LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon box

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:De link die ik gaf beschrijft de upgrade procedure.
thanks ga het proberen :wink:

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:Beste Teun, van jouw uitleg raakt men van de wal in de sloot, blijkbaar leg jij graag zaakjes uit, toch prima voor jouw.

Mijn mediabox is zonder harddisk quit simple :wink:

En met welke uitleg van mij is dat dan wel Har waarbij ik men van de wal in de sloot raakt ? Ik verklaar een afkorting welke jij niet begrijpt....is heel wat anders.
Als jij het niet begrijpt dan wordt jouw dit uitgelegd o.a. door bprosman maar je draait weer eens de hele boel om zoals je voorheen ook deed.

Vindt het prima hoor, zal me de moeite besparen in vervolg....tres simplement zoals je voorheen zou zeggen...... :roll:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:Beste Teun, van jouw uitleg raakt men van de wal in de sloot, blijkbaar leg jij graag zaakjes uit, toch prima voor jouw.

Mijn mediabox is zonder harddisk quit simple :wink:

En met welke uitleg van mij is dat dan wel Har waarbij ik men van de wal in de sloot raakt ? Ik verklaar een afkorting welke jij niet begrijpt....is heel wat anders.
Als jij het niet begrijpt dan wordt jouw dit uitgelegd o.a. door bprosman maar je draait weer eens de hele boel om zoals je voorheen ook deed.

Vindt het prima hoor, zal me de moeite besparen in vervolg....tres simplement zoals je voorheen zou zeggen...... :roll:
Teun ik vind alles goed , laat ons focussen op het product Horizon en elkaar niet de vliegen afvangen, UPC ziet deze lijntjes met wel gevallen aan :) :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
bprosman schreef:De link die ik gaf beschrijft de upgrade procedure.
thanks ga het proberen :wink:

Als het allemaal goed bij je werkt, hoef je dat helemaal niet te doen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door bprosman »

Als het allemaal goed bij je werkt, hoef je dat helemaal niet te doen.
Als er updates zijn , gewoon altijd op de laatste versie gaan zitten, er kunnen ook problemen opgelost zijn waar je (nog) niet tegenaan gelopen bent.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door bprosman »

Har heeft geen horzion, trouwens dat geziek naar hem toe is kinderachtig
Ook als je geen Horizon hebt is het verstandig om gewoon op de laatste versie software te gaan zitten, zowel met je box als met je TV. De link die ik gaf is ook voor de gewone decoder, niet die van Horizon.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
bprosman schreef:
Als het allemaal goed bij je werkt, hoef je dat helemaal niet te doen.
Als er updates zijn , gewoon altijd op de laatste versie gaan zitten, er kunnen ook problemen opgelost zijn waar je (nog) niet tegenaan gelopen bent.

Har heeft geen horzion, trouwens dat geziek naar hem toe is kinderachtig
En er komt voorlopig ook geen Horizon, personen fixeren zich derden en vergeten dat het onderwerp Horizon met z,n talloze troubles is, het zei zo :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef: En er komt voorlopig ook geen Horizon, personen fixeren zich derden en vergeten dat het onderwerp Horizon met z,n talloze troubles is, het zei zo :)

Gelijk heb je, hier ook niet. :wink:

rlens
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2013 20:55

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door rlens »

Al sinds het begin ( oktober ) last van een slecht werkende wifi, rtl zenders werken niet, en ook via internet tv kijken werkt niet.
Maandelijks betaal ik een deel van mijn zuur verdiende centen aan die club, maar er iets voor terug krijgen ho maar.
Wanneer gaat UPC nu iets doen aan die ellende die ze veroorzaken bij heeeeel veel klanten?
Radar, waar blijven jullie, nodig die gasten uit en vraag wat ze er aan gaan doen. Dit kan toch niet, hun product verkopen en gouden bergen beloven doen ze goed, maar uiteindelijk wordt de klant genaaid. AKTIE!!!!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

Nee zo,n wazig epistel lees je niet :idea: :?:

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door trail46 »

Hoewel de Horizonbox hier redelijk storingsvrij werkt ( hij hoeft ook alleen de tv aan te sturen ) want ik had gekozen om de telefoon en het internet over mijn goedwerkende Cisco 3212 modem te laten lopen. Nu echter kan ik al een tijdje niets meer (vooruit) opnemen omdat de ''Tv-gids'' leeg is op ''Nu en Straks" na,en het ergste is dat UPC dat ook weet maar er gewoon geen moer aan doet. Er zijn al talloze topic op chelloo.com en er word van alles beloofd maar dit speelt al vele maanden!! Oke, dan doet UPC er misschien niets aan maar dat weerhoud mij niet op flink te gaan roeren en dit verhaal over te plaatsen waar dat mag of kan en daarbij Facebook en Twitter niet over te slaan. Ik betaal goed geld en een storing begrijp ik, kan gebeuren. Maar bewust een probleem niet aanpakken over verzwijgen pik ik niet!
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=44712.0
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=47968.0

Er zijn vele topics en dit is er 2 van, je kunt lezen hoe moedeloos klanten ervan worden en het eigenlijk opgeven en laat dat nu juist de bedoeling van UPC zijn. Heel veel geld uitgeven aan reclame voor de HorizonBox maar problemen niet oplossen omdat dit kennelijk teveel tijd en moeite kost. Zo zou het dus moeten zijn maar de werkelijkheid is slechts 1 tot 2 uur!
http://vragen.upc.nl/app/answers/detail ... uit./sno/1

Gesloten