te kijken als ze in belgisch ziekenhuis zeggen
Ah dame gaan we es effekes u staart wassen..ik snel denken staart?staart heb geen staarts..afijn onderug..
Wilde gij een taske koffie...wel ja joh doe maar een jumbo tas vol
sorry
Ja gaat nogal,heb wat gemist,nou ja boeiend was het niet..
Ah dame gaan we es effekes u staart wassen..ik snel denken staart?staart heb geen staarts..afijn onderug..
Wilde gij een taske koffie...wel ja joh doe maar een jumbo tas vol
-
witte angora
Drinkt zo lekker, vanuit een jumbo tas....rozemarijntje schreef: Wilde gij een taske koffie...wel ja joh doe maar een jumbo tas volsorry
Maar ach, als het gratis is, we zijne nog altijd Ollanders eh
-
flowergirl
een kopje? Spreken Belgen zo? nee dustenormin schreef:Ja natuurlijk ciske, en als er Fransen en Engelsen, of welke Nationaliteit dan ook, komen, kunnen we ook in hun taal antwoorden, maar da's toch niet helemaal de bedoeling? Gelukkig heeft een nationaliteit geen invloed op het kopen van een gratis tas (voor de Belg dus een kopje) fruit van de Jumbo.
moest gister toevallig aan dit topic denken.. ik stond bij de jumbo bij de klantenservice terwijl er een vrouw met een appel kwam die een plekje had..
kreeg ze een gratis tas.. ze kreeg wel de melding dat dit de laatste keer was omdat deze cassiere al tot 3x toe haar een gratis tas had gegeven terwijl ze niks kocht voor de rest..
ze noemde haar een uitpikster... mensen die bewust zochten in de schappen naar iets wat niet helemaal super was (en met fruit heb je dat snel) het gauw kocht en dan kort daarna richting klantenservice stappen... de vorige keer was het een bruine druif..
tja.. zo kom je wel aan je dagelijkse portie fruit..
edit (typo gemaakt)
kreeg ze een gratis tas.. ze kreeg wel de melding dat dit de laatste keer was omdat deze cassiere al tot 3x toe haar een gratis tas had gegeven terwijl ze niks kocht voor de rest..
ze noemde haar een uitpikster... mensen die bewust zochten in de schappen naar iets wat niet helemaal super was (en met fruit heb je dat snel) het gauw kocht en dan kort daarna richting klantenservice stappen... de vorige keer was het een bruine druif..
tja.. zo kom je wel aan je dagelijkse portie fruit..
edit (typo gemaakt)
Laatst gewijzigd door bianca82 op 26 sep 2012 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan vind ik het totaal niet gek dat een winkel als Jumbo moeilijk gaat doen als mensen dit soort dingen doen. Dit soort dingen zijn best leuk bedacht van een winkelketen, maar door dit soort gedrag verdwijnen ze vanzelf.bianca82 schreef:kreeg ze een gratis tas.. ze kreeg wel de melding dat dit de laatste keer was omdat deze cassiere al tot 3x toe haar een gratis tas had gegeven terwijl ze niks kocht voor de rest..
yup...
ikzelf heb ooit 1 ding eerder terug gebracht... een blikje cola light die al meer dan een maand over datum was die ik een uur daarvoor had gekocht.. t is dat ik per toeval de datum zag toen ik bukte om wat uit de koelkast te halen (hij lag op zijn zij) maar om dit bewust te doen...
dan zou ik nu heel snel naar de jumbo moeten want mijn bananen hebben zwarte plekjes

ikzelf heb ooit 1 ding eerder terug gebracht... een blikje cola light die al meer dan een maand over datum was die ik een uur daarvoor had gekocht.. t is dat ik per toeval de datum zag toen ik bukte om wat uit de koelkast te halen (hij lag op zijn zij) maar om dit bewust te doen...
dan zou ik nu heel snel naar de jumbo moeten want mijn bananen hebben zwarte plekjes
-
witte angora
Toch wordt er precies aan de voorwaarden voldaan...Emmy75 schreef:Dan vind ik het totaal niet gek dat een winkel als Jumbo moeilijk gaat doen als mensen dit soort dingen doen. Dit soort dingen zijn best leuk bedacht van een winkelketen, maar door dit soort gedrag verdwijnen ze vanzelf.bianca82 schreef:kreeg ze een gratis tas.. ze kreeg wel de melding dat dit de laatste keer was omdat deze cassiere al tot 3x toe haar een gratis tas had gegeven terwijl ze niks kocht voor de rest..
Wel en niet, eigenlijk zijn deze regels bedoeld voor klanten van Jumbo. Iemand die er verder nooit wat koopt is eigenlijk ook geen klant.witte angora schreef:Toch wordt er precies aan de voorwaarden voldaan...Emmy75 schreef: Dan vind ik het totaal niet gek dat een winkel als Jumbo moeilijk gaat doen als mensen dit soort dingen doen. Dit soort dingen zijn best leuk bedacht van een winkelketen, maar door dit soort gedrag verdwijnen ze vanzelf.
Daarbij heeft Jumbo dit in de spelregels staan:
Misbruik
De 7 Zekerheden zijn er om u te kunnen garanderen dat u prettig kunt winkelen. Wanneer komt vast te staan dat een bezoeker misbruik wil maken c.q. maakt van de 7 Zekerheden, behouden wij ons het recht voor om niet tot gratis verstrekken van producten over te gaan
Dat klopt niet, zodra je er iets koopt ...ben je klantIemand die er verder nooit wat koopt is eigenlijk ook geen klant.
Ook als je niks koopt ben je klant, omdat je er binnen bent.
Zelfs als je alleen iets jat ben je een klant 
sephora30 schreef:Zelfs als je alleen iets jat ben je een klant
Nee dan ben je een dief